Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04014080 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20 |
Контактна особа: |
Тараненко Оксана Сергіївна 380664773581 taranenko@kharkivoda.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2023 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2023 12:36 |
Початок аукціону: | 17 липня 2023 12:36 |
Очікувана вартість: | 83 807 140,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 419 035,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 419035.7 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до Тендерної локументації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2023 15:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2023 15:18 |
ТД_Руська_Лозова_Лермонтова_7.docx | |
07 липня 2023 15:18 |
Проєкт_договору_ДКБ_адмін.буд..doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-16-000008 ● b1fbf3ddd6e44126bf4c317d277130d3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2024 11:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.10.2024 № 25-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 15.10.2024 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-07-07-010234-a 07.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-17 11:55:04
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Руська Лозова, вул. Лермонтова, 7, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-07-07-010234-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-22 15:19:20
Пояснення
Пояснення
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-25 11:07:12
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Руська Лозова, вул. Лермонтова, 7, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-07-07-010234-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Вимогами підпункту 1.2.4 пункту 1.2 частини 1 додатка 2 тендерної документації передбачено надання сканкопій оригіналів/належним чином завірених копій посвідчень з охорони праці директора, головного інженера та виконроба.
Згідно наданої учасником ПП «Будівельна фірма «ПРОМТЕКС» (далі – Учасник) довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, котрі зазначені як штатні працівники та ті що працюють за сумісництвом, а саме: Гладченко Роман Олексійович значиться на посаді «виконавець робіт» та Гуля Олексій Анатолійович значиться на посаді як «головний інженер» та «виконавець робіт». Учасником надано посвідчення № 4376, видане Гуля Олексій Анатолійович, посада виконавець робіт, місце роботи ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна»; посвідчення № 4714, видане Гуля Олексій Анатолійович, посада виконавець робіт, місце роботи ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна»; посвідчення № 3852, видане Гуля Олексій Анатолійович, посада виконавець робіт, місце роботи ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна», посвідчення № 3336, видане Гуля Олексій Анатолійович, посада виконавець робіт, місце роботи ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна»; посвідчення № 3863, видане Гуля Олексій Анатолійович, посада виконавець робіт, місце роботи ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна», але посвідчення з охорони праці на посаду головного інженера надано не було. Також, учасником надано посвідчення № 4375, видане Гладченко Роман Олексійович, посада виконавець робіт, місце роботи ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна»; посвідчення № 4713, видане Гладченко Роман Олексійович, посада виконавець робіт, місце роботи ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна», посвідчення № 3851, видане Гладченко Роман Олексійович, посада виконавець робіт, місце роботи ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна», посвідчення № 3335, видане Гладченко Роман Олексійович, посада виконавець робіт, місце роботи ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна», посвідчення № 3862, видане Гладченко Роман Олексійович, посада виконавець робіт, місце роботи ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна». Відповідно до пункту 3.6. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), особи, які суміщують професії, проходять навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці як з їхніх основних професій, так і за професіями, що суміщуються. З огляду на зазначене, учасник повинен надати посвідчення сканкопій оригіналів/належним чином завірених копій посвідчень з охорони праці видані Гулі Олексію Анатолійовичу та Гладченко Роману Олексійовичу.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Будівельна фірма «ПРОМТЕКС» вимогам підпункту 1.2.4 пункту 1.2 частини 1 додатка 2 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав сканкопії оригіналів посвідчень з охорони праці на головного інженера, а також надав сканкопії посвідчень виконавця робіт Гладченка Р.О., де зазначено місце роботи ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна»?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Будівельна фірма «ПРОМТЕКС» вимогам частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, де Замовник вимагає від учасника «У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим», тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав договір між банком-гарантом та учасником, а саме: договір на комплексне банківське обслуговування суб’єктів господарювання № 24340261, від «21» березня 2016 року, у зв’язку з тим, що у тексті банківської гарантії від 13.07.2023 № IG27/20230108/DKBO, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, наявне посилання на вищезазначений договір?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-30 09:35:57
Пояснення
Пояснення
Надання інформації про усунення порушення замовником
Звіт про усунення порушень
2024-11-15 10:52:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення закондавства у сфері публічних закупівель.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення закондавства у сфері публічних закупівель.) • усунуто
Згідно наказу №120-0 від 15.11.2024р., надано інформацію щодо вжиття заходів, з метою недопущення у подальшому порушень у сфері державних закупівель, виявлених в результаті моніторингу.
2024-12-09 12:28:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2023 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" |
82 286 716,43
UAH з ПДВ
|
82 286 716,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТБК ТІТАН" |
83 620 986,07
UAH з ПДВ
|
83 132 556,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" #24340261 |
Переможець |
82 286 716,43
UAH з ПДВ
|
18 липня 2023 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2024 16:53
|
ДУ_8_дог_29-23.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2024 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2024 11:41
|
ДУ_7_дог_29-23.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2024 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2024 09:59
|
ДУ_6_дог_29-23.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2024 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2024 09:30
|
ДУ_5_дог_29-23.pdf | зміни до договору |
29 липня 2024 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2024 15:16
|
ДУ_4_дог_29-23.pdf | зміни до договору |
23 липня 2024 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2024 07:54
|
ДУ_3_дог_29-23.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2024 07:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2024 12:15
|
ДУ_2_дог_29-23.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2024 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2023 13:15
|
ДУ_1_дог_29-23.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 14:22
|
Договір_29-23.pdf | укладений |
01 серпня 2023 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 29-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 29-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 29-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коригуванням проектної документації |
Номер договору про закупівлю: | 29-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічних помилок |
Номер договору про закупівлю: | 29-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коригуванням проектної документації |
Номер договору про закупівлю: | 29-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з форс-мажорними обставинами |
Номер договору про закупівлю: | 29-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 29-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |