Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Іванівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04328565 |
Місцезнаходження: | 22432, Україна , Вінницька обл., Іванів, вул. Свинаря, 17 |
Контактна особа: |
Лановий Ігор Анатолійович +380433337394 ivaniv.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2023 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2023 17:13 |
Очікувана вартість: | 2 082 408,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 412,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2023 17:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2023 17:09 |
_Додаток 4 Проєкт договору)_.docx | |
10 липня 2023 17:09 |
__Додаток 3__.docx | |
10 липня 2023 17:09 |
__Додаток 2 Технічна специфікація__.docx | |
10 липня 2023 17:09 |
_Додаток 1_.docx | |
10 липня 2023 17:09 |
______ТД 2023___________.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-07-000047 ● caf7821bffa34f46a9436ef13f7dea1c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 18:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.08.2023 №62-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.08.2023 №62-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-07-10-011323-a 10.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 12:06:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття відрізку вул. Затишна, вул. І. Франка с. Майдан - Бобрик, Хмільницького району, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-10-011323-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ТОВ «Леон-Ш», якого визнано переможцем торгів, виконано вимоги п. 3.1 розділу 3 додатку 1 тендерної документації, в частині надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі (документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 12:27:48
неможливість усунути порушення
Стосовно моніторингу здійсненого ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.08.2023 №62-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, Іванівська сільська рада повідомляє щодо усунення виявлених порушень шляхом відміну відкритих торгів на підставі «виявлених порушень неможливість усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель »підстава Протокол уповноваженої особи № 11/08 від 11.08.2023 року про відмінну відкритих торгів.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-08-11 12:25:02
Пояснення з власної ініціативи
Стосовно моніторингу здійсненого ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.08.2023 №62-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, Іванівська сільська рада повідомляє щодо усунення виявлених порушень шляхом відміну відкритих торгів на підставі «виявлених порушень неможливість усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель »підстава Протокол уповноваженої особи № 11/08 від 11.08.2023 року про відмінну відкритих торгів.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Іванівською сільською радою було підписано з підрядником додаткову угоду про розірвання Договору. Усунено виявлені порушеня, шляхом припинення зобов’язань за договором.
2023-08-24 12:33:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2023-08-24 12:59:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2023 17:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕОН-Ш" |
2 082 258,95
UAH з ПДВ
|
2 082 258,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕОН-Ш" #33623460 |
Переможець |
2 082 258,95
UAH з ПДВ
|
20 липня 2023 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 16:03
|
120 (1).pdf | укладений |
14 серпня 2023 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 15:39
|
120 (1).pdf | зміни до договору |
14 серпня 2023 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2023 10:29
|
ДЦ120.pdf | укладений |
27 липня 2023 10:28
|
Договір 120.pdf | укладений |
27 липня 2023 10:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт дорожнього покриття відрізку вул. Затишна, вул. І. Франка с. Майдан – Бобрик, Хмільницького району, Вінницької області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). | 1 | роботи |
2 082 258,95
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дійшли згоди розірвати Договір №120 від 27 липня 2023 р., укладений між Замовником та Виконавцем у зв’язку із виявленими порушеннями під час моніторингу . |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт дорожнього покриття відрізку вул. Затишна, вул. І. Франка с. Майдан – Бобрик, Хмільницького району, Вінницької області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). | 1 | роботи |
2 082 258,95
UAH з ПДВ
|