Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФАСАДУ ТА ПРИМІЩЕНЬ БУДІВЛІ КНП "ЦПМСД №2" ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ. ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, 104 ЛІТЕРА Б
Очікувана вартість
9 955 700,00 UAH
UA-2023-07-10-008827-a 0c99318353e24e76a2ef85f424f60bba
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руднєв Олексій Анатолійович

380442583331 cpmsd2golos.pev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Голосіївського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 38945128
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 03039, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Голосіївська, 53
Контактна особа: Руднєв Олексій Анатолійович
380442583331
cpmsd2golos.pev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2023 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2023 09:00
Очікувана вартість: 9 955 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 298 671,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1069 метри квадратні
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФАСАДУ ТА ПРИМІЩЕНЬ БУДІВЛІ КНП "ЦПМСД №2" ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ. ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, 104 ЛІТЕРА Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 104 літера Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 15:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-18-000073 ● 5624c686135f4a7db0c4f1fa60903525
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2023 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.10.2023 № 64
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.10.2023 № 64.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-07-10-008827-a 10.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-18 18:07:47

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі КНП «ЦПМСД №2» Голосіївського району м. Києва за адресою: вул. Велика Васильківська, 104 літера Б» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-10-008827-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-19 16:43:18

Пояснення на запит

Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Голосіївського району м.Києва не було оприлюднено зазначену вище інформацію на власному веб-сайті, оскільки такий сайт відсутній. Поряд з цим, визначена п. 4-1 Постанови інформація, не публікувалася на офіційному веб-сайті Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - головного розпорядника бюджетних коштів.
Пунктом 4 Постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Департамент охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) є органом місцевого самоврядування. Відповідно, вказівка щодо можливості оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення носить для Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не обов’язковий, а рекомендаційних характер. Враховуючи дану обставину, на веб-сайті Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відсутня згадана вище інформація.
Звертаємо увагу на процедуру закупівлі, в якій за аналогічних обставин Державною аудиторською службою України не було встановлено порушень за результатами моніторингу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-26-011971-c., https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-18-002484-c
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі проводилось з урахуванням специфіки предмету закупівлі, а саме робіт з капітального ремонту фасаду та приміщень будівлі КНП «ЦПМСД №2» Голосіївського району м. Києва за адресою: вул. Велика Васильківська, 104 літера Б. Попередньо було здійснено огляд об’єкта і складено попередній кошторис.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості. Відповідно до статті 70 Бюджетного кодексу України, рішень Київської міської ради від 24.12.2020 року №23/23 «Про програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», від 08.12.2022 року №5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік», розпорядження Київської міської військової адміністрації від 21.07.2022 року №582 «Про деякі питання виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єктів територіальної громади міста Києва на період дії воєнного стану та забезпечення контролю за їх використанням, розпорядження Київської міської військової адміністрації від 06.03.2023 року №120 «Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2023 рік», наказу Департаменту охорони здоров'я 626 від 07.06.2023 р. «Про внесення змін до наказу Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.02.2023 №156» , зроблений розподіл асигнувань у 2023 році на фінансування капітального ремонту (адресний перелік об'єктів) за рахунок бюджетних коштів по Департаменту охорони здоров'я і була доведена сума на капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі КНП «ЦПМСД №2» Голосіївського району м. Києва за адресою: вул. Велика Васильківська, 104 літера Б.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-01 12:41:18

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі КНП «ЦПМСД №2» Голосіївського району м. Києва за адресою: вул. Велика Васильківська, 104 літера Б (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-10-008827-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ №668 від 01.08.2005 (із змінами), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору, яка відповідно до частини 5 статті 41 Закону змінюватись не може.
Поясніть чому Замовником в проєкті договору та у Договорі закупівлі укладеного з ТОВ «Київська будівельно-монтажна компанія» від 02.08.2023 №41/23 не визначений гарантійний строк відповідно до пункту 5 Постанови № 668?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-03 16:50:32

Надання пояснення

Внесено зміни до договору з ТОВ "Київська будівельно-монтажна компанія" від 02.08.2023 №41/23 додатковою угодою №4 від 03.11.2023 р. де виправлено пункт 13.1

Надання інформації про усунення порушення замовником

Наказ КНП "ЦПМСД №2" Голосіївського району м. Києва від 10.11.2023 №104 "Про недопущення порушень законодавства України при укладанні договорів"

2023-11-10 16:05:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Умови договору не відповідають основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2023 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" 9 955 044,88
UAH з ПДВ
9 955 044,88
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 липня 2023 14:52
Електронний підпис
19 липня 2023 22:04
Інформація п47 пп14.pdf
17 липня 2023 23:22
Електронний підпис
17 липня 2023 23:22
29_договір В680+.pdf.p7s
17 липня 2023 23:22
29_договір 1204.pdf+.pdf.p7s
17 липня 2023 23:21
29_договір 1080-2.pdf.p7s
17 липня 2023 23:21
29_договір 3В_19-08.pdf.p7s
17 липня 2023 23:21
29_договір 67+.pdf.p7s
17 липня 2023 23:21
28_ПЕІ_березень_v1.pdf.p7s
17 липня 2023 23:20
28_бух довідка.pdf.p7s
17 липня 2023 23:20
28_Декларація МТБ_20.pdf.p7s
17 липня 2023 23:20
27_Протокол №9_2.PDF.p7s
17 липня 2023 23:20
27_переклад диплому.pdf.p7s
17 липня 2023 23:19
27_Наказ Данилець_2.PDF.p7s
17 липня 2023 23:19
27_диплом директора.pdf.p7s
17 липня 2023 23:19
27_диплом виконроба.pdf.p7s
17 липня 2023 23:18
109.imd.p7s
17 липня 2023 23:18
50_Протокол №9.PDF.p7s
17 липня 2023 23:18
49_паспорт+код.pdf.p7s
17 липня 2023 23:18
51_Статут та опис.pdf.p7s
17 липня 2023 23:18
47_Ліцензія.PDF.p7s
17 липня 2023 23:18
48_Наказ Данилець.PDF.p7s
17 липня 2023 23:18
44_ДСТУ ISO 45001_21.pdf.p7s
17 липня 2023 23:18
45_ДСТУ ISO 50001_21.pdf.p7s
17 липня 2023 23:18
43_ДСТУ ISO 14001_21.pdf.p7s
17 липня 2023 23:18
42_ДСТУ ISO 9001_21.pdf.p7s
17 липня 2023 23:18
37_довідка ДФС.pdf.p7s
17 липня 2023 23:18
35_Витяг ЄДР 04.07.2023.pdf.p7s
17 липня 2023 23:18
34_виписка.pdf.p7s
17 липня 2023 23:18
36_витяг ПДВ.pdf.p7s
17 липня 2023 23:17
29_довідка договори.pdf.p7s
17 липня 2023 23:17
28_довідка МТБ.pdf.p7s
17 липня 2023 23:17
26_погодження з ТЗ.pdf.p7s
17 липня 2023 23:17
25_перелік УО.pdf.p7s
17 липня 2023 23:17
24_щодо санкцій.pdf.p7s
17 липня 2023 23:17
23_ГЛ згідно тд.pdf.p7s
17 липня 2023 23:17
17_врахування норм.pdf.p7s
17 липня 2023 23:17
4_Довідка по ТД.pdf.p7s
17 липня 2023 22:42
44_ДСТУ ISO 45001_21.pdf
17 липня 2023 22:42
36_витяг ПДВ.pdf
17 липня 2023 22:42
28_довідка МТБ.pdf
17 липня 2023 22:42
49_паспорт+код.pdf
17 липня 2023 22:42
26_погодження з ТЗ.pdf
17 липня 2023 22:42
27_довідка працівники.pdf
17 липня 2023 22:42
20_щодо комплексу АВК.pdf
17 липня 2023 22:42
17_врахування норм.pdf
17 липня 2023 22:42
37_довідка ДФС.pdf
17 липня 2023 22:42
18_лист щодо ліцензії.pdf
17 липня 2023 22:42
45_ДСТУ ISO 50001_21.pdf
17 липня 2023 22:42
43_ДСТУ ISO 14001_21.pdf
17 липня 2023 22:42
51_Статут та опис.pdf
17 липня 2023 22:42
29_довідка договори.pdf
17 липня 2023 22:42
24_щодо санкцій.pdf
17 липня 2023 22:42
47_Ліцензія.PDF
17 липня 2023 22:42
27_довідка робітники.pdf
17 липня 2023 22:42
50_Протокол №9.PDF
17 липня 2023 22:42
23_ГЛ згідно тд.pdf
17 липня 2023 22:42
4_Довідка по ТД.pdf
17 липня 2023 22:42
42_ДСТУ ISO 9001_21.pdf
17 липня 2023 22:42
48_Наказ Данилець.PDF
17 липня 2023 22:42
35_Витяг ЄДР 04.07.2023.pdf
17 липня 2023 22:42
34_виписка.pdf
17 липня 2023 22:42
25_перелік УО.pdf
17 липня 2023 22:42
31_щодо санкцій ГКУ 236.pdf
17 липня 2023 22:42
109.imd
17 липня 2023 22:42
29_договір 67+.pdf
17 липня 2023 22:42
29_договір 1204.pdf+.pdf
17 липня 2023 22:42
27_Штатний розклад_13.PDF
17 липня 2023 22:42
27_Наказ Данилець_2.PDF
17 липня 2023 22:42
29_договір 1080-2.pdf
17 липня 2023 22:42
28_Декларація МТБ_20.pdf
17 липня 2023 22:42
28_ПЕІ_березень_v1.pdf
17 липня 2023 22:42
27_диплом директора.pdf
17 липня 2023 22:42
28_бух довідка.pdf
17 липня 2023 22:42
27_Протокол №9_2.PDF
17 липня 2023 22:42
29_договір В680+.pdf
17 липня 2023 22:42
27_диплом виконроба.pdf
17 липня 2023 22:42
27_переклад диплому.pdf
17 липня 2023 22:42
29_договір 3В_19-08.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"
#40239718
Переможець 9 955 044,88
UAH з ПДВ
18 липня 2023 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2023 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"
#40239718
9 955 044,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 16:16
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 18:37
Додаткова угода 6 до договору 41-23 від 22.12.2023.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 18:31
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2023 16:46
Додаткова угода 5 до договору 41-23 від 29.11.2023.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 16:45
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2023 16:45
Додаткова угода 4 до договору 41-23 від 02.08.2023.pdf зміни до договору
03 листопада 2023 16:44
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2023 17:04
Додаткова угода 3 до договору 41-23 від 02.08.2023.pdf зміни до договору
01 листопада 2023 17:03
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2023 15:47
Додаткова угода 2 до договору 41-23 від 02.08.2023.pdf зміни до договору
20 жовтня 2023 15:47
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2023 12:17
12_104~1.PDF зміни до договору
17 серпня 2023 12:15
12_104~1.PDF зміни до договору
17 серпня 2023 12:14
1-12_1~1.PDF зміни до договору
17 серпня 2023 12:07
12_104~1.PDF зміни до договору
17 серпня 2023 12:06
12_104~1.PDF зміни до договору
17 серпня 2023 11:06
12_104~1.PDF зміни до договору
17 серпня 2023 11:04
Електронний підпис укладений
07 серпня 2023 13:04
Електронний підпис укладений
07 серпня 2023 13:03
Електронний підпис укладений
07 серпня 2023 13:01
Додаток №2 до договору №41-23.pdf укладений
07 серпня 2023 12:58
Додаток №4 до договору №41-23.pdf укладений
07 серпня 2023 12:58
Додаток №1 до договору №41-23.pdf укладений
07 серпня 2023 12:58
Додаток №3 до договору №41-23.pdf укладений
07 серпня 2023 12:58
Договір №41-23 кап.ремонт фасаду та приміщень В.Васильківська, 104 літера Б.pdf укладений
07 серпня 2023 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни 2.1. Загальна сума Договору зменшена на 5015.18 грн. (п'ять тисяч п'ятнадцять гривень 18 копійок) і становить 9950029,70 грн. (дев'ять мільйонів дев'ятсот п'ятдесят тисяч двадцять дев'ять гривень 70 копійок). 2. Всі інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними, так як вони складені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Дану Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 41/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1 викласти в наступній редакції: Підрядник зобов’язаний розпочати виконання робіт протягом 3-х днів з моменту укладання даного Договору. Підрядник починає виконання робіт з «07»серпня 2023 р. і закінчує їх «25» листопада 2023 р. 2. Всі інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними, так як вони складені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 3. Дану Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 41/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до вимог пункту 17 Особливостей з урахуванням пунктів 17 та 83 Постанови від 01.08.2005 №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» доповнити договір від 02.08.2023 № 41/23 додатками: план фінансування робіт та календарний план. 2. Всі інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними, так як вони складені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 3. Дану Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 41/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 13.1 «ГАРАНТІЇ» договору №41/23 від 02.08.2023 року викласти у наступній редакції: «13.1. Гарантійні строки за цим Договором становлять: - гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником. - згідно строку гарантії, який встановлений заводом-виробником цих матеріалів, обладнання - на матеріали, устаткування та обладнання. Перебіг гарантійних строків починається з моменту прийняття Замовником всіх робіт за Договором. В разі дострокового припинення Договору або в разі, якщо за Договором будуть виконані не всі роботи, передбачені Договором, гарантійний строк починається з моменту такого дострокового припинення Договору або з моменту погодження сторонами зменшення кількості робіт, що виконуються за Договором, відповідно. 2. Всі інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними, так як вони складені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 3. Дану Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 41/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1 викласти в наступній редакції : Підрядник зобов’язаний розпочати виконання робіт протягом 3-х днів з моменту укладання даного Договору. Підрядник починає виконання робіт з «07»серпня 2023 р. і закінчує їх «14» грудня 2023 р. 2. Всі інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними, так як вони складені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе 3. Дану Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 41/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1 викласти в наступній редакції: Підрядник зобов’язаний розпочати виконання робіт протягом 3-х днів з моменту укладання даного Договору. Підрядник починає виконання робіт з «07»серпня 2023 р. і закінчує їх «25» грудня 2023 р. 2. Всі інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними, так як вони складені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 3. Дану Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 41/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 9 950 029,70
UAH (в тому числі ПДВ 1 658 338,28 UAH)