Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2023 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2023 12:29 |
Початок аукціону: | 19 липня 2023 12:29 |
Очікувана вартість: | 12 028 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 289,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2023 14:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2023 14:26 |
Додаток_2.doc | |
10 липня 2023 14:26 |
Додаток_5.doc | |
10 липня 2023 14:26 |
Тендерна документація.doc | |
10 липня 2023 14:26 |
Додаток_3.doc | |
10 липня 2023 14:26 |
Додаток_4.doc | |
10 липня 2023 14:26 |
Додаток_1.doc | |
10 липня 2023 14:26 |
Додаток_6.doc |
10 липня 2023 14:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 липня 2023 14:26 |
Додаток_2.doc
|
|||
10 липня 2023 14:26 |
Додаток_5.doc
|
|||
10 липня 2023 14:26 |
Тендерна документація.doc
|
|||
10 липня 2023 14:26 |
Додаток_3.doc
|
|||
10 липня 2023 14:26 |
Додаток_4.doc
|
|||
10 липня 2023 14:26 |
Додаток_1.doc
|
|||
10 липня 2023 14:26 |
Додаток_6.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-20-000021 ● e21d32678857410fa076bc442c121900
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 14:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023 №53-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12934-2023 від 08.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 20.11.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
20.11.2023 №53-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-07-10-007394-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-20 17:05:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-10-007394-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі.
2. Надати інформацію (з документальним підтвердженням) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено зміну ціни товару згідно до додаткової угоди №2
4. Чому не оприлюднена інформація про внесення змін до договору згідно додаткової угоди №1, надати копію цієї угоди.
5. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-23 16:20:49
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-07-10-007394-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Основна частина мостових споруд мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
З метою виконання робіт з поточного ремонту мостових споруд у 2023 році та для забезпечення надання послуг з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства існує нагальна потреба у закупівлі палива загальною кількістю 260 000 л.
За результатом моніторингу цін та у відповідності до середніх цін на пальне по операторам палива Київської області (згідно даних, отриманих з мережі Інтернет https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/kievskaya), було здійснено розрахунок очікуваної вартості закупівлі на загальну суму 12 028 900,00 грн. (додається).
На підставі зазначеного, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 (бензин А-92, А-95, паливо дизельне (бензовозні норми); бензин А-95 та дизельне паливо (заправні талони))» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-10-007394-a).
Щодо зміни ціни товару згідно додаткової угоди №2 від 25 вересня 2023 року повідомляємо наступне.
Товариством з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» направлено лист від 22.09.2023 № 2209-35 у відповідності до якого підприємство «Київавтошляхміст» повідомлено про значне коливання ціни на ринку паливно-мастильних матеріалів, що підтверджено документально ціновими довідками Харківської торгово-промислової палати України № 1010-1/23 від 20 вересня 2023 року та № 1010-2/23 від 20 вересня 2023 року (додається).
На підставі зазначеного, керуючись підпунктом 2 пункту 19 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» між підприємством «Київавтошляхміст» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» було укладено додаткову угоду № 2 від 25 вересня 2023 року до Договору про закупівлю товару від 08.08.2023р. № 08-07 про збільшення ціни за одиницю Товару за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (додається).
Щодо не оприлюднення інформації про внесення змін до договору згідно додаткової угоди №1 повідомляємо наступне.
У відповідності до пункту 12.4. Договору про закупівлю товару від 08.08.2023р. № 08-07, істотними умовами цього договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору про закупівлю. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
При завантаженні додаткових угод до договорів на авторизованому електронному майданчику необхідно здійснювати вибір причин внесення змін у відповідності до частини 5 статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» або у відповідності до пункту 19 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Враховуючи, що додаткова угода № 1 від 22 вересня 2023 року до Договору про закупівлю товару від 08.08.2023р. № 08-07 не стосувалася істотних умов договору, на авторизованому електронному майданчику відсутня можливість здійснити вибір причин внесення таких змін та оприлюднити зазначену додаткову угоду, що підтверджується листом ТОВ «ЗАКУПІВЛІ.ПРО» № 21/11/ZK-1283 від 21.11.2023 (додається).
Щодо надання інформації про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі повідомляємо наступне.
У відповідності до укладеного Договору про закупівлю товару від 08.08.2023р. № 08-07, підприємством «Київавтошляхміст» здійснено оплату за поставлений Товар у сумі 4 171 650,00 грн.
Додатки:
1. Розрахунок очікуваної вартості на 4 арк;
2. Лист ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» від 22.09.2023 № 2209-35 на 6 арк;
3. Додаткова угода № 2 від 25 вересня 2023 року до Договору про закупівлю товару від 08.08.2023р. № 08-07 на 2 арк;
4. Додаткова угода № 1 від 22 вересня 2023 року до Договору про закупівлю товару від 08.08.2023р. № 08-07 на 2 арк;
5. Лист ТОВ «ЗАКУПІВЛІ.ПРО» № 21/11/ZK-1283 від 21.11.2023 на 1 арк.
Уповноважена особа __________________ Сергій ТИТАРЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | У зв’язку із незгодою з інформацією, викладеною у висновку Державної аудиторської служби України від 29.11.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-10-007394-a та керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», комунальним підприємством по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст», даний висновок буде оскаржений до суду шляхом подання відповідного позову. Інформацію про відкриття провадження у справі буде надано додатково. |
Дата публікації: | 05 грудня 2023 |
Документи:
05 грудня 2023 15:11
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2023 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" |
11 136 000,00
UAH з ПДВ
|
10 581 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" |
10 988 700,00
UAH з ПДВ
|
10 581 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» |
11 710 000,00
UAH з ПДВ
|
11 710 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" #40884096 |
Рішення скасоване |
10 581 000,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2023 09:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2023 13:41
|
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" #40884096 |
Відхилено |
10 581 000,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2023 09:24
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" #44021585 |
Рішення скасоване |
10 581 200,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2023 09:03
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" #44021585 |
Відхилено |
10 581 200,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2023 09:07
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» #44355507 |
Переможець |
11 710 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2023 11:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 серпня 2023 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2024 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2024 15:38
|
08-07 Додаткова угода 9.pdf | зміни до договору |
18 січня 2024 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2023 20:15
|
08-07.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2023 20:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2023 11:48
|
08-07 Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2023 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2023 15:31
|
08-07 ТОВ ОІЛ КАРТ СЕРВІС.pdf | укладений |
08 серпня 2023 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 2 пункту 19 Особливостей, у зв’язку із коливання ціни Товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю, Сторони погодились збільшити ціну за одиницю Товару за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення |
Номер договору про закупівлю: | 08-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням положень підпункту 8 пункту 19 Особливостей та на підставі частини 6 статті 41 Закону, якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони Договору дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 08-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі підпункту 8 пункту 19 Особливостей, відповідно до положень частини 6 статті 41 Закону та пункту 12.5 Договору Сторони дійшли згоди збільшити суму договору, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 08-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |