Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 09330000-1 Сонячна енергія (Комплект сонячної установки для системи резервного живлення із установкою)
Очікувана вартість
1 716 460,00 UAH
UA-2023-07-04-007808-a ● 0f7645534abe4523a3e7203ddfd71803
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 6" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001506 |
Місцезнаходження: | 61153, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Ювілейний, 54-Б |
Контактна особа: |
Тетяна Селезньова +380577255692 poliklinik6@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2023 11:18 |
Початок аукціону: | 13 липня 2023 11:18 |
Очікувана вартість: | 1 716 460,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 164,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09330000-1: Сонячна енергія
Подання тендерних пропозицій за частинами предмета закупівлі (лотами) умовами проведення цього тендеру замовником не передбачається. Документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, найменування торговельної марки (знаку для послуг), комерційні найменування, оригінальні патентовані назви, іноземні географічні назви, найменування юридичних осіб – нерезидентів України, загальноприйняті міжнародні терміни тощо). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою, аніж українська, потребують наявність перекладу українською мовою, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комплект сонячної установки для системи резервного живлення із установкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61153, Україна, Харківська область, м.Харків, просп. Ювілейний, 54-Б; 61026, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Ювілейний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09330000-1 — Сонячна енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар (партію Товару) здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Товару (партії Товару) на підставі видаткової накладної. Місцезнаходження замовника: 61153, Україна, Харківська обл., м. Харків, просп. Ювілейний, 54-Б, 61026, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Ювілейний, 2. Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 6» Харківської міської ради. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2023 14:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2023 14:15 |
проект договору.docx | |
04 липня 2023 14:15 |
тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога щодо часового обмеження на усунення несправностей системи
Дата подання: 05 липня 2023 19:12
Дата відповіді: 06 липня 2023 12:29
Шановний Замовнику! В п.1 Технічних вимог (Додаток №2 до Тендерної документації) вказано наступне «Час на усунення несправностей, що можуть виникнути в установці, не повинен перевищувати 24 години - про що учасник надає гарантійний лист.» Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, п.4 ст.22, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ми вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною. У разі, якщо на об’єкті Замовника, де функціонує предмет закупівлі, відсутній онлайн-моніторинг, та/або якщо виявлені несправності неможливо усунути онлайн, вимога про 24 години штучно обмежує коло учасників тими, хто територіально знаходиться найближче до Замовника. Учасник, який в силу поважних причин, не зможе усунути несправності в такий обмежений термін, згідно цієї вимоги не може бути переможцем закупівлі, що є дискримінацією та нерівними умовами для учасників закупівлі. Окрім того, зауважуємо, що далеко не всі технічні несправності можливо усунути в такий термін, навіть при можливості оперативного виїзду на об’єкт. У разі необхідності діагностики складових частин у сервісному центрі виробника, виконання ремонтних робіт чи заміни обладнання, час на усунення несправностей зазвичай перевищує 24 години. Вказаний строк для усунення несправностей не передбачений вимогами законодавства України в частині гарантійного обслуговування.
Просимо Вас внести відповідні зміни у тендерну документацію та виправити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення! Наголошуємо, що наше підприємство є об'єктом критичної інфраструктури, медичні послуги повинні надаватися безперервно, оскільки від цього залежить здоров'я пацієнтів. Мета закупівлі мати альтернативне джерело живлення для безперервної роботи та захисту нашого закладу у разі повної відсутності електроживлення. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Учасник має надати Довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у Учасника основного обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для виконання договорів постачання, а також наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які б змогли швидко усунути проблему.
СС2
Дата подання: 06 липня 2023 11:14
Дата відповіді: 06 липня 2023 12:29
Згідно чинних норм ДБН А.3.2-2-2009 об’єкти за адресою: 61153, Україна, Харківська область, м. Харків, просп. Ювілейний, 54-Б відноситься до об’єкту з класом наслідків СС2, відповідно в складі тендерної документації має бути проектно-кошторисна документація та експертиза. Просимо додати їх до тендерної документації.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення! Норми ДБН А.3.2-2-2009 (ДЕРЖАВНІ БУДІВЕЛЬНІ НОРМИ УКРАЇНИ) поширюються на загальнобудівельні і спеціальні будівельні роботи під час нового будівництва, розширення, реконструкції, капітального ремонту, реставрації будівель та споруд. Предметом закупівлі є обладнання.
Фотоелектричні модулі
Дата подання: 07 липня 2023 13:07
Дата відповіді: 07 липня 2023 15:29
Шановний Замовнику! Відповідно до наведених Вами вимог до фотоелектричних модулів, які є предметом закупівлі (Технічні вимоги, додаток 2 до Тендерної документації), повідомляємо наступне.
Описані характеристики фотоелектричних модулів, зокрема, показники струму та напруги, відповідають моделям фотомодулів потужністю до 380 Вт. Сучасні фотоелектричні модулі мають відмінні характеристики. Відповідно, постачання застарілих моделей на території України не відбувається, і дана вимога є дискримінаційною, оскільки штучно обмежує коло учасників лише тими, хто має відповідні старі залишки на своїх складах. Просимо обгрунтувати заявлені технічні характеристики фотомодуля , що вимагається, та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення! У відповідь на Ваше питання, повідомляємо наступне: технічні характеристики предмета закупівлі підбиралися згідно потреб і потужностей підприємства.
Місце для розміщення фотоелектричних модулів
Дата подання: 07 липня 2023 13:33
Дата відповіді: 07 липня 2023 15:29
Шановний Замовнику! Згідно технічних вимог, за адресою просп.Юбілейний, 54Б панелі повинні бути розміщенні під кутом нахилу 20-25 град. на ділянці з південної сторони плаского даху розміром не більше, ніж 60 м х 3,6 м. Згідно супутникових мап, за цією адресою є лише одна покрівля, довжиною більше 60 м. Але на ній нема вільного місця шириною 3,6 м. Тобто, нема вільної прямокутної ділянки розміром 60 м х 3,6 м, оскільки на площі знаходяться виходи інженерних споруд: вентканалів, можливо, витяжок. Відповідно, масив ФЕМ потужністю 41 кВт на такій площі неможливо розмістити. Просимо внести зміни в тендерну документацію та вказати точні gps координати місця, де планується розміщення фотоелектричних модулів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення! У відповідь на Ваше питання, повідомляємо наступне: на Нашу думку, ресурси супутникових мап не можуть дати об’єктивну оцінку площі покрівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-04-007808-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР "ТЕПЛОЦІЛЬ"", Код ЄДРПОУ:43699557
Дата подання: 28 липня 2023 09:44
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника
Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу, що тендерна пропозиція Учасника ФОП Захарової К.С. не відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією. Згідно Додатку 2, "предмет закупівлі повинен мати інструкцію з застосування. Для підтвердження учасником надається копія інструкції про застосування предмета закупівлі." При цьому учасник Захарова надає лист про відсутність інструкції, однак нічим не аргументує таку відсутність. Зазначаємо, що наявність технічних паспортів ніяким чином не заміняє інструкцію до використання, оскільки містить в собі різну інформацію, яка між собою не дублюється. Ненадання інструкції не належить до переліку формальних помилок, встановлених наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Крім того, згідно Особливостей та ЗУ "Про публічні закупівлі", в тендерній документації зазначено "під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)." Ненадання інструкції належить до випадків, пов'язаних з відсутні інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Тому така помилка не є невідповідністю, яку можна виправити протягом 24 годин.
Згідно п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможця, як це передбачено вимогами чинного законодавства України. У разі, якщо Замовник вважає, що дану невідповідність можна виправити протягом 24 годин, просимо ухвалити відповідне рішення із зазначенням аргументації і обгрунтування.
Додатково повідомляємо, що наданий учасником ФОП Захаровою К.С. технічний паспорт на фотомодуль містить ознаки підроблення та не може бути виданий виробником. Технічний паспорт на дану модель фотомодуля, представлений на офіційному веб-сайті виробника за посиланням http://www.ulicasolar.com/ має зовсім інший вигляд, складається з двох аркушів, а не з одного, та, на відміну від документа, наданого учасником ФОП Захаровою К.С., технічний паспорт від виробника містить детальну інформацію про всі характеристики фотомодуля, темпреатурні показники роботи, протоколи тестувань, механічні характеристики, гарантію, тощо.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможця, як це передбачено вимогами чинного законодавства України. У разі, якщо Замовник вважає, що дану невідповідність можна виправити протягом 24 годин, просимо ухвалити відповідне рішення із зазначенням аргументації і обгрунтування.
Додатково повідомляємо, що наданий учасником ФОП Захаровою К.С. технічний паспорт на фотомодуль містить ознаки підроблення та не може бути виданий виробником. Технічний паспорт на дану модель фотомодуля, представлений на офіційному веб-сайті виробника за посиланням http://www.ulicasolar.com/ має зовсім інший вигляд, складається з двох аркушів, а не з одного, та, на відміну від документа, наданого учасником ФОП Захаровою К.С., технічний паспорт від виробника містить детальну інформацію про всі характеристики фотомодуля, темпреатурні показники роботи, протоколи тестувань, механічні характеристики, гарантію, тощо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2023 11:22
Шановний Учаснику! У відповідь на вашу вимогу UA-2023-07-04-007808-a.b1 від 28.07.2023 р. повідомляємо наступне:
Згідно абзацу 4 розділу «Загальні Вимоги» Додатку 2 до тендерної документації «Предмет закупівлі повинен мати інструкцію з застосування. Для підтвердження учасником надається копія інструкції про застосування предмета закупівлі» , Учасником ФОП Захарова Кетерина Сергіївна надано Довідку щодо наявності інструкції про застосування вих. № 0723/26 від 07.07.2023 р. з додатками. Вимога замовника полягала у наданні інструкції на предмет закупівлі в цілому, а не на окремі складові частини. На комплект обладнання, що є предметом закупівлі в цілому інструкція відсутня, оскільки він може складатися з обладнання різних виробників. Технічні дані панелей, надані учасником, містили необхідну інформацію для підтвердження відповідності технічних параметрів панелей технічним вимогам тендерної документації. Також для підтвердження якості виробу були надані сертифікат та декларація відповідності на дану модель сонячної панелі.
Згідно абзацу 4 розділу «Загальні Вимоги» Додатку 2 до тендерної документації «Предмет закупівлі повинен мати інструкцію з застосування. Для підтвердження учасником надається копія інструкції про застосування предмета закупівлі» , Учасником ФОП Захарова Кетерина Сергіївна надано Довідку щодо наявності інструкції про застосування вих. № 0723/26 від 07.07.2023 р. з додатками. Вимога замовника полягала у наданні інструкції на предмет закупівлі в цілому, а не на окремі складові частини. На комплект обладнання, що є предметом закупівлі в цілому інструкція відсутня, оскільки він може складатися з обладнання різних виробників. Технічні дані панелей, надані учасником, містили необхідну інформацію для підтвердження відповідності технічних параметрів панелей технічним вимогам тендерної документації. Також для підтвердження якості виробу були надані сертифікат та декларація відповідності на дану модель сонячної панелі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2023 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР "ТЕПЛОЦІЛЬ"" |
1 648 529,00
UAH з ПДВ
|
1 648 529,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Захарова Катерина Сергіївна" |
1 707 426,00
UAH з ПДВ
|
1 707 426,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР "ТЕПЛОЦІЛЬ"" #43699557 |
Відхилено |
1 648 529,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2023 14:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 липня 2023 15:02
|
ФОП "Захарова Катерина Сергіївна" #3282900826 |
Переможець |
1 707 426,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2023 09:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:09
|
Додаткова угода 1 від 27.12.2023.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 11:41
|
Договір 01 08.pdf | укладений |
01 серпня 2023 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 01/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |