Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ДРАБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04407690 |
Вебсайт: | https://drabivska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 19801, Україна , Черкаська обл., смт Драбів, вул.Центральна, будинок 69 |
Контактна особа: |
Куць Микола Миколайович 380473831237 drabiv_urv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 19:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 886 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 434,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній докментації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 56574.39 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Поточний ремонт частини вул. Незалежності смт. Драбів Золотоніського району Черкаської області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2023 19:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2023 19:02 |
Тендерна документація.pdf.p7s | |
04 липня 2023 19:02 |
Тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-28-000067 ● 2b3b18cc74a34fdbbc9cec5e00d0a96b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 22:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.08.2023 №197
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 28.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 28.08.2023 № 197
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2023-07-04-012773-a 30.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-04 11:36:46
Запит про надання пояснень
Директору
Виконавчого комітету Драбівської селишної ради Світлані ОРЕЛ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт частини вул. Незалежності смт. Драбів Золотоніського району Черкаської області (код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-04-012773-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 20:12:06
Надання пояснення та відповідне документальне підтвердження на запит Державної аудиторської служби України від 04.09.2023 року
Надаємо пояснення та відповідне документальне підтвердження на запит Державної аудиторської служби України від 04.09.2023 року
Зазначаємо, що закупівля здійснювалась за рахунок коштів місцевого бюджету (бюджет - Драбівської селищної територіальної громади). Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі виготовленої кошторисної документації (Робочий проект) по об'єкту: "Поточний ремонт частини вул. Незалежності смт. Драбів Золотоніського району Черкаської області" (Договір № 80/23 від 15.06.2023 року ) посилання па процедуру закупівлі в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-16-001150-a, та експертної оцінки (Договір № 230616-16 від 27.06.2023 року) посилання па процедуру закупівлі в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-27-011480-a. Також зазначаємо що відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» виконавчим комітетом Драбівської селищної ради оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено шляхом розміщення на власному вебсайті Драбівської селищеної територіальної громади (Посилання - https://drabivska-gromada.gov.ua/news/1688533693/).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ" |
1 857 314,00
UAH з ПДВ
|
1 857 314,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ" #14207791 |
Переможець |
1 857 314,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2023 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 07:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2023 14:57
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
25 липня 2023 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 09:58
|
Договір № 98 від 21.07.2023.pdf | укладений |
21 липня 2023 09:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У Додаток № 1. Кошторисна документація з ремонту дорожнього покриття вулиць (у відповідності з Додатком №1), а саме: договірна ціна, кошторис, дефектний акт до Договору про надання послуг № 98/23 від 21¬¬¬¬¬ липня 2023р додати зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, що додається |
Номер договору про закупівлю: | 98/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |