Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернівецький ліцей № 12 "Ювілейний" Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21431052 |
Вебсайт: | http://licey12.chernivtsy.com.ua |
Місцезнаходження: | 58002, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Лесі Українки, буд. 1 |
Контактна особа: |
Данііл Стрекачов +380676120295 licey12uvileyniy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2023 13:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2023 12:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2023 12:37 |
ТД Поточний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) (кабінет трудового навчання) за адресою вулиця Лесі Українки, 1 зі змінами.doc | |
06 липня 2023 13:06 |
ТД Поточний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) (кабінет трудового навчання) за адресою вулиця Лесі Українки, 1.doc |
11 липня 2023 12:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 липня 2023 12:37 |
ТД Поточний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) (кабінет трудового навчання) за адресою вулиця Лесі Українки, 1 зі змінами.doc
|
|||
06 липня 2023 13:06 |
ТД Поточний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) (кабінет трудового навчання) за адресою вулиця Лесі Українки, 1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-31-000026 ● c7f48845d3f64f38b76b8342a5a7cf5c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.07.2023 №29-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Катерина КОЛОТИЛО
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 31 липня 2023 року № 29-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-07-06-006670-а від 06.07.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-10 14:55:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) (кабінет трудового навчання) за адресою вулиця Лесі Українки, 1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-06-006670-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому Вами разом із новою редакцією тендерної документації не оприлюднено перелік змін, внесених до тендерної документації, в окремому документі?
4. З яких причин Вами невірно визначено предмет закупівлі, а саме: за показником 2-ої цифри (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»? Якщо предметом даної закупівлі є послуги, то відповідно до вимог пункту 3 Наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-14 09:18:02
Про надання пояснень
У відповідь на Ваш запит від 10 серпня 2023р. надаємо наступні пояснення та інформацію:
1. Обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було обумовлено зносом приміщення (кабінету трудового навчання) в цілому, фізичним зносом покриття підлоги, завершення терміну корисної експлуатації дверей, пошкодження покрівельних матеріалів стін та оздоблення, дефектний акт, у якому визначено об’єми, склад та зміст робіт розроблено на підставі Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 (електронний ресурс: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1046-04#Text), також на формування мог до якості та технічних характеристик вплинуло те, що при проведенні поточних ремонтних робіт виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці» (електронний ресурс: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Text) , інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці та забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо; будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності. Очікувану вартість визначено виходячи із бюджетних призначень та вартості поточного ремонту, відповідно до Дефектного акту. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін (для визначення середньоринкових цін звернулися до організацій, що надають подібні послуги із запитом щодо виготовлення кошторисних розрахунків на необхідний об’єм послуг (зведені і локальні кошториси, на підставі яких виконано порівняння – додаток 1). Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторисних призначень за: КПКВК 0611021 "Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти" та виходячи із потреби поточного ремонту по інших споріднених об’єктах. Варто зазначити, що розрахунок очікуваної вартості здійснений з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275 (електронний ресурс: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text) .
2. Надаємо посилання на сторінку вебсайту ліцею, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://licey12.chernivtsy.com.ua/obgruntuvannia .
3. Разом із новою редакцією тендерної документації не оприлюднено перелік змін, внесених до тендерної документації, в окремому документі через технічний збій (несправність) комп’ютерної техніки, що стався по незалежним від уповноваженої особи замовника причинам.
4. Пунктом 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі Порядок № 708) передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 12 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. № 1082 «Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі - Наказ 1082), під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: назви предмета купівлі та коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, і їх назви.
Отже, Наказ №1082 зобовязує Замовника під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі щодо будь-якої процедури закупівлі зазначати код предмета закупівлі відповідно до класифікаторів.
Національний класифікатор «Єдиний закупівельний словник» (ЄЗС) призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних субєктів господарювання у торгах за межами України.
Основний словник ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель.
Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з девяти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші пять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
При цьому згідно із пунктом 3 розділу II Порядку № 708 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об`єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування.
Як вбачається із вищенаведеного, Порядком № 708 зазначено, що при здійсненні закупівлі послуг з поточного ремонту враховується тип обєкта і даний нормативно-правовий акт не встановлює правила (не зобовязує) Замовника визначати послуги з поточного ремонту за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Предмет закупівлі визначено уповноваженою особою замовника за показником 2-ої цифри, а не 4-ої цифри (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» враховуючи судову практику, а саме на підставі Постанови Третього апеляційного суду від 07 лютого 2023 року № 160/3429/22 (електронний ресурс: https://reyestr.court.gov.ua/Review/108855180) , яким скасовано висновок Східного офісу Держаудитслужби від 28.01.2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-30-008147-а щодо закупівлі послуг «Поточний ремонт елементів благоустрою на території Центрального парку культурі та відпочинку ім. Т.Г. Шевченка», а також суд постановив що законодавчо передбачено, що деякі послуги є винятком із загального правила зазначення предмету закупівлі (за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника), одним із таких винятків є послуги з поточного ремонту, далі цитуємо постанову суду:
«Порядком № 708 зазначено, що при здійсненні закупівлі послуг з поточного ремонту враховується тип об`єкта і даний нормативно-правовий акт не встановлює правила (не зобов`язує) Замовника визначати послуги з поточного ремонту за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Порядок № 708 виділяє ще деякі окремі види послуг на які не розповсюджується загальне правило пункту 3 розділу І Порядку №708 (визначення предмету закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника), а саме:
1. Визначення предмета закупівлі послуг, необхідних для проведення Всеукраїнською громадською організацією щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю заходів, передбачених Конвенцією ООН про права осіб з інвалідністю, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем надання послуг окремо для кожного заходу;
2. Визначення предмета закупівлі послуг безоплатної вторинної правової допомоги здійснюється за обсягом, часом та місцем надання послуг окремо для кожного суб`єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу;
3. Визначення предмета закупівлі послуг з професійної підготовки або перепідготовки, с завищення кваліфікації для безробітних громадян, що надаються за рахунок коштів Фонду загальнообов`язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, здійснюється за окремими професіями (спеціальностями, напрямами або галузями знань), які зазначаються відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 липня 2010 року № 327.
Отже, законодавчо передбачено, що деякі послуги є винятком із загального правила зазначення предмету закупівлі (за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника).»
Директор Руслана БАБУХ
Стрекачов 522711
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-14 15:01:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) (кабінет трудового навчання) за адресою вулиця Лесі Українки, 1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-06-006670-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «РАНТ-1» (а визначено його переможцем) з огляду на те, що на вимогу пункту 2 розділу ІІ тендерної документації учасником не надано лист, яким він підтверджує повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними в цій тендерній документації?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-17 18:14:58
Про надання пояснень
У відповідь на Ваш запит від 14 серпня 2023р. надаємо наступні пояснення та інформацію:
учасник (і переможець) закупівлі «Послуги поточного ремонту споруди цивільного захисту (укриття) (кабінет трудового навчання) за адресою вулиця Лесі Українки, 1 (індентифікатор: UA-2023-07-06-006670-a) ПП «РАНТ-1» надав у складі пропозиції документи, що формально підтверджує повну, безумовну і беззаперечну згоду учасника з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними в тендерній документації до вищевказаної закупівлі, а саме:
додаток 1- згода з технічними, якісними та кількісним характеристиками предмета закупівлі за вих. № 114 від 15.07.2023р.
додаток 2 – лист –згода з істотними умовами проєкту договору за вих. №116/1 від 15.07.2023 р. У зв’язку із наявністю таких документів, уповноважена особа прийняв рішення про визнання ПП «РАНТ-1» переможцем закупівлі.
Директор Руслана БАБУХ
Стрекачов 522711
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про здійснення заходів із усунення порушень З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та у відповідь на Висновок від 18 серпня 2023р. надаємо інформацію щодо здійснених заходів, направлених на недопущення в подальшому встановлених порушень: 1. На виконання висунутих Держаудитслужбою зобов’язань, головним бухгалтером ліцею Чорненькою Валентиною Георгіївною (як безпосереднім керівником фахівця з державних закупівель) було проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою - фахівцем з державних закупівель Стрекачовим Д.Г. щодо недопущення в подальшому вимог законодавства на всіх етапах проведення тендерних закупівель. Крім того, у подальшому 2. Закладом укладено Договір про навчання спеціалістів з питань здійснення публічних закупівель із наданням відповідного сертифікату (за №398/М від 23.08.2023р., додаток 1) з метою підвищення квалфікації уповноваженої особи – фахівця з державних закупівель Стрекачова Д.Г. шляхом проходження економічних навчань із отриманням відповідного сертифіката (вересень 2023 року, одразу після проходження навчань). Директор Руслана БАБУХ Чорненька 522711
2023-08-24 14:44:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РАНТ-1" |
317 300,00
UAH з ПДВ
|
317 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РАНТ-1" #35891646 |
Переможець |
317 300,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2023 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2023 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2023 17:32
|
Договір 61 від 27.07.23.pdf | укладений |
27 липня 2023 17:30
|