Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт якорів електродвигунів трамвайних вагонів
Очікувана вартість
3 130 000,00 UAH
UA-2023-07-05-013349-a ● 19d6f9b383be42e8a70b326039e43a79
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" |
Код ЄДРПОУ: | 30950099 |
Місцезнаходження: | 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1 |
Контактна особа: |
Бондаренко Тетяна Віталіївна 380679717982 vz.mtskpst@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2023 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2023 20:00 |
Початок аукціону: | 14 липня 2023 12:22 |
Початок аукціону: | 14 липня 2023 12:22 |
Очікувана вартість: | 3 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 одиниця
Ремонт якоря тягового електродвигуна типу ДК-259 із заміною колектора, секцій трамвайного вагону типу КТМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 50222000-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування рухомого складу
3 одиниця
Ремонт якоря типу ТЕД із заміною колектора, секцій трамвайного вагону типу Т-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 50222000-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування рухомого складу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за виконані Виконавцем послуги здійснюється протягом 60 (шістдесяти) робочих днів після двостороннього підписання акту здачі-приймання наданих послуг, що засвідчує факт завершення наданих послуг, за умови їх належної якості, кількості. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2023 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2023 16:25 |
Додаток 5 до ТД - Проєкт Договору.doc | |
05 липня 2023 16:25 |
Д4 до ТД - Тех.специфікація ремонт якоря .docx | |
05 липня 2023 16:25 |
Титульний лист до ТД.pdf | |
05 липня 2023 16:25 |
Тендерна документація рем.якоря .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-05-013349-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "НВПП "ДАК-Електропром", Код ЄДРПОУ:30147542
Дата подання: 07 липня 2023 11:33
Умови оплати
Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести нижчевикладені зміни:
Пункт 4.6. Розділу І Тендерної документації (надалі – «ТД») викласти в наступній редакції: «Розрахунок за виконані Виконавцем послуги здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів після двостороннього підписання акту здачі-приймання наданих послуг, що засвідчує факт завершення наданих послуг, за умови їх належної якості, кількості (згідно із пунктом 3.7 Додатку 5 до ТД — проєкту Договору)».
Пункт 3.7. проєкту Договору (Додатку 5 до ТД) викласти в наступній редакції: «3.7. Розрахунок за виконані Виконавцем послуги здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів після двостороннього підписання акту здачі-приймання наданих послуг, що засвідчує факт завершення наданих послуг, за умови їх належної якості, кількості.».
Підстава: На період воєнного часу в Україні постачальники сировини та матеріалів відмовляються поставляти продукцію без попередньої 100% її оплати. У зв’язку з цим виконавець послуг має на платній основі запозичити кошти у фінансової установи для: закупівлі необхідної кількості матеріалів та сировини для надання послуг за договором про закупівлю; виплати працівникам заробітної плати, залученим для надання послуг за договором про закупівлю; сплати електричної енергії тощо. Зменшення строку розрахунків до 20 (двадцяти) робочих днів після двостороннього підписання акту здачі-приймання наданих послуг зменшить витрати потенційного виконавця, які останній понесе перед фінансовою установою.
Розгорнути
Згорнути
Пункт 4.6. Розділу І Тендерної документації (надалі – «ТД») викласти в наступній редакції: «Розрахунок за виконані Виконавцем послуги здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів після двостороннього підписання акту здачі-приймання наданих послуг, що засвідчує факт завершення наданих послуг, за умови їх належної якості, кількості (згідно із пунктом 3.7 Додатку 5 до ТД — проєкту Договору)».
Пункт 3.7. проєкту Договору (Додатку 5 до ТД) викласти в наступній редакції: «3.7. Розрахунок за виконані Виконавцем послуги здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів після двостороннього підписання акту здачі-приймання наданих послуг, що засвідчує факт завершення наданих послуг, за умови їх належної якості, кількості.».
Підстава: На період воєнного часу в Україні постачальники сировини та матеріалів відмовляються поставляти продукцію без попередньої 100% її оплати. У зв’язку з цим виконавець послуг має на платній основі запозичити кошти у фінансової установи для: закупівлі необхідної кількості матеріалів та сировини для надання послуг за договором про закупівлю; виплати працівникам заробітної плати, залученим для надання послуг за договором про закупівлю; сплати електричної енергії тощо. Зменшення строку розрахунків до 20 (двадцяти) робочих днів після двостороннього підписання акту здачі-приймання наданих послуг зменшить витрати потенційного виконавця, які останній понесе перед фінансовою установою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2023 15:19
Замовник КП "Швидкісний трамвай" висловлює Вам повагу та у відповідь на звернення повідомляє наступне. Замовник встановлює умови договору про закупівлю в тому числі щодо строків здійснення оплати виходячи з реальних до виконання термінів, оскільки не має прямого власного доходу від перевезення пасажирів через запровадження безкоштовного проїзду, а отримує фінансування від головного розпорядника бюджетних коштів. У свою чергу, встановлені строки є максимальними та зазвичай Замовник здійснює платежі у коротші терміни в залежності від надходження коштів. Проте для недопущення порушення строків оплати Замовник встановлює максимальний термін оплати. У зв'язку із викладеним, Замовник не має можливості щодо внесення змін з поставленого Вами питання. З повагою!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2023 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ" |
2 682 000,00
UAH з ПДВ
|
2 549 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" |
2 825 000,00
UAH з ПДВ
|
2 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДАК" |
2 983 000,00
UAH з ПДВ
|
2 824 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОМАШПРОМСЕРВІС" |
3 128 000,00
UAH з ПДВ
|
3 128 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ" #23359123 |
Переможець |
2 549 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2023 12:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:12
|
Дод.угода№1 від 29.12.2023р. до дог.№7516.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 10:03
|
Договір №7516 від 31.07.2023р.pdf | укладений |
01 серпня 2023 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, підпунктом 1 пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) пунктами 11.4. та 11.6. цього Договору, Сторони погодились зменшити обсяги закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та викласти пункт 3.1. та 3.3 в наступній редакції: “3.1. Загальна вартість послуг за цим Договором і відповідно загальна сума цього Договору становить: 359 254,98 грн. (триста п'ятдесят дев'ять тисяч двісті п'ятдесят чотири гривнi 98 копійок)з урахуванням ПДВ. ” “3.3. Загальна сума цього Договору становить: 359 254,98 грн. (триста п'ятдесят дев'ять тисяч двісті п'ятдесят чотири гривнi 98 копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ: 59 875,83 грн. (п'ятдесят дев'ять тисяч вісімсот сімдесят п'ять гривень 83 копійки). |
Номер договору про закупівлю: | 7516 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |