Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ КНП "ЦПМСД" ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ. ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, 97
Очікувана вартість
10 125 336,00 UAH
UA-2023-07-04-006347-a ● cb13a9576c3a4b3da0c095b48334b1e6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Печерського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26188550 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Івана Мазепи, будинок 2 |
Контактна особа: |
Кришталь Ірина Миколаївна 380673917429 econompol1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 10 125 336,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 626,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ КНП "ЦПМСД" ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ. ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, 97
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2023 13:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2023 13:11 |
обгрунтування доцільності, Велика Васильківська,97.docx | |
04 липня 2023 13:11 |
+обгрунтування доцільності, Велика Васильківська,97.pdf | |
04 липня 2023 13:10 |
+ТД особливості ПМСД капремонт ВАСИЛЬКІВСЬКА,97 закупівля.docx | |
04 липня 2023 13:06 |
+ТД особливості ПМСД капремонт ВАСИЛЬКІВСЬКА,97 закупівля.pdf |
04 липня 2023 13:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 липня 2023 13:11 |
обгрунтування доцільності, Велика Васильківська,97.docx
|
|||
04 липня 2023 13:11 |
+обгрунтування доцільності, Велика Васильківська,97.pdf
|
|||
04 липня 2023 13:10 |
+ТД особливості ПМСД капремонт ВАСИЛЬКІВСЬКА,97 закупівля.docx
|
|||
04 липня 2023 13:06 |
+ТД особливості ПМСД капремонт ВАСИЛЬКІВСЬКА,97 закупівля.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках».
Дата подання: 08 липня 2023 16:30
Дата відповіді: 11 липня 2023 15:08
Шановний Замовник, в документації наявна вимога надання посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках». Згідно технічного завдання об'єкт не має тимчасових або мобільних будівельних майданчиків то постає питання доцільності включення вимоги, яка не стосується закупівлі. Приберіть дану вимогу. Додатково уточнюю, що згідно закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до організації будівельного виробництва ДБН А.3.1-5:2016 "Будівельний майданчик - Територія, яка виділяється в установленому порядку для будівництва об'єктів, розміщення тимчасових будівель, споруд та інженерних мереж, будівельної техніки, будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та обладнання, які використовуються у процесі будівництва". Заходи з питань охорони праці на будівельних майданчиках регулюється «Мінімальними вимогами з охорони праці на тимчасових та мобільних будівельних майданчиках» (далі - Мінімальні вимоги), які затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 № 1050. Мінімальні вимоги встановлюють загальні вимоги до організації охорони праці та робочих місць на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках при виконанні будівельних робіт згідно з переліком видів будівельних робіт, на які поширюються мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, що наведений у додатку 1 до цих Мінімальних вимог. Роботи, що виконуються відповідно до предмету закупівлі, підпадають під перелік робіт з додатку 1 до Мінімальних вимог, а тому обов'язкова наявність працівників з підтвердженням про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»
Невідповідність Технічного завдання
Дата подання: 08 липня 2023 16:36
Дата відповіді: 11 липня 2023 15:10
Технічне завданя надано без матеріалів та обладнання. В роботах матеріали та обладнання визначаються проектом . Без цього неможливо коректно розрахувати вартість пропозиції учасника. Надайте відомість обсягів/тех завдання з матеріалами та обладнанням. Додатково повідомляєсо, що некоректне технічне завдання може слугувати підставою для визнання договору по даній закупівлі нікчемним та призвести до його розірвання - після звернення до ДАСУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, технічне завдання надане відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та містить інформацію щодо предмету закупівлі в обсязі, достатньому для підготовки тендерної пропозиції, у т.ч. формування ціни тендерної пропозиції.
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 08 липня 2023 16:40
Дата відповіді: 11 липня 2023 15:11
Шановний Замовник, в документації наявна дискримінаційна вимога стосовно суми виконання робіт за кожним аналогічним договором повинна становити не менше 50% від оголошеної суми тендерної закупівлі. Дана вимога незаконно обмежує коло потенційних учасників. Враховуючи практику оскаржень в АМКУ можна на 100% говорити, що вимога виконання робіт за кожним аналогічним договором повинна становити не менше 50% від оголошеної суми тендерної закупівлі - є дискримінаційною. Внесіть зміни до документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.16 Закону "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
Таким чином, не існує обмеження щодо суми виконання за аналогічним договором, вона встановлюється на власний розсуд Замовника. Також, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, аргументовані вимоги щодо якої замовник вважає за необхідне включити до її складу. Тому, з метою мінімізації ризиків невиконання державного замовлення та підтвердження фактичної спроможності Підрядника виконати ним взяті на себе зобов’язання щодо виконання договору про закупівлю якісно та у визначені терміни, було встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції суми виконання робіт за кожним аналогічним договором, яка повинна становити не менше 50% від оголошеної суми тендерної закупівлі, адже, виконання договору в сумі, скажімо, 500 тис. грн., не гарантує можливість виконання договору в сумі 10 млн. грн. З метою недопущення дискримінації та звуження кола потенційних учасників і була встановлена вимога щодо виконання аналогічного договору на рівні 50%, а, не скажімо 100%. Відповідно до умов тендерної документації та оголошення про проведення закупівель, для такого значного обсягу проведення ремонтних визначені стислі строки, тому для збереження якості виконання таких робіт потрібно залучити підрядників, які мають досвід для виконання подібного обсягу робіт. Зазначена вимога жодним чином не має дискримінаційного підґрунтя та покликана убезпечити Замовника від недобросовісних підрядників.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
Таким чином, не існує обмеження щодо суми виконання за аналогічним договором, вона встановлюється на власний розсуд Замовника. Також, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, аргументовані вимоги щодо якої замовник вважає за необхідне включити до її складу. Тому, з метою мінімізації ризиків невиконання державного замовлення та підтвердження фактичної спроможності Підрядника виконати ним взяті на себе зобов’язання щодо виконання договору про закупівлю якісно та у визначені терміни, було встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції суми виконання робіт за кожним аналогічним договором, яка повинна становити не менше 50% від оголошеної суми тендерної закупівлі, адже, виконання договору в сумі, скажімо, 500 тис. грн., не гарантує можливість виконання договору в сумі 10 млн. грн. З метою недопущення дискримінації та звуження кола потенційних учасників і була встановлена вимога щодо виконання аналогічного договору на рівні 50%, а, не скажімо 100%. Відповідно до умов тендерної документації та оголошення про проведення закупівель, для такого значного обсягу проведення ремонтних визначені стислі строки, тому для збереження якості виконання таких робіт потрібно залучити підрядників, які мають досвід для виконання подібного обсягу робіт. Зазначена вимога жодним чином не має дискримінаційного підґрунтя та покликана убезпечити Замовника від недобросовісних підрядників.
надати копію 2-х аналогічних договорів на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції або будівництва закладів охорони здоров’я,
Дата подання: 08 липня 2023 16:44
Дата відповіді: 11 липня 2023 15:12
Обгрунтуйте свідоме обмеження кола потенційних учасників вимогою надати копію 2-х аналогічних договорів на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції або будівництва саме в закладів охорони здоров’я. Чому учасник, який має кваліфікований пермонал, обладання та досвід - наприклад із закладами освіти чи мвс не може взяти участь у даній закупівлі? Внесіть зміни до документації та приберіть вимогу , яка є дискримінаційною та такою,що обмежує коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.16 Закону "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Враховуючи те, що предметом оголошеної закупівлі є капітальний ремонт закладу охорони здоров'я та те, що, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, аргументовані вимоги щодо якої замовник вважає за необхідне включити до її складу, Замовник з метою мінімізації ризиків невиконання державного замовлення та підтвердження фактичної спроможності Підрядника виконати робити саме за зазначеним предметом закупівлі встановив вимогу щодо надання у складі пропозиції копію 2-х аналогічних договорів на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції або будівництва саме в закладів охорони здоров’я.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" |
9 945 209,09
UAH з ПДВ
|
9 945 209,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" #32343522 |
Переможець |
9 945 209,09
UAH з ПДВ
|
13 липня 2023 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:59
|
ДУ№2 Васильківська -ремонт.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 16:52
|
ДУ 1 Васильк.97.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2023 12:21
|
скан договору Вел Васильківська.pdf | укладений |
25 липня 2023 12:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2 УБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2 УБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |