Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Глюкоза (Glucose), 33692700-4 - Розчини глюкози;
Йогексол (iohexol), 33696800-3 - Рентгеноконтрастні засоби;
Йогексол (iohexol), 33696800-3 - Рентгеноконтрастні засоби;
Ніфедипін (Nifedipine), 33622200-8 Протигіпертонічні засоби;
Фентаніл (Fentanyl), 33661200-3 — Анальгетичні засоби;
Омепразол (Omeprazole), код ДК 021:2015: 33610000-9 Лікарські засоби для лікування захворювань шлунково-кишкового тракту та розладів обміну речовин
Очікувана вартість
288 000,00 UAH
UA-2023-07-05-008826-a ● 982a231a04ea41f389cc4f1352ac98c6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Первомайська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 02002730 |
Місцезнаходження: | 64102, Україна , Харківська обл., м. Первомайський, вул. Світанкова, 3 |
Контактна особа: |
Тетяна Груніна +380574833529, +380574837455 perv_crb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2023 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 288 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 пачка
Глюкоза (Glucose)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64102, Україна, Харківська область, Лозівський р-н., м. Первомайський, вул. Світанкова 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33692700-4 — Розчини глюкози
МНН: Glucose
36 Флакон
Йогексол (iohexol)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64102, Україна, Харківська область, Лозівський р-н., м. Первомайський, вул. Світанкова 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33696800-3 — Рентгеноконтрастні засоби
МНН: Iohexol
50 Флакон
Йогексол (iohexol)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64102, Україна, Харківська область, Лозівський р-н., м. Первомайський, вул. Світанкова 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33696800-3 — Рентгеноконтрастні засоби
МНН: Iohexol
3 Флакон
Ніфедипін (Nifedipine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64102, Україна, Харківська область, Лозівський р-н., м. Первомайський, вул. Світанкова 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33622200-8 — Протигіпертонічні засоби
МНН: Nifedipine
140 пачка
Фентаніл (Fentanyl)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64102, Україна, Харківська область, Лозівський р-н., м. Первомайський, вул. Світанкова 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
МНН: Fentanyl
3000 Флакон
Омепразол (Omeprazole)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64102, Україна, Харківська область, Лозівський р-н., м. Первомайський, вул. Світанкова 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33610000-9 — Лікарські засоби для лікування захворювань шлунково-кишкового тракту та розладів обміну речовин
МНН: Omeprazole
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2023 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2023 13:38 |
ТД _червень.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-05-008826-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК", Код ЄДРПОУ:40477029
Дата подання: 07 липня 2023 14:05
Вимога
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2023 14:16
Згідно з п. п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Комунальне некомерційне підприємство Первомайська центральна районна лікарня предмет закупівлі формує відповідно до замовлень, що надходять від завідувачів відділеннями і лікарів, з урахуванням досвіду і практики використання лікарських засобів та планових потреб для безперебійного процесу надання невідкладної допомоги та лікування пацієнтів. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі у тексті – «Закон») не зобов’язує замовників торгів ділити предмет закупівлі на окремі лоти, тобто з точки зору Закону проведення закупівлі кількох товарів без поділу на окремі лоти не є таким, що дискримінує потенційних учасників. З огляду на викладене, Замовник не бачить необхідності вносити зміни до тендерної документації даної процедури закупівлі. Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, назву учасника, назву предмета закупівлі, згідно оголошення, номер закупівлі та кількість. Надаємо роз’яснення: Тендерна документація розробляється відповідно до вимог, які встановлені ст. 22 Закону, п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачає, що у тендерній документації повинна міститись інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, тобто Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки товарів Учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку постачання фармацевтичної продукції, що дозволяє йому звернутися до виробника, або до офіційного дистриб’ютора, заявника державної реєстрації лікарського засобу, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
2. Забезпечення належної якості лікарських засобів, адже лише безпосередньо виробник продукції, офіційний дистриб’ютор, заявник державної реєстрації лікарського засобу може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником (офіційним дистриб’ютором, заявником державної реєстрації лікарського засобу).
3. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника (офіційного дистриб’ютора, заявника державної реєстрації лікарського засобу) підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності. Враховуючи викладене, Замовник вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними. Також з метою розширення можливості участі у процедурі закупівлі як найбільше Учасників, Замовником розширено коло можливих надавачів гарантійного листа, зокрема гарантійний лист може бути виданий не лише виробником(ами), а й представниками, представництвами, філіями виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявниками державної реєстрації лікарського засобу, офіційними дистриб’юторами. Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання постачати продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, отже, дана вимога не суперечить чинному Законодавству України. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників, а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки товарів Учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку постачання фармацевтичної продукції, що дозволяє йому звернутися до виробника, або до офіційного дистриб’ютора, заявника державної реєстрації лікарського засобу, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
2. Забезпечення належної якості лікарських засобів, адже лише безпосередньо виробник продукції, офіційний дистриб’ютор, заявник державної реєстрації лікарського засобу може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником (офіційним дистриб’ютором, заявником державної реєстрації лікарського засобу).
3. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника (офіційного дистриб’ютора, заявника державної реєстрації лікарського засобу) підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності. Враховуючи викладене, Замовник вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними. Також з метою розширення можливості участі у процедурі закупівлі як найбільше Учасників, Замовником розширено коло можливих надавачів гарантійного листа, зокрема гарантійний лист може бути виданий не лише виробником(ами), а й представниками, представництвами, філіями виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявниками державної реєстрації лікарського засобу, офіційними дистриб’юторами. Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання постачати продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, отже, дана вимога не суперечить чинному Законодавству України. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників, а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "ФАРМАК" |
287 267,40
UAH
|
287 267,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "ФАРМАК" #00481198 |
Переможець |
287 267,40
UAH
|
13 липня 2023 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 13:35
|
Договір.pdf | укладений |
21 липня 2023 13:34
|