Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
технічне обладнання (сервер)
Очікувана вартість
312 962,00 UAH
UA-2023-07-04-011780-a ● 8b1d97bfdbf349efa52f66f72b72e81a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24414114 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36 |
Контактна особа: |
Баджурак Олена Вячеславівна +380637465159 badzurakmaria2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 312 962,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Тендерна документація
13 липня 2023 19:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2023 18:47 |
Перелік змін 2.pdf | |
13 липня 2023 18:47 |
ТД (сервери мультилотова) зі змінами 2.docx.pdf | |
10 липня 2023 11:26 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf | |
10 липня 2023 11:26 |
_ТД (сервери мультилотова) зі змінами.docx.pdf | |
04 липня 2023 16:44 |
ТД (сервери мультилотова).docx.pdf |
13 липня 2023 19:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 липня 2023 18:47 |
Перелік змін 2.pdf
|
||||||
13 липня 2023 18:47 |
ТД (сервери мультилотова) зі змінами 2.docx.pdf
|
||||||
10 липня 2023 11:26 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
|
||||||
10 липня 2023 11:26 |
_ТД (сервери мультилотова) зі змінами.docx.pdf
|
||||||
04 липня 2023 16:44 |
ТД (сервери мультилотова).docx.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 07 липня 2023 15:07
Дата відповіді: 07 липня 2023 16:42
Шановний Замовник! в 5.1.1 розділу 5. Кваліфікаційні
критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47
Особливостей зазначено наступне:
Договір(-и) постачання аналогічного товару на суму не менше, ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі по кожному лоту окремо, документ(-и), що підтверджують факт передачі товару (накладна та/або
акт).
При цьому, учасник повинен надати в складі пропозиції оригінал або копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару, завірену учасником. Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Предмет закупівлі ДК 021:2015 48820000-2 Сервери
Технічне обладнання (сервер). Але відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі Додатку 2 це звичайні ноутбуки. Отже, чи буде вважатись аналогічним договір, предметом закупівлі якого є ноутбуки за іншим кодом ДК 021:2015?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Підприємство для виконання завдань, покладених на нього Черкаською міською територіальною громадою формує серверний комплекс, частиною якого будуть комп’ютерні сервери, що замовляються. Але ми розуміємо, що подібний товар може бути визначений також і за іншим ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Тому ви можете надати як аналогічний договір, предмет закупівлі якого визначений за іншим кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника за умови, що предмет закупівлі не нижчий за технічними та якісними характеристиками, ніж наведені у тендерній документації. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Кількість обладнання
Дата подання: 07 липня 2023 15:41
Дата відповіді: 07 липня 2023 16:25
В Додатку 2,3,4 до ТД міститься вимога:
Склад та характеристики кожної одиниці обладнання має відповідати технічним та якісним вимогам до цієї закупівлі. Кількість одиниць предмета закупівлі, що складає в цілому предмет закупівлі в кількості 4 комплекти, є обов’язковою та зміні не підлягає.
Кількість товару по лотах: №1 - 3 шт., №2 - 1 шт., №3 - 2 шт. Про які 4 комплекти йде мова, поясніть будь-ласка?
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження! Це технічна помилка. Кількість товару по лотах №1 - 3 шт., №2 - 1 шт., №3 - 2. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Стосовно обладнання
Дата подання: 10 липня 2023 12:40
Дата відповіді: 10 липня 2023 13:08
Доброго дня. Предметом закупівлі є сервери, проте відповідно до тз закупляються ноутбуки. Уточніть будь ласка, чи дійсно відповідно до тех завдання потрібно постачати ноутбуки? Дякуємо
Відповідь: Дякуємо за запитання! Підприємство для виконання завдань, покладених на нього Черкаською міською територіальною громадою формує серверний комплекс, частиною якого будуть комп’ютерні сервери, що замовляються. В даному випадку їх роль виконують ноутбуки, які будуть об'єднуватись в серверний комплекс.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-04-011780-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Колпаков С.О., Код ЄДРПОУ:2703718459
Дата подання: 11 липня 2023 17:36
Усунення дискримінаційних обмежень
Відповідно до Розділу ІІІ п.5 ТД: * Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що передбачає постачання товару, не гіршого за своїми технічними та якісними характеристиками, ніж наведені у цій тендерній документації.
Зазначену вище вимогу Документації зможуть виконати лише ті учасники, які мають досвід постачання ноутбуків топ-класу, в тому числі з потужною дискретною відеокартою та комп'ютерної техніки Apple, так як саме ця техніка чітко прописана у вимогах до лоту 3, що обмежує право взяти участь у Процедурі закупівлі інших суб’єктів господарювання, які мають досвід постачання, зокрема, ноутбуків інших виробників, з іншими характеристиками (з меншою діагоналлю екрана чи/або іншим процесором).
Постачальники ноутбуків в Україні продають вже готову продукцію від сторонніх Виробників, отже характеристики Товару не впливають на досвід постачання за аналогічними договорами. Якби вимоги стосувались саме виготовлення Товару, тоді наявність досвіду (виробництва) ноутбуків, не гірших за технічними та якісними характеристиками має місце.
Така вимога є дискримінаційною і такою, що обмежує коло учасників та є прямим порушенням Закону та дискримінує учасника, який не має можливості надати інформацію щодо виконання саме такого договору, але при цьому має досвід постачання комп'ютерної техніки, ноутбуків з іншими характеристиками, відмінними від вказаних у цій тендерній документації, а тому не в змозі прийняти участь у Процедурі закупівлі.
Просимо внести зміни в тендерну документацію в цій частині і дотримуватись основних принципів, закладений у статті 5 Закону про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Зазначену вище вимогу Документації зможуть виконати лише ті учасники, які мають досвід постачання ноутбуків топ-класу, в тому числі з потужною дискретною відеокартою та комп'ютерної техніки Apple, так як саме ця техніка чітко прописана у вимогах до лоту 3, що обмежує право взяти участь у Процедурі закупівлі інших суб’єктів господарювання, які мають досвід постачання, зокрема, ноутбуків інших виробників, з іншими характеристиками (з меншою діагоналлю екрана чи/або іншим процесором).
Постачальники ноутбуків в Україні продають вже готову продукцію від сторонніх Виробників, отже характеристики Товару не впливають на досвід постачання за аналогічними договорами. Якби вимоги стосувались саме виготовлення Товару, тоді наявність досвіду (виробництва) ноутбуків, не гірших за технічними та якісними характеристиками має місце.
Така вимога є дискримінаційною і такою, що обмежує коло учасників та є прямим порушенням Закону та дискримінує учасника, який не має можливості надати інформацію щодо виконання саме такого договору, але при цьому має досвід постачання комп'ютерної техніки, ноутбуків з іншими характеристиками, відмінними від вказаних у цій тендерній документації, а тому не в змозі прийняти участь у Процедурі закупівлі.
Просимо внести зміни в тендерну документацію в цій частині і дотримуватись основних принципів, закладений у статті 5 Закону про публічні закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2023 19:15
Дякуємо за звернення! Ваша вимога виконана, зміни до тендерної документації внесені.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-07-04-011780-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2378916847
Дата подання: 25 липня 2023 10:58
Дата подання: 25 липня 2023 10:58
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції
ФОП САВРУК ІННИ ВІКТОРІВНИ
Вважаю, що Замовником, при прийнятті рішення щодо дискваліфікації Скаржника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, а також процедуру закупівлі, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення про відхилення пропозиції Скаржника. Таке твердження ґрунтується на наступному.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 липня 2023 16:36
Рішення № 11502 від 27.07.2023.pdf
Дата публікації: 27 липня 2023 16:35
інформація про резолютивну частину рішення від 03.08.2023 № 12087.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2023 15:33
рішення від 03.08.2023 № 12087.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2023 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Під час проведення закупівлі відповідно коду ДК 021:2015 - 48820000-2: Сервери (UA-2023-07-04-011780-a) Замовником було прийнято рішення від 21.07.2023 р. № 17 про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП “Саврук Інна Вікторівна” за Лотом 3.
25.07.2023 р. подана скарга до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника. Рішенням Комісії від 03.08.2023 № 12087-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати вищезазначене Рішення.
З метою усунення порушення, зазначеного у скарзі, замовником
ВИРІШЕНО:
1. Скасувати Рішення Замовника від 21.07.2023 р. № 17.
2. Продовжити розгляд тендерних пропозицій учасників закупівлі UA-2023-07-04-011780-a за Лотом 3.
Дата виконання рішення замовником: 14 серпня 2023 09:47
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | технічне обладнання (сервер) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 171 541,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 857,71 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
3 шт
технічне обладнання (сервер)
ДК 021:2015: 48822000-6 — Комп’ютерні сервери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, 36
Дата доставки:
14 серпня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2023 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" |
110 448,00
UAH з ПДВ
|
110 448,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
167 990,94
UAH з ПДВ
|
167 990,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ковальова Наталія Володимирівна |
162 270,00
UAH з ПДВ
|
162 270,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" #2378916847 |
Переможець |
110 448,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2023 12:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2023 12:02
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 липня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 11:33
|
додаткова угода 2 | укладений |
04 вересня 2023 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 09:20
|
дод уг 1 до дог 8.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2023 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 15:40
|
договір | укладений |
15 серпня 2023 15:37
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
технічне обладнання (сервер) | 3 | штуки |
36 816,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товару до 30.09.2023 у зв'язку із перебуванням особи Замовника, уповноваженої на підписання договорів, у відпустці |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
технічне обладнання (сервер) | 3 | штуки |
36 816,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 серпня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Сторони домовились на підставі рішення Черкаської міської ради №44-6 від 07.08.2023 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022 №34-34 «Про бюджет Черкаської міської територіальної громади на 2023 рік (2357600000)», відповідно до якого зменшено видатки розвитку (бюджету розвитку) по КПКВК 2717670 «Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання» по об’єкту «Придбання технічного обладнання» достроково розірвати (припинити) дію Договору №8 від 14 серпня 2023 року з моменту підписання Сторонами цієї Додаткової угоди. |