Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42646834 |
Місцезнаходження: | 67806, Україна , Одеська обл., смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А |
Контактна особа: |
Баранюк Світлана Анатоліївна 380487972737 AVANGARD_OSVITA@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2023 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2023 12:39 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2023 12:39 |
Очікувана вартість: | 10 395 383,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 976,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 відсотків від очікуваної вартості закупівлі Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» зі змінами і доповненнями. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою з банку і випискою по рахунку, які надаються у складі пропозиції. У разі настання гарантійного випадку, перерахування коштів здійснюється за наступними реквізитами замовника: найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області місцезнаходження: Україна, 67806, Одеська область, Одеський район, селище міського типу Авангард, вулиця Добрянського, будинок 26-а код ЄДРПОУ: 42646834 банківські реквізити: UA928201720355219017083095091 в ДКС України, м. Київ. У разі надання банківської гарантії в іноземній валюті (Євро або Долари США) розмір суми забезпечення тендерної пропозиції такої гарантії повинен бути еквівалентним за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату оприлюднення інформації про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути надана: - банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або - банком-резидентом України , який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAAА» (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch,’ Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий), або - іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній Fitch,’ Moody's, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 51976.92 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана замовнику та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 5% (п’ять відсотків) від суми договору. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою з банку і випискою по рахунку, які надаються у складі пропозиції. У разі настання гарантійного випадку, перерахування коштів здійснюється за наступними реквізитами замовника: найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області місцезнаходження: Україна, 67806, Одеська область, Одеський район, селище міського типу Авангард, вулиця Добрянського, будинок 26-а код ЄДРПОУ: 42646834 банківські реквізити: UA928201720355219017083095091 в ДКС України, м. Київ. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється за фактом виконання 100% всіх робіт на підставі довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою №КБ-3 та акту приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на рахунку. Платежі здійснюються з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в черговості згідно з постановою КМУ від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2023 21:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2023 21:43 |
перелiк змiн 4.docx | |
03 серпня 2023 21:43 |
тендерна документація_нова редакція 4.doc | |
03 серпня 2023 21:43 |
оголошення_нова редакція 4.doc | |
03 серпня 2023 21:43 |
додаток2_кваліфікаційні критерії_нова редакція 2.doc | |
01 серпня 2023 09:57 |
перелiк змiн 3.docx | |
01 серпня 2023 09:57 |
додаток5_проєкт договору_нова редакція.docx | |
01 серпня 2023 09:57 |
додаток4_технічні вимоги_нова редакція.docx | |
19 липня 2023 22:17 |
перелiк змiн 2.docx | |
10 липня 2023 14:39 |
додаток1_пропозиція.doc | |
10 липня 2023 14:39 |
додаток3_п.47 Особливостей.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Крім цього, згідно з Законом закупівлі здійснюються за такими принципами як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовник вважає, що зустріч з потенційним учасником може бути сприйнята іншими учасниками або контролюючими органами як порушення даних принципів.
У Додатку №4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» міститься вся необхідна інформація, необхідна для проведення розрахунку тендерної пропозиції учасника.
При цьому, повідомляємо, що проєктна документація буде надана учаснику-переможцю після підписання договору.
Скарги до процедури
Дата подання: 14 липня 2023 12:55
Звернення до Держаудитслужби
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-18-000027 ● b2f4b53ebf4c4e498b1215a6c1679177
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 11:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2023-07-10-007785-a 10.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-25 10:30:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з
капітального ремонту найпростішого укриття 1 корпус (літ.а6) ЗЗСО
«Прилиманський ліцей» Авангардівської селищної ради за адресою: с.
Прилиманське, вул. Центральна 127, Одеського району Одеської області
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2023-07-10-007785-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону
України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в
Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі
– Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську
службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень
(інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну
документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на
підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-
сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета
закупівлі.
3. Надати інформацію та відповідні підтвердні документи, на підставі яких
вами здійснено обґрунтування щодо продовження строку укладання договору з
переможцем зазначеної процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема
за невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм
завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-29 16:25:44
Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано відповідно до проектної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення розміщено на сторінці веб-сайту замовника. Договір з переможцем процедури закупівлі укладено у межах строку, визначеного законодавством, без його продовження.
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області надає наступні пояснення у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом: капітальний ремонт найпростішого укриття 1 корпус (літ.а6) ЗЗСО «Прилиманський ліцей» Авангардівської селищної ради за адресою: с. Прилиманське, вул. Центральна, 127 Одеського району Одеської області, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-10-007785-a:
1. Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано відповідно до проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт найпростішого укриття 1 корпус (літ.а6) ЗЗСО «Прилиманський ліцей» Авангардівської селищної ради за адресою: с. Прилиманське, вул. Центральна, 127 Одеського району Одеської області», затвердженої наказом Відділу освіти, культури, молоді та спорту Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області від 07.07.2023 №103/1-ОД, без врахування вартості проектних робіт та експертизи проектної документації, коштів на утримання служби замовника, здійснення технічного та авторського нагляду.
Сканкопії проектної документації, експертного звіту щодо розгляду проектної документації та наказу про затвердження проектної документації додаються до пояснень.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення розміщено на сторінці веб-сайту замовника за наступним посиланням:
https://vokms.com.ua/obhryntyvanna
https://docs.google.com/document/d/1Wd7ONwi87uUAyKTB-_yczn1XbpLeLoRr/edit
3. Згідно з п.49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Рішення про намір укласти договір про закупівлю прийнято замовником 11.08.2023 року. Договір з переможцем процедури закупівлі укладено 25.08.2023 року, тобто у межах строку, визначеного законодавством, без його продовження.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2023 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУД-МАРКА" |
7 794 942,09
UAH з ПДВ
|
6 499 417,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" |
8 316 310,18
UAH з ПДВ
|
6 500 000,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУД-МАРКА" #43101397 |
Переможець |
6 499 417,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2023 11:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2023 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 10:13
|
дод.угода 2.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 12:09
|
дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2023 15:23
|
Довідка покриття 3452-23.7z | укладений |
29 серпня 2023 15:21
|
Гарантія 3452-23.7z | укладений |
29 серпня 2023 15:21
|
виписка 3452-23.7z | укладений |
29 серпня 2023 15:21
|
договір.pdf | укладений |
29 серпня 2023 15:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |