Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вантажний автомобільний причеп
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2023-07-04-008504-a e594736a358f4233aa2e2013c8f14423
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Тетяна Юріївна

380536743833 analiz@kremen.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057287
Вебсайт: http://kremen.gov.ua
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2
Контактна особа: Авраменко Тетяна Юріївна
380536743833
analiz@kremen.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Вантажні автомобільні причепи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери

Тендерна документація

04 липня 2023 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-03-000061 ● 109461f87576407285c325f7275e6901
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2023 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.10.2023 Одеса № 243
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.10.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 03.10.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.10.2023 № 243
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
11 UA-2023-07-04-008504-a 04.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-05 11:45:34

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме ТОВ «Активбуд-М» (код ЄДРПОУ 44678428), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель? Надайте укладений договір, якщо це не суперечить нормам чинного законодавства, або інформацію щодо дати укладання відповідного договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-09 15:01:09

Пояснення на запит

Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області на виконання запиту про надання пояснень в ході проведення моніторингу закупівель відповідно до Наказу від 03.10.2023 № 243 «Про початок моніторингу процедур закупівель» повідомляє наступне.
1. Протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.07.2023 №197 (копія додається), на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), були зафіксовані обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі вантажного причепа, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1100000,00 грн.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", а також на основі отриманих комерційних пропозицій, на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: 1100000,00 грн. Згідно з рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 08.06.2023 № 1055 «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» були виділені кошти в сумі 1100000,00 грн на придбання вантажного автомобільного причепа з послідуючою безкоштовною передачею військовій частині А4674.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до реальних потреб замовника, що обумовлені необхідністю задоволення /виконання умов, зазначених в листі від військової частини А4674
від 29.06.2023 №1843/7066 та оптимального співвідношення ціни та якості, з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері.
2. Рішення щодо здійснення закупівлі вантажного причепа для забезпечення потреб військової частини А4674 (далі - Закупівля) без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пп. 1 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 було прийняте у зв’язку з наявністю підстав, а саме: листів від військової частини А4674(копіїі додаються).
3. Під час вибору постачальника товару головним критерієм оцінки була ціна, яку потенційні учасники надавали у комерційних пропозиціях (копії додаються), а також умови оплати та доставки, наявність товару та його комплектація. В результаці здійснення оцінки всіх потенційних постачальників товарів був укладений договір з ТОВ «Активбуд-М» від 03.07.2023 №281 без застосування електронної системи закупівель (копія додається).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АКТИВБУД-М"
#44678428
Переможець 1 100 000,00
UAH з ПДВ
04 липня 2023 14:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 09:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Вантажні автомобільні причепи 1 одиниця 1 100 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 100 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 183 333,33 UAH)