Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2023 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2023 11:08 |
Початок аукціону: | 13 липня 2023 11:08 |
Очікувана вартість: | 7 179 032,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,70% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2023 14:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2023 14:04 |
ТД_КР піш.доріжок до озера_НР.docx | |
06 липня 2023 14:04 |
Протокол змін.pdf | |
05 липня 2023 15:36 |
Проект договору_КР піш.доріжок до озера.docx | |
05 липня 2023 15:36 |
Технічне завдання_КР піш.доріжок до озера.docx |
06 липня 2023 14:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 липня 2023 14:04 |
ТД_КР піш.доріжок до озера_НР.docx
|
|||
06 липня 2023 14:04 |
Протокол змін.pdf
|
|||
05 липня 2023 15:36 |
Проект договору_КР піш.доріжок до озера.docx
|
|||
05 липня 2023 15:36 |
Технічне завдання_КР піш.доріжок до озера.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-31-000001 ● 2b66eabca1be4c199d73204a469833b6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 11:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.07.2023 №47-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 31.07.2023 №47-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-07-05-012034-a 05.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-02 12:18:54
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт пішохідних доріжок біля озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-05-012034-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
2. Замовником у підпункті 14 частини 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД вимагається Розрахунок ціни пропозиції (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни) згідно з технічним завданням (Додаток 5 до цієї тендерної документації):
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локального кошторису;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок заробітної плати.
Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ДУМІТРАК НАЗАРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ те, що учасником не надано відомість експлуатації будівельних машин і механізмів та розрахунок прибутку, тоді як вказані витрати зазначені у договірній ціні?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-07 16:04:50
Пояснення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт пішохідних доріжок біля озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-05-012034-a), повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Проектно-кошторисна документація по даному об'єкту пройшла експертизу (наявний позитивний експертний звіт від 04 липня 2023 № 04-39-23).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-dk-0212015-kod-45233000-9-budivnictvo-vlastovuvannya-fundamentu-ta-pokrittya-sose-dorig-kapitalnii-remont-pisoxidnix-dorizok-bilya-ozera-v-parku-im-t-sevcenka-v-m-kolomiyi
Розмір бюджетного призначення на даний об'єкт будівництва затверджений рішенням міської ради від 20.06.2023 р. № 2830-45/2023 та № 2898-45/2023 від 24.07.2023 р. «Про уточнення бюджету Коломийської міської територіальної громади на 2023 рік (09530000000)».
2. У складі тендерної пропозиції учасник, ФОП Думітрак Назарій Васильович, надав розрахунок ціни пропозиції (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни) згідно того переліку, який зазначив замовник, а саме:
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локального кошторису;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок заробітної плати.
Крім того, учасник у складі своєї пропозиції надав розрахунок прибутку.
У тендерній документації замовник не вимагав надати розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, тому, під час розгляду тендерної пропозиції, дані розрахунки не враховувались.
Оскільки після аукціону тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Думітрака Назарія Васильовича змінилася, то розрахунки ціни пропозиції втратили свою актуальність.
Якщо ціна тендерної пропозиції не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, а також кількісні і якісні характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам замовника, то така пропозиція приймається замовником.
Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку робочого проекту.
2. Сканкопія дефектного акту.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2023 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОМАШБРУК" |
5 712 060,00
UAH з ПДВ
|
5 662 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДУМІТРАК НАЗАРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
5 886 143,20
UAH з ПДВ
|
5 711 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРПАТИБУДПРОЕКТ" |
6 473 821,20
UAH з ПДВ
|
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПМК-22" |
6 650 200,00
UAH з ПДВ
|
6 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОМАШБРУК" #43200636 |
Відхилено |
5 662 060,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2023 09:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 липня 2023 17:30
|
ФОП ДУМІТРАК НАЗАРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ #3150104138 |
Переможець |
5 711 000,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2023 15:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2023 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2024 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2024 10:54
|
Додаткова угода_2 до 205.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2024 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2023 13:55
|
Додаткова угода_1 до 205.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 16:06
|
Договір_205.pdf | укладений |
01 серпня 2023 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни договору № 205 від 01.08.2023 р. на суму 180 347,40 грн в зв'язку із зміною з 01.08.2023 року ставки єдиного податку. |
Номер договору про закупівлю: | 205 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/205 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни Договору № 205 від 01.08.2023 року на 3 977,25 грн відповідно до фактичного виконання робіт за договором. |
Номер договору про закупівлю: | 205 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/205 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |