Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33945469 |
Вебсайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
Контактна особа: |
Владислав Журба +380985455260 skvm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2023 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 382 180 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Тендерна документація
13 липня 2023 17:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2023 17:37 |
ТД на відкриті торги з особливостями Автоцистерни пожежні Нова редакція від 13.07.2023.docx | |
13 липня 2023 17:37 |
Зміни 2 до ТД відкриті торги з особливостями Автоцистерни пожежні.docx | |
06 липня 2023 17:22 |
Зміни 1 до ТД відкриті торги з особливостями Автоцистерни пожежні.docx |
13 липня 2023 17:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 липня 2023 17:37 |
ТД на відкриті торги з особливостями Автоцистерни пожежні Нова редакція від 13.07.2023.docx
|
||||||
13 липня 2023 17:37 |
Зміни 2 до ТД відкриті торги з особливостями Автоцистерни пожежні.docx
|
||||||
06 липня 2023 17:22 |
Зміни 1 до ТД відкриті торги з особливостями Автоцистерни пожежні.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
We have received "SPAM" of a bulk of single tenders for fire trucks, issued by each single fire station. 33 of them, as for today, are failed. Some of confirmed will also fail. Maybe except TATRA. See the list attached.
I have explained to some officials of your Ministry why it is happen:
1. No serious manufacturer is motivated in tender for one truck with specification on 10 pages.
2. No surety of 100% payment.
3. General known risks of delivery to Ukraine now including logistics issues.
So, it has effect and you have issued a tender for 79 trucks. But still not provided full payment security. We have contact with almost ALL fire trucks manufacturers of the world. Nobody serious, except TATRA, is interested in such terms. But TATRA (we work with them too) has very limited possibilities, as overloaded with military orders now.
We propose the following solution:
Scenario 1:
1. Seller is issuing an Advance Payment Bank Guarantee form URDG 768 for whole quantity, or for part as agreed.
2. Buyer is providing 100% advance payment for amount og bank guarantee.
Such scenario is used by MZU. Their contract is attached for reference. It is very professional.
Scenario 2
1. 29% advance, as you offered.
2. The balance 71% is paid before shipping from the factory. Method: Cash-Against-Document (CAD). In documents, except others, are included SGS report of ready vehicles inspection, Forwarder's Receipt (FCR) and insurance policy. The documents are sent by seller's bank to buyer's bank with instruction to release them to the buyer against your payment. You are getting documents and becoming the owner of the goods.
In this case you will receive your vehicles. In other cases - I have doubts. But now the time for games is ended. Problems are ONLY STARTING. You understand what I mean.
We ship through Gdansk, Poland. No one insurance company in the world is insuring military risks. We can deliver to Kyiv. But the logistics is extremely engaged especially with high priority deliveries, so delays are possible. As you need fire tankers soonest possible, the optimal way would be to receive them in the port of Gdansk. You may send convoy of 80 drivers in minivans with police escort. You may agree with Polish police too. Polish are very cooperative. And ideally convoy must go to Mostyska and further to Kyiv under its own power, not on trailers. Fire tankers will have full tanks. That will be enough to the border. Tanking on Ukraine terrritory you may arrange on the way. If necessary, one or two fuel tanker might be included and filled in Poland.
I believe that above is a reasonable proposal, which will be heard. Otherwise I see no reason that you will have other results than previous, as terms are practically unchanged.
Sincerely,
============================
Шановний пане Журба!
Ми отримали «СПАМ» з маси окремих тендерів на пожежні автомобілі, виданих кожною окремою пожежною станцією. 33 з них, на сьогодні, не виконані. Деякі з підтверджених також не вдадуться. Можливо крім TATRA. Перегляньте список, що додається.
Я пояснив деяким чиновникам вашого Міністерства, чому так відбувається:
1. Жоден серйозний виробник не мотивований в тендері на одну вантажівку з специфікацією на 10 сторінках.
2. Відсутність гарантії 100% оплати.
3. Загальні відомі ризики доставки в Україну, включаючи питання логістики.
Отже, це має ефект і ви оголосили тендер на 79 вантажівок. Але досі не забезпечена повна безпека платежу. Ми маємо контакти майже з ВСІМИ виробниками пожежних автомобілів світу. Нікого серйозного, крім TATRA, такі умови не цікавлять. Але TATRA (ми з ними теж працюємо) має дуже обмежені можливості, оскільки зараз перевантажена військовими замовленнями.
Ми пропонуємо наступне рішення:
Сценарій 1:
1. Продавець видає банківську гарантію передоплати за формою URDG 768 на всю кількість або частину, як узгоджено.
2. Покупець надає 100% передоплату на суму банківської гарантії.
Такий сценарій використовує МЗУ. Їх договір додається для ознайомлення. Це дуже професійно.
Сценарій 2
1. 29% авансу, як ви пропонували.
2. Залишок 71% оплачується перед відправкою з заводу. Метод: готівка проти документа (CAD). До документів, крім інших, входять звіт SGS про перевірку готових транспортних засобів, експедиторська квитанція (FCR) і страховий поліс. Документи надсилаються банком продавця до банку покупця з інструкцією передати їх покупцеві проти вашої оплати. Ви отримуєте документи і стаєте власником товару.
У цьому випадку ви отримаєте свої транспортні засоби. В інших випадках - маю сумніви. Але тепер час ігор закінчився. Проблеми ТІЛЬКИ ПОЧИНАЮТЬСЯ. Ви розумієте, що я маю на увазі.
Відправляємо через Гданськ, Польща. Жодна страхова компанія у світі не займається страхуванням військових ризиків. Можлива доставка в Київ. Але логістика надзвичайно завантажена, особливо з високопріоритетними поставками, тому можливі затримки. Оскільки вам потрібні пожежні танкери якнайшвидше, оптимальним способом буде прийняти їх у порту Гданська. Ви можете відправити колону з 80 водіїв на мікроавтобусах у супроводі поліції. Можна погодитися і з польською поліцією. Поляки дуже кооперативні. І в ідеалі колона має їхати до Мостиськ і далі до Києва своїм ходом, а не на причепах. Пожежні автоцистерни матимуть повні баки. Цього вистачить до кордону. Танкування на території України можливо організувати в дорозі. При необхідності один або два паливні цистерни можуть бути включені та заправлені в Польщі.
Я вважаю, що вище є слушна пропозиція, яка буде почута. Інакше я не бачу причин, щоб у вас були інші результати, ніж попередні, оскільки терміни практично не змінюються.
З повагою,
На Вашу вимогу повідомляємо, що тендерну документацію на закупівлю Пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт розроблено у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Умови оплати та поставки Товару визначені замовником відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, постанови Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року № 861 “Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва” та відомчих розпорядчих документів МВС України.
Dear participant!
At your request, we inform you that the tender documentation for the purchase of fire trucks for firefighting and rescue operations has been developed in accordance with the requirements of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (as amended), taking into account the peculiarities of public procurement of goods, works and services for customers provided for by the Law of Ukraine "On Public Procurement", for the period of the legal regime of martial law in Ukraine and within 90 days from the date of its termination or cancellation, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated 10.12.2022 No. 1178 (as amended).
The terms of payment and delivery of the Goods are determined by the customer in accordance with the requirements of the Budget Code of Ukraine, Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated December 4, 2019 No. 1070 "Some issues of implementation by managers (recipients) of budget funds of advance payment for goods, works and services purchased with budget funds", Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated August 2, 2022 No. 861 "On Approval procedures for confirming the degree of localization of production of goods and monitoring compliance with the requirements regarding the degree of localization of production of procurement items included in the list of goods that are the subject of procurement with a confirmed degree of localization of production" and departmental administrative documents of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine.
As for localization you refer: I believe you understand that it is touching upon local manufacturers only to avoid simply reselling? If not, read the latest edition of Law 922 carefully.
На Вашу вимогу повідомляємо, що тендерну документацію на закупівлю Пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт розроблено у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
30.06.2023 року Верховною Радою України прийнято Закон про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану (№8401), відповідно до якого платники 2% єдиного податку автоматично будуть переведені на систему, на якій він перебував до переходу на спрощену систему.
У зв’язку з вищенаведеним,
Вимагаємо внести в проект договору на закупівлю, розділ Інші умови, пункт, який дозволяє сторонам укласти додаткову угоду для врегулювання питання зміни системи оподаткування та викласти його в наступній редакції :
«Якщо Постачальник при укладанні цього договору знаходиться на особливій спрощеній системі оподаткування і є платником єдиного податку 3 групи ставка 2% і всі операції з реалізації товарів не є об'єктом оподаткування ПДВ, договір укладається на загальну суму в т.ч. ПДВ Не ПДВ.
При внесенні змін до системи оподаткування Постачальника і переході ним на загальну систему оподаткування, Постачальник повідомляє письмово Замовника протягом 3-х календарних днів до дати таких змін в системі оподаткування Постачальника.
У такому разі загальна зміна ціни договору не відбувається, а ПДВ -20% включається до загальної ціни договору у тому числі ПДВ -20%.
Сторони домовились при внесенні таких змін і своєчасному повідомленні Замовника, укладається додаткова угода, в якій будуть врегульовані такі умови договору».
" Відповідь на вимогу. Дата відповіді 10.07.23, 10:15 Коментар до відповіді:
"Доброго дня. В разі переведення потенційного Постачальника на іншу систему оподаткування, між Сторонами буде укладена додаткова угода, в якій буде врегульовано вищезазначене питання." Чи означає дана відповідь, що замовник виділить додаткові кошти для покриття податку, в разі переведення постачальника на загальну систему оподаткування?
Дякуємо
«..у разі постачання імпортного обладнання (відповідно до специфікації – шасі, протипожежний насос, стволи (монітори) пожежні, пожежні рукава, пожежний вентилятор, мотопомпи пожежні, ліхтарі пожежні, ліхтарі аварійні, бензоінструмент, щогла для освітлення, гідравлічне та пневматичне аварійно-рятувальне обладнання), Постачальник додатково надає копії підтверджувальних документів (договорів постачання, інвойсів, вантажно-митних декларацій тощо), що підтверджують надходження обладнання на митну територію України (інформація надається із збереженням комерційної таємниці).
Ввважаємо таку вимогу дискримінаційною. Майже до кожної складової виробу (товару) вимагається детальний технічний опис, декларації, сертифікати та гарантійні листи надані від виробника (виробників), де вказано і назву виробника і країну походження товару і складові. Вимога надати інвойси або вантажно-митних декларацій порушують права нашого товариства на комерційну таємницю. Вимагаємо внести зміни та видалити дану вимогу.
Відповідно до п. 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації та оприлюдненого оголошення про закупівлю Вами встановлено кінцевий строк для подання пропозицій учасників – до 14.07.2023 р. до 09:00 год.
Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено 05 липня 2023 р. о 09:58 год.
Таким чином, для підготовки та подання тендерних пропозицій надано дуже короткий період часу – всього 10 днів, з яких 2 дні - вихідні.
Отже, для підготовки тендерної пропозиції надано всього 8 робочих днів, включно з днем оголошення процедури закупівлі та 9-ма година останнього дня подачі тендерної пропозиції.
Зважаючи на значний обсяг документів, які мають бути підготовлені та надані учасником у складі тендерної пропозиції, вказаний строк є надто коротким для підготовки та подання тендерної пропозиції.
За 8 (неповних) робочих днів фактично неможливо оформити необхідні документи, які вимагаються тендерною документацією.
Встановлення такого короткого строку для подання тендерних пропозицій значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, що є порушенням принципів закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Слід зазначити, що відповідно до ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів та тендерна документація при закупівлі товарів для товарів і послуг, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, оприлюднюються замовником не пізніше ніж за 30 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 було затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Пунктом 24 цих Особливостей передбачено можливість оприлюднення замовниками оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак, зважаючи, що предметом вказаної закупівлі є товари, які не пов’язані забезпеченням нагальних потреб замовника в період воєнного стану, а строк поставки товару в цій закупівлі передбачено до 20.12.2023, отже, жодної необхідності встановлювати такий короткий строк для подання тендерних пропозицій немає.
За таких умов кількість потенційних учасників закупівлі штучно обмежується лише тими учасниками (учасником), яким завчасно було відомо про оголошення цієї закупівлі.
Слід зазначити, що в інших закупівлях за таким предметом закупівлі, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, замовники встановлюють значно триваліші строки для подання пропозицій учасниками.
Наведена вище умова тендерної документації не сприятиме максимальній економії коштів, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості закупівлі.
Враховуючи наведене вище та беручи до уваги вимоги ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести до тендерної документації необхідні зміни та продовжити кінцевий строк для подання пропозицій учасників принаймні до 24 липня 2023 р.
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації за лотом №2 передбачено необхідність надання, зокрема, копії протоколу випробувань, виданого акредитованою лабораторією, який повинен містити, зокрема, посилання на стандарт ДСТУ EN 1028-1:2019.
Звертаємо вашу увагу на те, що в Україні відсутні акредитовані лабораторії, що мають в сфері своєї акредитації ДСТУ EN 1028-1:2019. Наявність такої вимоги створює корупційні ризики. Таким чином просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання протоколу випробувань, виданого акредитованою лабораторією, який повинен містити, зокрема, посилання на стандарт ДСТУ EN 1028-1:2019.Також повідомляємо вас, що у вападку відхилення наведеної вимоги, наше підприємство змушене буде звернутись за захистом своїх прав до Комісії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного Комітету України.
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації ЗА ЛОТОМ №1 передбачено наступне:
Протипожежний насос повинен відповідати вимогам:
ДСТУ 3687-98 Насоси пожежні відцентрові. Загальні технічні умови.
Разом з тим, відповідно до додатку 3 до тендерної документації за ЛОТОМ №2 передбачено - Протипожежний насос повинен відповідати вимогам:
ДСТУ EN 1028-1:2019 Протипожежні насоси. Протипожежні відцентрові насоси з попередньою заливкою. Частина 1. «Класифікація. Загальні вимоги і вимоги безпеки»;
ДСТУ EN 1028-2:2019 Протипожежні насоси. Протипожежні відцентрові насоси з попередньою заливкою. Частина 2. «Контроль загальних вимог та вимог безпеки».
Таким чином, до однакового устаткування встановлено абсолютно різні вимоги щодо відповідності ДСТУ.
ДСТУ 3687-98 є старим стандартом, який набув чинності 01.07.1998, ДСТУ EN 1028-1:2019 є новішим стандартом, який набув чинності 01.01.2021. Також звертаємо вашу увагу на те, що розробником ДСТУ 3687-98 «Насоси пожежні відцентрові. Загальні технічні умови» є Науково-виробниче конструкторське бюро «Пожмаш» (НВКБ «Пожмаш») - Адреса:вул. Костянтинівська, 199-А, м. Прилуки, Чернігівська обл., 17511, Україна). Таким чином, вимога про підтвердження відповідності протипожежних насосів саме ДСТУ 3687-98 містить у собі ознаки дискримінаційності, зокрема, участь у цій процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, які зможуть підтвердити відповідність ще пострадянським ДСТУ. Також варто зазначити, що в Україні на сьогодні існує лише один виробник насосів, що відповідають ДСТУ 3687-98 «Насоси пожежні відцентрові. Загальні технічні умови» - Прилуцький завод «Пожмашина». Таким чином, взяти участь у цій процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати насоси саме виробника Прилуцький завод «Пожмашина» та які відповідають ДСТУ 3687-98.
Наше підприємство хоче взяти участь у даній процедурі закупівлі, однак наявність такої вимоги тендерної документації обмежує наші законні права та інтереси.
Враховуючи викладене, просимо внести до тендерної документації відповідні зміни усунувши наведені вище неузгоджені та дискримінаційні умови щодо протипожежних насосів за лотами №1 та №2. Також повідомляємо вас, що у випадку відхилення наведеної вимоги, наше підприємство змушене буде звернутись за захистом своїх прав до Комісії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного Комітету України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-18-000024 ● 38921738b39041eba6ef49dbfb57fdad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 11:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-07-05-002794-a 05.07.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-25 12:08:12
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-05-002794-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-29 14:37:52
Пояснення щодо закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a)
05.07.2023 року Управлінням забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України (далі-Управління) було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі », на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a) , а саме:
- ЛОТ 1 автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн — 46 од;
- ЛОТ 2 автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн - 33 од.
1) Стосовно питання першого запиту Державної аудиторської служби України від 25.08.2023 року щодо закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a):
Відповідно до доповідної записки Департаменту матеріально-технічного забезпечення та логістики від 13.06.2023 р. № 21-1876/212 Управління забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України зобов’язано провести централізовану закупівлю пожежно-рятувальної техніки для підрозділів ДСНС у відповідності до вимог чинного законодавства з подальшим перерозподілом між підрозділами ДСНС у наступній кількості:
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн — 46 од;
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн - 33 од.
Технічні вимоги щодо предмету закупівлі розроблені робочою групою ДСНС, затверджена наказом від 01.12.2022 №НГ-464 (зі змінами, внесені наказом від 06.04.2023 №НГ-121) та оприлюднені на веб-сайті ДСНС України.
Однак, під час прийому пропозиції від потенційних Учасників в електронній системі закупівель були задані питання щодо технічних вимог до предмету закупівлі. У зв’язку з чим Управлінням були надіслані листи до ДСНС щодо розгляду робочою групою заданих питань.
Від Департаменту матеріально-технічного забезпечення та логістики надійшов лист від 13.07.2023 №21-2191/212 щодо внесення робочою групою змін до технічних вимог автоцистерн пожежних. (витяг з протоколу додається).
У свою чергу, Уповноваженою особою Управління під час прийому пропозицій були внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
З метою здійснення необхідних заходів щодо закупівлі в 2023 році автоцистерн пожежних, відділом організації закупівель та договірної роботи було проведено моніторинг відповідних підприємств України для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а також щодо можливостей потенційних постачальників під час воєнного стану здійснити постачання у відповідності до визначених технічних вимог.
За результатами моніторингу, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), визначено очікувану вартість закупівлі:
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн —
15 800 000,00 грн. за одиницю.
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн —
19 860 000,00 грн. за одиницю.
Розрахована як середня арифметична величина на підставі наданих комерційних пропозицій від потенційних учасників ТОВ «ВАЛІДУС СПЕЦАВТО» (лист від 28.06.2023 року вх. 76/1864 - АЦ до 3 тонн 15 773 000,00 грн та АЦ до 5 тонн 19 847 000,00 грн.), ТОВ «Компанія ТІТАЛ» (лист від 28.06.2023 року вх. 76/1863 та 76/1862 — АЦ до 3 тонн 15 827 000,00 грн. та АЦ до 5 тонн 19 873 000,00 грн.), ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА» (лист від 26.06.2023 року вх. 76/1837 — АЦ до 3 тонн 15 800 000,00 грн та АЦ до 5 тонн 19 860 000,00 грн.). Загальна очікувана вартість закупівлі склала 1 382 180 000,00 грн:
ЛОТ 1 - Автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн — 726 800 000,00 грн.;
ЛОТ 2 - Автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн — 655 380 000,00 грн.
2) Стосовно питання другого запиту Державної аудиторської служби України від 25.08.2023 року щодо закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a):
Управлінням забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднено на сайті Управління обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт. Обгрунтування додається. Посилання на сторінку веб сайту: https://uz.dsns.gov.ua/upload/2/7/6/5/9/obgruntuvannia-pozezni-avtomobili-dlia-pozezogasinnia-ta-provedennia-riatuvalnix-robit.docx
05.07.2023 року Управлінням забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України (далі-Управління) було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі », на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a) , а саме:
- ЛОТ 1 автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн — 46 од;
- ЛОТ 2 автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн - 33 од.
1) Стосовно питання першого запиту Державної аудиторської служби України від 25.08.2023 року щодо закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a):
Відповідно до доповідної записки Департаменту матеріально-технічного забезпечення та логістики від 13.06.2023 р. № 21-1876/212 Управління забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України зобов’язано провести централізовану закупівлю пожежно-рятувальної техніки для підрозділів ДСНС у відповідності до вимог чинного законодавства з подальшим перерозподілом між підрозділами ДСНС у наступній кількості:
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн — 46 од;
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн - 33 од.
Технічні вимоги щодо предмету закупівлі розроблені робочою групою ДСНС, затверджена наказом від 01.12.2022 №НГ-464 (зі змінами, внесені наказом від 06.04.2023 №НГ-121) та оприлюднені на веб-сайті ДСНС України.
Однак, під час прийому пропозиції від потенційних Учасників в електронній системі закупівель були задані питання щодо технічних вимог до предмету закупівлі. У зв’язку з чим Управлінням були надіслані листи до ДСНС щодо розгляду робочою групою заданих питань.
Від Департаменту матеріально-технічного забезпечення та логістики надійшов лист від 13.07.2023 №21-2191/212 щодо внесення робочою групою змін до технічних вимог автоцистерн пожежних. (витяг з протоколу додається).
У свою чергу, Уповноваженою особою Управління під час прийому пропозицій були внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
З метою здійснення необхідних заходів щодо закупівлі в 2023 році автоцистерн пожежних, відділом організації закупівель та договірної роботи було проведено моніторинг відповідних підприємств України для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а також щодо можливостей потенційних постачальників під час воєнного стану здійснити постачання у відповідності до визначених технічних вимог.
За результатами моніторингу, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), визначено очікувану вартість закупівлі:
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн —
15 800 000,00 грн. за одиницю.
- автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн —
19 860 000,00 грн. за одиницю.
Розрахована як середня арифметична величина на підставі наданих комерційних пропозицій від потенційних учасників ТОВ «ВАЛІДУС СПЕЦАВТО» (лист від 28.06.2023 року вх. 76/1864 - АЦ до 3 тонн 15 773 000,00 грн та АЦ до 5 тонн 19 847 000,00 грн.), ТОВ «Компанія ТІТАЛ» (лист від 28.06.2023 року вх. 76/1863 та 76/1862 — АЦ до 3 тонн 15 827 000,00 грн. та АЦ до 5 тонн 19 873 000,00 грн.), ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА» (лист від 26.06.2023 року вх. 76/1837 — АЦ до 3 тонн 15 800 000,00 грн та АЦ до 5 тонн 19 860 000,00 грн.). Загальна очікувана вартість закупівлі склала 1 382 180 000,00 грн:
ЛОТ 1 - Автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн — 726 800 000,00 грн.;
ЛОТ 2 - Автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 5 тонн — 655 380 000,00 грн.
2) Стосовно питання другого запиту Державної аудиторської служби України від 25.08.2023 року щодо закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a):
Управлінням забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднено на сайті Управління обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт. Обгрунтування додається. Посилання на сторінку веб сайту: https://uz.dsns.gov.ua/upload/2/7/6/5/9/obgruntuvannia-pozezni-avtomobili-dlia-pozezogasinnia-ta-provedennia-riatuvalnix-robit.docx
- Обгрунтування Пожежні автомобілі для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт.docx
- Технічні вимоги Автоцистерни до 3 тон.docx
- Технічні вимоги Автоцистерни до 5 тон.doc
- Цінова пропозиція ПК Пожмашина.pdf
- Цінова пропозиція ТОВ Валідус (1).pdf
- Цінова пропозиція ТОВ Тітал.pdf
- Витяг з ПРОТОКОЛУ наради 12.07.2023.odt
- Доповідна на закупівлю пожежної техніки.pdf
- Лист ДСНС про внесення змін до технічних вимог.pdf
- Наказ НГ-121.pdf
- Наказ НГ-464.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-01 10:58:15
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-05-002794-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. На підставі яких документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) вами визначено відповідність тендерної пропозицій учасника торгів ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА» вимогам додатку 3 тендерної документації «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: детальний опис предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог у тому числі додаткового обладнання, пожежно-технічного оснащення та аварійно-рятувального обладнання (комплектації), що буде постачатись, його технічних та якісних характеристик із обов'язковим зазначенням марок, моделей, модифікацій, не допускається застосування висловів, «еквівалент», «аналог», тощо)», зокрема:
За лотом 1:
кабіна водія (базового шасі) – «Кабіна має бути оснащена світловими індикаторами стану кожного з названих нижче пристроїв (якщо їх передбачено), або еквівалент, ці індикатори мають бути добре видимими з місця водія і за можливості позначені стандартними графічними символами відповідно до CEN/TS 15989:2015: - підключення до зовнішніх джерел живлення, якщо вимкнення не відбувається автоматично.»
кабіна особового складу:
«Закрита, однорядна, салонного типу об'єднана з кабіною водія (базового шасі) або така що складається з окремих частин, повинна являти собою 4-х дверний модуль з системою кріплення…»
«Має бути забезпечена можливість щоденного перевіряння транспортного засобу без необхідності перекидання кабіни.»
«Можливість перекидання кабіни особового складу об'єднаної з кабіною водія (базового шасі) повинна відповідати вимогам що ставляться до кабіни водія (базового шасі). Пристрій для перекидання повинен мати достатню потужність для перекидання, опускання і утримання кабіни особового складу та устаткування, що перебуває у ній.»
пожежна штурмова сокира — молот «Paratech Topcut Fіre Axe» або еквівалент:
«Лезо сокири виконано із високовуглецевої кованої загартованої сталі з додатковим антикорозійним покриттям…».
За лотом 2:
кабіна особового складу:
«Обладнується двома дверима, кут відкривання яких повинен забезпечувати безперешкодний доступ особового складу спорядженого дихальним апаратом, після повного відкривання повинні залишатися у цьому положенні, повинна бути забезпечена можливість блокування дверей, якщо двері споряджено замками, які відкриваються ключами, то ключ для відкривання усіх дверей повинен бути однаковий…»
пожежна надбудова та компонування:
«Пенали для всмоктувальних рукавів повинні розміщуватися зверху, паралельно пожежної надбудови з правої сторони.
Напірно-всмоктувальні та всмоктувальні рукави допускається розміщувати в пожежній надбудові. Всмоктувальні рукави повинні бути розміщені в найближчій позиції до насосного відсіку.
Пенали циліндричної форми для напірно-всмоктувальних та всмоктувальних рукавів повинні бути виконані з алюмінію або композитних матеріалів та розміщуватися на даху пожежної надбудови.»
«Устатковання повинно бути зручно розміщене на полицях та ящиках, ящики повинні бути виконані з ударостійкого полімерного матеріалу і бути з’ємними та зручними для доступу, великовагове (від 20 кг) аварійно-рятувальне обладнання (за винятком драбин) повинно розміщатися на висувних полицях або у зоні безпосереднього доступу, висувні полиці повинні мати замок-фіксатор, відкриття якого здійснюється однією кнопкою, яка розміщується в центрі ручки, найважче устаткування повинно розміщуватися у нижній частині відсіків, які розташовані у нижній частині кузова.»
передній відсік:
«Механізми відкривання та замки робочих платформ (відкидних підніжок) повинні бути вмонтовані у робочі платформи (відкидні підніжки) та не виступати за габарити самих платформ (відкидних підніжок).»
попереджувальний звуковий пристрій із низкою тонів різної частоти:
«Комплектація: мембранні акустичні труби (роги), електричний компресор 12-24 В постійного струму з монтажною основою, автоматичним клапаном і механізмом перемикання, 2 з'єднувальні шланги, колектори, комплект сполучних проводів, реле, снігозахисні ковпачки, тощо.»
фарбування, кольорографічна схема, розпізнавальні знаки, написи:
«Для забезпечення можливості повторного обробляння мають бути передбачені оглядові люки.».
ствол пожежний ручний комбінований багаторежимний типу Protek 2366 або еквівалент в кількості 4 шт.
2. щодо відповідності наданого учасником ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА» детального технічного опису від 18.07.2023 № ВППСТ 23/626 вимогам додатку 3 тендерної документації в частині «надані учасником технічні характеристики на все обладнання не повинно містити посилання типу: «не менше», «не більше», «або», «або аналог», зокрема:
кабіна особового складу:
«Біля кожного місця для сидіння, за винятком місця водія, повинні бути передбачені поручні на висоті не менше як 500 мм від рівня підлоги, поручні повинні бути жовтого кольору та покриті полімерним матеріалом/порошковою емаллю (за винятком поручнів кабіни базового шасі)».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-05 16:17:52
Пояснення щодо закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a)
Стосовно запиту Державної аудиторської служби України від 01.09.2023 року щодо закупівлі пожежних автомобілів для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт (UA-2023-07-05-002794-a) повідомляємо:
Технічні вимоги щодо предмету закупівлі розроблені робочою групою ДСНС, затверджена наказом від 01.12.2022 №НГ-464 (зі змінами, внесені наказом від 06.04.2023 №НГ-121) та оприлюднені на веб-сайті ДСНС України.
Відповідно тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати детальний опис предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог у тому числі додаткового обладнання, пожежно-технічного оснащення та аварійно-рятувального обладнання (комплектації), що буде постачатись, його технічних та якісних характеристик із обов'язковим зазначенням марок, моделей, модифікацій, не допускається застосування висловів, «еквівалент», «аналог», тощо).
Учасником ТОВ “Промислова компанія “Пожмашина” (далі-Учасник) на відповідність даної вимоги в складі тендерної пропозиції були надані в електронній системі закупівель документи з наступними назвами :
- додаток 3 Детальний опис Лот 1.pdf, гарантійні листи до Лоту 1.pdf ;
- додаток 3 Детальний опис Лот 2.pdf, гарантійні листи до Лоту 2.pdf.
Зокрема, Учасником були надані всі документи відповідно вимог тендерної документації.
Замовником був проведений ретельний аналіз детальних описів предметів закупівлі, наданих Учасником ТОВ "Промислова компанія" Пожмашина" . Запропоновані детальні технічні описи предмету закупівлі відповідають встановленому додатку 3 тендерної документації “Інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”.
Пояснення Уповноваженої особи щодо питань, які виникли під час моніторингу додається. Укладені договори від 27.07.2023 №271 та 272, в яких невід’ємними частинами договору є додаток 2 “Детальний технічний опис на підтвердження технічних вимог” додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником розроблено наказ Управління з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час складання тендерних документацій.
2023-09-19 15:34:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 726 800 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 634 000,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Робочі | 29 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 71 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2023 17:37 |
ТД на відкриті торги з особливостями Автоцистерни пожежні Нова редакція від 13.07.2023.docx |
13 липня 2023 17:37 |
ТД на відкриті торги з особливостями Автоцистерни пожежні Нова редакція від 13.07.2023.docx
|
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" |
724 638 000,00
UAH з ПДВ
|
724 638 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" #33742637 |
Переможець |
724 638 000,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2023 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2023 11:24
|
додаткова угода 3 до Дог 271.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2023 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2023 18:15
|
Додаткова угода 2 до Дог 271.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2023 10:17
|
ду 1 до дог 271 .pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2023 10:01
|
Дог 271 від 27.07. 2023 АЦ до 3 тонн.pdf | укладений |
28 липня 2023 10:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн | 46 | штуки |
15 753 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода укладена в зв'язку зі зміною суми попередньої оплати відповідно до п. 2.7 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автоцистерни пожежні з ємністю вогнегасних речовин до 3 тонн | 41 | штуки |
15 753 000,00
UAH з ПДВ
|