Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИСОЧАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04396503 |
Місцезнаходження: | 62460, Україна , Харківська обл., селище міського типу Високий, вулиця Бульварна,12 |
Контактна особа: |
Марина Морозова +380577464431 vradazacup@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2023 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 500 085,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 500,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Проміжні та остаточний розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2В) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3) шляхoм пepepaхувaння грошових кoштiв на poзpaхункoвий paхунoк Пiдpядникa протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту. Фінансування робіт здійснюється згідно плану фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2023 14:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2023 14:20 |
додаток 4_Проект Договору Михайлівська (1).docx | |
07 липня 2023 14:20 |
ТД по Пост.1178 зі змінами_Михайлівська (1).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-23-000026 ● 77b6fcaf855a4c9c8ac91a83836a1355
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.10.2023 № 63-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.10.2023 № 63-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2023-07-07-008560-a від 07.07.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-23 17:57:44
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Михайлівська смт.Бабаї Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-07-008560-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-26 09:40:31
Пояснення
Пояснення (інформація, докменти)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-02 13:48:18
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Михайлівська смт.Бабаї Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-07-008560-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
За результатами процедури закупівлі між Височанською сільською радою та ТзОВ «Легіонбуд» укладено договір від 03.08.2023 за №24-07-06 на суму 6678269,39 грн. (далі - договір).
В подальшому до договору укладено додаткові угоди: від 07.08.2023 за №1; від 16.08.2023 за №2; від 20.10.2023 за №3; від 20.10.2023 за №4.
Аналізом встановлено, що Замовник керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» та підпунктом 3 пункту 19 Особливостей №1178 укладено додаткову угоду від 20.10.2023 за №3, згідно якої внесено зміни щодо об’ємів необхідного виконання робіт як в сторону збільшення так і в сторону зменшення.
При цьому, необхідно зазначити, що згідно підпункту 3 пункту 19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Однак додатковою угодою від 20.10.2023 за №3 змінено об’єми необхідного виконання робіт а не покращено якість предмета закупівель.
У зв’язку з вище викладеним прошу надати пояснення та документи на підставі яких укладено додаткову угоду від 20.10.2023 за №3, згідно якої внесених змін щодо об’ємів необхідного виконання робіт ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-07 11:44:21
пояснення
пояснення на запит від 02.11.2023 року
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-08 13:48:17
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Михайлівська смт.Бабаї Харківського району Харківської області (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-07-008560-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
За результатами процедури закупівлі між Височанською сільською радою та ТзОВ «Легіонбуд» укладено договір від 03.08.2023 за №24-07-06 на суму 6678269,39 грн. (далі - договір).В подальшому до договору укладено додаткові угоди: від 07.08.2023 за №1; від 16.08.2023 за №2; від 20.10.2023 за №3; від 20.10.2023 за №4.
Аналізом встановлено, що Замовник керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» та підпунктом 3 пункту 19 Особливостей №1178 укладено додаткову угоду від 20.10.2023 за №3 та керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» та підпунктом 1 пункту 19 Особливостей №1178 укладено додаткову угоду від 20.10.2023 за №4, згідно яких внесено зміни щодо об’ємів необхідного виконання робіт як в сторону збільшення так і в сторону зменшення.
При цьому, необхідно зазначити, що згідно:
- підпункту 1 пункту 19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
- підпункту 3 пункту 19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
У зв’язку з вище викладеним прошу надати пояснення та документи на підставі яких укладено додаткові угоди від 20.10.2023 за №3 та за №4, згідно яких внесено зміни щодо об’ємів необхідного виконання робіт ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-13 11:34:27
пояснення
пояснення на запит від 08.11.2023 року
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2023-11-16 14:59:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
порушення усунуто
2023-11-20 16:43:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕГІОНБУД" |
6 678 269,39
UAH з ПДВ
|
6 678 269,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕГІОНБУД" #42901715 |
Переможець |
6 678 269,39
UAH з ПДВ
|
21 липня 2023 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 08:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2023 14:28
|
Додаткова 5 Михайлівська.PDF | зміни до договору |
16 листопада 2023 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2023 14:17
|
ДУ4 Мих.PDF | зміни до договору |
24 жовтня 2023 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2023 13:47
|
пр-л рішення 20.10.23 (ДУ№3).pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2023 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2023 11:52
|
ДУ3 Михайлівська 6668637 60.PDF | зміни до договору |
20 жовтня 2023 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2023 14:58
|
Додаткова 2 Михайлівська.PDF | зміни до договору |
17 серпня 2023 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2023 16:47
|
Додаткова 1.PDF | зміни до договору |
10 серпня 2023 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2023 15:03
|
Договір Михайлівська 9800.PDF | укладений |
03 серпня 2023 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 24-07-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі згідно чинного законодавства та відповідно до умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 24-07-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни договору згідно чинного законодавства та умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 24-07-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічних (механічних, формальних) помилок |
Номер договору про закупівлю: | 24-07-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | -зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; -визначено строк виконання робіт до 31.12.23 року; -визначено строк дії договору до 31.12.23 року; - внесено зміни до Додатку №1 Договору; - внесено зміни до Додатку №2 Договору; - внесено зміни до Додатку №3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 24-07-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно чинного законодавства та відповідно до умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 24-07-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |