Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини" |
Код ЄДРПОУ: | 25500212 |
Місцезнаходження: | 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Синьоводська, будинок 142 |
Контактна особа: |
Віт Інна Вікторівна +380677324026 idunaeva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2023 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2023 13:12 |
Початок аукціону: | 19 липня 2023 13:12 |
Очікувана вартість: | 5 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2023 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2023 15:44 |
Додаток 5 Лист-згода.docx | |
10 липня 2023 15:44 |
Додаток 4 ПД.docx | |
10 липня 2023 15:44 |
Додаток 3 ТЗ.doc | |
10 липня 2023 15:44 |
Додаток 2 ТП.docx | |
10 липня 2023 15:44 |
Додаток 1 ст. 16 17.docx | |
10 липня 2023 15:44 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-08-000032 ● a6973ac4f7494a6b9f7c4759711b4d88
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2023 18:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2023 № 56-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-07-10-009559-a 07.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-10 16:33:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Система ультразвукова діагностична (НК 024:2023: 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) (ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини)», очікуваною вартістю 5 160 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-10-009559-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Астріум», вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
3. Чи поставлено ТОВ «Астріум» товар по договору укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі та вразі поставки товару просимо зазначити відсоток та суму сплачених коштів (з надання підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-15 20:13:31
Пояснення
Пояснення
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно рішення уповноваженої особи КНП «ВМКЛ «ЦМтаД» (протокол № 10/07 від 10.07.2023 року), 10 липня 2023 року, з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» було оголошено закупівлю: «Система ультразвукова діагностична (НК 024:2023: 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) (ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини)» (UA-2023-07-10-009559-a). З дотриманням вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в абзаці 1 пункту 1 розділу 4 вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме: див. на електронному майданчику. Однак, за результатами моніторингу представників ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ визначено, що тендерна документація не відповідає вимогам частини 2 статті 22 Закону, а саме Замовником в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій та зобов’язано Замовника здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому порушень при визначенні кінцевих строків подання тендерних пропозицій. Відповідно, адміністрацією комунального некомерційного підприємства «Вінницька міська клінічна лікарня «Центр матері та дитини» проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою закладу, а також, з метою підвищення кваліфікації та професійних здібностей, її буде відправлено на: «Дводенне підвищення кваліфікації для замовників, онлайн» 07-08.12.2023 від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕНДЕРНЕ АГЕНТСТВО РАДНИК".
2023-12-05 15:06:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2023 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Астріум" |
5 148 000,00
UAH з ПДВ
|
5 148 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕДІПРАЙМ" |
5 156 000,00
UAH з ПДВ
|
5 156 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Астріум" #33603690 |
Переможець |
5 148 000,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2023 10:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 20:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2023 11:35
|
Договір про закупівлю | укладений |
02 серпня 2023 11:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Система ультразвукова діагностична | 1 | штуки |
5 148 000,00
UAH з ПДВ
|