Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Бази відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Очікувана вартість
1 287 696,96 UAH
UA-2023-07-10-010185-a ● 79b3b284f72f408ab92c56bd1f7637d4
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Олена Іваницька +380442546631, +380504536101 o.ivanitska@kpt.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2023 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2023 13:06 |
Очікувана вартість: | 1 287 696,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової або банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) страхової компанії або банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) страхової або банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті страхової або банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання страхової або банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Страхова або банківська гарантія повинна бути безвідкличною і безумовною (згідно з якими перший зобов’язання несе банк), має містити реквізити та бути оформлена відповідно до вимог Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року за №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). Більш детальну інформацію зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12876.97 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5% (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5% від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 людей
Бази відпочинку КП «Київпастранс»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Відповідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2023 15:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2023 15:24 |
Перелік змін 1.docx | |
14 липня 2023 15:24 |
ЗТД Охорона баз відпочинку КП «Київпастранс» (нова редакція).docx | |
10 липня 2023 16:07 |
ТД Охорона баз відпочинку КП «Київпастранс».docx |
14 липня 2023 15:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 липня 2023 15:24 |
Перелік змін 1.docx
|
|||
14 липня 2023 15:24 |
ЗТД Охорона баз відпочинку КП «Київпастранс» (нова редакція).docx
|
|||
10 липня 2023 16:07 |
ТД Охорона баз відпочинку КП «Київпастранс».docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження наявності встановлення системи GPS
Дата подання: 10 липня 2023 21:04
Дата відповіді: 13 липня 2023 15:52
Шановний Замовник. Згідно п. 1.2. додатку 2 до тендерної документації вимагається надати: - довідку про можливість здійснення Замовником контролю за пересуванням транспортних засобів (обладнання автомобілів системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановлення системи GPS (не менше 3) та їхні технічні можливості.
Запитання: Яким чином та якими документами учасник повинен підтвердити наявності встановлення системи GPS на транспорті реагування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Підтвердження наявності встановлення системи GPS на транспорті реагування Тендерною документацією не передбачено.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
фото транспорту реагування
Дата подання: 10 липня 2023 21:06
Дата відповіді: 13 липня 2023 15:53
Шановний Замовник. Згідно 1.2. додатку 2 до тендерної документації вимагається надати: - фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 №375.
Запитання: Які повинні бути фото чорно-білі чи кольорові?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Фото можуть будь-якими – з чіткою видимістю державних номерних знаків, з чіткою видимістю наявності обладнання транспорту реагування кольоровими схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 №375.
наявність у штаті підприємства
Дата подання: 10 липня 2023 21:45
Дата відповіді: 13 липня 2023 15:54
Шановний Замовник. Згідно 2.1. додатку 2 тендерної документації вимагається надати: - довідку про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960.
Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду із них: не менше п’ятдесяти процентів штату – охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років.
Запитання: Яким чином та якими документами Учасник повинен документально підтвердити дійсну наявність у штаті підприємства зазначеної кількості персоналу для надання послуг?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документального підтвердження дійсної наявності у штаті підприємства зазначеної кількості персоналу для надання послуг тендерною документацією не передбачено.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
мінімальний часу знаходження у штаті підприємства працівників
Дата подання: 10 липня 2023 21:47
Дата відповіді: 13 липня 2023 15:56
Шановний Замовник. Згідно 2.1. додатку 2 тендерної документації вимагається надати: - довідку про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960.
Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду із них: не менше п’ятдесяти процентів штату – охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років.
Запитання: Який період мінімальний часу повинен знаходитися у штаті підприємства працівник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією не передбачено вимоги щодо періоду мінімального часу знаходження у штаті підприємства працівника. Працівник може знаходитись у штаті підприємства будь-який час.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
підтвердження наявності стажу роботи працівників
Дата подання: 10 липня 2023 21:48
Дата відповіді: 13 липня 2023 15:58
Шановний Замовник. Згідно 2.1. додатку 2 тендерної документації вимагається надати: - довідку про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960.
Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду із них: не менше п’ятдесяти процентів штату – охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років.
Запитання: Як учасник повинен підтвердити наявність стажу роботи працівників суб’єкта охоронної діяльності , які будуть надавати послуги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стаж роботи працівників суб’єкта охоронної діяльності підтверджується Учасниками наданням ДОВІДКИ про кадровий склад, чисельність працівників, які мають кваліфікацію не нижче третього розряду, що будуть задіяні до виконання послуг з охорони об’єктів Замовника, в якій вказується досвід роботи охоронником (вимога пп. 2.1. п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). Інших вимог щодо підтвердження стажу роботи працівників тендерною документацією не передбачено.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
мінімальний стаж роботи охоронника
Дата подання: 10 липня 2023 21:49
Дата відповіді: 13 липня 2023 15:59
Шановний Замовник. Згідно 2.1. додатку 2 тендерної документації вимагається надати: - довідку про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960.
Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду із них: не менше п’ятдесяти процентів штату – охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років.
Запитання: Який повинен бути мінімальний стаж роботи охоронника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією не передбачено вимоги щодо мінімального стажу роботи охоронника.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
Аналогічні договори
Дата подання: 10 липня 2023 23:28
Дата відповіді: 13 липня 2023 15:59
Шановний Замовник. Згідно розділу 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме:
3.1 Аналогічні договори .
3.2. Акти наданих послуг у відповідності до договорів, наданих згідно вимог пп. 3.1.
На підтвердження виконання аналогічних договорів Учасник додатково надає:
- відгук (и) на договір (и), вказані в пп.3.1, в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій.
Запитання: Аналогічні договори для документального підтвердження досвіду повинні бути виконанні або діючими?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналогічні договори для документального підтвердження досвіду виконання можуть бути як виконані, так і діючими.
строк виконання аналогічних договорів
Дата подання: 10 липня 2023 23:29
Дата відповіді: 13 липня 2023 16:00
Шановний Замовник. Згідно розділу 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме:
3.1 Аналогічні договори .
3.2. Акти наданих послуг у відповідності до договорів, наданих згідно вимог пп. 3.1.
На підтвердження виконання аналогічних договорів Учасник додатково надає:
- відгук (и) на договір (и), вказані в пп.3.1, в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій.
Запитання: Який мінімальний строк виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією не передбачено вимоги щодо мінімального строку виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
кількість постів для підтвердження виконання аналогічних договорів
Дата подання: 10 липня 2023 23:30
Дата відповіді: 13 липня 2023 16:01
Шановний Замовник. Згідно розділу 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме:
3.1 Аналогічні договори .
3.2. Акти наданих послуг у відповідності до договорів, наданих згідно вимог пп. 3.1.
На підтвердження виконання аналогічних договорів Учасник додатково надає:
- відгук (и) на договір (и), вказані в пп.3.1, в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій.
Запитання: Яка кількість постів повинна бути для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією не передбачено вимоги щодо кількості постів аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Кількість алкотестерів
Дата подання: 10 липня 2023 23:38
Дата відповіді: 13 липня 2023 16:02
Шановний Замовник. Згідно розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 до тендерної документації в переліку необхідної матеріально – технічної бази вимагається наявність не менше 5 (п’яти) алкотестерів.
Запитання: Чим обумовлена така кількість алкотестерів або така кількість мається у потенційного переможця закупівлі, чиї інтереси лобіює Замовник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З урахуванням кількості охоронників, 5 штук алкотестерів цілком достатня кількість на весь термін надання послуг.
кількість тест-смужок для виявлення стану наркотичного сп’яніння
Дата подання: 10 липня 2023 23:41
Дата відповіді: 13 липня 2023 16:03
Шановний Замовник. Згідно розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 до тендерної документації в переліку необхідної матеріально – технічної бази вимагається наявність Тест-смужки для виявлення стану наркотичного сп’яніння( не менше 5 одиниць).
Запитання: Чим обумовлена така кількість тест-смужок для виявлення стану наркотичного сп’яніння, враховуючи те що данні тести є одноразового використання або така кількість мається у потенційного переможця закупівлі, чиї інтереси лобіює Замовник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З урахуванням кількості охоронників, 5 штук смужок цілком достатня кількість на весь термін надання послуг.
фото транспорту реагування
Дата подання: 11 липня 2023 00:16
Дата відповіді: 13 липня 2023 16:04
Шановний Замовник. Згідно 1.2. додатку 2 до тендерної документації вимагається надати: - фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 №375.
Запитання: Скільки повино бути фото, оскільки кольорографічні схемии (написи) наносяться на чотири сторони транспорту реагування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією не передбачено вимоги щодо кількості фото транспорту реагування. Головна вимога до фото – чітка видимість державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 №375.
договір з ДП «Український державний центр радіочастот»
Дата подання: 11 липня 2023 00:17
Дата відповіді: 13 липня 2023 16:06
Шановний Замовник. Згідно 1.3. додатку 2 до тендерної документації вимагається: - документальне підтвердження наявності можливості у Учасника забезпечити радіозв’язок між постами охорони та групами швидкого реагування (ГШР) радіостанціями:
- договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності (зі всіма додатками).
Запитання: Як підтвердити дійсність договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності повинен діяти на період надання послуг, передбачених тендерною документацією.
засоби радіозв’язку
Дата подання: 11 липня 2023 00:19
Дата відповіді: 13 липня 2023 16:06
Шановний Замовник. Згідно 1.3 додатку 2 до тендерної документації вимагається: - документальне підтвердження наявності можливості у Учасника забезпечити радіозв’язок між постами охорони та групами швидкого реагування (ГШР) радіостанціями:
- дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку потужністю не менше 2 (двох) Вт видані Учаснику для користуванням ними в м. Києві та Київській області, дійсних на весь період надання послуг.
Запитання: Яким чином Виконавець повинен забезпечити радіозв’язок між 4 (чотири) постами відстані між яким від 80 до 120 кілометрів та 2 (двома) транспортами груп реагування, радіоелектронними засобами безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку потужністю не менше 2 (двох) Вт.? Які можуть забезпечити радіозв’язок на відкритому просторі – до 5 (п’яти) кілометрів, а при наявності перешкод - до 1.5 кілометра, також з урахуванням сприятливих метеорологічних умов. Таким чином, впливає на якість надання послуг та можуть призвести до негативних наслідків. Виходячи з вищевказаного, зазначаємо, що даний пункт тендерної документації прописано штучно, під певного виконавця та заздалегідь визначеного переможця закупівлі, якого лобіює Замовник. Вимагаємо даний пункт виключити зі змісту тендерної документації, як такий що неможливо технічно реалізувати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога встановлена відповідно до п.28 Особливостей.
Службовий транспорт
Дата подання: 11 липня 2023 11:13
Дата відповіді: 13 липня 2023 16:08
Доброго дня! В Додатку 2 до тендерної документації в таблиці «Перелік необхідної матеріально-технічної бази» вказано, що учасник повинен мати не менше двох одиниць службового транспорту. ЗАПИТАННЯ: якими документами потрібно підтвердити дві одиниці службового транспорту? Чи достатньо буде надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів?
Відповідь: Документального підтвердження двох одиниць службового транспорту тендерною документацією не передбачено.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
Щодо встановлення системи GPS в авто
Дата подання: 11 липня 2023 14:03
Дата відповіді: 13 липня 2023 16:08
Замовнику, відповідно до п.1.2. Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати : «Довідка про можливість здійснення Замовником контролю за пересуванням транспортних засобів (обладнання автомобілів системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановлення системи GPS (не менше 3) та їхні технічні можливості» Питання в наступному: Чим обґрунтована вимога обладнання не менше трьох автомобілів системою GPS, якщо Учасник повинен підтвердити наявність не менше 2 одиниць транспорту реагування???Прохання привести у відповідність тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Відгук на аналогічний договір
Дата подання: 11 липня 2023 15:23
Дата відповіді: 13 липня 2023 16:09
В п.3.1. Додатку 2 до тендерної документації вказана вимога: «На підтвердження виконання аналогічних договорів Учасник додатково надає:
- відгук (и) на договір (и), вказані в пп.3.1, в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій»
Зауважимо те, що Замовник надаючи відгук насамперед підтверджує, що Виконавець під час виконання договору зарекомендував себе як надійний партнер, здатний швидко реагувати на потреби клієнта та надавати якісні товари/роботи/послуги. Також, відмічає риси роботи Виконавця такі як професіоналізм, організованість співробітників компанії та чесність. В основу листа-відгука входить висловлення власної думки щодо наданих послуг, надання рекомендацій , відсутність претензій та скарг з боку Замовника.
Враховуючи вище викладене, Замовник не зобов’язаний в листі-відгуку надати інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту. Саме тому вважаємо. Дану вимогу дискримінаційною та такою, що прописана під конкретного Учасника ймовірного переможця, який вже має дані відгуки.
Просимо прописати вимогу про надання відгуку на договір більш коректно, задля дотримання основних принципів здійснення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога встановлена відповідно до п.28 Особливостей.
контролю за пересуванням транспортних засобів
Дата подання: 11 липня 2023 18:38
Дата відповіді: 13 липня 2023 16:10
У пункті 1.2. додатку 2 до тендерної документації вимагається надати: - довідку про можливість здійснення Замовником контролю за пересуванням транспортних засобів (обладнання автомобілів системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановлення системи GPS (не менше 3) та їхні технічні можливості.
Оскільки обладнання для здійснення контролю за пересуванням транспортних засобів знаходиться у учасника, яким чином та у який спосіб Замовник буде здійснювати контроль за допомогою системи GPS? Встановлення даного обладнання у замовника в умовах виконання технічного завдання та договору не передбачено.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Зв'язок
Дата подання: 12 липня 2023 12:37
Дата відповіді: 13 липня 2023 16:10
Доброго дня!
Чи можуть учасники замість використання радіочастот використовувати Старлінк? Тоді не треба договору з УДЦР та дозволів і рації, а можна використовувати телефони та інтернет. Старлінк та сонячні батареї до нього ми маємо. Прохання уточнити. Дякуємо.
Відповідь: Тендерною документацією не заборонено використання Учасниками при наданні послуг додаткового обладнання до того, що вимагається Тендерною документацією як основне.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-10-010185-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 11 липня 2023 09:56
Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше ніж за 30 днів до дати публікації оголошення закупівлі.
Вітаю!
Відповідно до кваліфікаційних вимог, які викладені в ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати: «документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно вимог пп. 2.1, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше ніж за 30 днів до дати публікації оголошення закупівлі.
Витяги датовані раніше ніж за 30 днів, видані на початку року або в 2022 р. ніяким чином не підтверджують їх недійсність, адже у відповідності до Наказу МВС «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № 207 від 30.03.2022 р. офіційно у витягах про несудимість терміну дії немає.
Вимагаємо внести зміни та привести у відповідність дану вимогу: прибравши термін видачі витягу МВС
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до кваліфікаційних вимог, які викладені в ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати: «документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно вимог пп. 2.1, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше ніж за 30 днів до дати публікації оголошення закупівлі.
Витяги датовані раніше ніж за 30 днів, видані на початку року або в 2022 р. ніяким чином не підтверджують їх недійсність, адже у відповідності до Наказу МВС «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № 207 від 30.03.2022 р. офіційно у витягах про несудимість терміну дії немає.
Вимагаємо внести зміни та привести у відповідність дану вимогу: прибравши термін видачі витягу МВС
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2023 12:21
Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Прийнято рішення відхилити вимогу учасника.
Прийнято рішення відхилити вимогу учасника.
Номер вимоги: UA-2023-07-10-010185-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 11 липня 2023 10:25
Сертифікати/свідоцтва працівників Учасника (не менше чотирнадцяти чоловік), що засвідчують проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги, видані у 2023 році
Вітаю!
Відповідно до кваліфікаційних вимог, які викладені в ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати Сертифікати/свідоцтва працівників Учасника (не менше чотирнадцяти чоловік), що засвідчують проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги, видані у 2023 році.
Відповідно до ст.18 ЗУ "Про охорону праці":Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Наказом від 29.01.1998 № 9 "Про затвердження Положення про розробку інструкцій з охорони праці" передбачається 4) розділ „Вимоги безпеки після закінчення роботи”, що містить: орядок дій з надання домедичної допомоги потерпілим під час аварії
Ніякі сертифікати/свідоцтва не видаються. Єдине, що проходить працівник, то це інструктаж з охорони праці, що засвідчується підписом в самому журналі.
Ваша вимога дискримінує учасника, так як останній може надати журнал з охорони праці, інструкцію, а наявність свідоцтв чи сертифікатів нічим не передбачається, що є дискримінаційною вимогою тпа ніяким не пов'язується з наданням охоронних послуг.
Вимагаємо внести зміни та привести у відповідність дану вимогу: прибравши сертифікати/свідоцтва
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до кваліфікаційних вимог, які викладені в ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати Сертифікати/свідоцтва працівників Учасника (не менше чотирнадцяти чоловік), що засвідчують проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги, видані у 2023 році.
Відповідно до ст.18 ЗУ "Про охорону праці":Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Наказом від 29.01.1998 № 9 "Про затвердження Положення про розробку інструкцій з охорони праці" передбачається 4) розділ „Вимоги безпеки після закінчення роботи”, що містить: орядок дій з надання домедичної допомоги потерпілим під час аварії
Ніякі сертифікати/свідоцтва не видаються. Єдине, що проходить працівник, то це інструктаж з охорони праці, що засвідчується підписом в самому журналі.
Ваша вимога дискримінує учасника, так як останній може надати журнал з охорони праці, інструкцію, а наявність свідоцтв чи сертифікатів нічим не передбачається, що є дискримінаційною вимогою тпа ніяким не пов'язується з наданням охоронних послуг.
Вимагаємо внести зміни та привести у відповідність дану вимогу: прибравши сертифікати/свідоцтва
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2023 12:23
Прийнято рішення частково задовольнити вимогу учасника.
В тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
В тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2023-07-10-010185-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 11 липня 2023 10:46
Автомобілі ГШМ не повинні використовуватись Учасником в інших регіонах України крім м. Києва та Київської області. Виконання цієї вимоги підтвердити листом у довільній формі.
Вітаю!
Так як ніяким чином не предбачена можливість перевірки замовником ГШР учасника (їх про виключне використання в м. Києві та Київської області), то це створює основу для неправомірної дискваліфікації учасника та його подальше оскарженння в АМКУ.
Практика свідчить про те, що замовники аналізують інші публічні закупівлі потенційних учасників та проводять аналіз по наявності ГШР в інших областях (місцях), що є хибним та приводить до неправомірної дискваліфікації. Додатково зазначаємо, що АМКУ підтримує в таких випадках саме учасника, бо орган розглядає та бере до уваги виключно поточну закупівлю, що оскаржується, а інші - до уваги не беруться.
Вимагаємо повністю прибрати дискримінаційну вимогу
Розгорнути
Згорнути
Так як ніяким чином не предбачена можливість перевірки замовником ГШР учасника (їх про виключне використання в м. Києві та Київської області), то це створює основу для неправомірної дискваліфікації учасника та його подальше оскарженння в АМКУ.
Практика свідчить про те, що замовники аналізують інші публічні закупівлі потенційних учасників та проводять аналіз по наявності ГШР в інших областях (місцях), що є хибним та приводить до неправомірної дискваліфікації. Додатково зазначаємо, що АМКУ підтримує в таких випадках саме учасника, бо орган розглядає та бере до уваги виключно поточну закупівлю, що оскаржується, а інші - до уваги не беруться.
Вимагаємо повністю прибрати дискримінаційну вимогу
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2023 12:28
Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Номер вимоги: UA-2023-07-10-010185-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 11 липня 2023 10:57
Свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які у графі «Тип транспортного засобу» містять запис «Спеціальний» або «Спеціалізований», згідно п.9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 № 379
У Додатку 2 до ТД визначено необхідність документально підтвердити наявність транспорту реагування надавши, зоврема:Свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які у графі «Тип транспортного засобу» містять запис «Спеціальний» або «Спеціалізований», згідно п.9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 № 379.
Учасник має в наявності транспорт реагування, та у відповідності до чинного законодавства України (2021 році) отримано відповідні технічні паспорти, в особливих відмітках яких значиться, що траспорт реагування є "Спеціалізований транспорт". З огляду на зазначене, вважаємо, що вимога про наявність запису саме у графі "Тип транспортного засобу" - "Спеціальний" або "Спеціалізований" - є дискримінаційним, а тому Вимагаємо прибрати дану вимогу, вказавши - "свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що є "Спеціальний" або "Спеціалізований".
Розгорнути
Згорнути
Учасник має в наявності транспорт реагування, та у відповідності до чинного законодавства України (2021 році) отримано відповідні технічні паспорти, в особливих відмітках яких значиться, що траспорт реагування є "Спеціалізований транспорт". З огляду на зазначене, вважаємо, що вимога про наявність запису саме у графі "Тип транспортного засобу" - "Спеціальний" або "Спеціалізований" - є дискримінаційним, а тому Вимагаємо прибрати дану вимогу, вказавши - "свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що є "Спеціальний" або "Спеціалізований".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2023 12:36
Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Номер вимоги: UA-2023-07-10-010185-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 11 липня 2023 11:11
Обов’язковим є наявність в учасників матеріально – технічної бази згідно переліку, наведеному у таблиці: електрообігрівачі (не менше 5 од.) та електрочайники (не менше 5 од.)*
Вітаю!
Відповідно до Додатку 2 ТД пердебачена вимога про наявність в учасників матеріально – технічної бази, а саме: електрообігрівачі (не менше 5 од.) та електрочайники (не менше 5 од.)*
Ваш проєкт договору передбачає чітку вимогу, що замовник забов'язаний :"6.2.7. забезпечити співробітників Виконавця, які безпосередньо задіяні в охороні Об’єкту, приміщенням та необхідними для життєдіяльності санітарно-побутовими умовами, засобами пожежогасіння, водопостачання, освітлення та опалення"
Наявність та/або підтвердження в МТБ учасника електрообігрівачів (не менше 5 од.) та електрочайників (не менше 5 од.) жодним чином не впливає на процес надання послуг. Необхідний перелік МТБ суб'єкта охоронної діялності визначений ПКМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності":
-Бронежилети;
-Захисні каски;
-Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії;
-Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії;
-Гумові кийки;
-Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання;
-Електрошокові пристрої;
Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони;.
Де в постанові електрообігрівачі та електрочайники?
Зазначена вимога направлена на забезпечення санітарно-побутових потреб охоронців, що покладається на Вас (згідно вашого проєкту договору)
Вимагаємо виключення даної вимоги!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку 2 ТД пердебачена вимога про наявність в учасників матеріально – технічної бази, а саме: електрообігрівачі (не менше 5 од.) та електрочайники (не менше 5 од.)*
Ваш проєкт договору передбачає чітку вимогу, що замовник забов'язаний :"6.2.7. забезпечити співробітників Виконавця, які безпосередньо задіяні в охороні Об’єкту, приміщенням та необхідними для життєдіяльності санітарно-побутовими умовами, засобами пожежогасіння, водопостачання, освітлення та опалення"
Наявність та/або підтвердження в МТБ учасника електрообігрівачів (не менше 5 од.) та електрочайників (не менше 5 од.) жодним чином не впливає на процес надання послуг. Необхідний перелік МТБ суб'єкта охоронної діялності визначений ПКМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності":
-Бронежилети;
-Захисні каски;
-Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії;
-Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії;
-Гумові кийки;
-Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання;
-Електрошокові пристрої;
Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони;.
Де в постанові електрообігрівачі та електрочайники?
Зазначена вимога направлена на забезпечення санітарно-побутових потреб охоронців, що покладається на Вас (згідно вашого проєкту договору)
Вимагаємо виключення даної вимоги!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2023 12:37
Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Номер вимоги: UA-2023-07-10-010185-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97", Код ЄДРПОУ:41033776
Дата подання: 11 липня 2023 11:26
Термін видачі Витягу МВС
Відповідно до кваліфікаційних вимог, які викладені в ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати: «документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно вимог пп. 2.1, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше ніж за 30 днів до дати публікації оголошення закупівлі. Витяги датовані раніше ніж за 30 днів, видані на початку року або в 2022 р. ніяким чином не підтверджують їх недійсність, адже у відповідності до Наказу МВС «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № 207 від 30.03.2022 р. офіційно у витягах про несудимість терміну дії немає. Крім того, відповідно до ліцензійний умов провадження охоронної діяльності наявність чи відсутністьб судимості у персонала охорони перевіряється під час працевлаштуання персоналу. Субєкт охоронної діяльності не зобов'язаний щомісяця, щотижня чти щодня перевіряти зазначену інформацію щодо персоналу охорони. Крім того, відповідно до пункту 17 Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 березня 2022 року № 207, результати перевірки за ІАС за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення невідкладно надаються ініціатору запиту у вигляді Витягу. Відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів. У виняткових випадках, коли підготовка Витягу потребує додаткової перевірки інформації, відповіді на вимоги надаються у строк до 30 календарних днів. Враховуючи, що строк для подання тендерних пропозицій є значно меншим ніж максимально можливий термін для відповіді на запит про наявність чи відсутність судимості проосимо Вас внести зміни та привести у відповідність дану вимогу: прибравши термін видачі витягу з ІАС МВС України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2023 12:39
Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Номер вимоги: UA-2023-07-10-010185-a.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 11 липня 2023 11:48
Додаток 2 . п. 2.3: Посвідчення та витяг з протоколу повинні бути видані організаціями, які мають ліцензію (право) на відповідний вид діяльності (навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки), що підтвердується документально.
Вітаю!
Відповідно до абз. 3 ч. 1 ЗУ "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Вами обмежено коло дозвільних документів, що може отримувати суб'єкт господарювання в сфері навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки.
В даному випадку - це є СВІДОЦТВО такого суб'єкта. Наприклад,ТОВ «Учбовий центр КАСКОН»
Посилання на свідоцтво:
http://kaskon.kiev.ua/uchebnyy-centr/licenzii/#1485851342628-51895184-9d50
Вимагаємо внести зміни до ТД
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до абз. 3 ч. 1 ЗУ "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Вами обмежено коло дозвільних документів, що може отримувати суб'єкт господарювання в сфері навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки.
В даному випадку - це є СВІДОЦТВО такого суб'єкта. Наприклад,ТОВ «Учбовий центр КАСКОН»
Посилання на свідоцтво:
http://kaskon.kiev.ua/uchebnyy-centr/licenzii/#1485851342628-51895184-9d50
Вимагаємо внести зміни до ТД
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2023 12:40
Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Номер вимоги: UA-2023-07-10-010185-a.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 11 липня 2023 12:23
Договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування») не менше суми очікуваної вартості предмету закупівлі, терміном на строк надання послуг або не менше дії тендерної пропозиції, в разі необхідності з подальшою пролонгацією.
Вітаю!
На с. 27-28 ТД передбачена вимога щодо подачі у складі тендерної пропозиції договору страхування не менше суми очікуваної вартості предмету закупівлі - 1 287 696,96 грн.
Дана вимога нічим не обумовлена, оскільки:
По-перше: для учасника передбачена можливість подати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії, і у випадку укладення договору в подальшому передбачене ще забезпечення виконання договору у розмірі 5 (п'ять) % від суми укладеного договору. Якщо брати очікувану вартість предмету закупівлі - 1 287 696,96 грн., то 5 % - 64 384, 85 грн. Можна надати договір страхування і на 100 000,00 грн., що буде навіть більше аніж забезпечення виконання договору.
Тобто, відсутній будь-який сенс надавати окремо договір страхування на цілий 1 287 696,96 грн., бо є забезпечення виконання договору на 64 384, 85 грн. та відповідальність виконавця по договору (розділ 7. Відповідальність Сторін), що взагалі не передбачає будь-яку виплату за договором страхування. Передбачається окремий порядок
Вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу!
Розгорнути
Згорнути
На с. 27-28 ТД передбачена вимога щодо подачі у складі тендерної пропозиції договору страхування не менше суми очікуваної вартості предмету закупівлі - 1 287 696,96 грн.
Дана вимога нічим не обумовлена, оскільки:
По-перше: для учасника передбачена можливість подати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії, і у випадку укладення договору в подальшому передбачене ще забезпечення виконання договору у розмірі 5 (п'ять) % від суми укладеного договору. Якщо брати очікувану вартість предмету закупівлі - 1 287 696,96 грн., то 5 % - 64 384, 85 грн. Можна надати договір страхування і на 100 000,00 грн., що буде навіть більше аніж забезпечення виконання договору.
Тобто, відсутній будь-який сенс надавати окремо договір страхування на цілий 1 287 696,96 грн., бо є забезпечення виконання договору на 64 384, 85 грн. та відповідальність виконавця по договору (розділ 7. Відповідальність Сторін), що взагалі не передбачає будь-яку виплату за договором страхування. Передбачається окремий порядок
Вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2023 12:42
Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Номер вимоги: UA-2023-07-10-010185-a.c9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 11 липня 2023 12:40
ТЗ: електрообігрівачі та електрочайники
Вимагаємо прибрати цю вимогу з ТЗ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2023 12:42
Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Номер вимоги: UA-2023-07-10-010185-a.b10
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БЕЗПЕКА К9", Код ЄДРПОУ:44167464
Дата подання: 11 липня 2023 13:56
Щодо охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років
Вітаємо!
В Додатку 2 до тендерної документації в п.2.1. вказана вимога: «2.1. Довідка про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 №960. Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду із них: не менше п’ятдесяти процентів штату – охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років.»
На нашу думку, встановлюючи дану вимогу, Замовник лобіює інтереси конкретного учасника. Дана вимога має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників. Дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, та призведе до зменшення конкуренції на торгах.
Свідоцтво охоронника 3 розряду є підтвердженням його високої кваліфікації з правом охорони об'єктів навіть з високим ступенем ризику, тому додатковий стаж роботи жодним чином не підтвердить кваліфікацію охоронника, а дана вимога є безпідставною, дискримінаційною та необґрунтованою.
Поспішаємо Вас розчарувати, Ви не маєте права встановлювати дану вимогу. Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ від 29.12.2004 N 336, встановлено такі кваліфікаційні вимоги до професії "охоронник": 3-й розряд(**)Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 3 років.
Отже, можна зробити висновок, що для охорони яких цілком достатньо задіювати охоронців, які мають відповідну кваліфікацію на рівні третього розрядів, навіть без досвіду роботи в даній кваліфікації.
ВИМАГАЄМО: Прописати п.2.1 в наступним чином: «2.1. Довідка про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 №960. Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду»
Розгорнути
Згорнути
В Додатку 2 до тендерної документації в п.2.1. вказана вимога: «2.1. Довідка про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 №960. Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду із них: не менше п’ятдесяти процентів штату – охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років.»
На нашу думку, встановлюючи дану вимогу, Замовник лобіює інтереси конкретного учасника. Дана вимога має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників. Дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, та призведе до зменшення конкуренції на торгах.
Свідоцтво охоронника 3 розряду є підтвердженням його високої кваліфікації з правом охорони об'єктів навіть з високим ступенем ризику, тому додатковий стаж роботи жодним чином не підтвердить кваліфікацію охоронника, а дана вимога є безпідставною, дискримінаційною та необґрунтованою.
Поспішаємо Вас розчарувати, Ви не маєте права встановлювати дану вимогу. Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ від 29.12.2004 N 336, встановлено такі кваліфікаційні вимоги до професії "охоронник": 3-й розряд(**)Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 3 років.
Отже, можна зробити висновок, що для охорони яких цілком достатньо задіювати охоронців, які мають відповідну кваліфікацію на рівні третього розрядів, навіть без досвіду роботи в даній кваліфікації.
ВИМАГАЄМО: Прописати п.2.1 в наступним чином: «2.1. Довідка про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 №960. Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2023 13:28
Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Номер вимоги: UA-2023-07-10-010185-a.a11
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БЕЗПЕКА К9", Код ЄДРПОУ:44167464
Дата подання: 11 липня 2023 13:58
Щодо незалучення автомобілів в інших регіонах України, крім м.Києва та Київської області
Доброго дня! В Додатку 2 до тендерної документації в п.1.2. вказана вимога: «-автомобілі ГШМ не повинні використовуватись Учасником в інших регіонах України крім м. Києва та Київської області. Виконання цієї вимоги підтвердити листом у довільній формі». Вказана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне:
У відповідності до ст. 316 Цивільного кодексу України (надалі також – ЦКУ) правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.
Зі змісту права власності закріпленого у ст. 317 ЦКУ випливає, що власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. Право володіння - це забезпечена законом можливість фактичного панування над річчю, утримання її у сфері свого господарювання. Право користування - забезпечена законом можливість власника вилучати з речі її корисні властивості відповідно до її призначення, одержувати плоди і доходи, з метою задоволення різноманітних потреб. Право розпорядження - забезпечена законом можливість власника визначати фактичну та юридичну долю речі: передавати її іншим особам у власність чи тимчасове володіння і користування, а в деяких випадках - і в розпорядження (договір комісії).
Статтею 319 ЦКУ закріплені принципи здійснення права власності, зокрема:
ч. 1 Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд.
ч. 2 Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону.
Крім цього ст. 320 ЦКУ встановлено, що власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом. Законом можуть бути встановлені умови використання власником свого майна для здійснення підприємницької діяльності.
Тобто, ця тріада правомочностей (право володіння, користування та розпоряджання) належить у сукупності тільки власнику і може бути обмежена виключно законом.
Отже, встановлена у тендерній документації обмеження використання ГШМ в інших регіонах України крім м. Києва та Київської області є обмеженням права власності власника ГШМ, що прямо суперечить чинному законодавству.
ВИМАГАЄМО прибрати цю вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
У відповідності до ст. 316 Цивільного кодексу України (надалі також – ЦКУ) правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.
Зі змісту права власності закріпленого у ст. 317 ЦКУ випливає, що власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. Право володіння - це забезпечена законом можливість фактичного панування над річчю, утримання її у сфері свого господарювання. Право користування - забезпечена законом можливість власника вилучати з речі її корисні властивості відповідно до її призначення, одержувати плоди і доходи, з метою задоволення різноманітних потреб. Право розпорядження - забезпечена законом можливість власника визначати фактичну та юридичну долю речі: передавати її іншим особам у власність чи тимчасове володіння і користування, а в деяких випадках - і в розпорядження (договір комісії).
Статтею 319 ЦКУ закріплені принципи здійснення права власності, зокрема:
ч. 1 Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд.
ч. 2 Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону.
Крім цього ст. 320 ЦКУ встановлено, що власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом. Законом можуть бути встановлені умови використання власником свого майна для здійснення підприємницької діяльності.
Тобто, ця тріада правомочностей (право володіння, користування та розпоряджання) належить у сукупності тільки власнику і може бути обмежена виключно законом.
Отже, встановлена у тендерній документації обмеження використання ГШМ в інших регіонах України крім м. Києва та Київської області є обмеженням права власності власника ГШМ, що прямо суперечить чинному законодавству.
ВИМАГАЄМО прибрати цю вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2023 13:28
Замовником прийнято рішення відхилити вимогу учасника. Обгрунтування цього рішення наведено в протоколі від 14.07.23 №289, що додається.
Номер вимоги: UA-2023-07-10-010185-a.c13
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Скорпіон, Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 13 липня 2023 16:22
ДОВІДКА
У підпункті 2.2. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати: - документи на кожного з працівників, зазначеного в довідці згідно вимог пп. 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме:
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового профілактичного наркологічного огляду, дійсні на весь період надання послуг;
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, дійсні на весь період надання послуг.
Повідомляємо, що відповідно до постанови КМУ та наказу МОЗ України, психіатричний огляд обов'язково повинні проходити працівники певних спеціальностей та люди, яким потрібно мати медичну довідку, наприклад, для отримання дозволу на володіння зброєю. Нормативні акти, які змінюють порядок здійснення наркологічних та психіатричних оглядів, а саме:
- Постанова КМУ від 10 травня 2022 року № 57 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), які можуть становити безпосередню небезпеку для особи чи оточуючих»;
- Наказ МОЗ від 18 квітня 2022 року № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин».
Повідомляємо, що Порядок проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затверджений наказом МОЗ від 18.04.2022 № 651.
З початком дії даних нормативних актів порядок проведення обов'язкових наркологічних (за формою 140/о) та психіатричних (за формою 122/о) оглядів втратили чинність. У зв'язку з цим медична довідка 100-2/о повністю замінює сертифікати психіатра та нарколога.
Згідно з роз’ясненням МОЗ України передбачено, що з моменту вступу в дію Порядку оглядів - № 651 (Офіційний вісник України 2022 рік, від 29.06.2022 № 30) чинними вважаються лише Довідки про проходження проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 100-2/о передбачена цим Порядком.
Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма первинної облікової документації № 122-2/о) видана громадянам після 29.06.2022, не є дійсними.
Згідно абзацу 3 пункту 2 Порядку оглядів - № 651 визначає, що попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами. Відтак строк дії Довідки форми № 100-2/о не може перевищувати 1 рік.
Вимагаємо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення невідповідностей, а саме вказати конкретні відомості щодо Довідки про проходження проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації, згідно Наказу МОЗ України від 18 квітня 2022 року № 651.
Розгорнути
Згорнути
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового профілактичного наркологічного огляду, дійсні на весь період надання послуг;
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, дійсні на весь період надання послуг.
Повідомляємо, що відповідно до постанови КМУ та наказу МОЗ України, психіатричний огляд обов'язково повинні проходити працівники певних спеціальностей та люди, яким потрібно мати медичну довідку, наприклад, для отримання дозволу на володіння зброєю. Нормативні акти, які змінюють порядок здійснення наркологічних та психіатричних оглядів, а саме:
- Постанова КМУ від 10 травня 2022 року № 57 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), які можуть становити безпосередню небезпеку для особи чи оточуючих»;
- Наказ МОЗ від 18 квітня 2022 року № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин».
Повідомляємо, що Порядок проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затверджений наказом МОЗ від 18.04.2022 № 651.
З початком дії даних нормативних актів порядок проведення обов'язкових наркологічних (за формою 140/о) та психіатричних (за формою 122/о) оглядів втратили чинність. У зв'язку з цим медична довідка 100-2/о повністю замінює сертифікати психіатра та нарколога.
Згідно з роз’ясненням МОЗ України передбачено, що з моменту вступу в дію Порядку оглядів - № 651 (Офіційний вісник України 2022 рік, від 29.06.2022 № 30) чинними вважаються лише Довідки про проходження проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 100-2/о передбачена цим Порядком.
Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма первинної облікової документації № 122-2/о) видана громадянам після 29.06.2022, не є дійсними.
Згідно абзацу 3 пункту 2 Порядку оглядів - № 651 визначає, що попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами. Відтак строк дії Довідки форми № 100-2/о не може перевищувати 1 рік.
Вимагаємо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення невідповідностей, а саме вказати конкретні відомості щодо Довідки про проходження проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації, згідно Наказу МОЗ України від 18 квітня 2022 року № 651.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2023 13:32
Прийнято рішення задовольнити вимогу учасника.
В тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
В тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-07-10-010185-a.c12
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 13 липня 2023 14:19
Дата подання: 13 липня 2023 14:19
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 липня 2023 19:33
рішення від 17.07.2023 № 10665.pdf
Дата публікації: 17 липня 2023 19:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.07.2023 № 11575.pdf
Дата публікації: 28 липня 2023 14:18
рішення від 27.07.2023 № 11575.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2023 18:13
Номер скарги: UA-2023-07-10-010185-a.a14
Статус:
Задоволено
Скаржник: ДП Скорпіон, Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 14 липня 2023 19:09
Дата подання: 14 липня 2023 19:09
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 липня 2023 20:51
рішення від 18.07.2023 № 10782.pdf
Дата публікації: 18 липня 2023 20:51
інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2023 № 11834.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2023 16:34
рішення від 01.08.2023 № 11834.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2023 13:42
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро