Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Павлюк Лілія 380989695078 pavliuk_l@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2023 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 825 974,38 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт/наданих послуг протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг форми КБ-2в, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2023 14:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2023 14:21 |
ТД з обосливостями поточний ремонт вул. Любомира Гузара .doc | |
07 липня 2023 14:20 |
Проєкт договору поточний ремонт вулиці Любомира Гузара .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-16-000021 ● 9e52badfcd714863bebc384661c8a436
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2023 17:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.08.2023 №23-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 16.08.2023 № 23-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-07-07-008528-а 07.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-22 11:07:00
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури Поточний ремонт вулиці Любомира Гузара в м. Біла Церква Київської області (ремонт дорожнього полотна) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-07-07-008528-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-24 12:37:03
Відповідь на запит UA-M-2023-08-16-000021
На Ваш запит про надання пояснень щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду, який надійшов 22.08.2023 року у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі послуг: Поточний ремонт вулиці Любомира Гузара в м. Біла Церква Київської області (ремонт дорожнього полотна) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор тендеру: UA-2023-07-07-008528-a надаємо наступну інформацію.
1. Щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо:
Очікувана вартість закупівлі послуг: Поточний ремонт вулиці Любомира Гузара в м. Біла Церква Київської області (ремонт дорожнього полотна) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) розрахована відповідно до будівельних норм і правил за допомогою ліцензійного програмного комплексу АВК-5 на підставі технічного завдання (якісні та кількісні характеристики), що розробляється з урахуванням вимог Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства України від 23.09.2003 № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» (далі Наказ). На підставі технічного завдання підготовленого на основі дефектного акту обстеження, розраховано локальний кошторис на будівельні роботи, у якому і визначено очікувану вартість закупівлі. Очікувана вартість закупівлі складає 1 825 974 грн. 38 коп. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду, повідомляємо:
У зв’язку із відсутністю власного веб-сайту оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) - https://new.bc-rada.gov.ua/biznesu/publichni_zakupivli/dzhkh/potochnyi_remont_vulytsi_liubomyra_huzara_v_m_bila_tserkva_kyivskoi_oblasti__remont_dorozhnoho_polotna___kod_dk_021_2015___45230000-8___budivnytstvo_truboprovodiv__linii_zv_yazku_ta_elektroperedach__shose__dorih__aerodromiv_i_zaliznychnykh_dorih__vyrivniu.html.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 липня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Шляхбудпроект |
1 779 198,00
UAH з ПДВ
|
1 779 198,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Шляхбудпроект #40150352 |
Переможець |
1 779 198,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2023 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2023 08:48
|
1107-3.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2023 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2023 09:28
|
1107-2.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2023 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2023 08:39
|
1107-1.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2023 08:39
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 10:41
|
1107.pdf | укладений |
24 липня 2023 10:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1107/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 1107/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1107/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |