Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 259 816,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2023 11:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2023 11:42 |
ТД_КР проїзду до озера.docx | |
04 липня 2023 11:42 |
Проект договору_КР проїзду до озера.docx | |
04 липня 2023 11:42 |
Технічне завдання_КР проїзду до озера.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-21-000024 ● 83128175033c4426b534c0bc5cf0f232
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2023 10:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.09.2023 № 41-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 21.09.2023 №41-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-07-04-004618-a 04.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-22 12:02:55
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт проїзду до озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-04-004618-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-27 18:18:34
Відповідь на звернення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт проїзду до озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-04-004618-a), повідомляємо наступне:
Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Проектно-кошторисна документація по даному об'єкту пройшла експертизу (наявний позитивний експертний звіт від 28 червня 2023 № І-0106-23/ПРОЕКСП).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-dk-0212015-kod-45233000-9-budivnictvo-vlastovuvannya-fundamentu-ta-pokrittya-sose-dorig-kapitalnii-remont-proyizdu-do-ozera-v-parku-im-t-sevcenka-v-m-kolomiyi
Розмір бюджетного призначення на даний об'єкт будівництва затверджений рішенням міської ради від 24.07.2023 р. № 2898-45/2023 «Про уточнення бюджету Коломийської міської територіальної громади на 2023 рік (09530000000)» в сумі 5 200 000,00 грн.
Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку робочого
проекту.
2. Сканкопія відомості об'ємів робіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-28 17:02:04
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт проїзду до озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-04-004618-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ПМК-22» з огляду на те, що до складу ціни пропозиції (твердої договірної ціни) ТОВ «ПМК-22» не включено кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам пунктів 5.31 та 5.33 Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-03 16:29:57
Відповідь на звернення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт проїзду до озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-04-004618-a), повідомляємо наступне:
Відповідно до Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, де зазначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі.
У пункті 2.3 Додатку 6 до тендерної документації «Проєкт договору підряду» замовником встановлено, що ціна договору є динамічна. Учасник торгів ТОВ «ПМК-22» у своїй тендерній пропозиції надав підтвердження про згоду з усіма істотними умовами проєкту договору (довідка від 08.07.2023 р., вих. № 10-08,07/23).
Відповідно до вимог пункту 5.31 Настанови, кошти на покриття ризиків за динамічної договірної ціни не враховуються.
Відповідно до положень пункту 6.3 Настанови, передбачено, що за динамічної договірної ціни прямі витрати при визначенні вартості виконаних робіт розраховуються на підставі нормативних витрат трудових і матеріально-технічних ресурсів, виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та цін ресурсів, прийнятих в договірній ціні. Компенсація підряднику витрат, спричинених зростанням вартості матеріально-технічних ресурсів, здійснюється у складі вартості цих ресурсів за поточними цінами відповідно до умов, передбачених договором підряду.
Учасником ТОВ «ПМК-22» при поданні документу «Договірна ціна» помилково зазначено вид договірної ціни - тверда. Це є формальною помилкою, оскільки не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням комунального господарства Коломийської міської ради розглянуто висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про результати моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт проїзду до озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-04-004618-a) та повідомляє наступне. Щодо виконання зобов'язання по усуненню порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зазначених у висновку повідомляємо, що на даний час умови Договору підряду від 21 липня 2023 року № 188 виконуються сторонами в повному обсязі, будь-які претензії щодо якості виконання робіт у замовника відсутні, а тому відсутні будь-які законні підстави для розірвання договору в односторонньому порядку. З метою усунення порушення, замовником надіслано листа від 17.10.2023р. № 613/2.18.6-46/07 ТОВ «ПМК-22» з пропозицією щодо розірвання договору. Додатково повідомляємо, що проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, Лесних Галиною Іванівною, щодо недопущення в подальшому порушення вимог законодавства при складанні тендерної документації.
2023-10-18 15:27:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПМК-22" |
5 103 130,00
UAH з ПДВ
|
5 103 130,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПМК-22" #34623964 |
Переможець |
5 103 130,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2023 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2023 16:12
|
Додаткова угода_1 до 188.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2023 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 14:44
|
Договір_188.pdf | укладений |
21 липня 2023 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору № 188 від 21 липня 2023 року, в зв'язку із зміною реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 188 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/188 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |