Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39358320 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1 |
Контактна особа: |
Горбонос Сергій Васильович +380474431562 tk39358320@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2023 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 948 890,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Окремих частин предмету закупівлі не передбачено, закупівля здійснюється в цілому.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник щомісяця на підставі Актів виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3), перераховує Генпідряднику проміжні платежі за виконані роботи при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 95 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки з Генпідрядником за виконані роботи Замовник здійснює при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта у двотижневий термін після виконання Генпідрядником і приймання Замовником всіх передбачених Договором робіт та отримання сертифікату готовності Об’єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2023 16:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2023 15:55 |
Том _2 ГП тротуар вул. Симона Петлюри.pdf | |
10 липня 2023 15:55 |
5. п. 47 Особливостей переможець.docx | |
10 липня 2023 15:55 |
4. Проект договору_будівництво тротуар _ С.Петлюри.docx | |
10 липня 2023 15:55 |
Том _1 ЗПЗ тротуар вул. Симона Петлюри.pdf | |
10 липня 2023 15:55 |
3. Форма_Тендерна пропозиція_Будівництво тротуару.docx | |
10 липня 2023 15:55 |
2. Технічні_ якісні та кількісні_будівництво тротуару С.Петлюри.docx | |
10 липня 2023 15:55 |
1. ТД_Будівництво тротуар С.Петлюри.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-14-000026 ● fda75285cf2d4f69b76f06b7fc517d0b
- Статус: завершено ● Дата: 06 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 14:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2023 № 47-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 03 серпня 2023 року № 003100-18/8714-2023, від 11 серпня 2023 року № 003100-18/9031-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 14.08.2023 № 47-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-07-10-009869-a, 10.07.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-18 12:38:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-10-009869-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чим обґрунтовано доцільність та першочерговість проведення вищезазначеної процедури закупівлі в умовах воєнного стану?
- чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Варто зазначити, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-22 14:41:28
Про надання пояснення
За результатами розгляду вашого запиту про надання пояснення, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI, відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради щодо кожного питання повідомляє таке.
1). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі кошторисного розрахунку вартості будівництва, складеного ліцензованою проектною організацією відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Кошторисна вартість будівництва підтверджена Експертним звітом (позитивним) філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Черкаській області щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 03 липня 2023 р. № 24-0320/01-23.
Відомості по об’єкту будівництва «Будівництво тротуару вулиці Симона Петлюри м. Умань Черкаської області» можете переглянути на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням - https://e-construction.gov.ua, за реєстраційним номером вищезазначеного експертного звіту: EX01:8707-5870-3425-2966.
2). Вулиця Симона Петлюри забезпечує під’їзд до Уманського ліцею №1 та Уманської початкової школи №3. Відсутність тротуарів в повному обсязі для здійснення руху пішоходів змушує дітей дошкільного віку, школярів та батьків рухатись по проїзній частині, що є небезпечним для життя та здоров’я.
Харчування школярів Уманського ліцею №1 здійснюється на базі Уманської початкової школи №3. Участь школярів в роботі позакласних гуртків здійснюється на базі обох навчальних закладів. І тому вихованці одного закладу паралельно перемішуються в інший в залежності від розташування гуртка. В обох випадках вихованці даних закладів повинні швидко перейти до потрібного закладу, а під час сигналу повітряної тривоги швидко прослідкувати до укриття в своєму навчальному закладу.
Враховуючи повну відсутність тротуару, швидкий рух дітей по проїжджій частині вулиці наражає їх на небезпеку та створює умови для дорожньо-транспортних пригод.
Тому, враховуючи численні звернення громадян, депутатів, директора Уманської початкової школи №3, з метою створення безпечних та комфортних умов для мешканців міста, в т. ч. для маломобільних груп населення, на виконання заходів Загальноміської програми благоустрою Уманської міської територіальної громади на 2017-2025 роки рішенням Уманської міської ради від 07.04.2023 № 14-50/8 виділено кошти для відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради на здійснення робіт по об’єкту «Будівництво тротуару вулиці Симона Петлюри м. Умань Черкаської області» (додається).
3). Інформація згідно з пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена на веб-сайті Уманської міської ради у розділі «Публічні закупівлі» за посиланням - https://uman-rada.gov.ua/index.php/hromadskosti/publichni-zakupivli.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" |
2 896 110,00
UAH з ПДВ
|
2 896 110,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" #03333370 |
Переможець |
2 896 110,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2023 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2023 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2023 14:50
|
Додаткова угода 3 | зміни до договору |
10 листопада 2023 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2023 15:15
|
Додаткова угода 2 | зміни до договору |
25 серпня 2023 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2023 12:30
|
Додаткова угода 1 | зміни до договору |
03 серпня 2023 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2023 12:02
|
Договір | укладений |
03 серпня 2023 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2023 рік, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.2.3. та 10.3. Договору підряду від «01» серпня 2023 р. № 208 (далі – Договір) Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 2. Пункт 3.1. викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 2 896 110,00 грн. (два мільйони вісімсот дев’яносто шість тисяч сто десять гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 482 685,00 грн. Річний план асигнувань на 2023 рік становить 725 262,00 грн (сімсот двадцять п’ять тисяч двісті шістдесят дві гривні, 00 копійок), в тому числі ПДВ 120 877,00 грн. Залишок вартості робіт за договірною ціною становить 2 170 848,00 грн (два мільйони сто сімдесят тисяч вісімсот сорок вісім гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 361 808,00 грн підлягає виконанню у 2024 році. 3. Пункт 5.1. Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і до 31.12.2024 року, при наявності своєчасного фінансування.». 4. Пункт 11.1. Договору викласти у наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2024, а в частині зобов’язань до повного їх виконання.». 4. Календарний графік виконання робіт викласти у новій редакції (додається). 5. План фінансування будівництва викласти у новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 208 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2023 рік, рішення Уманської міської ради від 10.08.2023 № 8-55/8, керуючись підпунктом 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2. та 10.3. Договору підряду від «01» серпня 2023 р. № 208 (далі – Договір) Сторони домовились пункт 3.1. викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 2 896 110,00 грн. (два мільйони вісімсот дев’яносто шість тисяч сто десять гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 482 685,00 грн. Річний план асигнувань на 2023 рік становить 2 896 110,00 грн. (два мільйони вісімсот дев’яносто шість тисяч сто десять гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 482 685,00 грн. 2. Пункт 5.1. Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і до 15.10.2023 року, при наявності своєчасного фінансування.». 3. Пункт 11.1. Договору викласти у наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2023, а в частині зобов’язань до повного їх виконання.». 4. Календарний графік виконання робіт викласти у новій редакції (додається). 5. План фінансування будівництва викласти у новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 208 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.4., 10.2.1. та 10.3. Договору підряду від «01» серпня 2023 р. № 208 (далі – Договір) Сторони домовились зменшити Ціну цього Договору на 259 300,80 грн. (двісті п’ятдесят дев’ять тисяч триста гривень, 80 копійок). 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 2 636 809,20 грн. (два мільйони шістсот тридцять шість тисяч вісімсот дев’ять гривень, 20 копійок), в тому числі ПДВ 439 468,20 грн. 3. Договірну ціну викласти у новій редакції (додається). 4. План фінансування будівництва викласти у новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 208 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |