Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Третя черга)
Очікувана вартість
3 844 929,20 UAH
UA-2023-07-10-005341-a ● a5bff8296bc04502a403fa370b2e0a6c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВК Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 43446648 |
Місцезнаходження: | 08460, Україна , Київська обл., село Ташань, вулиця Центральна 7 А |
Контактна особа: |
Степанчук Катерина Сергіївна +380988748404 tashanzakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2023 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 844 929,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 224,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Третя черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08460, Україна, Київська область, Ташань, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 4.2. Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником наступним чином: - розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30 календарних днів після підписання Замовником наданих Підрядником належно оформлених Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) (далі – Акт), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) (далі – Довідка), шляхом проміжних платежів, тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2023 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2023 12:40 |
ТД Ташань Шевченка (третя черга).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники
Дата подання: 11 липня 2023 12:19
Дата відповіді: 11 липня 2023 14:53
Просимо роз'яснити вимогу.
"Обов’язкова наявність: головного інженера, виконроба або майстра" має значення "Обов’язкова наявність: головного інженера, АБО виконроба АБО майстра"? Тобто когось одного з трьох можливих посад?
Відповідь: Відповідно до п.2.1. Розділу ІІ Додатку 3 ТД на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії/оригінали трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії/оригінал цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору.
Обов’язкова наявність: головного інженера, виконроба або майстра, які мають вищу або неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, для підтвердження даної вимоги учасником у складі пропозиції надаються копії дипломів про освіту вказаних працівників.
Тобто, обов'язкова наявність: одного головного інженера та одного виконроба або майстра.
Обов’язкова наявність: головного інженера, виконроба або майстра, які мають вищу або неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, для підтвердження даної вимоги учасником у складі пропозиції надаються копії дипломів про освіту вказаних працівників.
Тобто, обов'язкова наявність: одного головного інженера та одного виконроба або майстра.
Техніка
Дата подання: 11 липня 2023 12:28
Дата відповіді: 11 липня 2023 14:50
Чи буде вважатись такою що відповідає документації пеерлік техніки залучений за ДОГОВОРОМ ПОСЛУГ?
Документація нажаль не містить чіткого зазначення що учасник моеж залучати техніку за договорами послуг. Тільки власне або оренда. Просимо внести зміни бо це дискримінація
Відповідь: Читайте уважно п. 1.2. Розділу ІІ Додатку 3 ТД, якою визначено, що для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді, послуги, тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерну документацію, яка використовується замовником під час здійснення цієї закупівлі, в цьому році тричі перевіряв Північний офіс Держаудитслужби. Тож запевняємо, що ніяких дискримінаційних вимог в ній немає.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерну документацію, яка використовується замовником під час здійснення цієї закупівлі, в цьому році тричі перевіряв Північний офіс Держаудитслужби. Тож запевняємо, що ніяких дискримінаційних вимог в ній немає.
гудронатор
Дата подання: 11 липня 2023 13:41
Дата відповіді: 11 липня 2023 15:40
у дефектному акті (тех завданні) стоїть гудронаро місткістю 7000 л. На квадратуру асфальтування, яка зазначена в тех завданні достатньо гудронатора меншого об'єму (навіть 3 тис. літрів). відповідно, ми не маємо такого великого гудронатора на 7 тис. літрів, і вказана позиція дискримінує нас як учасників. Вимоагамо прибрати. У випадку відмови будемо оскаржувати до АМКУ і доводити що на ту площу 0,6л на м/2 емульсії буде значно менше ніш 7000 літрів. приберіть будь ласка дискримінацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У додатку 2 до ТД "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" визначено технічне завдання
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Третя черга)»
(код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація). У відомості обсягів робіт наведено вичерпний перелік робіт, які потрібно виконати. Дані роботи не вимагають гудронатора місткістю 7000 л.
Закупівля здійснюється відповідно до проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області», експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом ТОВ «Проектна компанія «Автомагістраль» «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області» від 12.05.2023 року № 281/е/23. Тому ніяких змін у відомості обсягів робіт замовник робити не може.
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Третя черга)»
(код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація). У відомості обсягів робіт наведено вичерпний перелік робіт, які потрібно виконати. Дані роботи не вимагають гудронатора місткістю 7000 л.
Закупівля здійснюється відповідно до проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області», експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом ТОВ «Проектна компанія «Автомагістраль» «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області» від 12.05.2023 року № 281/е/23. Тому ніяких змін у відомості обсягів робіт замовник робити не може.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-10-005341-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 14 липня 2023 16:53
дискримінаційні вимоги
Відповідно то вимог ТД Замовником зазначена вимога «Обов’язкова наявність: головного інженера, виконроба або майстра, які мають вищу або неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, для підтвердження даної вимоги учасником у складі пропозиції надаються копії дипломів про освіту вказаних працівників.» Це дискримінаційна вимога, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, що мають головного інженера, виконроба або майстра, які мають вищу або неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. Вимагаємо від Замовника прибрати дискримінаційну вимогу зі складу ТД або об’єктивно довести та підтвердити необхідність встановлення вимоги наявності у головного інженера, виконроба або майстра вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник.
Також дискримінаційними є вимоги:
«повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань із загального курсу з охорони праці у керівника учасника та виконавця робіт (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданого працівника, що вказаний у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки, а саме – НАПБ А.01-001-2014, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із питань пожежної безпеки у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників.»
Обмеження Учасників, наявним підтвердження вимог, тільки для керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці) порушує основні принципи проведення закупівель, оскільки не дає змоги учаснику, що має інженерно-технічних працівників, які не зазначені в переліку Замовника (головний інженер, інженер з охорони праці) але які мають відповідні знання та досвід, що підтверджується відповідними посвідченнями.
Вимагаємо від Замовника прибрати дискримінаційну вимогу зі складу ТД або об’єктивно довести та підтвердити необхідність встановлення вимоги підтвердження дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці та вимог законодавства щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки, саме для керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці).
Розгорнути
Згорнути
Також дискримінаційними є вимоги:
«повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань із загального курсу з охорони праці у керівника учасника та виконавця робіт (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданого працівника, що вказаний у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки, а саме – НАПБ А.01-001-2014, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із питань пожежної безпеки у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників.»
Обмеження Учасників, наявним підтвердження вимог, тільки для керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці) порушує основні принципи проведення закупівель, оскільки не дає змоги учаснику, що має інженерно-технічних працівників, які не зазначені в переліку Замовника (головний інженер, інженер з охорони праці) але які мають відповідні знання та досвід, що підтверджується відповідними посвідченнями.
Вимагаємо від Замовника прибрати дискримінаційну вимогу зі складу ТД або об’єктивно довести та підтвердити необхідність встановлення вимоги підтвердження дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці та вимог законодавства щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки, саме для керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці).
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2023 11:44
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Надаємо відповідь щодо вказаних Вами дискримінаційних вимог в поданому Вами порядку:
1. Обов’язкова наявність: головного інженера, виконроба або майстра, які мають вищу або неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, для підтвердження даної вимоги учасником у складі пропозиції надаються копії дипломів про освіту вказаних працівників.
Кваліфікаційні вимоги до працівників вказано замовником відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» (розділи 1, 3, 4) (далі-Довідник).
Довідником визначено і вимоги щодо стажу роботи за професією, замовник не висуває вимоги щодо стажу, виключно щодо кваліфікації за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів.
2. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань із загального курсу з охорони праці у керівника учасника та виконавця робіт (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданого працівника, що вказаний у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки, а саме – НАПБ А.01-001-2014, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із питань пожежної безпеки у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників.
Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг затверджено Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 28.12.2009 № 216. Ці Правила поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності (далі - підприємства), які виконують роботи з будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці працівників підприємств проводяться відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 N 15 ( z0231-05 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за N 231/10511 (НПАОП 0.00-4.12-05), а з питань пожежної безпеки - відповідно до Переліку посад, при призначенні на які особи зобов'язані проходити навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки, та порядок їх організації, затвердженого наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 29.09.2003 N 368 ( z1147-03 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.12.2003 за N 1147/8468 (НАПБ Б.06.001-2003), та Типового положення про інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки на підприємствах, в установах та організаціях України, затвердженого наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 29.09.2003 N 368 ( z1148-03 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.12.2003 за N 1148/8469 (НАПБ Б.02.005-2003).
Забороняється допускати до роботи працівників, які не пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки.
Керівник учасника та виконавець робіт (виконроб або начальник дільниці, або майстра, що вказані у довідці) є відповідальними за охорону праці на об’єкті. Всі роботи на об’єкті здійснюються під керівництвом виконроба або начальника дільниці, або майстра, він здійснює контроль за дотриманням працівниками правил і норм охорони праці та пожежної безпеки, трудової та виробничої дисципліни.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Звертаємо вашу увагу, під час виконання робіт на об’єкті буде використовуватися автомобільний транспорт, вантажопідіймальні крани, підіймальні пристрої і відповідне обладнання, через використання легкозаймистих матеріалів буде підвищена пожежна небезпека, роботи будуть виконуватися в межах населеного пункту в житловому масиві, що становить небезпеку, як для жителів села, так і для працівників.
Тому, вимога щодо надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці), та посвідчень із загального курсу з охорони праці, вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання вимог законодавства щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки, а саме – НАПБ А.01-001-2014 є обґрунтованою та обов’язковою вимогою чинного законодавства.
Кваліфікаційна вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, є важливою, оскільки сфера публічних закупівель та особливості розпорядження бюджетними коштами потребує надійності, досвідченості та відповідної кваліфікації учасників. Замовник зазначає, що слід звернути увагу на той факт, що порушення в капітальному ремонті доріг є неприпустимим, оскільки неякісне виконання робіт може призвести до загрози життю і здоров'ю мешканців громади, майну фізичних осіб та суб'єктів господарювання територіальної громади. Отже, замовник зобов’язаний обмежити коло учасників лише кваліфікованими та досвідченими виконавцями відповідних робіт.
Окрім того, повідомляємо вам, що тендерну документацію, яка використовується замовником під час здійснення цієї закупівлі, в цьому році тричі перевіряв Північний офіс Держаудитслужби на її відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено. З висновком Ви можете ознайомитися за посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/18908794/monitorings/5ad87d9d9a054ea4a2a5c5b804d2edea
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Надаємо відповідь щодо вказаних Вами дискримінаційних вимог в поданому Вами порядку:
1. Обов’язкова наявність: головного інженера, виконроба або майстра, які мають вищу або неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, для підтвердження даної вимоги учасником у складі пропозиції надаються копії дипломів про освіту вказаних працівників.
Кваліфікаційні вимоги до працівників вказано замовником відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» (розділи 1, 3, 4) (далі-Довідник).
Довідником визначено і вимоги щодо стажу роботи за професією, замовник не висуває вимоги щодо стажу, виключно щодо кваліфікації за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів.
2. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань із загального курсу з охорони праці у керівника учасника та виконавця робіт (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданого працівника, що вказаний у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки, а саме – НАПБ А.01-001-2014, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із питань пожежної безпеки у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників.
Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг затверджено Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 28.12.2009 № 216. Ці Правила поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності (далі - підприємства), які виконують роботи з будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці працівників підприємств проводяться відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 N 15 ( z0231-05 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за N 231/10511 (НПАОП 0.00-4.12-05), а з питань пожежної безпеки - відповідно до Переліку посад, при призначенні на які особи зобов'язані проходити навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки, та порядок їх організації, затвердженого наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 29.09.2003 N 368 ( z1147-03 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.12.2003 за N 1147/8468 (НАПБ Б.06.001-2003), та Типового положення про інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки на підприємствах, в установах та організаціях України, затвердженого наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 29.09.2003 N 368 ( z1148-03 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.12.2003 за N 1148/8469 (НАПБ Б.02.005-2003).
Забороняється допускати до роботи працівників, які не пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки.
Керівник учасника та виконавець робіт (виконроб або начальник дільниці, або майстра, що вказані у довідці) є відповідальними за охорону праці на об’єкті. Всі роботи на об’єкті здійснюються під керівництвом виконроба або начальника дільниці, або майстра, він здійснює контроль за дотриманням працівниками правил і норм охорони праці та пожежної безпеки, трудової та виробничої дисципліни.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Звертаємо вашу увагу, під час виконання робіт на об’єкті буде використовуватися автомобільний транспорт, вантажопідіймальні крани, підіймальні пристрої і відповідне обладнання, через використання легкозаймистих матеріалів буде підвищена пожежна небезпека, роботи будуть виконуватися в межах населеного пункту в житловому масиві, що становить небезпеку, як для жителів села, так і для працівників.
Тому, вимога щодо надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці), та посвідчень із загального курсу з охорони праці, вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання вимог законодавства щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки, а саме – НАПБ А.01-001-2014 є обґрунтованою та обов’язковою вимогою чинного законодавства.
Кваліфікаційна вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, є важливою, оскільки сфера публічних закупівель та особливості розпорядження бюджетними коштами потребує надійності, досвідченості та відповідної кваліфікації учасників. Замовник зазначає, що слід звернути увагу на той факт, що порушення в капітальному ремонті доріг є неприпустимим, оскільки неякісне виконання робіт може призвести до загрози життю і здоров'ю мешканців громади, майну фізичних осіб та суб'єктів господарювання територіальної громади. Отже, замовник зобов’язаний обмежити коло учасників лише кваліфікованими та досвідченими виконавцями відповідних робіт.
Окрім того, повідомляємо вам, що тендерну документацію, яка використовується замовником під час здійснення цієї закупівлі, в цьому році тричі перевіряв Північний офіс Держаудитслужби на її відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено. З висновком Ви можете ознайомитися за посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/18908794/monitorings/5ad87d9d9a054ea4a2a5c5b804d2edea
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Агрошляхбуд" |
2 232 358,01
UAH з ПДВ
|
2 232 358,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Агрошляхбуд" #03580647 |
Переможець |
2 232 358,01
UAH з ПДВ
|
19 липня 2023 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2023 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 08:35
|
дод угода_1_до _ 70.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2023 08:34
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2023 12:41
|
договір _ 70 від 26.07.2023.pdf | укладений |
26 липня 2023 12:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін у строки виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |