Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУНЬЄВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04399714 |
Місцезнаходження: | 64323, Україна , Харківська обл., Ізюмський р-н, с. Куньє, вул. Миру, буд 4А |
Контактна особа: |
Світлана Матвієнко +380950467566 bux04399714@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2023 11:25 |
Початок аукціону: | 12 липня 2023 11:25 |
Очікувана вартість: | 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником наданих послуг в гривнях на розрахунковий рахунок виконавця, в межах надходження бюджетних асигнувань на дані послуги на рахунок замовника. Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2023 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2023 15:21 |
ТД вікна сільська рада Нова ред.docx |
04 липня 2023 15:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
04 липня 2023 15:21 |
ТД вікна сільська рада Нова ред.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-08-000049 ● 6eda28f942f64c0a87f26dff4dcb657a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2023 № 180
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 08.08.2023 № 180
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2023-07-04-009302-a 04.07.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 16:59:38
Запит про надання пояснень
Керівнику
КУНЬЄВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області, , ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, , інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-04-009302-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-15 19:07:41
КУНЬЄВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (надалі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: “Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи”
КУНЬЄВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (надалі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: “Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи” повідомляє наступне.
Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” з урахуванням термінології державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року №163 та Кошторисних нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова №281).
А також, відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Згідно з п.14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) - закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до ст.4 Закону.
Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель на підставі якого оголошено закупівлю: “Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи”.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі Постанова) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів на виконання вимог Постанови КУНЬЄВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ створено офіційний сайт розпорядника коштів за посиланням____________, але на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: “Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи” інформація за зазначеному сайті не розміщувалась з технічних причин, у зв’язку з тестовим режимом роботи сайту.
Враховуючи вище викладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні пояснення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель згідно висновку моніторінгу Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області, , ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-04-009302-a» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби під час проведення моніторингу закупівлі UA-2023-03-21-008894-a зобов’язало Куньєвську сільську раду здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання зобов’язаннь Куньєвська сільська рада видала Розпорядження №206-од від 15.08.2023 року «Про здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у сфері публічних закупівель у подальшому». Розпорядження №206-од від 15.08.2023 року додається. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів на виконання вимог Постанови КУНЬЄВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ створено офіційний сайт розпорядника коштів, але на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: «Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні Куньєвської сільської ради за адресою: вул. Миру 4А, с.Куньє, Ізюмського району, Харківської області, , ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-04-009302-a» інформація за зазначеному сайті не розміщувалась з технічних причин, у зв’язку з тестовим режимом роботи сайту. Повідомляємо, що Куньєвською сільською радою було заключено Договір про надання послуг №857 від 21 липня 2023 року «Послуги інформатизації (хостинг та технічна підтримка: kunevska-gromada.gov ua. ЄДРПОУ: 04399714 терміном 1 рік)» за ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням , що підтверджує неможливість оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-сайті на момент проведення закупівлі. Договір про надання послуг №857 від 21 липня 2023 року додається.
2023-08-22 10:08:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2023 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Гуро Андрій Іванович |
369 015,00
UAH з ПДВ
|
352 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІЗЮМБУДСЕРВІС" |
375 000,00
UAH з ПДВ
|
353 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Гуро Андрій Іванович #2663609534 |
Переможець |
352 999,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2023 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2023 09:54
|
Договір №07 23 від 25.07.2023.pdf | укладений |
25 липня 2023 09:52
|