Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2023 18:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 129 818 449,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 649 092,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2023 18:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2023 18:03 |
ТД_Нове будівництво Каштан_ нова редакція 12.07.2023.pdf | |
12 липня 2023 18:03 |
Перелік змiн 12.07.2023.pdf | |
08 липня 2023 10:30 |
Перелік змiн 07.07.2023.pdf | |
07 липня 2023 18:56 |
ТД_Нове будівництво_смт. Бородянка, вул. Центральна, 218 Бучанського району.pdf |
12 липня 2023 18:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 липня 2023 18:03 |
ТД_Нове будівництво Каштан_ нова редакція 12.07.2023.pdf
|
||||||
12 липня 2023 18:03 |
Перелік змiн 12.07.2023.pdf
|
||||||
08 липня 2023 10:30 |
Перелік змiн 07.07.2023.pdf
|
||||||
07 липня 2023 18:56 |
ТД_Нове будівництво_смт. Бородянка, вул. Центральна, 218 Бучанського району.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000014 ● 92b361700cd347cf805b55b0f215c14e
- Статус: вирішено ● Дата: 13 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 13:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-07-07-012252-a 07.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 20:04:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво Бишівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Каштан» Бишівської сільської ради Фастівського району Київської області за адресою:
вул. Захисників України, 7 в с. Бишів Фастівського району Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-07-012252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 17:16:28
відповідь на запит
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Нове будівництво Бишівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Каштан» Бишівської сільської ради Фастівського району Київської області за адресою: вул. Захисників України, 7 в с. Бишів Фастівського району Київської області відповідають проєктній документації по даному об’єкту, який згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", були перевірені експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Центр комплексних експертиз проектів» від 18.05.2023 р. № 94/КЕ/2023 (додається). Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках розпорядження Кабінету Міністрів України «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» від 16.06.2023 р. № 534- р. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2023/07/obgruntuvannya-nove-budivnycztvo-byshivskogo-zakladu-doshkilnoyi-osvity-yasla-sadok-kashtan-byshivskoyi-silskoyi-rady.pdf
- EX01_3834-8724-9868-5428 від 18.05.2023.pdf
- Бишів КМ (05.05).7z
- ЗВК.7z
- ЗПЗ (повний комплект).7z
- ІТЗ ЦЗ_.7z
- ПОС (кор. продолжительность ст-ва 20.06.23).7z
- СПДЗ (повний комплект).7z
- ТМ.7z
- ТМБ.7z
- Том 2 - ГП (повний комплект).7z
- ТОМ 5.1 - КБ1.7z
- ТОМ 5.2 - КБ2.7z
- ТОМ 5.3 - КБ3.7z
- ТОМ 5.4 - КБ4.7z
- ТОМ 5.5 - КБ5.7z
- Додаток 2 до тендерної документації.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобов'язання щодо усунення порушень, зазначені у висновку про результати проведення закупівлі, виконано в повному обсязі - внесено відповідні зміни до умов Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України (опубліковано Додаткову угоду № 1 до договору №126-23 від 15.08.2023) та здійснено заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, проведено роз'яснювальну роботу з особами, якими допущено порушення
2023-11-01 17:18:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом внесення додатковою угодою від 01.11.2023 № 1 змін до умов договору про закупівлю від 15.08.2023 № 126-23, якою приведено його умови у відповідність до вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2023-11-06 10:09:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СК МАГНАТ" |
128 818 188,00
UAH з ПДВ
|
128 818 188,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СК МАГНАТ" #37065126 |
Переможець |
128 818 188,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2023 17:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2023 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2024 11:45
|
ДУ №4 до Дог 126-23.pdf | зміни до договору |
13 травня 2024 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:03
|
Додаткова угода №3 від 27.12.2023 до договору 126-23 від 15.08.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:31
|
Додаткова угода № 2 від 26.12.2023_№ 126-23_15.08.2023.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:07
|
Додаткова угода № 2 від 26.12.2023_№ 126-23_15.08.2023.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2023 17:11
|
Додаткова угода №1 до договору 126-23 від 15.08.2023.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2023 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 21:52
|
Договір від 15.08.2023 № 126-23.pdf | укладений |
16 серпня 2023 21:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання висновку про результати проведення моніторингу процедури |
Номер договору про закупівлю: | №126-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №126-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №126-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | №126-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №126-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |