Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Юлія Гончар +380532562014 04057600ukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2023 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 950 864,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 754,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати здійснюються Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.8.3. або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом 90 (дев’яноста) календарних днів | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2023 13:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2023 11:02 |
Додаток 4.rtf | |
07 липня 2023 11:02 |
Додаток 5.rtf | |
07 липня 2023 11:02 |
Тендерна документація (зі змінами від 12.05.2023) – зі змінами.docx | |
07 липня 2023 11:02 |
Додаток 3 (додатки до проєкту договору).docx | |
07 липня 2023 11:02 |
Додаток 3 Проект договору_закупівлі_робіт.docx | |
07 липня 2023 11:02 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx | |
07 липня 2023 11:02 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) – зі змінами.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-30-000012 ● a5a531305f914539b4ac6db75e531e4e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 11:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.10.2023 № 66
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.10.2023 № 66.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-07-07-003352-a 07.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-30 14:33:38
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт об’єкту захисної споруди цивільного захисту – сховища №60041 за адресою: м. Полтава, вул. Небесної Сотні,13» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-07-003352-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-31 13:35:02
Відповідь на запит по об'єкту: «Капітальний ремонт об’єкту захисної споруди цивільного захисту – сховища №60041 за адресою: м. Полтава, вул. Небесної Сотні,13»
Розглянувши Ваш запит від 30 жовтня 14:33 на пояснення щодо ID моніторингу:
UA-M-2023-10-30-000012
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/ будівництва/ реставрації/ капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення складає 9 950 864,40 з ПДВ (дев’ять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят тисяч вісімсот шістдесят чотири грн. 40 коп.), згідно експертного звіту філія ДП «Держбудекспертиза» (Експертний звіт №17-0110/01-23 від 29.06.2023р., реєстраційний номер ЕХ01:9789-9789-6534-7808-1566) і затверджений проектною документацією (Наказ №42-з від 29.06.2023 року).
2. Надаємо пояснення, що забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному сайті Полтавської міської ради у Розділі Публічна інформація – Державні закупівлі https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/ https://www.rada-poltava.gov.ua/document/22372
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-01 14:12:36
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт об’єкту захисної споруди цивільного захисту – сховища №60041 за адресою: м. Полтава, вул. Небесної Сотні,13» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-07-003352-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ №668 від 01.08.2005 (із змінами), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору, яка відповідно до частини 5 статті 41 Закону змінюватись не може.
Поясніть чому Замовником в проєкті договору та у Договорі підряду укладеного з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРМАГРУП» від 25.07.2023 № 38-юр/23 не визначений гарантійний строк відповідно до пункту 5 Постанови № 668?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-03 09:53:21
Відповідь на запит по об'єкту: «Капітальний ремонт об’єкту захисної споруди цивільного захисту – сховища №60041 за адресою: м. Полтава, вул. Небесної Сотні,13»
Розглянувши Ваш запит від 1 листопада 14:12 на пояснення щодо ID моніторингу: UA-M-2023-10-30-000012
В проєкті договору та у Договорі підряду укладеного з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРМАГРУП» від 25.07.2023 № 38-юр/23 визначений гарантійний термін (строк експлуатації об’єкту) у п.7.4. «При прийняті в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту Підрядник надає Замовнику всю необхідну виконавчу технічну документацію. Гарантійний строк експлуатації об’єкту встановлено десять років з моменту підписання документів про готовність об’єкту до експлуатації, гарантійні строки на окремі види робіт повинні відповідати встановленим нормам». Також додаємо Print-Screen проєкту договору та укладеного Договору №38-юр/23 від 25.07.2023 р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАГРУП" |
9 940 570,19
UAH з ПДВ
|
9 940 570,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАГРУП" #37386801 |
Переможець |
9 940 570,19
UAH з ПДВ
|
17 липня 2023 00:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2023 23:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2024 15:44
|
ДУ_11_38_юр_23.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2024 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2024 16:10
|
ДУ_10_38_юр_23.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2024 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2024 09:38
|
ДУ_9_38_юр_23.pdf | зміни до договору |
15 липня 2024 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2024 11:13
|
ДУ_8_38_юр_23.pdf | зміни до договору |
24 січня 2024 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2024 10:35
|
ДУ_8_38_юр_23.pdf | зміни до договору |
24 січня 2024 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2024 14:00
|
ДУ_7_38_юр_23.pdf | зміни до договору |
18 січня 2024 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:22
|
ДУ_6_38_юр_23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:19
|
ДУ_5.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 15:54
|
ДУ_4.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2023 11:04
|
ДУ_3_38_юр_23.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2023 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2023 09:30
|
ДУ_2.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2023 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 16:32
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2023 10:56
|
38-юр-23 від 25.07.2023.pdf | укладений |
25 липня 2023 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості робіт на 2023 рік згідно виділеного фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 38-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 38-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості робіт на 2023 відповідно наданого фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 38-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Розділу XIV Договору |
Номер договору про закупівлю: | 38-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до наданого фінансування зменшено вартість робіт на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 38-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено вартість робіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування та враховуючи затримку фінансування витрат Замовника продовжено термін дії Договору та термін виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 38-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до наданого фінансування визначена вартість робіт на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 38-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи затримку фінансування, продовжено строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 38-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи затримку фінансування, продовжено строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 38-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до наданого фінансування зменшено вартість робіт на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 38-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено ціну Договору та викладено в новій редакції, враховуючи надане фінансування, зменшено вартість робіт на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 38-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи надане фінансування, зменшено вартість робіт на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 38-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |