Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 38494108 |
Вебсайт: | http://www.emd.kh.ua/ |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська обл., місто Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
Контактна особа: |
Литвинко Ірина +380577029451 kkt_cemd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 23 267 302,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 116 336,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія (електронна банківська гарантія). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,5% від очікуваної вартості закупівлі - 116 336, 50 грн. Строк дії гарантії повинен становити не менше строку дії тендерної пропозиції. Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами) (далі – Наказ). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Банківська гарантія, що надається банком, має бути надана: - банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або - банком-резидентом України, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAAА» (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)), або - іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-або вищий), та щодо банку не застосовані санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують та/або забороняють та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення тендерної пропозиції та/або із забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно з Законом України «Про санкції»), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Умови надання забезпечення – відповідно до вимог цього пункту, Закону, Особливостей, гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, затвердженої Наказом); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно, додатково надаються документи, що підтверджують право підпису підписанта банка-Гаранта. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та гарантія має містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Всі витрати по оформленню банківської гарантії та сплати гарантованого платежу (в тому числі комісій) здійснюються за рахунок Учасника, письмове гарантування чого повинно бути надано у складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції закупівлі через електронну систему закупівель. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 116336.5 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає через електронну систему закупівель забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія (електронна банківська гарантія). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково один місяць. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття, завантажив через електронну систему закупівель. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату виконаних Робіт протягом 10 банківських днів після підписання акту здачі-приймання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Дата виставлення рахунку | Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс). Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2023 16:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2023 16:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
07 липня 2023 16:12 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ з додатками та змінами.docx | |
04 липня 2023 18:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2023 16:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
07 липня 2023 16:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||
07 липня 2023 16:12 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ з додатками та змінами.docx
|
||
04 липня 2023 18:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-14-000048 ● 78f6e5838dc74c9a97d8c1b11bacb665
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2023 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.09.2023 № 60
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.09.2023 № 60.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2023-07-04-012572-a 04.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-21 18:45:42
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція нежитлової будівлі (Літ. Б-1) структурного підрозділу КНП ХОР «ЦЕНТР ЕКСТРЕННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» по вул. Конторська, 41 в м. Харків, 61052 ДК 021:2015 – 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-04-012572-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Надайте пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
- Відповідно до п. 2 розділу 3 тендерної документації Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді – гарантії (електронної банківської гарантії).
Пунктом 3 розділу 3 тендерної документації визначені Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Однією з умов неповернення забезпечення є відповідно до п. 3 розділу 3 тендерної документації «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п. 44 Особливостей».
Водночас відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на момент проведення закупівлі), під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 «Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей.
Тобто, Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги п. 3 Особливостей.
В додатку №3 до тендерної документації встановлена вимога про надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених у пп. 2 та 8 пункту 47 Особливостей. Водночас абз. 15 пункту 47 Особливостей містить вимогу, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Поясніть причини неврахування вимог п. 3 та п. 47 Особливостей при складанні тендерної документації.
- Додатком №2 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлена вимога про надання учасником Дoвiдки, якa мiстить iнфopмaцiю пpo нaявнiсть в учaсникa пepeлiку oблaднaння та технологій: обладнання та матеріально-технічна база, яка згідно із видами необхідних робіт повинна бути обов’язково застосовано згiднo тeхнiчнoгo зaвдaння цiєї тенедерної документації тa poзpaхункiв дo Дoгoвipнoї цiни, якi учaсник будe викopистoвувaти пpи викoнaннi poбiт, щo є пpeдмeтoм зaкупiвлi (iз зaзнaчeнням нaймeнувaння, мapки, кiлькoстi oдиниць, тeхнiчнoгo стaну). Дoдaткoвo нeoбхiднo нaдaти дoкумeнти, що підтверджують право власності (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або первинні документи про придбання учасником обладнання) або право учасника щодо користування (договір(ори) оренди/лізингу), або право учасника щодо залучення/використання на все вказане на виконання вимоги п.2.1 ч.2 Додатку№2 до тендерної документації обладнання та матеріально-технічну базу.
Відповідно до наданої в складі пропозиції ТОВ "СК СТС" відомості ресурсів до локальних кошторисів та договірної ціни при викoнaннi poбiт, щo є пpeдмeтoм зaкупiвлi, будуть використовуватись будівельні машини та механізми для перевезення будівельного сміття та грунту; домкрат гідравлічний вантажопідйомністю 25 т; котли бітумні пересувні (800т); пістолет монтажний; фарборозпилювачі ручні. Однак, довідка про наявність в учасника переліку обладнання та технологій №11/07-25 від 11.07.2023 не містить вказаних механізмів, обладнання, транспортних засобів. Крім того, вказане в позиціях 6, 10, 65, 85 довідки №11/07-25 від 11.07.2023 обладнання та механізми не міститься в нaдaних учасником дoкумeнтах, що підтверджують право власності.
Додатком №2 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначено, що кожен дoгoвip, який вкaзaнo у дoвiдцi вiдпoвiднo дo п. 1.2. ч.1 Додатку №2 до тендерної документації має бути наданий у виді скан-копії з oбoв’язкoвим нaдaнням актів викoнaних poбiт фopм КБ-2в, КБ-3 і додатків, в яких наявна інформація про виконувані учасником роботи і вона підтверджує відповідність аналогічного договору учасника вимогам даних Вимог до предмету закупівлі щодо аналогічності договору.
В довідці №11/07-20 від 11.07.2023 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, наданій учасником в складі пропозиції, вказано два договори №120 від 12.07.2021 та №0802-18 від 08.02.2018, які додані в складі пропозиції. Водночас відповідно до умов вказаних договорів до них додаються додатки, що є невід’ємною частиною даних договорів. Такі додатки відсутні в складі пропозиції.
У зв’язку з чим надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів ТОВ "СК СТС" вимог тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-26 15:52:44
Пояснення в межах моніторингу UA-M-2023-09-14-000048 процедури закупівлі UA-2023-07-04-012572-a
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" (далі – КНП ХОР «ЦЕНТР ЕКСТРЕННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ», Замовник) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту на пояснення надає через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-04-012572-a (далі – Закупівля).
1. Під час оголошення процедури закупівлі UA-2023-07-04-012572-a, КНП ХОР «ЦЕНТР ЕКСТРЕННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» сформувало технічні та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначено його очікувану вартість на підставі робочого проекту «Реконструкція нежитлової будівлі (Літ. Б-1) структурного підрозділу КНП ХОР «ЦЕНТР ЕКСТРЕННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» по вул. Конторська, 41 в м. Харкові, який містить кошторисну документацію, що було виготовлено на замовлення КНП ХОР «ЦЕНТР ЕКСТРЕННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» саме для виділення коштів, формування очікуваної вартості Закупівлі та визначення обсягів робіт за Закупівлею (копія витягу з робочого проекту долучена до відповіді).
2. Під час оголошення процедури закупівлі UA-2023-07-04-012572-a, КНП ХОР «ЦЕНТР ЕКСТРЕННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» в ч.3 Розділу 3 Тендерної документації було допущено технічну помилку в зазначенні в «Умовах повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», серед іншого посилання на п.44 Особливостей, замість посилання на п. 47 Особливостей. Враховуючи, що між Замовником та учасником Закупівлі ТОВ "СК СТС" за результатами закупівлі було укладено Договір № 183/ВТО-2023 від 20.07.2023, укладення/неукладення якого фактично і були предметом забезпечення тендерної пропозиції, зазначена технічна помилка не спотворила результатів закупівлі та не призвела до будь-яких збитків чи завданні шкоди правам та законним інтересам будь-яких осіб.
3. Відповідно до ч.5 Розділу 3 Тендерної документації зазначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.».
Відповідно до Додатку №3 тендерної документації, серед іншого, зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а, законне ненадання таких документів не є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, що не суперечить положенням п.3 та п.47 Особливостей та сформовані з врахуванням положень зазначених пунктів.
4. Відповідно до п.2.1. ч.2 Додатку 2 до тендерної документації зазначена вимога надати «Дoвiдку, якa мiстить iнфopмaцiю пpo нaявнiсть в учaсникa пepeлiку oблaднaння та технологій: - обладнання та матеріально-технічна база, яка згідно із видами необхідних робіт повинна бути обов’язково застосовано згiднo тeхнiчнoгo зaвдaння цiєї тенедерної документації тa poзpaхункiв дo Дoгoвipнoї цiни, якi учaсник будe викopистoвувaти пpи викoнaннi poбiт, щo є пpeдмeтoм зaкупiвлi (iз зaзнaчeнням нaймeнувaння, мapки, кiлькoстi oдиниць, тeхнiчнoгo стaну). Дoдaткoвo нeoбхiднo нaдaти дoкумeнти, що підтверджують право власності (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або первинні документи про придбання учасником обладнання) або право учасника щодо користування (договір(ори) оренди/лізингу), або право учасника щодо залучення/використання на все вказане на виконання вимоги п.2.1 ч.2 Додатку№2 до тендерної документації обладнання та матеріально-технічну базу. Учасником ТОВ "СК СТС" надано документально підтверджену інформацію обладнання та матеріально-технічну базу, що міститься у Дoвiдці, якa мiстить iнфopмaцiю пpo нaявнiсть в учaсникa пepeлiку oблaднaння та технологій (Вих №11/07-25 від 11.07.2023 р.), з цих підстав Замовником не розміщувалось повідомлення з вимогою про усунення невідповідності.
Також, Замовник брав до уваги практику Антимонопольного комітету, зокрема рішення №8471-р/пк-пз від 12.06.2023 (за закупівлею UA- 2023-05-09-012784-a), відповідно до змісту якого, відхилення замовником пропозиції через не повне зазначення та документальне підтвердження матеріально-технічної бази, у випадку, якщо самим замовником не визначений вичерпний перелік такого обладнання та матеріально-технічної бази, було визнано незаконним.
5. Відповідно до п.1.2. ч.1 Додатку 2 до тендерної документації зазначена вимога надати «Кожен дoгoвip, який вкaзaнo у дoвiдцi вiдпoвiднo дo п. 1.2. ч.1 Додатку №2 до тендерної документації має бути наданий у виді скан-копії з oбoв’язкoвим нaдaнням актів викoнaних poбiт фopм КБ-2в, КБ-3 і додатків, в яких наявна інформація про виконувані учасником роботи і вона підтверджує відповідність аналогічного договору учасника вимогам даних Вимог до предмету закупівлі щодо аналогічності договору. Враховуючи, що Замовником не встановлювалось вимог щодо надання договорів з усіма додатками, а тільки з додатками - акти викoнaних poбiт фopм КБ-2в, КБ-3 і додатків, в яких наявна інформація про виконувані учасником роботи, Замовник вважає надані ТОВ "СК СТС" договори в обсязі, що підтверджують зазначену вище вимогу тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене КНП ХОР «ЦЕНТР ЕКСТРЕННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» повідомляє, що закупівля Реконструкція нежитлової будівлі (Літ. Б-1) структурного підрозділу КНП ХОР «ЦЕНТР ЕКСТРЕННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» по вул. Конторська, 41 в м. Харків, 61052 ДК 021:2015 – 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи UA-2023-07-04-012572-a , проведено у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір про закупівлю №183/ВТО-2023 від 20.07.2023 достроково розірвано з 04.10.2023
2023-10-06 17:14:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СК СТС" |
22 959 164,40
UAH з ПДВ
|
22 959 164,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СК СТС" #39503652 |
Переможець |
22 959 164,40
UAH з ПДВ
|
13 липня 2023 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2023 08:43
|
додаткова угода №1 до договору №183_ВТО-2023 від 20.07.2023 про дострокове розірвання договору з 06.10.2023.pdf | укладений |
09 жовтня 2023 08:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2023 08:39
|
додаткова угода №1 до договору №183_ВТО-2023 від 20.07.2023 про дострокове розірвання договору з 06.10.2023.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2023 08:38
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 08:16
|
дог №183_ВТО-2023 від 20.07.2023 реконструкція літ Б-1 вул Конторська,41.pdf | укладений |
21 липня 2023 08:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція нежитлової будівлі (Літ. Б-1) структурного підрозділу КНП ХОР «ЦЕНТР ЕКСТРЕННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» по вул. Конторська, 41 в м. Харків, 61052 ДК 021:2015 – 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи | 1 | роботи |
22 959 164,40
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись положеннями Закону України, керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 654 Цивільного кодексу України, листа КНП ХОР "ЦЕМД та МК" №02-872 від 08.08.2023 Сторони дійшли до згоди про дострокове розірвання Договоруз 06.10.2023. Сторони погодили зменшення загальної суми договору на 22959164,40грн. в т.ч. ПДВ - 3826527,40грн. |
Номер договору про закупівлю: | 183/ВТО-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 липня 2023 — 06 жовтня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до пункту 12.1. Договору Сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання договору з 06.10.2023 |