Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА "КИЇВЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kyivzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +0442723536 kievzelenbudtender1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 449 188,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 491,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після приймання робіт на підставі проміжних та/або кінцевих Актів приймання виконаних будівельних робіт (типова форма №КБ-2-в) (далі - акт виконаних робіт за формою КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін, та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2023 12:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2023 12:12 |
Зміни Берковщина.docx | |
11 липня 2023 12:12 |
Нова редакція ТД Берковщина коригування (1).docx | |
11 липня 2023 12:12 |
Берковщина Додаток 1 нова редакція.docx | |
04 липня 2023 15:59 |
ТД Берковщина коригування.docx | |
04 липня 2023 15:59 |
Додаток 1 Берковщина коригування.docx | |
04 липня 2023 15:59 |
Додаток 5 Берковщина коригування.docx |
11 липня 2023 12:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 липня 2023 12:12 |
Зміни Берковщина.docx
|
|||
11 липня 2023 12:12 |
Нова редакція ТД Берковщина коригування (1).docx
|
|||
11 липня 2023 12:12 |
Берковщина Додаток 1 нова редакція.docx
|
|||
04 липня 2023 15:59 |
ТД Берковщина коригування.docx
|
|||
04 липня 2023 15:59 |
Додаток 1 Берковщина коригування.docx
|
|||
04 липня 2023 15:59 |
Додаток 5 Берковщина коригування.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-17-000053 ● 53907afca46a4f20a0087cbdf2f3259b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2023 № 229
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 17.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.10.2023 № 229
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2023-07-04-010653-a 04.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-19 12:05:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт благоустрою парку на Дніпровській набережній у районі затоки Берковщина у Дарницькому районі (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-04-010653-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-24 17:49:25
Відповідь
Розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначені згідно позитивного експертного звіту № 01921 від 28.10.2022, виданого ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» (додаток) та позитивного експертного звіту № 1203/е/21 від 21.10.2021, виданого ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «Ндіпроектреконструкція».
Тобто, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються отриманим позитивним експертним звітом № 01921 від 28.10.2022, виданого ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза».
Також інформуємо, що кошти на реалізацію зазначеного об’єкту передбачені відповідно до затвердженого адресного переліку об’єктів згідно Наказу УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) № 28 від 28.02.2023 (зі змінами).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-31 15:52:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт благоустрою парку на Дніпровській набережній у районі затоки Берковщина у Дарницькому районі (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-04-010653-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно з підпунктом 3 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: Інформація щодо наявності/відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей.
Яким чином Учасником процедури закупівель ТОВ «АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН» виконано вимоги підпункту 3 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: надання Інформації щодо наявності/відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-03 13:13:59
Відповідь
Згідно з вимогами пункту 5 розділу 3 тендерної документації замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей.
Поряд з цим, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності/наявності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Аналогічні вимоги містяться у пунктах 28 та 47 особливостей.
На виконання зазначених вище вимог тендерної документації та Особливостей, учасник – ТОВ «АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН», підтвердив відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції та наданням у складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі щодо відсутності/наявності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника, було перевірено інформацію, згідно з вимогами пункту 47 Особливостей та не було виявлено підстав для відмови учаснику в участі у закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, про що зазначено у протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КО «Київзеленбуд» від 19.07.2023 № 331/23.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-31 15:52:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт благоустрою парку на Дніпровській набережній у районі затоки Берковщина у Дарницькому районі (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-04-010653-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно з підпунктом 3 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: Інформація щодо наявності/відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей.
Яким чином Учасником процедури закупівель ТОВ «АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН» виконано вимоги підпункту 3 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: надання Інформації щодо наявності/відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-03 13:22:19
Відповідь
Згідно з вимогами пункту 5 розділу 3 тендерної документації замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей.
Поряд з цим, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності/наявності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Аналогічні вимоги містяться у пунктах 28 та 47 особливостей.
На виконання зазначених вище вимог тендерної документації та Особливостей, учасник – ТОВ «АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН», підтвердив відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції та наданням у складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі щодо відсутності/наявності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника, було перевірено інформацію, згідно з вимогами пункту 47 Особливостей та не було виявлено підстав для відмови учаснику в участі у закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, про що зазначено у протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КО «Київзеленбуд» від 19.07.2023 № 331/23.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зауваження враховані, підстави для притягнення винних осіб до вдповідальності відсутні.
2023-11-14 16:53:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН" |
7 431 864,59
UAH з ПДВ
|
7 431 864,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН" #41363848 |
Переможець |
7 431 864,59
UAH з ПДВ
|
19 липня 2023 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 09:14
|
ДУ2 до Д№115.8 від 01.08.2023.pdf | укладений |
26 грудня 2023 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 19:35
|
ДУ1 до Д№115.8 від 01.08.2023.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 19:32
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2023 09:32
|
Дог.115.8 від 01.08.2023.pdf | укладений |
03 серпня 2023 09:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни у пункти 1.1 та 2.1 договору та викласти їх у новій редакції. Також, у зв’язку із уточненням видів робіт за договором, сторони домовилися викласти у новій редакції додатки 1-4 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 115/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 серпня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі отриманого Замовником листа від Підрядника №20/12-05 від 20.12.2023 р.,Сторони дійшли взаємної згоди розірвати Договір з дати підписання цієї Додаткової угоди. |