Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571570 |
Вебсайт: | https://oduvs.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1 |
Контактна особа: |
Анастасія Матвієнко +380487365012 oduvs.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2023 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 9 217 402,57 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 087,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2023 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2023 16:57 |
Тендерна документація_Реставрація фасаду.docx | |
05 липня 2023 16:57 |
Додаток 3 до ТД (Проєкт договору).doc | |
05 липня 2023 16:57 |
Додаток 2 до ТД (Технічні вимоги).xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-18-000092 ● 9ba144daefda42e7926ec86aa22ac526
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 16:36 |
Н А К А З
18.10.2023 № 95-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 18.10.2023 № 95-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2023-07-05-014024-a, яку проводить Одеський державний університет внутрішніх справ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-01 12:58:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»), яку проводить Одеський державний університет внутрішніх справ (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-05-014024-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ "ПГС" вимогам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації у частині документального підтвердження наявності у ТОВ "ПГС" Екскаватора-навантажувача з огляду на відсутність нотаріального посвідчення договору оренди обладнання від 07 листопада 2022 року № 22-8/22, наданого ТОВ "ПГС" у складі тендерної пропозиції, та укладеного між фізичною особою-підприємцем Деревенко Василь Дмитрович та ТОВ "ПГС".
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Провідний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Євген СОРОКІН
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-06 14:45:39
Надання пояснень (інформації, документів) на Запит
Оренда (вона ж – найм) за Цивільним кодексом України (ЦКУ) являє собою передачу майна у володіння та користування за плату на певний строк (частина 1 стаття 759 ЦКУ).
Відповідно до частини 1 статті 799 ЦКУ, договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Частиною 2 статті 799 ЦКУ визначено, що договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Водночас фізична особа має право здійснювати підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації у порядку, встановленому законом (статті 50 ЦКУ). При цьому, відповідно до статті 51 ЦКУ, до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин..
Основним нормативно-правовим актом, що визначає основні засади господарювання в Україні і регулює господарські відносини, що виникають у процесі організації та здійснення господарської діяльності між суб'єктами господарювання, а також між цими суб'єктами та іншими учасниками відносин у сфері господарювання, є Господарський кодекс України (ГКУ). Відносини оренди та лізингу між суб'єктами господарювання регулюються статтями 283 — 292 ГКУ. Зазначені статті не містять жодної вимоги щодо обов'язковості нотаріального посвідчення договорів оренди транспортного засобу, що укладаються між суб’єктами господарської діяльності.
Отже, зважаючи на це, а також керуючись тим, що за загальним правилом для всіх суб'єктів цивільних відносин договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі, можна стверджувати, що договір оренди автотранспортного засобу між суб’єктом підприємницької діяльності – фізичною особою (фізичною особою-підприємцем) та юридичною особою нотаріально посвідчувати не обов'язково. Це необхідно робити лише у випадку, коли однією зі сторін договору (відповідно учасником цивільних відносин) є звичайна фізична особа, яка не є підприємцем, на що і вказує частина 2 статті 799 ЦКУ. Фізичні особи, які укладають такі договори як підприємці, належать до іншої категорії учасників цивільних відносин, про що зазначено у статті 51 ЦКУ. Отже, на таких осіб поширюється вимога лише частини 1 статті 799 ЦКУ, тобто укладення простої письмової угоди.
Аргументами є і численна судова практика: постанови ВГСУ у справі від 14.09.2006 р. №41/102, п.2.11 постанови пленуму ВГСУ від 29.05.2013 № 12 «Про деякі питання практики застосування законодавства про оренду (найм) майна», також постанови ВСГУ від 14.11.2012р. у справі №5009/1792/12, постанови ВСГУ від 26.04.2012р. у справі № 5015/225/11, ухвала Вінницького апеляційного адміністративного суду від 07.04.2015р. № 822/59/15, постанови Великої Палати Верховного Суду від 14.06.2023 р. № 125/1216/20.
Враховуючи вищевикладене, якщо договір оренди укладається між підприємством та фізичною особою-підприємцем, враховуються норми глави 58 ЦКУ та особливості, викладені в параграфі 5 глави 30 розділу VI ГКУ, та такий договір нотаріально посвідчувати не обов’язково.
Для підтвердження того, що вказаний екскаватор-навантажувач дійсно знаходиться у використанні ТОВ «ПГС» та задіяний в його підприємницької діяльності до пояснення надається наступне:
1. Відомість 8 позабалансового обліку ТОВ «ПГС.» за жовтень 2023 року;
2. Прибутковий ордер № 22-23;
3. Копія свідоцтва про реєстрацію машини, серія ІС №052962;
4. Дві фотографії директора ТОВ «ПГС» Винокурова Олександра Вікторовича разом з вказаним екскаватором-навантажувачам.
5. Одна фотографія екскаватору-навантажувача, який працює на території університету під час виконання робіт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПГС" |
8 723 846,12
UAH з ПДВ
|
8 723 846,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПГС" #42930919 |
Переможець |
8 723 846,12
UAH з ПДВ
|
17 липня 2023 10:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2023 18:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:44
|
ДУ 1 до договору 314-23.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 10:03
|
Кошторисна документація.pdf | укладений |
24 липня 2023 09:57
|
Зведений кошторисний розрахунок.pdf | укладений |
24 липня 2023 09:57
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
24 липня 2023 09:56
|
Договір 314-23 від 24.07.2023.pdf | укладений |
24 липня 2023 09:56
|
Дефектний акт.pdf | укладений |
24 липня 2023 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в кошторисну документацію, яка зазначена у пункті 19.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 314/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |