Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95 Gasoline Standart – 95 (талони) (або еквівалент), дизельне паливо ДП-3-Євро5-ВО (талони) (або еквівалент)
Очікувана вартість
1 186 480,00 UAH
UA-2023-07-06-009999-a ● c526db87bf4e4ef69fc8b1884dbb4d88
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУП'ЯНСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ" КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42739127 |
Місцезнаходження: | 63705, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, ПРОСПЕКТ КОНСТИТУЦІЇ, будинок 110 |
Контактна особа: |
Анастасія Казарєзова 380689011534 kom-servis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2023 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 186 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 932,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 літр
Бензин А-95 Gasoline Standart – 95 (талони) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63705, Україна, Харківська область, Куп'янськ, ПРОСПЕКТ КОНСТИТУЦІЇ, будинок 110
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
13000 літр
Дизельне паливо ДП-3-Євро5-ВО (талони) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63705, Україна, Харківська область, Куп'янськ, ПРОСПЕКТ КОНСТИТУЦІЇ, будинок 110
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-06-009999-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:44876120
Дата подання: 10 липня 2023 10:14
вимога
Замовником встановлена дискримінаційна умова у тендерній документації, а саме у п. 8 Додатку № 4 до ТД: «Для підтвердження можливості отримання Товару з партнерських АЗС учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа від власника(ків) чи оператора кожної АЗС, вказаних у таблиці 1 цього Додатку як партнерських, виданий учаснику, не більше ніж за 30 днів до дати оголошення про проведення цих торгів, про гарантований та безперебійний відпуск палива по талонам та зразку запропонованого учасником (лист повинен містити назву та зразки талонів (лицьової та зворотної сторони). На оригінал листа накладається кваліфікований (КЕП)/удосконалений (УЕП) електронний підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП.»
1.1. Дискримінаційна вимога Замовника щодо накладення саме КЕ/ЕУП на лист від партнера:
Замовником встановлена дискримінаційна обмежувальна умова у п.8 Додатку 4 до ТД щодо накладення на лист від партнера кваліфікованого (КЕП)/удосконаленого (УЕП) електронного підпису, оскільки учасник не може покладати на свого Партнера зобов’язання щодо надання листа саме за підписом КЕП/УЕП.
Як доказ дискримінаційної умови повідомляємо, що умовами нашого партнерського договору не передбачене зобов’язання нашого контрагента накладати КЕП/УЕП на листи. Господарським кодексом та Цивільним кодексом не передбачено зобов’язання між двома юридичними особами ведення саме електронного документообігу. Перед тим, як застосовувати ЕП взаємовідносини між сторонами електронного документообігу мають бути скріплені Договором при визнання електронних документів. Між потенційним учасником та нашим партнером не укладено Договір про визнання електронних документів. Потенційний учасник може надати Лист від партнера, завірений печаткою уповноваженою особи та підписом, але не може вимагати від Партнерів засвідчення кожного листа для Замовника КЕП/УЕП уповноваженої особи Партнера.
Зважаючи на вищезазначене, вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну умову щодо засвідчення Листа від партнера учасника саме КЕП/УЕП.
1.2. Потенційний учасник співпрацює не з власниками/орендарями/управителями АЗС, а з партнерами - емітентами талонів, які в свою чергу співпрацюють з власниками АЗС. Відповідно Учасники, які не мають відносин саме з партнерами-власниками АЗС – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Замовник не повинен встановлювати дискримінаційну вимогу, щодо учасників у закупівлі та допускати до участі тільки учасників, які мають партнерські договори саме з власником АЗС. Вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо надання Листа «саме від власника АЗС/оператора АЗС» та замінити формулювання на «Лист від партнера», чим дозволити брати участь у закупівлі учасникам, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
1.3. Щодо вимоги стосовно надання листа від оператора АЗС.
Оператор АЗС – це працівник АЗС, який приймає Бланк-дозвіл, та здійснює передачу Покупцю Товарів на АЗС. Яким чином Замовник планує забезпечити гарантування заправки на АЗС отримавши лист від Оператора АЗС – не зрозуміло.
Вимагаємо Замовника виключити зазначену дискримінаційну умову.
Розгорнути
Згорнути
1.1. Дискримінаційна вимога Замовника щодо накладення саме КЕ/ЕУП на лист від партнера:
Замовником встановлена дискримінаційна обмежувальна умова у п.8 Додатку 4 до ТД щодо накладення на лист від партнера кваліфікованого (КЕП)/удосконаленого (УЕП) електронного підпису, оскільки учасник не може покладати на свого Партнера зобов’язання щодо надання листа саме за підписом КЕП/УЕП.
Як доказ дискримінаційної умови повідомляємо, що умовами нашого партнерського договору не передбачене зобов’язання нашого контрагента накладати КЕП/УЕП на листи. Господарським кодексом та Цивільним кодексом не передбачено зобов’язання між двома юридичними особами ведення саме електронного документообігу. Перед тим, як застосовувати ЕП взаємовідносини між сторонами електронного документообігу мають бути скріплені Договором при визнання електронних документів. Між потенційним учасником та нашим партнером не укладено Договір про визнання електронних документів. Потенційний учасник може надати Лист від партнера, завірений печаткою уповноваженою особи та підписом, але не може вимагати від Партнерів засвідчення кожного листа для Замовника КЕП/УЕП уповноваженої особи Партнера.
Зважаючи на вищезазначене, вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну умову щодо засвідчення Листа від партнера учасника саме КЕП/УЕП.
1.2. Потенційний учасник співпрацює не з власниками/орендарями/управителями АЗС, а з партнерами - емітентами талонів, які в свою чергу співпрацюють з власниками АЗС. Відповідно Учасники, які не мають відносин саме з партнерами-власниками АЗС – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Замовник не повинен встановлювати дискримінаційну вимогу, щодо учасників у закупівлі та допускати до участі тільки учасників, які мають партнерські договори саме з власником АЗС. Вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо надання Листа «саме від власника АЗС/оператора АЗС» та замінити формулювання на «Лист від партнера», чим дозволити брати участь у закупівлі учасникам, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
1.3. Щодо вимоги стосовно надання листа від оператора АЗС.
Оператор АЗС – це працівник АЗС, який приймає Бланк-дозвіл, та здійснює передачу Покупцю Товарів на АЗС. Яким чином Замовник планує забезпечити гарантування заправки на АЗС отримавши лист від Оператора АЗС – не зрозуміло.
Вимагаємо Замовника виключити зазначену дискримінаційну умову.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2023 08:42
Шановний Учаснику! До тендерної документації будуть внесені зміни. Замовник чітко дотримується Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому немає жодних підстав вважати що Замовником здійснюються якісь певні правопорушення та антиконкурентні дії.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій