Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2023 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 708 962,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,75% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться «Замовником» на основі акту виконаних робіт або акту надання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2023 17:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2023 17:44 |
ТД_Благоустрій МП по Лисенка,16,20,22,26.docx | |
10 липня 2023 17:44 |
Проект договору_міжкв.пр.по Лисенка,16,20,22,26.docx | |
10 липня 2023 17:44 |
Технічне завдання_Благоустрій МП по Лисенка,16,20,22,26.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-31-000002 ● b1bc4f24dd054464a63ae5443fe504b1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 11:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.07.2023 №47-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 31.07.2023 №47-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-07-10-011608-a 10.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-02 12:11:36
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів між буд. № 16, 20, 22, 26 по вул. Лисенка в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-10-011608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Замовником у пункті 2 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається від учасника, зокрема: документальне підтвердження наявності інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, перерахованих у таблиці та надати копії наказів про призначення, про прийом на роботу або копії цивільно-правових угод з особами, які будуть задіяні для виконання договору, та копії дипломів про закінчення навчальних закладів (в тому числі сторінка, на якій міститься інформація щодо фаху/спеціальності.
Учасником ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД" у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.07.2023 №117-07/23, в якій зазначено наявність головного бухгалтера (освіта вища) Даньчик Уляни Степанівни та юрисконсульта (освіта вища) Маринчак Марти Ярославівни.
Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД" те, що учасником не надано копії дипломів про закінчення навчальних закладів (в тому числі сторінка, на якій міститься інформація щодо фаху/спеціальності на вищезазначених працівників?
3. Замовником у пункті 3 Додатку 3 ТД для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору вимагається від учасника, зокрема: сканкопії з оригіналу аналогічного договору (про який вказана інформація у таблиці), який виконувався у 2019 - 2023 роках зі всіма додатками до нього та додатковими угодами (за наявності), акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт та витрат.
Учасником ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД" у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 14.07.2023 №118-07/23 із зазначенням наявності аналогічних договорів, а саме: від 23.09.2022 №25ВР-2022 та від 27.08.2022 №22ВР-2022, укладених із КП «Івано-Франківської обласної ради «Будінвест».
Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД" те, що учасником надано Додаткову угоду від 03.11.2022 №3 до договору від 27.08.2022 №22ВР-2022 без додатку «Договірна ціна на збільшення робіт на 2022 рік»?
4. Замовником у підпункті 14 частини 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД вимагається Розрахунок ціни пропозиції (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни) згідно з технічним завданням (Додаток 5 до цієї тендерної документації):
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локального кошторису;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок заробітної плати.
Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД" те, що учасником не надано відомість експлуатації будівельних машин і механізмів та розрахунок прибутку, тоді як вказані витрати зазначені у договірній ціні 71_ДЦ_ДЦ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-07 14:19:00
Пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт міжквартальних проїздів між буд. № 16, 20, 22, 26 по вул. Лисенка в м. Коломиї))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-10-011608-a), повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Паспорт бюджетної програми розміщений на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://dani.kolrada.gov.ua/dataset/ttacnoptn-6iodxethnx-nporpam-ha-2023-pik-ykr
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-dk-0212015-kod-45450000-6-insi-zaversalni-budivelni-roboti-poslugi-z-blagoustroyu-teritoriyi-remont-mizkvartalnix-proyizdiv-miz-bud-16-20-22-26-po-vul-lisenka-v-m-kolomiyi
2. У пункті 2 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається від учасника документальне підтвердження наявності інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації. Оскільки головний бухгалтер та юрисконсульт не відносяться до інженерно-технічних працівників, тому копії дипломів про закінчення навчальних закладів для даних працівників не є обов'язковими.
3. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасником, ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Західспецбуд», у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 14.07.2023 р. № 118-07/23 із зазначенням наявності двох аналогічних договорів, а саме: від 23.09.2022 р. № 25ВР-2022 та від 27.08.2022 р. № 22ВР-2022, укладених із КП «Івано-Франківської обласної ради «Будінвест». Учасник завантажив сканкопії цих договорів з усіма додатками, додатковими угодами і актами. При перевірці даних документів, відсутність додатку до Додаткової угоди від 03.11.2022 р. № 3 до договору від 27.08.2022 р. № 22ВР-2022 «Договірна ціна на збільшення робіт на 2022 рік» замовником не помічена.
4. У складі тендерної пропозиції учасник, ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Західспецбуд», надав розрахунок ціни пропозиції (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни) згідно того переліку, який зазначив замовник, а саме:
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локального кошторису;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок заробітної плати.
У тендерній документації замовник не вимагав надати розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів та розрахунок прибутку, тому, під час розгляду тендерної пропозиції, дані розрахунки не враховувались.
Якщо ціна тендерної пропозиції не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, а також кількісні і якісні характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам замовника, то така пропозиція приймається замовником.
На запит замовника, учасник надав відомість експлуатації машин та механізмів і розрахунок кошторисного прибутку, що додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області подаємо обґрунтовані заперечення до висновку. Проаналізувавши висновок про результати проведеного моніторингу управлінням Західного офісу Держаудитслужби, управління комунального господарства Коломийської міської ради (далі - Замовник) не погоджується з викладеними порушеннями. Щодо порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. Замовником у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлено, що Учаснику необхідно підтвердити наявність наступних працівників: інженер-будівельник (виконроб), виконавці робіт, машиністи дорожньо-транспортних машин і механізмів, дорожні робітники, бруківники, тощо (обов'язкова наявність інженера-будівельника (виконроба). Для документального підтвердження наявності інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, перерахованих у таблиці, учасник повинен надати копії наказів про призначення, про прийом на роботу або копії цивільно-правових угод з особами, які будуть задіяні для виконання договору, та копії дипломів про закінчення навчальних закладів (в тому числі сторінка, на якій міститься інформація щодо фаху/спеціальності. Вимога ТД щодо надання Учасниками копій дипломів для інженерно-технічних працівників про закінчення навчальних закладів встановлена Замовником з метою підтвердження наявності в Учасника інженера-будівельника. Під висловом «інженерно-технічний працівник» Замовник мав на увазі працівників із технічною освітою. Під технічною освітою розуміється підготовка інженерів і техніків для промисловості, будівництва, транспорту, зв'язку, сільського та лісового господарства. Тому, який зміст Замовник вклав у цей вислів, на підставі цього і проводилась перевірка тендерної пропозиції. Головна вимога - підтвердження наявності інженера будівельника, яку Учасник, ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «ЗАХІДСПЕЦБУД» документально підтвердив. У пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, Учаснику необхідно завантажити сканкопії з оригіналу аналогічного договору (про який вказана інформація у таблиці), який виконувався у 2019 - 2023 роках зі всіма додатками до нього та додатковими угодами (за наявності), акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт та витрат. Учасником, ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «ЗАХІДСПЕЦБУД», надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 14.07.2023 № 118-07/23 із зазначенням наявності двох аналогічних договорів, а саме: Договір № 25ВР-2022 від 23.09.2022 року і Договір № 22ВР-2022 від 27.08.2022 року. Сканкопії даних договорів зі всіма додатками до нього та додатковими угодами і акти виконаних робіт Учасник завантажив у повному об'ємі. Вимога тендерної документації щодо завантаження Учасником сканкопій аналогічних договорів зі всіма додатками до нього та додатковими угодами і актів виконаних робіт встановлюється замовником з метою документального підтвердження кінцевої вартості договору і суми його виконання. Оскільки відсутність Додатку до Додаткової угоди № 3 «Договірна ціна на збільшення робіт на 2022 рік» не впливає на кінцеву суму Договору, тому Замовником порушень не встановлено. У відповідності до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Так як Замовником по аналогічному за предметом закупівлі договору виступало Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «Будінвест», код ЄДРПОУ 44098925, Додаткова угода № 3 з додатком до Договору № 22ВР-2022 від 27.08.2022 року опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-08-11-005500-a і є у вільному доступі. Виходячи з вищенаведеного, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178, оскільки тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам технічної специфікації та кваліфікаційним вимогам щодо предмета закупівлі. Вказані у висновку моніторингу зауваження щодо невідповідностей не впливають на кваліфікацію учасника та якість виконання робіт переможцем тендерної закупівлі. Щодо припинення зобов'язань за Договором. У висновку про результати моніторингу закупівлі Західним офісом Держаудитслужби посилається на приписи ст.2 ст.5 та ст.10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Відповідно до вказаних статей зазначено, що головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб’єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі, діяльністю суб’єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні. Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі. Порядок проведення органом державного фінансового контролю державного фінансового аудиту, інспектування установлюється Кабінетом Міністрів України. Контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Порядок та підстави проведення органом державного фінансового контролю перевірок закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України. Таким чином, безпосередньо не встановлено повноваження органів державного фінансового контролю зобов’язувати суб’єктів господарювання до розірвання договору. Відповідно до ст. 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Договір про закупівлю від 02.08.2023 № 211 укладено у чіткій послідовності за результатами процедури закупівлі та у відповідності до вимог Конституції, норм Цивільного та Господарського кодексів України і Закону України «Про публічні закупівлі». На даний час умови Договору підряду від 02 серпня 2023 року № 211 виконуються сторонами в повному обсязі, будь-які претензії щодо якості надання послуг у Замовника відсутні, а тому відсутні будь-які законні підстави для розірвання договору в односторонньому порядку. Відповідно до ст.651 ЦК Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Частиною 1 ст.179 Господарського кодексу передбачено, що майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і не господарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями. Відповідно до ч.1 ст.188 Господарського кодексу зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Таким чином, господарський договір, укладений між юридичними особами може бути розірваний лише за згодою сторін або у судовому порядку, але для цього повинні бути причини такого розірвання. Тобто, відсутні як правові так і договірні підстави для розірвання укладеного договору, тому Держаудитслужба не має права вимагати розірвання договору, оскільки в такому випадку вимагає Замовника вчинити дії в порушення законів та договірних умов.
2023-08-15 16:39:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" |
6 654 811,20
UAH з ПДВ
|
6 654 811,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" #39345683 |
Переможець |
6 654 811,20
UAH з ПДВ
|
25 липня 2023 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 11:01
|
Додаткова угода_2 до 211.pdf | укладений |
29 грудня 2023 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2023 15:18
|
Додаткова угода_1 до 211.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2023 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2023 15:04
|
Договір_211.pdf | укладений |
02 серпня 2023 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у реквізити Договору № 211 від 02 серпня 2023 року, в зв'язку із зміною юридичної адреси Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 211 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/211 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |