Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно - технічний навчальний заклад "Дніпровський професійний залізничний ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 05536107 |
Місцезнаходження: | 49024, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пров. Універсальний, буд. 7 |
Контактна особа: |
Альона Олексіївна Саєнко +380997093878 mikhaylenko2501@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2023 15:40 |
Початок аукціону: | 13 липня 2023 15:40 |
Очікувана вартість: | 7 828 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 142,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 117 427,00 грн. (сто сімнадцять тисяч чотириста двадцять сім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: Державний професійно - технічний навчальний заклад "Дніпровський професійний залізничний ліцей" код за ЄДРПОУ 05536107 місцезнаходження: 49024, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пров. Універсальний, буд. 7. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 498201720344260004000006201 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 117427 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним забезпечення виконання договору про закупівлю у строк не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1,0 % від суми договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія (оригінал в паперовому вигляді). Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття переможець разом з банківською гарантією має надати довідку з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Разом з банківською гарантією переможець надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді копій, завірених Банком-гарантом. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо), завіреною Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок переможця. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний строк дії гарантії. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом 5 робочих днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю в повному обсязі у разі невиконання або неналежного виконання переможцем будь якого власного зобов’язання за Договором або дії (бездіяльність) переможця, що призведе до неможливості подальшого виконання Договору, у встановлені строки. Інформація для отримання банківської гарантії: Державний професійно - технічний навчальний заклад "Дніпровський професійний залізничний ліцей" код за ЄДРПОУ 05536107 місцезнаходження: 49024, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пров. Універсальний, буд. 7. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 498201720344260004000006201 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2023 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2023 17:04 |
Додаток 6 - Дефектний акт.xls | |
04 липня 2023 17:04 |
Додаток 4 «Проєкт договору».doc | |
04 липня 2023 17:04 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
На ваші підстави для відхилення повідомляємо наступне.
Ні в п.6 розділу 3 тендерної документації, ні в п.1 розділу 3 тендерної документації, не має жодної вимоги про надання у складі пропозиції саме технічного завдання (опису предмету закупівлі).
Є лише вимоги про надання Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, встановленим в Додатках 3 та 6 до Документації.
В додатку 3 тендерної документації чітко прописано, які саме документи підтверджують відповідність характеристикам технічним, якісним та кількісним вимогам.
Також прописано: На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам замовника має бути наданий розрахунок вартості виконання робіт з надання послуги поточного ремонту (розрахунок вартості бажано надати у програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, який розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України) у складі:
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів;
- розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат;
- дефектний акт
Також такими документами згідно вашого Додатку 3 є сертифікати відповідності, протоколи випробувань.
Зазначені документи надані нами у складі пропозиції.
Жодної вимоги про надання саме технічного завдання (опису предмету закупівлі у вашій документації немає.
Також звертаємо вашу увагу, що відповідно до п.2.3. проекту договору прописано вимогу щодо Договірної ціни саме за Договором, а не за проектом договору.
Також в кінці проекту договору вказано, що *- дані додатки розробляються та погоджуються з учасником переможцем на етапі укладання договору.
Таким чином Договірна ціна при укладанні договору може бути змінена, тим більше, що у даній закупівлі був аукціон, і після аукціону Договірна ціна все рівно могла змінитись.
Крім цього, вид договірної ціни не є технічним показником, оскільки він не змінює призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також це жодним чином не обмежує Замовника коригувати вартість в бік зменшення.
Враховуючи це, вимагаємо від замовника надати додаткове обгрунтування і реальні причини для відхилення, тому що написане вами повна нісенітниця.
І у випадку невиконання нашої вимоги, і враховуючи те, що ваш підставний учасник-переможець майже не зменшував суму від очікуваної вартості, контролюючим та правоохоронним органам буде дуже цікаво перевірити вашу закупівлю.
В Додатку 3 до тендерної документації вказано, що «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам замовника має бути наданий розрахунок вартості виконання робіт з надання послуги поточного ремонту (розрахунок вартості бажано надати у програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, який розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України) у складі: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - локальний кошторис; - відомість ресурсів; - розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат; - дефектний акт.».
В свою чергу, технічні вимоги викладені замовником в п. п. 1.1 п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. Виходячи з викладеного, кошторисні розрахунки мають підтвердити відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам замовника, тобто, в кошторисних розрахунках має бути надане підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам, а саме: «1.1. Характеристики вікна / блоку віконного (у разі заміни вікна / блоку віконного): - профіль полівінілхлоридний, глибина профілю не менше 70 мм; - склопакети клеєні будівельного / загально-будівельного призначення, енергозберігаючі (підтвердити у складі тендерної пропозиції сертифікатом відповідності) (далі – склопакети); - склопакети: двокамерні; - встановлення москітних сіток в частини вікон, що відкриваються; - коефіцієнт опору теплопередачі R, не менше: 0,9 м2*К/Вт (у відповідності до вимог ДБН В.2.6-31:2021). Виконати ремонт внутрішніх укосів.». Учасником в наданих кошторисних розрахунках не надано підтвердження технічним вимогам замовника, бо не вказано технічні характеристики вікон / блоків віконних, що учасник пропонує до встановлення в своїй тендерній пропозиції, а вказано «Блоки віконні металопластикові». Надання на вимогу п. п. 1.1.1 п. 1 Додатку 3 до тендерної документації документів є виконанням вимоги цього пункту тендерної документації, але не є підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам замовника.
2. Щодо договірної ціни:
Замовником в п. 2.3 Проєкту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) визначено: «Сторони визначили, що договірна ціна за цим Договором є динамічною». Разом з цим, учасник у складі тендерної пропозиції надає кошторисний розрахунок вартості поточного ремонту з договірною ціною «тверда», що не відповідає вимогам замовника.
Скаржник посилається на те, що таке визначення ним виду договірної ціни «тверда» не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристик предмету закупівлі, а саме: «Договірна ціна при укладанні договору може бути змінена, тим більше, що у даній закупівлі був аукціон, і після аукціону Договірна ціна все рівно могла змінитись. Крім цього, вид договірної ціни не є технічним показником, оскільки він не змінює призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Замовник з цього приводу повідомляє наступне.
Замовником в Додатку 3 до тендерної документації до закупівлі встановлено наступні вимоги щодо надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій договірної ціни розрахунку вартості, а саме: «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам замовника має бути наданий розрахунок вартості виконання робіт з надання послуги поточного ремонту (розрахунок вартості бажано надати у програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, який розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України) у складі: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - локальний кошторис; - відомість ресурсів; - розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат; - дефектний акт».
При цьому пунктом 2.3 Проєкту договору, викладеного замовником в Додатку 4 до тендерної документації, встановлено умову договору «Сторони визначили, що договірна ціна за цим Договором є динамічною». Тобто, замовником у вимогах до закупівлі чітко встановлено вид договірної ціни вартості закупівлі: динамічна.
Пунктом 21 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення договору та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2002 р. № 668 встановлено, що «Договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру)». Замовником встановлено вид договірної ціни в тендерній документації, а саме: в п. 2.3 проєкту договору, викладеного в Додатку 4 до тендерної документації. Усі додатки до тендерної документації є складовими частинами тендерної документації. Тобто, замовником в тендерній документації чітко встановлено вид договірної ціни: динамічна.
Замовник зазначає, що договірна ціна за умовами даної закупівлі не може бути твердою, бо умовами проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації), які не можуть змінюватись під час укладання договору про закупівлю, встановлено інше і чітко визначено, що договірна ціна є динамічною. Звісно по тексту проєкту договору замовником вказується «Договір», бо це в подальшому і буде текст договору. Не викладається проєкт договору зі словами в тексті «проєкт договору» замість слова «договір / Договір», бо саме текст договору і викладається в проєкті договору. І саме з текстом, викладеним в проєкті договору, укладається договір з учасником-переможцем.
ТОВ «ГЛОРІЯ-В» також вказує «також в кінці проекту договору вказано, що *- дані додатки розробляються та погоджуються з учасником переможцем на етапі укладання договору». Замовник, виходячи з вищевказаного, зазначає, що договірна ціна за результатами закупівлі не може остаточно визначатись при укладанні договору, бо замовником в умовах проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації) вже чітко обумовлено, що договірна ціна має бути динамічною. При укладанні договору з учасником-переможцем остаточно погоджується оформлення додатків до нього, але такі додатки не можуть відрізнятись від тендерної пропозиції учасника-переможця щодо суттєвих питань (роз’яснення вище).
Відповідно до пункту 18 Особливостей «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки». Тобто, при можливому визначенні переможцем закупівлі ТОВ «ГЛОРІЯ-В» договірна ціна, що є невід’ємною складовою частиною договору, не повинна відрізнятись від тендерної пропозиції Учасника і має бути додана як «тверда», що не буде відповідати ні умовам договору, ні умовам тендерної документації замовника. Просто виправити слово «тверда» на слово «динамічна» в договірній ціні при укладанні договору не можливо з вищевказаних причин (договір за результатами закупівлі в такому випадку не буде відповідати змісту тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В»).
Надання ТОВ «ГЛОРІЯ-В» у складі тендерної пропозиції твердої договірної ціни не є формальною помилкою, бо подання твердої договірної ціни саме і стосується характеристики предмету закупівлі, бо предметом закупівлі є поточний ремонт, вид договірної ціни на який було чітко встановлено замовником в тендерній документації.
Скаржником під час строку подання тендерних пропозицій не було задано жодних запитань чи запитів на роз’яснення вимоги замовника щодо виду договірної ціни та надання відповідних документів у складі тендерної пропозиції на виконання вимог замовника. При цьому замовником в пункті 1 розділу 3 тендерної документації вказано, що «Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.». Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, буде означати, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі, про що вказано замовником в пункті 2 «Інша інформація» розділу 5 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ГЛОРІЯ-В» не відповідає вимогам тендерної документації та технічним, якісним, кількісним вимогам щодо предмету закупівлі і підлягала відхиленню на підставі абзацу другого п.п. 2 п. 44 Особливостей у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі.
Подібна ситуація була розглянута колегією АМКУ в процедурі закупівлі ID: UA-2021-07-28-005153-b, де рішення колегії винесено на користь замовника щодо правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника через надання ним твердої договірної ціни на вимогу надання динамічної договірної ціни.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000001 ● 3b29b9b250ee41df969ab5b95b49ba31
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 11:38 |
15.09.2023 № 186
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.09.2023 № 186
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2023-07-04-012097-a 04.07.2023 Державний професійно - технічний навчальний заклад "Дніпровський професійний залізничний ліцей" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-03 15:56:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт приміщень з заміною вікон для усунення аварії в будівлі Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський професійний залізничний ліцей» за адресою: м. Дніпро, пров. Універсальний, буд.» за ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-04-012097-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-10 14:28:19
Відповідь на запит від 19.09.2023
Доброго дня!
На Ваш запит від 03.10.2023 року Повідомляємо, що в зв`язку з воєнним станом в країни та не стабільною роботою звязку ( інтернету) під час тривоги перебуванням в тимчасовому укритті, а також в зв`язку з проведенням технічних робіт " Центр сертифікації ключів" Україна"" , не можливість здійснення підписання документів токеном ,тому своєчасно не змогли надати відповідь.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до дефектного акту закладу освіти та з урахуванням вимог законодавства.
У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-10-13 10:55:34
Запитання до висновку
Добрий день!
Просимо вказати конкретно на підставі якого нормативно-правового акту встановлено порушення щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону № 922, коли дана закупівля оголошена відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) ?
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710.)
Оскарження в суді
Опис: | Інформуємо про подання до суду позивної заяви. |
Дата публікації: | 24 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 160/27819/23 |
Дата відкриття провадження: | 25 жовтня 2023 |
Документи:
26 жовтня 2023 10:17
|
Електронний підпис |
26 жовтня 2023 10:17
|
Електронний підпис |
24 жовтня 2023 11:10
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2023 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВН" |
5 461 604,45
UAH з ПДВ
|
5 461 604,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
6 777 702,00
UAH з ПДВ
|
6 777 702,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЦСЛ КОМПАНІ" |
7 825 000,86
UAH з ПДВ
|
7 825 000,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВН" #33863245 |
Відхилено |
5 461 604,45
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2023 14:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Відхилено |
6 777 702,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2023 14:14
|
ТОВ "ЦСЛ КОМПАНІ" #37634586 |
Переможець |
7 825 000,86
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2023 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2023 09:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2023 10:42
|
Додаткова угода 1 ЦСЛ КОМПАНІ.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2023 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2023 13:32
|
Договір -138 вікна.pdf | укладений |
17 серпня 2023 13:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни Договору на 16294,16 грн. (шістнадцять тисяч двісті девяносто чотири гривні 16 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 2715,69 грн.. |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |