Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуга із встановлення меж території Чопської міської територіальної громади (виготовлення проекту землеустрою) (за кодом CPV за ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2023-07-10-007330-a ● cf61b0db6a074c698c2e1c2b2520fb86
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧОПСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053737 |
Вебсайт: | http://Chop-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 89502, Україна , Закарпатська обл., м. Чоп, вул. Берег, 2 |
Контактна особа: |
Оксана Миколаївна Островська +380312711242 chop@carpathia.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2023 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2023 14:27 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2023 14:27 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуга із встановлення меж території Чопської міської територіальної громади (виготовлення проекту землеустрою) (за кодом CPV за ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 2.2. Розрахунок вартості робіт наводиться у Кошторисі, викладеному у Додатку №____. 2.3. Розрахунки за надані послуги здійснюються, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акта приймання-здачі виконаних робіт, згідно виставленого рахунку. 2.3.1. Договірні платіжні зобов’язання за цим Договором виникнуть при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) в залежності від реального фінансування Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2023 13:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 2.docx | |
04 серпня 2023 13:06 |
Перелік змін.rtf | |
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 2.docx | |
04 серпня 2023 13:06 |
Перелік змін.rtf | |
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
04 серпня 2023 13:06 |
ТД.doc | |
04 серпня 2023 13:06 |
ТД.doc | |
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 1.doc | |
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 3 ТЗ.docx | |
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 1.doc | |
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 3 ТЗ.docx | |
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 2.docx | |
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 2.docx | |
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 3 ТЗ.docx | |
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 1.doc | |
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 3 ТЗ.docx | |
10 липня 2023 14:24 |
ТД.doc | |
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 1.doc | |
10 липня 2023 14:24 |
ТД.doc |
04 серпня 2023 13:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 2.docx
|
|||
04 серпня 2023 13:06 |
Перелік змін.rtf
|
|||
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 4 проект договору.docx
|
|||
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 2.docx
|
|||
04 серпня 2023 13:06 |
Перелік змін.rtf
|
|||
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 4 проект договору.docx
|
|||
04 серпня 2023 13:06 |
ТД.doc
|
|||
04 серпня 2023 13:06 |
ТД.doc
|
|||
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 1.doc
|
|||
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 3 ТЗ.docx
|
|||
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 1.doc
|
|||
04 серпня 2023 13:06 |
Додаток 3 ТЗ.docx
|
|||
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 2.docx
|
|||
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 2.docx
|
|||
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 3 ТЗ.docx
|
|||
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 4 проект договору.docx
|
|||
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 4 проект договору.docx
|
|||
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 1.doc
|
|||
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 3 ТЗ.docx
|
|||
10 липня 2023 14:24 |
ТД.doc
|
|||
10 липня 2023 14:24 |
Додаток 1.doc
|
|||
10 липня 2023 14:24 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-10-007330-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ", Код ЄДРПОУ:34605133
Дата подання: 13 липня 2023 23:20
Нечіткі вимоги тендерної документації
Шановний замовник!
Проаналізувавши вашу тендерну документацію ми виявили умови, які суперечать вимогам чинного законодавства і не дозволяють учасникам належно підготувати свої тендерні пропозиції.
1. Згідно із Додатком №1 до тендерної документації учасники мають надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник надає:
- сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації,
Якщо при виконанні робіт механізми, які зазначені в таблиці не застосовуються, згідно з технічним завданням, вони не подаються у складі таблиці. Учасник має описати підставу відсутності необхідності залучення обладнання, машин, механізмів або устаткування до виконання робіт.
Технічне завдання не містить робіт/послуг, які будуть виконуватися будівельними (дорожніми) машинами та механізмами. Тому просимо повністю забрати цю вимогу, щоб учасникам не доводилося надавати листи пояснення про причини незастосування будівельної техніки при виконанні робіт із землеустрою.
Вимога сама по собі є нелогічна і ніяк не стосується предмета закупівлі. Крім цього речення «. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації,» недописане, тому незрозуміло що саме ви вимагаєте і мали на увазі.
2. Просимо пояснити що буде вважатися аналогічним договором. Згідно із Додатком №1 ви зазначили, що Замовник залишає за собою право тлумачення поданого Учасником договору в якості аналогічного на предмет його аналогічності.
Також зазначили, що Аналогічним буде вважатись договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади, договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту (пунктів), укладений (укладені) протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
То потрібно надавати договір на виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади ТА договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту (пунктів)? Чи лише один із договорів?
Повідомляємо, що вимога про надання договору щодо встановлення меж територій територіальної громади була визнана АМКУ як дискримінаційна (копію рішення додаємо).
Просимо чітко прописати вимоги щодо підтвердження учасниками кваліфікаційного критерію «НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ)». Та викласти вимогу у наступній редакції:
«Аналогічним буде вважатись договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення населеного пункту (пунктів), укладений (укладені)».
У разі ігнорування нашої вимоги ми будемо звертатися до органу оскарження за захистом наших прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши вашу тендерну документацію ми виявили умови, які суперечать вимогам чинного законодавства і не дозволяють учасникам належно підготувати свої тендерні пропозиції.
1. Згідно із Додатком №1 до тендерної документації учасники мають надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник надає:
- сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації,
Якщо при виконанні робіт механізми, які зазначені в таблиці не застосовуються, згідно з технічним завданням, вони не подаються у складі таблиці. Учасник має описати підставу відсутності необхідності залучення обладнання, машин, механізмів або устаткування до виконання робіт.
Технічне завдання не містить робіт/послуг, які будуть виконуватися будівельними (дорожніми) машинами та механізмами. Тому просимо повністю забрати цю вимогу, щоб учасникам не доводилося надавати листи пояснення про причини незастосування будівельної техніки при виконанні робіт із землеустрою.
Вимога сама по собі є нелогічна і ніяк не стосується предмета закупівлі. Крім цього речення «. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації,» недописане, тому незрозуміло що саме ви вимагаєте і мали на увазі.
2. Просимо пояснити що буде вважатися аналогічним договором. Згідно із Додатком №1 ви зазначили, що Замовник залишає за собою право тлумачення поданого Учасником договору в якості аналогічного на предмет його аналогічності.
Також зазначили, що Аналогічним буде вважатись договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади, договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту (пунктів), укладений (укладені) протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
То потрібно надавати договір на виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади ТА договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту (пунктів)? Чи лише один із договорів?
Повідомляємо, що вимога про надання договору щодо встановлення меж територій територіальної громади була визнана АМКУ як дискримінаційна (копію рішення додаємо).
Просимо чітко прописати вимоги щодо підтвердження учасниками кваліфікаційного критерію «НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ)». Та викласти вимогу у наступній редакції:
«Аналогічним буде вважатись договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення населеного пункту (пунктів), укладений (укладені)».
У разі ігнорування нашої вимоги ми будемо звертатися до органу оскарження за захистом наших прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2023 14:17
Шановний Учаснику! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо про її відхилення. Будьмо взаємо ввічливими.
1. Враховуючи вимоги пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Приміткою до Додатку 1 тендерної документації чітко визначено, що в підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник надає відповідні документи про будівельні (дорожні) машини та механізми.
Керуючись частиною 1 розділу тендерної документації «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовник роз’яснює учаснику вимоги тендерної документації в частині вимог додатку 1 до тендерної документації «надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, Якщо при виконанні робіт механізми, які зазначені в таблиці не застосовуються, згідно з технічним завданням, вони не подаються у складі таблиці. Учасник має описати підставу відсутності необхідності залучення обладнання, машин, механізмів або устаткування до виконання робіт.» шляхом роз’яснення того, що якщо Учасник не використовує під час надання послуг будівельні (дорожні) машини та механізми, то і не зазначає їх у довідці та не дає опис підстав відсутності необхідності залучення обладнання, машин, механізмів або устаткування до виконання робіт.
2. Частиною 3 Додатку 1 до тендерної документації, чітко визначено, що аналогічним буде вважатись договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади, договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту (пунктів), укладений (укладені) протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Учасник у складі тендерної пропозиції надає всі акти виконаних робіт до аналогічного (аналогічних) договору/договорів, які свідчать про виконання аналогічних робіт (надання послуг), що тотожні за природою та характером з предметом закупівлі.
Як вбачається із зазначеного вище, Замовник надав Учасникам право подати в якості аналогічного (зазначено замовником договір в однині), як договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади, так і договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту (пунктів).
Замовник врахував у додатку 1 тендерної документації розпорядження Кабінету Міністрів України «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Закарпатської області» від 12 червня 2020 р. № 712-р, яким затверджено території територіальних громад Закарпатської області, в тому числі, Чопської міської територіальної громади у 2020 році.
Замовник тлумачить поданий (подані) Учасником договір (договори) в якості аналогічного на предмет його аналогічності на підставі поданих актів виконаних робіт (послуг).
1. Враховуючи вимоги пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Приміткою до Додатку 1 тендерної документації чітко визначено, що в підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник надає відповідні документи про будівельні (дорожні) машини та механізми.
Керуючись частиною 1 розділу тендерної документації «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовник роз’яснює учаснику вимоги тендерної документації в частині вимог додатку 1 до тендерної документації «надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, Якщо при виконанні робіт механізми, які зазначені в таблиці не застосовуються, згідно з технічним завданням, вони не подаються у складі таблиці. Учасник має описати підставу відсутності необхідності залучення обладнання, машин, механізмів або устаткування до виконання робіт.» шляхом роз’яснення того, що якщо Учасник не використовує під час надання послуг будівельні (дорожні) машини та механізми, то і не зазначає їх у довідці та не дає опис підстав відсутності необхідності залучення обладнання, машин, механізмів або устаткування до виконання робіт.
2. Частиною 3 Додатку 1 до тендерної документації, чітко визначено, що аналогічним буде вважатись договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади, договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту (пунктів), укладений (укладені) протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Учасник у складі тендерної пропозиції надає всі акти виконаних робіт до аналогічного (аналогічних) договору/договорів, які свідчать про виконання аналогічних робіт (надання послуг), що тотожні за природою та характером з предметом закупівлі.
Як вбачається із зазначеного вище, Замовник надав Учасникам право подати в якості аналогічного (зазначено замовником договір в однині), як договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади, так і договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту (пунктів).
Замовник врахував у додатку 1 тендерної документації розпорядження Кабінету Міністрів України «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Закарпатської області» від 12 червня 2020 р. № 712-р, яким затверджено території територіальних громад Закарпатської області, в тому числі, Чопської міської територіальної громади у 2020 році.
Замовник тлумачить поданий (подані) Учасником договір (договори) в якості аналогічного на предмет його аналогічності на підставі поданих актів виконаних робіт (послуг).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-07-10-007330-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ", Код ЄДРПОУ:34605133
Дата подання: 14 липня 2023 16:23
Дата подання: 14 липня 2023 16:23
Скарга на нечіткі та дискримінаційні вимоги ТД
Скарга
щодо встановлення замовником у тендерній документації дискримінаційних умов
10.07.2023 року Замовником ЧОПСЬКОЮ МІСЬКОЮ РАДОЮ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю послуги із встановлення меж території Чопської міської територіальної громади (виготовлення проекту землеустрою) (за кодом CPV за ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (UA-2023-07-10-007330-a), (далі - Закупівля).
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «МОЯ ЗЕМЛЯ» (надалі - Скаржник) маємо намір взяти участь у цій Закупівлі, але за результатами аналізу тендерної документації, яка затверджена Протоколом Уповноваженої особи Замовника, начальником Відділу публічних закупівель апарату Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області та її виконавчого комітету О.М. Островською від 10.07.2023 р., виявили вимогу, яка обмежує участь суб’єктів господарювання у Закупівлі, зокрема й нашу, а також вимогу, яка нечітко сформована, не стосується предмета закупівлі і не дозволяє належним чином підготувати свою пропозицію.
1. Відповідно до Додатку №1 тендерної документації замовник встановив кваліфікаційний критерій «НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ».
Для підтвердження відповідності учасник має надати Довідку (за формою наведеною у додатку) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник зазначає інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, які необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі.
Під встановленою формою довідки встановлені додаткові вимоги до цього кваліфікаційного критерію, зокрема вони викладені у такій редакції:
«В підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник надає:
- сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації,
Якщо при виконанні робіт механізми, які зазначені в таблиці не застосовуються, згідно з технічним завданням, вони не подаються у складі таблиці. Учасник має описати підставу відсутності необхідності залучення обладнання, машин, механізмів або устаткування до виконання робіт».
Хочемо зазначити, що предметом закупівлі є роботи із землеустрою (послуга із встановлення меж території Чопської міської територіальної громади), а не будівельні роботи. Тому вимога про надання інформації про застосування будівельних (дорожніх) машин та механізмів ніяк не стосується предмета закупівлі.
ТОВ «МОЯ ЗЕМЛЯ» є землевпорядною організацією і має необхідне обладнання та техніку для надання послуг, окрім будівельної, оскільки таких робіт не проводимо. Для підтвердження надаємо довідку із переліком нашої матеріально-технічної бази в якості доказу.
Крім цього, речення/вимога «Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації,» недописане. Тому вимога тендерної документації сформована нечітко і не дозволяє нам належно підготувати пропозицію, адже ми не можемо передбачити побажань Замовника.
Просимо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу про надання інформації про будівельні (дорожні) машини та механізми чи листи-пояснення про причини неподання такої інформації, оскільки ця інформація абсолютно не потрібна для закупівлі послуг, які є предметом закупівлі.
2. Відповідно до Додатку №1 тендерної документації замовник також встановив кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Вимога викладена у такій редакції:
«Аналогічним буде вважатись договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади, договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту (пунктів), укладений (укладені) протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Учасник у складі тендерної пропозиції надає всі акти виконаних робіт до аналогічного (аналогічних) договору/договорів, які свідчать про виконання аналогічних робіт (надання послуг), що тотожні за природою та характером з предметом закупівлі.
Учасник у складі пропозиці ї має надати звіт про виконання договору про закупівлю, який ним зазначено, як аналогічний, або надати посилання на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Замовник залишає за собою право тлумачення поданого Учасником договору в якості аналогічного на предмет його аналогічності».
Замовник вказав, що залишає за собою право тлумачення поданого Учасником договору в якості аналогічного на предмет його аналогічності. На нашу думку, таке положення документації може призвести до подальшого упередженого розгляду тендерних пропозицій. Ми вважаємо, що ТД має одразу містити чіткі і однозначні вимоги щодо визначення того, який договір буд вважатися аналогічним.
Замовник, хоча і прописав, що Аналогічним буде вважатись договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади, договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту (пунктів), укладений (укладені) протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, але така вимога містить в собі дискримінаційні і незрозумілі аспекти.
По перше, замовник через розділовий знак «кому» вимагає: аналогічний договір з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади, договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту (пунктів).
Тобто незрозуміло чи це має бути один договір який одночасно є договором на розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади і одразу на виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту (пунктів). Чи, можливо, замовник взагалі щось інше мав на увазі.
По-друге, замовник вимагає, щоб аналогічні договори були укладений (укладені) протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Але замовник не обґрунтовує необхідність встановлення такої вимоги. Через таке формулювання виходить, що договори до 10.07.2021 року не можуть бути підтвердженням наявності в учасника аналогічного досвіду.
По-третє, вимога про надання договору з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади є дискримінаційною по відношенню до Скаржника.
Ми, як учасники, не впевнені чи замовника задовольнить договір на розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту. Якби замовник допускав такий варіант, то вимога мала б бути сформована приблизно так: «Аналогічним буде вважатись договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж територій територіальної громади або договір який включає виконання/надання послуги (послуг) з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж населеного пункту (пунктів)».
Тобто замовник мав би поставити сполучник «або», а не розділовий знак «кому».
Наразі, із чинної редакції ТД незрозуміло що саме вважається аналогічним договором, тому аби запобігти потенційним ризикам при кваліфікації нашої тендерної пропозиції подаємо цю скаргу.
Згідно із статтею 5 ЗУ «Про землеустрій» встановлено, що об’єктами землеустрою є: територія України; території адміністративно-територіальних одиниць або їх частин; території землеволодінь та землекористувань чи окремі земельні ділянки.
Скаржник ТОВ «МОЯ ЗЕМЛЯ» є суб’єктом господарювання, який здійснює діяльність із 2006 року та має чималий досвід надання послуг щодо розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж земельних ділянок, а також супутніх послуг. Для цього у нас наявні висококваліфіковані спеціалісти та відповідна матеріально-технічна база.
В якості підтвердження та доказів надаємо деякі аналогічні договори, які стосувалися надання послуг, аналогічних до предмета Закупівлі. Замовник за кожним нижченаведеним договором має сформовану територіальну громаду, до складу якої входять населені пункти, передбачені у предметах договорів, однак саме формулювання «землі територіальної громади» відсутнє:
1) виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів сіл: с.Щербовець, с. Пашківці, с.Буковець, с. Перехресний, с.Кічерний, с. Розтока (договір №29 від 01.11.2021 року, копія додана до Скарги).
2) Виконання проекно-вишукувальних робіт з виготовленням проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с.Гукливий (договір №1030 від 23.11.2021 року, копія додана до Скарги).
З огляду на вищенаведене, ми не зможемо надати договір щодо виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж земель територіальної громади.
Послуги щодо виготовлення проекту землеустрою щодо зміни меж територіальної громаді і послуги щодо виготовлення проекту землеустрою щодо зміни меж є ідентичними за своєю суттю.
Таким чином, вимога про надання аналогічних договорів саме щодо земель територіальної громади унеможливлює нашу участь у Закупівлі Замовника, чим порушує наші законні права та інтереси, а також принцип недискримінації, який передбачений ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації для того, щоб в ТД чітко і однозначно були прописані вимоги до аналогічного договору без ознак дискримінації.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити факт наявності у тендерній документації дискримінаційних вимог.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та «Наявність обладнання, матеріально-технічну бази та технологій».
Додатки:
1. Тендерна документація замовника.
2. Договір №29 від 01.11.2021 року;
3. Договір №1030 від 23.11.2021 року
4. Довідка про підтвердження у Скаржника необхідної МТБ для надання послуг заа предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 липня 2023 20:02
рішення від 18.07.2023 № 10844.pdf
Дата публікації: 18 липня 2023 20:02
інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2023 № 11899.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2023 17:01
рішення від 01.08.2023 № 11899.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2023 12:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.08.2023 №11899-р/пк-пз виконано замовником, внесено зміни та затверджено тендерну документацію до закупівлі послуги із встановлення меж території Чопської міської територіальної громади (виготовлення проекту землеустрою) (за кодом CPV за ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-10-007330-a) у новій редакції.
Дата виконання рішення замовником: 04 серпня 2023 13:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2023 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Закарпатський інститут землеустрою» |
251 100,00
UAH з ПДВ
|
79 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КАЗАЧЕНКО ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
80 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ" |
346 000,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Закарпатський інститут землеустрою» #44002316 |
Переможець |
79 900,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2023 11:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 серпня 2023 10:30
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 серпня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 08:57
|
ДУ № 1 ЗІЗ розірвання.pdf | укладений |
23 січня 2024 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 12:24
|
Договір підряду № 05-25-69.PDF | укладений |
04 вересня 2023 12:23
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 вересня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Враховуючи закінчення строків виконання робіт по об’єкту закупівлі, сторони дійшли до взаємної згоди розірвати зазначений договір з 29.12.2023 року (включно). |