Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей в будівлі Линовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Якова де Бальмена, 25 в смт Линовиця Прилуцького району Чернігівської області
(Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Очікувана вартість
2 216 726,00 UAH
UA-2023-07-10-003554-a ● 267858165ba1407e94205811adf35914
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Линовицька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04412455 |
Вебсайт: | https://gromada.org.ua/gromada/lynovycka// |
Місцезнаходження: | 17584, Україна , Чернігівська обл., Прилуцький район, смт. Линовиця, вул. Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Ігор Вихор +380669877115 silraga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2023 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2023 13:23 |
Початок аукціону: | 26 липня 2023 13:23 |
Очікувана вартість: | 2 216 726,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 167,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей в будівлі Линовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Якова де Бальмена, 25 в смт Линовиця Прилуцького району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17584, Україна, Чернігівська область, смт Линовиця Прилуцького району, вул. Якова де Бальмена, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічного завдання
Дата подання: 11 липня 2023 15:51
Дата відповіді: 19 липня 2023 07:44
1. Згідно ДБН В.2.6-31:2021 Мінімально допустиме значення приведеного опору теплопередачі огороджувальної конструкції житлових та громадських будівель Rqmin становить 0,9 м2 К/Вт, а в тендерній документації вказано 0,75 м2 К/Вт.
2. Не врахований демонтаж віконних відливів.
3. Не враховано оздоблення примикання віконного металопластикового блоку до існуючого бетонного підвіконня.
4. Умовне позначення металопластикових віконних та дверних блоків не відповідають ДСТУ EN 14351-1:2020.
5. Виготовлення металопластикових віконних та дверних блоків зазначено з профілю REHAY, але в проекті повинно бути зазначено, що металопластикові віконні і дверні блоки можливо виконати іншими профілями з відповідними технічними характеристиками.
6. Згідно з технічними обмеженнями заводів та ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010 виконати віконний блок розмірами ширини більше 3,2м технічно неможливо. Тому всі віконні блоки шириною більше 3,2м повинні розбиватися на менші віконні блоки які з’єднуються між собою відповідними з’єднувачами, що не вказані в проекті.
7. Поворотно-відкривні частини віконних блоків розмірами 1,3х2,1 не можливо виконати згідно технічних обмежень заводів та ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010. Просимо внести зміни (зменшити відкривні частини віконного блоку ширина 1300мм).
8. Оздоблення віконного укосу виконано не згідно з ДСТУ Б В.2.6-79:2009 та ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010 відсутні пароізоляційна та паропроникна водонепроникна стрічки.
9. В проекті не передбачено утеплення внутрішніх укосів віконних та дверних блоків, що не забезпечує потреби енргоефективності .
Просимо надати відповідь на кожне запитання. Та внести зміни в технічне завдання.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Значення приведеного опору теплопередачі огороджувальної конструкції визначено в тендерній документації відповідно до розробленої ПКД.
2. Віконні відливи відсутні в існуючих конструкціях віконних блоків.
3. Оздоблення віконного металопластикового блоку до існуючого бетонного підвіконня не передбачається ПКД;
4. Умовне позначення металопластикових віконних та дверних блоків зазначено у технічному завданні у відповідності до розробленої ПКД, яка має позитивний висновок експертизи, застосовано у значенні як рекомендований варіант або еквівалент.
5. В технічному завданні зазначено "У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»"
6-9. Виконання робіт необхідно здійснити відповідно до затверджених проектних рішень у відповідності до розробленої ПКД, яка має позитивний висновок експертизи
2. Віконні відливи відсутні в існуючих конструкціях віконних блоків.
3. Оздоблення віконного металопластикового блоку до існуючого бетонного підвіконня не передбачається ПКД;
4. Умовне позначення металопластикових віконних та дверних блоків зазначено у технічному завданні у відповідності до розробленої ПКД, яка має позитивний висновок експертизи, застосовано у значенні як рекомендований варіант або еквівалент.
5. В технічному завданні зазначено "У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»"
6-9. Виконання робіт необхідно здійснити відповідно до затверджених проектних рішень у відповідності до розробленої ПКД, яка має позитивний висновок експертизи
Уточнення
Дата подання: 13 липня 2023 10:49
Дата відповіді: 19 липня 2023 07:51
Доброго дня,що ви Ви маєте на увзі під позицією:- влаштування зовнішніх укосів з оцинкованого листа з полімірним покриттям і Кріплення профілю для монтажу зовнішніх віконних укосів?
Відповідь: Проектне рішення про влаштування зовнішніх укосів з оцинкованого листа з полімірним покриттям передбачає здійснення влаштування зовнішніх укосів з металевого оцинкованого листа з полімерним покриттям на профілі кріплення
Щодо технічного завдання
Дата подання: 20 липня 2023 15:40
Дата відповіді: 21 липня 2023 16:19
1. Згідно ДБН В.2.6-31:2021 Мінімально допустиме значення приведеного опору теплопередачі огороджувальної конструкції житлових та громадських будівель Rqmin становить 0,9 м2 К/Вт, у Вас зазнаяено 0,75 м2 К/Вт
ПКД - ніякого відношення до ДБН не має, тому тех завдання не відповідає вимогам ного ДБН!!!
Внесіть відповідні зміни до документації!!!!
Відповідь: в пояснювальній записці до ПКД, аркуш ПЗ-№4, зазначено:
Відповідно до табл.З ДБН В.2.6-31:2021 "Теплова ізоляція та енергоефективність
будівель" та вимог ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010 «Настанова щодо проектування і
улаштування вікон та дверей» і ДСТУ EN 14351-1:2020 «Вікна та двері. Вимоги.
Частина 1. Вікна та зовнішні двері» світлопрозорі огороджувальні конструкції для 1-ої
кліматичної зони нормативне значення опору теплопередачі віконного блоку повинно
мати значення не менше R(q min) - 0,75 м2, а тому може становити 0,92 м2 К/Вт і більше, що не суперечить ПКД.
Відповідно до табл.З ДБН В.2.6-31:2021 "Теплова ізоляція та енергоефективність
будівель" та вимог ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010 «Настанова щодо проектування і
улаштування вікон та дверей» і ДСТУ EN 14351-1:2020 «Вікна та двері. Вимоги.
Частина 1. Вікна та зовнішні двері» світлопрозорі огороджувальні конструкції для 1-ої
кліматичної зони нормативне значення опору теплопередачі віконного блоку повинно
мати значення не менше R(q min) - 0,75 м2, а тому може становити 0,92 м2 К/Вт і більше, що не суперечить ПКД.
Технісна специфікація
Дата подання: 21 липня 2023 17:35
Дата відповіді: 21 липня 2023 18:44
В складі пропозиції необхідно надати всі ці документи чи 1 на вибір: сертифікат, висновок, протокол?
- сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки;
- висновки СЕС на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки;
- протоколи випробувань ПВХ профілю, віконного блоку, склопакет, фурнітуру.
Відповідь: сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; - висновки СЕС на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; - протоколи випробувань ПВХ профілю, віконного блоку, склопакет, фурнітуру.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-10-003554-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРЄВРОСТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:39178736
Дата подання: 27 липня 2023 14:51
Вимога про скасування рішення про перемогу ТОВ "ФДС БУД" у закупівлі
Шановний замовнику! Додатком 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно з тендерною документацією, предметом даної закупівлі № UA-2023-07-10-003554-a є Столярні та теслярні роботи за кодом ДК 021:2015: 45420000-7.
Згідно з листом Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/53972-06, зі змістом якого можна ознайомитись за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F53972-06 аналогічними за предметом закупівлі слід вважати товари/послуги, що співпадають за першими чотирма цифрами коду Єдиного закупівельного словника, якщо інше не зазначено в тендерній документації.
На підтвердження наявності виконання аналогічного договору, ТОВ "ФДС БУД" надало договір підряду №2 від 20.10.2021 року, предметом якого є Капітальний ремонт та реставрація за кодом ДK 021:2015 45453000-7.
Таким чином просимо визнати ТОВ "ФДС БУД" визнати таким, що не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічних за предметом договорів. А від так тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації і підлягає відхиленню Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з листом Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/53972-06, зі змістом якого можна ознайомитись за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F53972-06 аналогічними за предметом закупівлі слід вважати товари/послуги, що співпадають за першими чотирма цифрами коду Єдиного закупівельного словника, якщо інше не зазначено в тендерній документації.
На підтвердження наявності виконання аналогічного договору, ТОВ "ФДС БУД" надало договір підряду №2 від 20.10.2021 року, предметом якого є Капітальний ремонт та реставрація за кодом ДK 021:2015 45453000-7.
Таким чином просимо визнати ТОВ "ФДС БУД" визнати таким, що не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічних за предметом договорів. А від так тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації і підлягає відхиленню Замовником.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2023 11:02
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагалася «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів» в якій зазначено, що для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
- оригінал (оригінали) чи копію (копії) аналогічного договору (аналогічних договорів) з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі (кількість – за бажанням учасника).
- оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та оригінал (оригінали) чи копію (копії) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих відповідних аналогічних договорів у повному обсязі…
Замовником в оголошені процедури закупівлі в інформації Про закупівлю зазначено вид предмета закупівлі роботи. Для визначення предмета закупівлі для робіт враховується визначення пункту 27 за об’єктами будівництва (будинки, будівлі, споруди, їх комплекси або частини, лянійні об’єкти інжинерно-транспортної інфраструктури) згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженим наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р. №163.
Визначення предмета закупівлі відбувається за окремою назвою предмета закупівлі (об’єктами будівництва за кодом ДК 021:2015 за показниками другої-п’ятої цифри з урахуваннями відповідних ДБН, ГБН (у разі наявності).
В тендерній документації відсутня вимога щодо надання підтвердження досвіду з виконання аналогічних договорів за конкретним державним класифікатором ДК 021:2015.
Наданий ТОВ «ФДС БУД» аналогічний договір за критерієм і переліком аналогічних робіт відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації.
Таким чином пропозиція ТОВ «ФДС БУД» в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів відповідає умовам Тендерної документації та не підлягає відхиленню в цій частині.
- оригінал (оригінали) чи копію (копії) аналогічного договору (аналогічних договорів) з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі (кількість – за бажанням учасника).
- оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та оригінал (оригінали) чи копію (копії) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих відповідних аналогічних договорів у повному обсязі…
Замовником в оголошені процедури закупівлі в інформації Про закупівлю зазначено вид предмета закупівлі роботи. Для визначення предмета закупівлі для робіт враховується визначення пункту 27 за об’єктами будівництва (будинки, будівлі, споруди, їх комплекси або частини, лянійні об’єкти інжинерно-транспортної інфраструктури) згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженим наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р. №163.
Визначення предмета закупівлі відбувається за окремою назвою предмета закупівлі (об’єктами будівництва за кодом ДК 021:2015 за показниками другої-п’ятої цифри з урахуваннями відповідних ДБН, ГБН (у разі наявності).
В тендерній документації відсутня вимога щодо надання підтвердження досвіду з виконання аналогічних договорів за конкретним державним класифікатором ДК 021:2015.
Наданий ТОВ «ФДС БУД» аналогічний договір за критерієм і переліком аналогічних робіт відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації.
Таким чином пропозиція ТОВ «ФДС БУД» в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів відповідає умовам Тендерної документації та не підлягає відхиленню в цій частині.
Номер вимоги: UA-2023-07-10-003554-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 27 липня 2023 16:25
неправомірна кваліфікація
Протокольним рішенням Замовника від 27.07.2023р. ТОВ "ФДС БУД" визнано переможцем закупівлі.
Вважаємо таке рішення Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації:
Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі, в якому зазначено щодо відповідності віконних блоків Державним будівельним нормам, із зазначенням технічних характеристик.
Також Учасником надаються:
- сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки;
- висновки СЕС на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки;
- протоколи випробувань ПВХ профілю, віконного блоку, склопакет, фурнітуру.
1. Учасник надав гарантійний лист у довільній формі, проте не зазначив технічних характеристик запропонованої продукції.
2. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності на профіль, висновок СЕС на профіль, протокол випробувань склопакету.
Отже, наявні невідповідності у складі тендерної пропозиції учасника, які не підлягають усуненню протягом 24 год.
Враховуючи наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію переможця та перейти до розгляду наступного учасника.
У разі ігнорування вимоги, будемо звертатись до АМКУ зі скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо таке рішення Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації:
Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі, в якому зазначено щодо відповідності віконних блоків Державним будівельним нормам, із зазначенням технічних характеристик.
Також Учасником надаються:
- сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки;
- висновки СЕС на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки;
- протоколи випробувань ПВХ профілю, віконного блоку, склопакет, фурнітуру.
1. Учасник надав гарантійний лист у довільній формі, проте не зазначив технічних характеристик запропонованої продукції.
2. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності на профіль, висновок СЕС на профіль, протокол випробувань склопакету.
Отже, наявні невідповідності у складі тендерної пропозиції учасника, які не підлягають усуненню протягом 24 год.
Враховуючи наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію переможця та перейти до розгляду наступного учасника.
У разі ігнорування вимоги, будемо звертатись до АМКУ зі скаргою.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 липня 2023 11:29
Вимога підлягає частковому задоволенню, тендерну пропозицію ТОВ "ФДС БУД" Замовником повернуто на кваліфікацію та направлено вимогу про невідповідність для усунення недоліків.
Номер вимоги: UA-2023-07-10-003554-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРЄВРОСТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:39178736
Дата подання: 31 липня 2023 10:19
Невідповідність кваліфікаційним критеріям
Тендерною документацією, пунктом 4.3 передбачено підтвердити фінансову спроможність, надавши:
за 2022 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника копії:
- балансу (звіту про фінансовий стан),
- звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід),
або фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва (балансу, звіту про фінансові результати),
або спрощеного фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва (балансу, звіту про фінансові результати).
ТОВ "ФДС БУД" в складі своєї пропозиції надали фінансову звітність без підтвердження отримання такої Держтатом (квитанція/штамп відсутні). Отже, тендерна пропозиція Товариства не відповідає вимогам тендерної документації і підлягає відхиленню)
Розгорнути
Згорнути
за 2022 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника копії:
- балансу (звіту про фінансовий стан),
- звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід),
або фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва (балансу, звіту про фінансові результати),
або спрощеного фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва (балансу, звіту про фінансові результати).
ТОВ "ФДС БУД" в складі своєї пропозиції надали фінансову звітність без підтвердження отримання такої Держтатом (квитанція/штамп відсутні). Отже, тендерна пропозиція Товариства не відповідає вимогам тендерної документації і підлягає відхиленню)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2023 20:59
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ФДС БУД" надано фінансову звітність за 2022 рік з квітанцією № 2 про підтвердження отримання такої Держстатом 08.04.2023.
Номер вимоги: UA-2023-07-10-003554-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРЄВРОСТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:39178736
Дата подання: 01 серпня 2023 10:49
неправомірна кваліфікація
Ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що Замовник зобов'язаний вдхилити тендерну пропозицію Учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Переможець від початку не зазначив технічну специфікацію і не надав відповідні протоколи випробувань, СЕС та сертифікати відповідності. Отже, така пропозиція повинна була бути відхилена Замовником без права Учасника на виправленняі помилок протягом 24 годин.
Просимо визнати відповідні дії Замовника порушенням статті 31 Закону України про закупівлі та скасувати рішення про перемогу ТОВ "ФДС БУД"
Розгорнути
Згорнути
Переможець від початку не зазначив технічну специфікацію і не надав відповідні протоколи випробувань, СЕС та сертифікати відповідності. Отже, така пропозиція повинна була бути відхилена Замовником без права Учасника на виправленняі помилок протягом 24 годин.
Просимо визнати відповідні дії Замовника порушенням статті 31 Закону України про закупівлі та скасувати рішення про перемогу ТОВ "ФДС БУД"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2023 09:34
Додані Учасником ТОВ "ФДС БУД" документи містять технічну специфікацію, протоколи випробувань, СЕС та сертифікати відповідності.
Номер вимоги: UA-2023-07-10-003554-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРЄВРОСТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:39178736
Дата подання: 21 серпня 2023 16:24
Причина дискваліфікавциї
Причиною дискваліфікації зазначено
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Надайте детальне роз'яснення конкретних невідповідностей технічної специафікації
Розгорнути
Згорнути
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Надайте детальне роз'яснення конкретних невідповідностей технічної специафікації
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2023 16:52
Згідно п. 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року «до складу пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ у пропозиції у складі договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, що прямо суперечить встановленим нормативним вимогам, а саме: п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року.
ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ у пропозиції у складі договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, що прямо суперечить встановленим нормативним вимогам, а саме: п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2023-07-10-003554-a.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРЄВРОСТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:39178736
Дата подання: 22 серпня 2023 11:33
Неправомірна дискваліфікація
ТОВ "УКРЄВРОСТАНДАРТ" дискваліфікували з причини "Згідно п. 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року «до складу пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ у пропозиції у складі договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, що прямо суперечить встановленим нормативним вимогам, а саме: п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року."
Зауважимо, що терміни виконання робіт - до 31 серпня 2023 року. Тобто, протягом поточного місяця. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника
процедури закупівлі (договірній ціні). Оскільки послуги будуть надані в період протягом 1-го місяця, додаткові витрати, пов’язані з інфляційними процесами, відсутні і не включені до договірної ціни. Таким чином пропозиція ТОВ "УКРЄВРОСТАНДАРТ" не суперечить п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року.
Рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "УКРЄВРОСТАНДАРТ" є неправомірним і таким, що підлягає скасуванню. Просимо скасувати неправомірне рішення про дискваліфікацію і врегулювати дане питання без залучення АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Зауважимо, що терміни виконання робіт - до 31 серпня 2023 року. Тобто, протягом поточного місяця. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника
процедури закупівлі (договірній ціні). Оскільки послуги будуть надані в період протягом 1-го місяця, додаткові витрати, пов’язані з інфляційними процесами, відсутні і не включені до договірної ціни. Таким чином пропозиція ТОВ "УКРЄВРОСТАНДАРТ" не суперечить п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року.
Рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "УКРЄВРОСТАНДАРТ" є неправомірним і таким, що підлягає скасуванню. Просимо скасувати неправомірне рішення про дискваліфікацію і врегулювати дане питання без залучення АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2023 13:05
Згідно п. 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року «до складу пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Державною службою статистики України щомісячно встановлюється індекс споживчих цін (індекс інфляції), який фактично змінюється щомісячно, тому кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, повинні бути враховані у складі договірної ціни, у відповідності до п. 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року.
Таким чином, доводи ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ є необгрунтованими та вимога підлягає відхиленню.
ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ у пропозиції у складі договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, що прямо суперечить встановленим нормативним вимогам, а саме: п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року, тому вважаємо що рішення про відхилення пропозиції ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ прийнято правомірно.
Державною службою статистики України щомісячно встановлюється індекс споживчих цін (індекс інфляції), який фактично змінюється щомісячно, тому кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, повинні бути враховані у складі договірної ціни, у відповідності до п. 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року.
Таким чином, доводи ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ є необгрунтованими та вимога підлягає відхиленню.
ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ у пропозиції у складі договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, що прямо суперечить встановленим нормативним вимогам, а саме: п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року, тому вважаємо що рішення про відхилення пропозиції ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ прийнято правомірно.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2023-07-10-003554-a.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРЄВРОСТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:39178736
Дата подання: 23 серпня 2023 13:42
Неправомірна дискваліфікація
Згідно з настановою "Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами,
розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт,
вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах
(кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на
підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що
встановлюються Кабінетом Міністрів України."
Прогнознізна значення Кабінетом Міністрів України встановлюються раз на рік і не помісячно. Використання показників Державної служби статистики є помилковим і порушує вимоги п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року.
Вимога ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ є обгрунтованою та підлягає задоволенню!
Розгорнути
Згорнути
розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт,
вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах
(кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на
підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що
встановлюються Кабінетом Міністрів України."
Прогнознізна значення Кабінетом Міністрів України встановлюються раз на рік і не помісячно. Використання показників Державної служби статистики є помилковим і порушує вимоги п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року.
Вимога ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ є обгрунтованою та підлягає задоволенню!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2023 16:23
ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ у пропозиції у складі договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, що прямо суперечить встановленим нормативним вимогам, а саме: п.п. 5.31, 5.33. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року, тому вважаємо що рішення про відхилення пропозиції ТОВ УКРЄВРОСТАНДАРТ прийнято правомірно.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2023-07-10-003554-a.b9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП СЕМИДАР, Код ЄДРПОУ:37199010
Дата подання: 26 серпня 2023 23:17
Скарга на рішення про визнання переможцем
Тендерна пропозиція ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» містить низку невідповідностей вимогам Замовника, зокрема:
1. Відповідно до додаткової угоди №4 від 28.12.2020р. до договору №364 від 30.11.2020р. між ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» та Управлінням освіти Деснянської районної ради в місті Києві державної адміністрації на виконання робіт з Капітального ремонту (заміна вікон) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №39 «Світанок» Деснянського району міста Києва, вартість робіт за договором складає 307 619,40 грн.. Згідно з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) за грудень 2020 року, підписаною 23.12.2020р., вартість виконаних робіт склала 305 303,40 грн.
Отже ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» не надало «оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та оригінал (оригінали) чи копію (копії) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих відповідних аналогічних договорів у повному обсязі»
Відповідно до п.п. 4.1 п.4 договору про закупівлю № 1/16 від 18.08.2020р. на виконання Поточного ремонту приміщень в СДЮСШ № 16 Дніпровського району м. Києва, укладеним між ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» та Управлінням освіти Дніпровської районної ради в місті Києві державної адміністрації, строк виконання робіт завершується не пізніше 15.09.2020р.
Відповідно до Звіту про виконання договору про закупівлю UA-2020-07-06-003693-b від 05.01.2021р., розміщеному в системі Прозоро Управлінням освіти Дніпровської районної ради в місті Києві державної адміністрації, «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – до 15 вересня 2020».
Згідно з актом приймання виконання будівельних робіт (форма КБ-2в) за жовтень 2020 року, роботи було виконано 07.10.2020р., отже ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» порушило термін виконання робіт згідно з договором.
Також ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» в складі тендерної пропозиції не надало «оригінал (оригінали) чи копію (копії) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3» відповідно до вимоги в Додатку 2 до Тендерної документації.
Таким чином ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» в тендерної пропозиції не підтвердило відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимог, викладених Замовником в Додатку 2 до Тендерної документації.
2. На підтвердження фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, в Додатку 2 до Тендерної документації Замовник зазначає вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції: «4.3.Для юридичних осіб*: за 2022 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника копії:
- балансу (звіту про фінансовий стан),
- звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід),
або фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва (балансу, звіту про фінансові результати),
або спрощеного фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва (балансу, звіту про фінансові результати)».
В примітці зазначено: «* документи повинні свідчити, що обсяг річного доходу (виручки) є не меншим, ніж очікувана вартість закупівлі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі».
ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» в складі своєї тендерної пропозиції надав фінансову звітність малого підприємства за 2022 рік, згідно якої обсяг річного доходу за звітний період складає 644,0 тис. грн., отже є меншим, ніж очікувана вартість закупівлі.
3. Згідно з Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру, з обов’язковим посиланням на відповідний реєстр, (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість)». ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» у складі тендерної пропозиції не надало відповідну довідку.
4. Відповідно до п.7 розділу ІІІ тендерної документації «Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі, в якому зазначено щодо відповідності віконних блоків Державним будівельним нормам, із зазначенням технічних характеристик». ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» в складі тендерної пропозиції не надало відповідний гарантійний лист.
5. Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до Тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами:
1.договірною ціною;
2.локальним кошторисом (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
3. відомістю ресурсів;
4.дефектним актом
5. розрахунком загально-виробничих витрат до локального кошторису
6.розрахунком прибутку
7.розрахунком адміністративних витрат….»
ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» в складі тендерної пропозиції не надало розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, розрахунок прибутку та розрахунок адміністративних витрат.
На підставі викладеного вважаємо пропозицію ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхилеyню та нагадуємо про адміністративну відповідальність за ст. 164-14 КУпАП ч.3 у вигляді накладання штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника в разі невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до додаткової угоди №4 від 28.12.2020р. до договору №364 від 30.11.2020р. між ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» та Управлінням освіти Деснянської районної ради в місті Києві державної адміністрації на виконання робіт з Капітального ремонту (заміна вікон) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №39 «Світанок» Деснянського району міста Києва, вартість робіт за договором складає 307 619,40 грн.. Згідно з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) за грудень 2020 року, підписаною 23.12.2020р., вартість виконаних робіт склала 305 303,40 грн.
Отже ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» не надало «оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та оригінал (оригінали) чи копію (копії) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих відповідних аналогічних договорів у повному обсязі»
Відповідно до п.п. 4.1 п.4 договору про закупівлю № 1/16 від 18.08.2020р. на виконання Поточного ремонту приміщень в СДЮСШ № 16 Дніпровського району м. Києва, укладеним між ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» та Управлінням освіти Дніпровської районної ради в місті Києві державної адміністрації, строк виконання робіт завершується не пізніше 15.09.2020р.
Відповідно до Звіту про виконання договору про закупівлю UA-2020-07-06-003693-b від 05.01.2021р., розміщеному в системі Прозоро Управлінням освіти Дніпровської районної ради в місті Києві державної адміністрації, «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – до 15 вересня 2020».
Згідно з актом приймання виконання будівельних робіт (форма КБ-2в) за жовтень 2020 року, роботи було виконано 07.10.2020р., отже ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» порушило термін виконання робіт згідно з договором.
Також ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» в складі тендерної пропозиції не надало «оригінал (оригінали) чи копію (копії) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3» відповідно до вимоги в Додатку 2 до Тендерної документації.
Таким чином ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» в тендерної пропозиції не підтвердило відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимог, викладених Замовником в Додатку 2 до Тендерної документації.
2. На підтвердження фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, в Додатку 2 до Тендерної документації Замовник зазначає вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції: «4.3.Для юридичних осіб*: за 2022 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника копії:
- балансу (звіту про фінансовий стан),
- звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід),
або фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва (балансу, звіту про фінансові результати),
або спрощеного фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва (балансу, звіту про фінансові результати)».
В примітці зазначено: «* документи повинні свідчити, що обсяг річного доходу (виручки) є не меншим, ніж очікувана вартість закупівлі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі».
ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» в складі своєї тендерної пропозиції надав фінансову звітність малого підприємства за 2022 рік, згідно якої обсяг річного доходу за звітний період складає 644,0 тис. грн., отже є меншим, ніж очікувана вартість закупівлі.
3. Згідно з Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру, з обов’язковим посиланням на відповідний реєстр, (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість)». ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» у складі тендерної пропозиції не надало відповідну довідку.
4. Відповідно до п.7 розділу ІІІ тендерної документації «Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі, в якому зазначено щодо відповідності віконних блоків Державним будівельним нормам, із зазначенням технічних характеристик». ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» в складі тендерної пропозиції не надало відповідний гарантійний лист.
5. Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до Тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами:
1.договірною ціною;
2.локальним кошторисом (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
3. відомістю ресурсів;
4.дефектним актом
5. розрахунком загально-виробничих витрат до локального кошторису
6.розрахунком прибутку
7.розрахунком адміністративних витрат….»
ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» в складі тендерної пропозиції не надало розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, розрахунок прибутку та розрахунок адміністративних витрат.
На підставі викладеного вважаємо пропозицію ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхилеyню та нагадуємо про адміністративну відповідальність за ст. 164-14 КУпАП ч.3 у вигляді накладання штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника в разі невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 серпня 2023 08:54
Вимогу задоволено, рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» скасовано. Тендерну пропозицію ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД» відхилено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-07-10-003554-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 04 серпня 2023 10:33
Дата подання: 04 серпня 2023 10:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2023 18:33
рішення від 07.08.2023 № 12148.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2023 18:33
інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2023 № 12879.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2023 12:59
рішення від 16.08.2023 № 12879.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2023 10:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛОРІЯ-В" від 04 серпня 2023 № UA-2023-07-10-003554-a.c5, Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийнято рішення від 16.08.2023, повний текст якого опубліковано 21.08.2023, зобов'язати Линовицьку селищну раду скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ФДС БУД" переможцем за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей в будівлі Линовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Якова де Бальмена, 25 в смт Линовиця Прилуцького району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-10-003554-a.
На виконання вищевказаного рішення Комісії, 21.08.2023 Линовицькою селищною радою скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ФДС БУД" переможцем за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей в будівлі Линовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів
по вул. Якова де Бальмена, 25 в смт Линовиця Прилуцького району Чернігівської області (Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-10-003554-a, та повернуто тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "ФДС БУД" на стадію кваліфікації.
Протокольним рішенням уповноваженої особи № 69 від 21.08.2023 тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "ФДС БУД" було відхилено на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або 2 скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та оприлюднено інформацію про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ФДС БУД" в електронній системі закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 21 серпня 2023 15:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2023 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФДС БУД" |
1 970 380,12
UAH з ПДВ
|
1 888 820,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
1 977 000,00
UAH з ПДВ
|
1 889 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" |
1 980 263,34
UAH з ПДВ
|
1 889 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ УКРЄВРОСТАНДАРТ |
2 108 583,18
UAH з ПДВ
|
1 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМ ОФ БІЛД" |
2 024 496,00
UAH з ПДВ
|
1 915 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СЕМИДАР |
2 205 259,36
UAH з ПДВ
|
2 024 495,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФДС БУД" #43459201 |
Рішення скасоване |
1 888 820,20
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 11:16
|
|
ТОВ "ФДС БУД" #43459201 |
Рішення скасоване |
1 888 820,20
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 13:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2023 11:25
|
ТОВ "ФДС БУД" #43459201 |
Відхилено |
1 888 820,20
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 14:49
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Відхилено |
1 889 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 15:36
|
|
ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" #37280567 |
Відхилено |
1 889 200,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 15:42
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ УКРЄВРОСТАНДАРТ #39178736 |
Відхилено |
1 890 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 15:58
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМ ОФ БІЛД" #43010077 |
Рішення скасоване |
1 915 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 08:41
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМ ОФ БІЛД" #43010077 |
Відхилено |
1 915 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 08:53
|
|
ПП СЕМИДАР #37199010 |
Очікує рішення |
2 024 495,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 08:53
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2023 09:03 |
Кінець періоду оскарження: | 15 вересня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 15 вересня 2023 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Закінчення строків визначених тендерною документацією виконання робіт з поточного ремонту, виконання яких передбачалось провести під час літніх канікул до 31.08.2023. Разом з тим, з об’єктивних причин (проходження ряду процедур оскарження), кваліфікацію учасників закупівлі не було завершено шляхом укладення договору до 31.08.2023, тому закупівля підлягає відміні у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі. |
Документи:
04 вересня 2023 09:03
|
Електронний підпис |
04 вересня 2023 09:03
|
11. Протокольне рішення УО про відміну тендеру.docx |