Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Третя черга)
Очікувана вартість
3 844 929,20 UAH
UA-2023-07-10-005341-a a5bff8296bc04502a403fa370b2e0a6c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанчук Катерина Сергіївна

+380988748404 tashanzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 43446648
Місцезнаходження: 08460, Україна , Київська обл., село Ташань, вулиця Центральна 7 А
Контактна особа: Степанчук Катерина Сергіївна
+380988748404
tashanzakupki@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2023 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2023 00:00
Очікувана вартість: 3 844 929,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 224,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Третя черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08460, Україна, Київська область, Ташань, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 4.2. Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником наступним чином: - розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30 календарних днів після підписання Замовником наданих Підрядником належно оформлених Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) (далі – Акт), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) (далі – Довідка), шляхом проміжних платежів, тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 липня 2023 12:40

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 липня 2023 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2023 12:40
ТД Ташань Шевченка (третя черга).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Працівники
Дата подання: 11 липня 2023 12:19
Дата відповіді: 11 липня 2023 14:53
Просимо роз'яснити вимогу. "Обов’язкова наявність: головного інженера, виконроба або майстра" має значення "Обов’язкова наявність: головного інженера, АБО виконроба АБО майстра"? Тобто когось одного з трьох можливих посад?
Відповідь: Відповідно до п.2.1. Розділу ІІ Додатку 3 ТД на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії/оригінали трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії/оригінал цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору.
Обов’язкова наявність: головного інженера, виконроба або майстра, які мають вищу або неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, для підтвердження даної вимоги учасником у складі пропозиції надаються копії дипломів про освіту вказаних працівників.

Тобто, обов'язкова наявність: одного головного інженера та одного виконроба або майстра.
Техніка
Дата подання: 11 липня 2023 12:28
Дата відповіді: 11 липня 2023 14:50
Чи буде вважатись такою що відповідає документації пеерлік техніки залучений за ДОГОВОРОМ ПОСЛУГ? Документація нажаль не містить чіткого зазначення що учасник моеж залучати техніку за договорами послуг. Тільки власне або оренда. Просимо внести зміни бо це дискримінація
Відповідь: Читайте уважно п. 1.2. Розділу ІІ Додатку 3 ТД, якою визначено, що для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді, послуги, тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання.

Звертаємо Вашу увагу, що тендерну документацію, яка використовується замовником під час здійснення цієї закупівлі, в цьому році тричі перевіряв Північний офіс Держаудитслужби. Тож запевняємо, що ніяких дискримінаційних вимог в ній немає.
гудронатор
Дата подання: 11 липня 2023 13:41
Дата відповіді: 11 липня 2023 15:40
у дефектному акті (тех завданні) стоїть гудронаро місткістю 7000 л. На квадратуру асфальтування, яка зазначена в тех завданні достатньо гудронатора меншого об'єму (навіть 3 тис. літрів). відповідно, ми не маємо такого великого гудронатора на 7 тис. літрів, і вказана позиція дискримінує нас як учасників. Вимоагамо прибрати. У випадку відмови будемо оскаржувати до АМКУ і доводити що на ту площу 0,6л на м/2 емульсії буде значно менше ніш 7000 літрів. приберіть будь ласка дискримінацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У додатку 2 до ТД "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" визначено технічне завдання
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Третя черга)»
(код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація). У відомості обсягів робіт наведено вичерпний перелік робіт, які потрібно виконати. Дані роботи не вимагають гудронатора місткістю 7000 л.

Закупівля здійснюється відповідно до проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області», експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом ТОВ «Проектна компанія «Автомагістраль» «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області» від 12.05.2023 року № 281/е/23. Тому ніяких змін у відомості обсягів робіт замовник робити не може.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-07-10-005341-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 14 липня 2023 16:53
дискримінаційні вимоги
Відповідно то вимог ТД Замовником зазначена вимога «Обов’язкова наявність: головного інженера, виконроба або майстра, які мають вищу або неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, для підтвердження даної вимоги учасником у складі пропозиції надаються копії дипломів про освіту вказаних працівників.» Це дискримінаційна вимога, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, що мають головного інженера, виконроба або майстра, які мають вищу або неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. Вимагаємо від Замовника прибрати дискримінаційну вимогу зі складу ТД або об’єктивно довести та підтвердити необхідність встановлення вимоги наявності у головного інженера, виконроба або майстра вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник.
Також дискримінаційними є вимоги:
«повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань із загального курсу з охорони праці у керівника учасника та виконавця робіт (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданого працівника, що вказаний у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки, а саме – НАПБ А.01-001-2014, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із питань пожежної безпеки у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників.»
Обмеження Учасників, наявним підтвердження вимог, тільки для керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці) порушує основні принципи проведення закупівель, оскільки не дає змоги учаснику, що має інженерно-технічних працівників, які не зазначені в переліку Замовника (головний інженер, інженер з охорони праці) але які мають відповідні знання та досвід, що підтверджується відповідними посвідченнями.
Вимагаємо від Замовника прибрати дискримінаційну вимогу зі складу ТД або об’єктивно довести та підтвердити необхідність встановлення вимоги підтвердження дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці та вимог законодавства щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки, саме для керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2023 11:44
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Надаємо відповідь щодо вказаних Вами дискримінаційних вимог в поданому Вами порядку:
1. Обов’язкова наявність: головного інженера, виконроба або майстра, які мають вищу або неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, для підтвердження даної вимоги учасником у складі пропозиції надаються копії дипломів про освіту вказаних працівників.
Кваліфікаційні вимоги до працівників вказано замовником відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» (розділи 1, 3, 4) (далі-Довідник).
Довідником визначено і вимоги щодо стажу роботи за професією, замовник не висуває вимоги щодо стажу, виключно щодо кваліфікації за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів.
2. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань із загального курсу з охорони праці у керівника учасника та виконавця робіт (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці) та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із охорони праці у інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданого працівника, що вказаний у довідці про наявність працівників;
- учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки, а саме – НАПБ А.01-001-2014, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань із питань пожежної безпеки у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці), та посвідчення, підтверджуюче вищезазначене в цьому абзаці, видане на згаданих працівників, що вказані у довідці про наявність працівників.
Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг затверджено Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 28.12.2009 № 216. Ці Правила поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності (далі - підприємства), які виконують роботи з будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці працівників підприємств проводяться відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 N 15 ( z0231-05 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за N 231/10511 (НПАОП 0.00-4.12-05), а з питань пожежної безпеки - відповідно до Переліку посад, при призначенні на які особи зобов'язані проходити навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки, та порядок їх організації, затвердженого наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 29.09.2003 N 368 ( z1147-03 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.12.2003 за N 1147/8468 (НАПБ Б.06.001-2003), та Типового положення про інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки на підприємствах, в установах та організаціях України, затвердженого наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 29.09.2003 N 368 ( z1148-03 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.12.2003 за N 1148/8469 (НАПБ Б.02.005-2003).
Забороняється допускати до роботи працівників, які не пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки.
Керівник учасника та виконавець робіт (виконроб або начальник дільниці, або майстра, що вказані у довідці) є відповідальними за охорону праці на об’єкті. Всі роботи на об’єкті здійснюються під керівництвом виконроба або начальника дільниці, або майстра, він здійснює контроль за дотриманням працівниками правил і норм охорони праці та пожежної безпеки, трудової та виробничої дисципліни.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Звертаємо вашу увагу, під час виконання робіт на об’єкті буде використовуватися автомобільний транспорт, вантажопідіймальні крани, підіймальні пристрої і відповідне обладнання, через використання легкозаймистих матеріалів буде підвищена пожежна небезпека, роботи будуть виконуватися в межах населеного пункту в житловому масиві, що становить небезпеку, як для жителів села, так і для працівників.
Тому, вимога щодо надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу щодо наявності знань у керівника учасника та інженерно-технічного працівника (виконроба або начальника дільниці, або майстра, та механіка, що вказані у довідці), та посвідчень із загального курсу з охорони праці, вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті, вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання вимог законодавства щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки, а саме – НАПБ А.01-001-2014 є обґрунтованою та обов’язковою вимогою чинного законодавства.
Кваліфікаційна вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, є важливою, оскільки сфера публічних закупівель та особливості розпорядження бюджетними коштами потребує надійності, досвідченості та відповідної кваліфікації учасників. Замовник зазначає, що слід звернути увагу на той факт, що порушення в капітальному ремонті доріг є неприпустимим, оскільки неякісне виконання робіт може призвести до загрози життю і здоров'ю мешканців громади, майну фізичних осіб та суб'єктів господарювання територіальної громади. Отже, замовник зобов’язаний обмежити коло учасників лише кваліфікованими та досвідченими виконавцями відповідних робіт.
Окрім того, повідомляємо вам, що тендерну документацію, яка використовується замовником під час здійснення цієї закупівлі, в цьому році тричі перевіряв Північний офіс Держаудитслужби на її відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено. З висновком Ви можете ознайомитися за посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/18908794/monitorings/5ad87d9d9a054ea4a2a5c5b804d2edea

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Агрошляхбуд" 2 232 358,01
UAH з ПДВ
2 232 358,01
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 липня 2023 12:01
Електронний підпис
20 липня 2023 09:15
Статут
20 липня 2023 09:15
Документи переможця
20 липня 2023 09:15
Довідка корупція ТОВ
20 липня 2023 09:15
Витяг МВС
17 липня 2023 14:58
Електронний підпис
17 липня 2023 13:16
4 Інші документи.pdf
17 липня 2023 13:16
2.10 Дипломи.pdf
17 липня 2023 13:16
5.7 Розрахунок ціни.pdf
17 липня 2023 13:16
5.4 Документи ЩПС.pdf
17 липня 2023 13:16
5.3 Дозвіл на викиди.pdf
17 липня 2023 13:16
5.2 Атестат АБЗ.pdf
17 липня 2023 13:16
5.1 Ліцензія АВК.pdf
17 липня 2023 13:16
2.3 Витяг_ виписка_ ПДВ.pdf
17 липня 2023 13:16
2.2 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Агрошляхбуд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Агрошляхбуд"
#03580647
Переможець 2 232 358,01
UAH з ПДВ
19 липня 2023 13:40

Документи

19 липня 2023 13:40
Довідка НАЗК
19 липня 2023 13:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2023 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Агрошляхбуд"
#03580647
2 232 358,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2023 13:40
Довідка НАЗК
19 липня 2023 13:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2023 13:25
Електронний підпис укладений
29 вересня 2023 08:35
дод угода_1_до _ 70.pdf зміни до договору
29 вересня 2023 08:34
Електронний підпис укладений
26 липня 2023 12:41
договір _ 70 від 26.07.2023.pdf укладений
26 липня 2023 12:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін у строки виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 980 473,99
UAH (в тому числі ПДВ 330 078,99 UAH)