Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з аварійно-відновлювальних робіт електроустановок та ліній електропередачі
Очікувана вартість
37 950 860,00 UAH
UA-2023-07-07-009670-a 54243d42e9cd434db6c697d0fb80c657
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалько Вікторія Валеріївна

+380443338140 kovalkovictoriia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СВКП "Київводфонд"
Код ЄДРПОУ: 37292855
Місцезнаходження: 04080, Україна , м. Київ обл., Подільський район, вул. Дмитрівська, 16-Б
Контактна особа: Ковалько Вікторія Валеріївна
+380443338140
kovalkovictoriia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2023 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2023 15:02
Очікувана вартість: 37 950 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 189 754,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з аварійно-відновлювальних робіт електроустановок та ліній електропередачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, за адресами розташування об'єктів в межах міста Києва, зазначаються в Додатку 7 до тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 50532400-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електророзподільного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 липня 2023 14:57

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

07 липня 2023 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2023 14:57
ТД Послуги АВР.docx
07 липня 2023 14:57
Додаток _3.1-_3.21. Калькуляція вартості АВР (1).docx
07 липня 2023 14:57
Додаток _3 ЗРВ АВР (1) (1).xlsx
07 липня 2023 14:57
Додаток _2 Перелік об_єктів АВР (1) (1).xlsx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-08-000039 ● f71a742454294c1ca6267016ff0962c3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2023 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.09.2023 № 243
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


Перший заступник начальника Олександр СОМИК



Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»


Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2023-07-07-009670-a 07.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-11 18:05:07

Запит про надання пояснень

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-14 12:39:09

ПОЯСНЕННЯ

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості


Відповідно до пункту 2.1 Статуту спеціалізованого водогосподарського комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд», затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.02.2010 № 86 у редакції від 01.10.2019 року № 1739 (далі - Статут), підприємство створено з метою використання і охорони підземних вод, охорони, утримання, експлуатації земель водного фонду, охорони, утримання та експлуатації мережі фонтанів, бюветних комплексів та громадських вбиралень на території міста Києва, утримання та експлуатації технологічних електричних мереж та електроенергетичного обладнання, а також отримання прибутку за рахунок іншої господарської діяльності, передбаченої законодавством України.

Згідно з підпунктом 2.2.2 пункту 2.2. Статуту предметом діяльності підприємства, зокрема, є провадження господарської діяльності у сфері утримання, експлуатації та обслуговування технологічних електричних мереж, кабельних та повітряних ліній електропередач, будівель трансформаторних підстанцій, споруд та енергетичного обладнання.
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.05.2019 № 971 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27 грудня 2017 року №1693 «Про деякі питання припинення Угоди щодо реалізації проекту управління та реформування енергетичного комплексу м. Києва від 27 вересня 2001 року, укладеної між Київською міською державною адміністрацією та акціонерною енергопостачальною компанією «Київенерго», спеціалізоване водогосподарське комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд» (далі - СВКП «Київводфонд») визначено підприємством, за яким закріплено на праві господарського відання електроенергетичне майно комунальної власності територіальної громади міста Києва, необхідне для передачі та постачання електричної енергії, що буде повернуто з володіння та користування ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» після припинення Угоди щодо реалізації проекту управління та реформування енергетичного комплексу м. Києва від «27» вересня 2001 року, укладеної між Київською міською державною адміністрацією та акціонерною енергопостачальною компанією «Київенерго».
Відповідно до статті 49 Закону України «Про ринок електричної енергії» основним споживачем вважається споживач та/або власник електричних мереж, який не є оператором системи розподілу, електричні мережі якого використовуються для розподілу електричної енергії іншим споживачам, а також для транспортування електричної енергії в мережі оператора системи розподілу.
Відносини між основним споживачем та користувачами, що живляться від його мереж, та оператором системи розподілу та/або оператором системи передачі регулюються кодексом систем розподілу, кодексом системи передачі, правилами роздрібного ринку та договорами, укладеними на їх основі.
Згідно з підпунктом 1.1.2 пункту 1.1 розділу 1 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 (далі – Правила), основний споживач - споживач та/або власник електричних мереж, який не є оператором системи, електричні мережі якого використовуються оператором системи для транспортування електричної енергії іншим споживачам та/або для транспортування електричної енергії в мережі оператора системи.
Таким чином, будь-який споживач та/або власник електричних мереж, який не є оператором системи, електричні мережі якого використовуються оператором системи для транспортування електричної енергії іншим споживачам та/або для транспортування електричної енергії в мережі оператора системи, може бути балансоутримувачем об’єктів електропостачання.
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2006 року № 258, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 року за № 1143/13017 (далі – Правила), СВКП «Київводфонд» як основний споживач та балансоутримувач майна, на якого покладено обов’язок утримання та експлуатації технологічних електричних мереж та електроенергетичного обладнання зобов’язане забезпечити:
належну експлуатацію електроустановок згідно з вимогами Правил та інших НД;
надійну роботу електроустановок і безпечне їх обслуговування;
виконання заходів із запобігання використанню технологій і методів роботи, що негативно впливають на навколишнє природне середовище;
дотримання встановлених режимів споживання електричної енергії та потужності;
впровадження енергозберігаючих технологій, теплоутилізаційних установок, використання вторинних паливно-енергетичних ресурсів тощо;
безперешкодний доступ на свої об'єкти уповноважених осіб Держенергонагляду, представників електропередавальної організації (за пред'явленням службового посвідчення), надання їм інформації і документів, необхідних для здійснення ними своїх повноважень, а також виконання виданих приписів у зазначені терміни.
Згідно з пунктом 5.8.1. Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 310, усі об’єкти електроенергетики, незалежно від їх відомчої належності та форм власності, мають бути укомплектовані персоналом належної кваліфікації та у кількості, що забезпечує надійну експлуатацію об’єктів.
Згідно з пунктом 1.3 розділу IV Правил для забезпечення безпечної та надійної експлуатації електроустановок, як правило, у споживача створюється електротехнічна служба (відділ, група) з необхідною кількістю електротехнічних працівників, залежно від класу напруги живлення, складності робіт з обслуговування електроустановок.
Відповідно до пункту 1.6 розділу IV Правил у разі економічної недоцільності створення електротехнічної служби (відділу, групи) електроустановки споживача передаються за договором на обслуговування спеціалізованій організації.
Згідно з підпунктом 2.2.9. пункту 2.2 розділу 2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312, для технічного обслуговування та експлуатації електроустановок суб’єкт господарювання, який згідно з актом балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін відповідає за експлуатацію цих електроустановок, має право на підставі відповідного договору залучити будь-яку організацію, яка має право на виконання таких робіт.
В зв’язку з відсутністю в штаті СВКП «Київводфонд» електротехнічного персоналу належної кваліфікації та відповідної кількості, підприємство змушене залучати спеціалізовану організацію для здійснення технічного обслуговування та ремонту електроустановок і електричних мереж шляхом проведення торгів через електронну систему закупівель.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначаємо наступне. Технічні та якісні характеристики послуг з технічного обслуговування та ремонту електроустановок та ліній електропередач визначено на підставі ГКД (Галузевий керівний документ) 34.20.661-2003. Правила технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій та мереж, затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.05.2003 № 228 (зі змінами, внесеними наказом від 15.03.2019 №124), а саме у Розділі-10 «Система технічного обслуговування та ремонту електричних мереж (Додаток 1. Таблиця 10.1. Перелік робіт, які виконуються при технічному обслуговуванні ПЛ напругою 0,4-20 кВ. Додаток 2.Таблиця 10.2.Перелік робіт, які виконуються при технічному обслуговуванні трансформаторних підстанцій 6-20/0,4 кВ ) та у Розділі-11 «Система технічного обслуговування і ремонту виробничих будівель і споруд підприємств теплових та електричних мереж».

Вимоги до якості надання послуг з технічного обслуговування та ремонту електроустановок та ліній електропередачи визначено Правилами улаштування електроустановок (ПУЕ), затвердженими наказом Міненерговугілля України від 21.07.2017р. № 476. Правила надання послуг з технічного обслуговування та ремонту електроустановок та ліній електропередач визначено чинними нормативними документами з експлуатації електроустановок, а також відповідно до вимог ГКД 34.20.507-2003. Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила (ПТЕ), затверджених наказом Міненерговугілля України від 13.06.2003 року № 296, зі змінами, внесеними наказом від 21.06.2019 року № 271, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕс), затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2006 року № 258, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 року за № 1143/13017 та НПАОП 40.1-1.01-97 Правила безпечної експлуатації електроустановок (ПБЕЕ), затверджених наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 06.10.1997 року № 257, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13.01.1998 року за № 11/2451.

Норми аварійного запасу електрообладнання визначено нормативним документом СОУ-Н МЕВ 40.1-00013741-76:2012. Норми аварійного запасу електроустаткування, будівельних конструкцій та матеріалів для електричних мереж напругою від 0,38 кВ до 150 кВ, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 21.12.2012р. № 1057.



№ з/п

Найменування послуги Орієнтовна кількість об'єктів для
виконання робіт Коефіцієнт обладнання в ТП/РП/ПС
для ремонту Обґрунтування
1 Заміна електрообладнання ТП-10/0,4 кВ із щитом н/н 484 0,028 П.10.2.3.3, Розділ 10.Система технічного обслуговування та ремонту електричних мереж ГКД 34.20.661-2003. Правила технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій та мереж в редакції наказу Міністерства палива та енергетики України від 15.03.2019 №124
2 Заміна електрообладнання РП-10 кВ із щитом н/н 40 0,0463 П.10.2.3.3, Розділ 10.Система технічного обслуговування та ремонту електричних мереж ГКД 34.20.661-2003. Правила технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій та мереж в редакції наказу Міністерства палива та енергетики України від 15.03.2019 №124
3 Заміна силового трансформатора ТП-10/0,4 кВ, РП-10кВ 5 1 П.10.2.3.3, Розділ 10.Система технічного обслуговування та ремонту електричних мереж ГКД 34.20.661-2003. Правила технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій та мереж в редакції наказу Міністерства палива та енергетики України від 15.03.2019 №124
4 Ремонт та заміна електрообладнаннякабельної збірки (ЗК) 0,4 кВ 411 0,028 П.10.2.3.3, Розділ 10.Система технічного обслуговування та ремонту електричних мереж ГКД 34.20.661-2003. Правила технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій та мереж в редакції наказу Міністерства палива та енергетики України від 15.03.2019 №124
5 Випробування основного обладнання трансформаторних підстанцій 10/0,4 кВ та розподільчих пристроїв 10 кВ (комплекс випробувань) 524 0,05 п. 4.32, 4.34. розділ VІІ. Електрообладнання та електроустановки загального призначення Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2006 року № 258
6 Ремонт кабельної лінії КЛ 0,4 кВ (ремонтна вставка - 5 м) 47 1 п. 2. Кабельні лінії, розділ VІІ. Електрообладнання та електроустановки загального призначення Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2006 року № 258
7 Ремонт кабельної лінії КЛ 0,4 кВ (ремонтна вставка - 10 м) 46 1 п. 2. Кабельні лінії, розділ VІІ. Електрообладнання та електроустановки загального призначення Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2006 року № 258
8 Визначення місця пошкодження КЛ 0,4 кВ та
випробування підвищеною напругою (1 комплекс вимірів)
93
1 п. 2. Кабельні лінії, розділ VІІ. Електрообладнання та електроустановки загального призначення Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2006 року № 258

9 Відновлення асфальтобетонного покриття, влаштування благоустрою після ремонту КЛ 10/0,4 кВ (ремонтна вставка - 5 м)
33
0,5 ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво.
ДСТУ-Н Б В.2.3-40:2016 Настанова з влаштування покриття дорожнього одягу з використанням щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей.
ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови
10 Відновлення асфальтобетонного покриття, влаштування благоустрою після ремонту КЛ 10/0,4 кВ (ремонтна вставка - 10 м)
34
0,5 ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво.
ДСТУ-Н Б В.2.3-40:2016 Настанова з влаштування покриття дорожнього одягу з використанням щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей.
ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови
11 Ремонт кабельної лінії КЛ 10 кВ (ремонтна вставка - 5 м) 138 1 п. 2. Кабельні лінії, розділ VІІ. Електрообладнання та електроустановки загального призначення Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2006 року № 258
12 Ремонт кабельної лінії КЛ 10 кВ (ремонтна вставка - 1 м) 138 1 п. 2. Кабельні лінії, розділ VІІ. Електрообладнання та електроустановки загального призначення Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2006 року № 258

13 Визначення місця пошкодження КЛ 10 кВ та випробування підвищеною напругою (1 комплекс вимірів)
276
1 п. 2. Кабельні лінії, розділ VІІ. Електрообладнання та електроустановки загального призначення Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2006 року № 258
14 Ремонт кабельної лінії КЛ 0,4 кВ (ремонтна вставка - 100 м) 1
1
1 1
1
1 п. 2. Кабельні лінії, розділ VІІ. Електрообладнання та електроустановки загального призначення Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2006 року № 258

15 Відновлення асфальтобетонного покриття, влаштування благоустрою після ремонту КЛ 10/0.4
кВ (ремонтна вставка - 100 м)
4
0,5 ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво.
ДСТУ-Н Б В.2.3-40:2016 Настанова з влаштування покриття дорожнього одягу з використанням щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей.
ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови
16 Ремонт кабельної лінії КЛ 10 кВ (ремонтна вставка - 100 м) 1 1 п. 2. Кабельні лінії, розділ VІІ. Електрообладнання та електроустановки загального призначення Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2006 року № 258
17 Ремонт повітряної лініїї ПЛ 0,4 кВ (ремонтна вставка - 170 м) 4 1,0 п. 1.15 розділ VІІ. Електрообладнання та електроустановки загального призначення Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2006 року № 258; п.27,28,29,30 табл. 10.1 Перелік робіт, які виконуються при технічному обслуговуванні ПЛ напругою 0,4-20 кВ, розділ 10.Система технічного обслуговування та ремонту електричних мереж ГКД 34.20.661-2003. Правила технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій та мереж в редакції наказу Міністерства палива та енергетики України від 15.03.2019 №124

18 Аварійно-відновлювальні ремонти
електрообладнання ПС 35/10 кВ, ПС 110/10 кВ, 110/35/10 кВ
5
0,5 ГКД 34.20.661-2003 ( у редакції Наказу Міненерговугілля України від 15.03.2019 р. №124) Правила організації технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій та мереж.

19 Ремонт пошкоджених кабельних ліній 35 кВ із
заміною дефектних ділянок (ремонтна вставка - 10 м)
1
1 п. 2. Кабельні лінії, розділ VІІ. Електрообладнання та електроустановки загального призначення Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2006 року № 258
20 Ремонтні роботи на пошкодженій повітряній лінії
110 кВ 1 1 п. 1.15 розділ VІІ. Електрообладнання та електроустановки загального призначення Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2006 року № 258; п.27,28,29,30 табл. 10.1 Перелік робіт, які виконуються при технічному обслуговуванні ПЛ напругою 0,4-20 кВ, розділ 10.Система технічного обслуговування та ремонту електричних мереж ГКД 34.20.661-2003. Правила технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій та мереж в редакції наказу Міністерства палива та енергетики України від 15.03.2019 №124

21 Роботи з випробувань і вимірювань
електрообладнання ПС після аварійно- відновлювальних ремонтах електрообладнання ПС
5
0,04 Додаток 1 Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2006 року № 258


2. Щодо розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі зазначаю наступне
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Очікувана ціна закупівлі визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій: ТОВ «ЕНЕРГО - БЕСТ», ТОВ «Енергоінвестмонтаж», ПП «ГАРАНТ-ЕНЕРГО» №07/06-23/1 від 07.06.2023 року, що додаються.
Очікувана вартість закупівлі становить: (37 861 180,00+38 420 600,00+37 570800,00)/3 = 37 950 860,00 грн з ПДВ.

3. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі зазначаю наступне

Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно зі ст. 1 Бюджетного кодексу України бюджетним кодексом України регулюються відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства, і питання відповідальності за порушення бюджетного законодавства, а також визначаються правові засади утворення та погашення державного і місцевого боргу.
Відповідно до пункту 47 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет.
Згідно з ч.2 ст. 22 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Водночас на офіційному сайте Фонду державного майна України за посиланням: https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html розміщено перелік суб'єктів господарювання державного сектора економіки станом на 01.04.2023 року.
Таким чином, СВКП «Київводфонд» не належить до категорій розпорядників бюджетних коштів чи до суб'єктів господарювання державного сектора економіки.
Водночас відповідно до пункту 38 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Згідно з Порядком формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 22.12.2011 року № 1691, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.01.2012 року за № 33/20346, цей Порядок розроблено з метою формування переліку всіх розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, упорядкування мережі розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня (далі - розпорядники нижчого рівня) та одержувачів бюджетних коштів (далі - мережа) та встановлення загальних процедур з формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів. Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів - автоматизована система збирання, накопичення, обліку та надання інформації про розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів; реєстраційна картка розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів) - документ встановленого зразка, який містить сукупність даних про розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів).
Згідно з довідкою про включення розпорядника (одержувача) (філії, іншого відокремленого підрозділу розпорядника бюджетних коштів) до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів від 30.01.2012 року СВКП «Київводфонд» включено до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів. Копія довідки додається. Відповідно до Реєстраційної картки розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), яка у зв’язку із виникненням змін у складі інформації, що міститься у Реєстраційній картці, перереєстровувалась у органах Казначейства 12.11.2020 року, статус СВКП «Київводфонд» зазначено «одержувач». Копія реєстраційної картки додається.
Таким чином, СВКП «Київводфонд» не порушував вимог частини 41 Постанови № 710, оскільки не є суб’єктом, на якого поширюються вимоги цієї постанови.

Разом з тим, СВКП «Київводфонд» з власної ініціативи розміщує на власному веб-сайті інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Перегляд інформації щодо процедури закупівлі з кодом національного класифікатора України 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з аварійно-відновлювальних робіт електроустановок та ліній електропередачі) розміщено за наступним посиланням https://kyivvodfond.com.ua/richnyj-plan-zakupivel вкладка «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості на 2023 рік» папка «50530000-9. Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з аварійно-відновлювальних робіт електроустановок та ліній електропередачі)Без названия» від 11.07.2023 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку, оприлюдненого в рамках моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2023-09-08-000039) процедури закупівлі з кодом національного класифікатора України ДК 021:2015: 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з аварійно-відновлювальних робіт електроустановок та ліній електропередачі) з ідентифікатором UA-2023-07-07-009670-a За результатами проведеного моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2023-09-08-000039) процедури закупівлі з кодом національного класифікатора України ДК 021:2015: 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з аварійно-відновлювальних робіт електроустановок та ліній електропередачі) з ідентифікатором UA-2023-07-07-009670-a ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. За результатами вивчення та аналізу обставин порушення, що наведено у висновку, оприлюдненого в рамках моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2023-09-08-000039) процедури закупівлі з кодом національного класифікатора України ДК 021:2015: 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з аварійно-відновлювальних робіт електроустановок та ліній електропередачі) з ідентифікатором UA-2023-07-07-009670-a зазначаємо, що даний висновок є безпідставним, необґрунтованим, таким, що порушує вимоги законодавства України та права й інтереси замовника, які полягають у здійсненні ним закупівель послуг для забезпечення його потреб та потреб територіальної громади міста Києва з наступних підстав. 1. У замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Відповідно до підпункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник зазначає в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, він повинен зазначити про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 цих особливостей. У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. У тендерній документації зазначаються: - один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; - підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей. Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Відповідно до пунктів 1, 2, 3, 4 та 5 Додатку № 4 до тендерної документації надається документальне підтвердження відсутності підстав для відмови переможцю в укладенні договору про закупівлю: 1. Довідка у довільній формі, що підтверджує керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. 2. Довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України та/або витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Зазначена довідка та/або витяг надається щодо осіб (особи), визначених підпунктами 5, 6 пункту 44 Особливостей; 3. Довідка у довільній формі, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. 4. Довідка у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, визначеної абзацом 14 пункту 44 Особливостей, а у разі наявності вказаної підстави - підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, що учасник процедури закупівлі сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків 5. Документально підтверджену інформацію про право підписання договору про закупівлю. Відповідно до інформації в Єдиній системі електронних публічних закупівель ПроЗорро (ProZorro) на порталі prozorro.gov.ua за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-07-009670-a дата оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю – 20.07.2023 року. Тобто, крайній термін надання замовнику документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей – 24.07.2023 року. Відповідно до інформації в Єдиній системі електронних публічних закупівель ПроЗорро (ProZorro) на порталі prozorro.gov.ua за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-07-009670-a ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ", на вимогу пунктів 1,3,5 Додатку №4 до тендерної документації, було завантажено документи 13 липня 2023 року, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей: - «п.12.ДОДАТОК 4. Довідка - не засудження з користних мотивів»; - «п.14.ДОДАТОК 4. Довідка - не притягнення до корупційного правопорушення»; - «п.15.ДОДАТОК 4. Довідка - ні є ФО, не засуджена за хабарництво»; - «п.13.ДОДАТОК 4. Довідка - не засуджена за використання дит.праці»; - «Витяг-1199977-Бондар-2023-07-05!; - «Витяг-1226231-Кравчук-2023-07-12»; - «п.3.1. ДОДАТОК 3. Наказ 868-к від 06.07.2023 про ЩВ Бондар Д.В. та в.о. Кравчук Д.В. 07.07.2023»; - «п.3.2. ДОДАТОК 3. Наказ на призначення Кравчука Д.В»; - «п.1.Статут ДТЕК КЕМ»; - «п.3. ДОДАТОК 3. Наказ про призначення ГД Бондаря Д.В». Таким чином, ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" не порушив терміни, що зазначені у пункті 47 Особливостей та надав підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У зв’язку з тим, що замовник в пункті 4 Додатку №4 до тендерної документації помилково зазначив статтю 44 Особливостей замість 47, в тендерній документації не зазначено спосіб надання та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Таким чином, підпункт 3 пункту 44 Особливосте не може бути підставою для відхилення пропозиції ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ", оскільки в тендерній документації не зазначено спосіб надання та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Разом з тим, замовник підтверджує, що ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" сумлінно виконує/виконав свої зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю з позивачем, факти щодо дострокового розірвання, застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання договорів відсутні. 2. У замовника відсутні підстави вважати договір від 10.08.2023 № 08-ЕМ нікчемним, відповідно до підпункту 4 пункту 21 Особливостей оскільки він укладався з дотриманням вимог пункту 49 Особливостей. Договір від 10.08.2023 № 08-ЕМ укладено на 21 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Замовником було продовжено строк укладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями з ідентифікатором № UA-2023-07-07-009670-a з кодом національного класифікатора України ДК 021-2015: 50530000-9. Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з аварійно-відновлювальних робіт електроустановок та ліній електропередачі) ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" (Код в ЄДРПОУ 41946011) до 60 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. у зв’язку з наявністю обставин, що наведені в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженої особи про продовження строку підписання договору про закупівлю від 03.08.2023 року №0308/4, що додається. Таким чином, СВКП «Київводфонд» не порушував законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а також відсутні підстави вважати договір від 10.08.2023 № 08-ЕМ нікчемним. Враховуючи вищевикладене, прошу підтвердити та зазначити в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.

2023-10-10 16:51:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 49 Особливостей)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Номер провадження П/320/37640/23 від 06.11.2023 р. Дата публікації (доставки до електронного суду 10.11.2023 р.
Дата публікації: 13 листопада 2023

Документи:

13 листопада 2023 09:21
Електронний підпис
13 листопада 2023 09:16
Картка руху
13 листопада 2023 09:16
подання позову на оскарження висновку до суду
13 листопада 2023 09:16
Ухвала

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2023 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" 34 701 759,60
UAH з ПДВ
34 701 759,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 липня 2023 16:59
Електронний підпис
19 липня 2023 16:55
Додаток _3.20_уточненя.pdf
19 липня 2023 16:55
Додаток _3.9_уточнення.pdf
19 липня 2023 16:55
Додаток _3.8_уточнення.pdf
19 липня 2023 16:55
Додаток _3.7_уточнення.pdf
19 липня 2023 16:55
Додаток _3.6_уточнення.pdf
19 липня 2023 16:55
Додаток _3.5_уточнення.pdf
19 липня 2023 16:55
Додаток _3.4_уточнення.pdf
19 липня 2023 16:55
Додаток _3.3_уточнення.pdf
19 липня 2023 16:55
Додаток _3.2_уточнення.pdf
19 липня 2023 16:55
Додаток _3.1_уточнення.pdf
13 липня 2023 14:34
Електронний підпис
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.15.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.21.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.6.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.11.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.9.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.12.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.3.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.1.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.17.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.5.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.2.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.19.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.20.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.18.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.14.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.7.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.13.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.4.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3 ЗРВ АВР.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.10.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.16.pdf
13 липня 2023 14:26
Додаток _3.8.pdf
13 липня 2023 14:26
п.1.Статут ДТЕК КЕМ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ"
#41946011
Переможець 34 701 759,60
UAH з ПДВ
20 липня 2023 15:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 липня 2023 14:15

Вимога про усунення невідповідностей

Пунктом 1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації замовника вимагалось надання відсканованої форми «Тендерна пропозиція» за зразком, наведеним у Додатку 1, роздрукованою на паперовому носії, підписаною службовою (посадовою) особою учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичною особою, яка є учасником, завіреною печаткою учасника з загальною сумою вартості предмету закупівлі, запропонованою Учасником. При цьому, форма «Тендерна пропозиція» за зразком, наведеним у Додатку 1 до тендерної документації передбачає надання розрахунку вартості (кошторисів). В результаті розгляду тендерної пропозиції відкритих торгів з особливостями з ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" (Код ЄДРПОУ: 41946011) щодо закупівлі з кодом національного класифікатора України ДК 021-2015: 50530000-9. Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з аварійно-відновлювальних робіт електроустановок та ліній електропередачі) з ідентифікатором № UA-2023-07-07-009670-a у розмірі 34`701`759.60 грн, встановлено надання розрахунків вартості (кошторисів) з арифметичними помилками, а саме: в файлі «Додаток _3.7» сума по позиції «Разом по роботам з ремонту пошкоджених кабельних ліній0,4 кВ (із заміною дефектних ділянок» не відповідає вказаній формулі. Просимо надати виправлений розрахунок вартості послуг (кошториси) відповідно до вимог пункту 1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації замовника та форми «Тендерна пропозиція» за зразком, наведеним у Додатку 1 до тендерної документації.».

Документи

20 липня 2023 15:15
Довідка НАЗК
20 липня 2023 15:15
Електронний підпис
20 липня 2023 15:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2023 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ"
#41946011
34 701 759,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2023 15:15
Довідка НАЗК
20 липня 2023 15:15
Електронний підпис
20 липня 2023 15:13
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2023 08:13
Договір частина 4 укладений
14 серпня 2023 08:11
Договір частина 3 укладений
14 серпня 2023 08:11
Договір частина 2 укладений
14 серпня 2023 08:11
Договір частина 1 укладений
14 серпня 2023 08:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з аварійно-відновлювальних робіт електроустановок та ліній електропередачі 1 послуга 34 696 414,80
UAH з ПДВ