Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Уляна Долаврук +380343320759 towerko_prkb.ulyana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2023 11:36 |
Початок аукціону: | 12 липня 2023 11:36 |
Очікувана вартість: | 5 152 137,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 760,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
"Капітальний ремонт вул. Шипайла в м. Коломиї"
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2023 11:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2023 11:12 |
Тендерна документація по ремонту на вул.Шипайла.docx | |
04 липня 2023 11:12 |
Додаток 5 до тендерної документації по ремонту на вул.Шипайла.doc | |
04 липня 2023 11:12 |
Додаток 3 до тендерної документації по ремонту на вул.Шипайла.docx | |
04 липня 2023 11:12 |
Додаток 4 до тендерної документації по ремонту на вул.Шипайла.docx | |
04 липня 2023 11:12 |
Додаток 1 до тендерної документації по ремонту на вул.Шипайла.docx | |
04 липня 2023 11:12 |
Додаток 2 до ТД по ремонту на вул.Шипайла.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-30-000062 ● c615eb894b3b48d1b3849ed7cca0899a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2023 № 55-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-07-04-003687-a 04.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-31 17:34:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг «Капітальний ремонт вул. Шипайла в м. Коломиї», очікуваною вартістю
5 152 137,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-04-003687-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ПБС», вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-01 11:23:04
Відповідь на запит про надання пояснень
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг «Капітальний ремонт вул. Шипайла в м. Коломиї» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-04-003687-a), повідомляємо наступне.
Щодо запитання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Паспорт бюджетної програми розміщений на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://dani.kolrada.gov.ua/dataset/ttacnoptn-6iodxethnx-nporpam-ha-2023-pik-ykr Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-dk-0212015-kod-45233000-9-budivnictvo-vlastovuvannya-fundamentu-ta-pokrittya-sose-dorig-kapitalnii-remont-vul-sipaila-v-m-kolomiyi.
Щодо дотримання переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ПБС», вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника повідомляємо, що при поданні тендерної пропозиції 11 липня 2023 року, учасником завантажено файли «30. Інформаційна довідка про наявність чинної ліцензії.pdf», «31. Ліцензія ТОВ ПБС.PDF», «19. Інформаційна довідка про підпис договору.pdf».
Після визначення переможця процедури закупівлі - ТОВ «ПБС», 04 серпня 2023 року, ним на майданчику серед інших документів, подання яких передбачено в додатку 1 до тендерної документації в тому числі було опубліковано «6. Інформаційна довідка про право підпису договору про закупівлю для ПЕРЕМОЖЦЯ», «7. Лист-пояснення про ліцензію для ПЕРЕМОЖЦЯ», «8. Ліцензія ТОВ ПБС для ПЕРЕМОЖЦЯ», « 9. Протокол ЗБ на призначення директора ТОВ ПБС для ПЕРЕМОЖЦЯ», « 10. Рішення ЄУ про участь у закупівлях за кошти державного та місцевого бюджету, бюджетів територіальних громад 2021 ТОВ ПБС для ПЕРЕМОЖЦЯ», «11. Рішення ЄУ на вчинення правочину по предмету закупівлі для ПЕРЕМОЖЦЯ», «12. Наказ на переведення на посаду директора ТОВ ПБС Пастернака О.С. для ПЕРЕМОЖЦЯ».
На виконання вимог пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації оригінали вищевказаних документів, завантажених після визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «ПБС» надало Замовнику при укладанні договору.
- ЗКР.pdf
- ЛК.pdf
- ВР.pdf
- 6. Інформаційна довідка про право підпису договору про закупівлю для ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
- 11. Рішення ЄУ на вчинення правочину по предмету закупівлі для ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
- Наказ на переведення на посаду директора ТОВ ПБС Пастернака О.С..PDF
- Протокол ЗБ на призначення директора ТОВ ПБС.pdf
- Лист-пояснненя про ліцензію.pdf
- Ліцензія ТОВ ПБС.PDF
- Електронний підпис
- Експертний звіт.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 11:38:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг «Капітальний ремонт вул. Шипайла в м. Коломиї», очікуваною вартістю
5 152 137,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-04-003687-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. З яких причин, Замовник, на виконання вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі, не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПБС», оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
Зокрема, на вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 12 год 34 хв 03 серпня 2023, завантажити договірну ціну, що є невід'ємною частиною аналогічного договору в повному обсязі, в тендерній пропозиції ТОВ «ПБС» в електронній системі закупівель 02 серпня 2023 року завантажено файл «2. Локальний кошторис та відомість ресурсів», який містить локальний кошторис на будiвельнi роботи № 2-1-1; пояснювальну записку; розрахунки № №1-4, 8, 9, 10, 11, 12, 14; кошторисний розрахунок; пiдсумкову вiдомiсть ресурсів, які не підписані жодною зі сторін аналогічного договору від 01.06.2021 № 16-21, укладеного ТОВ «ПБС» з Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації.
2. Просимо повідомити відсоток виконання договору від 14.08.2023 № 227, укладеного за результатами зазначеної процедури закупівлі, та суму сплачених коштів за виконані роботи (з наданням підтверджуючих документів).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-14 14:01:37
Відповідь на запит про надання пояснень
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг «Капітальний ремонт вул. Шипайла в м. Коломиї» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-04-003687-a), повідомляємо наступне.
Щодо не виправлення учасником, товариством з обмеженою відповідальністю «ПБС» виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
02 серпня 2023 року замовником було опубліковано вимогу про усунення порушення, одним з пунктів вимоги, було прописано, що з метою усунення невідповідностей в документах учаснику необхідно було завантажити договірну ціну по аналогічному договору в повному обсязі, а саме локальний кошторис та відомість ресурсів. Згідно умов прописаних в договорі, що завантажений товариством з обмеженою відповідальністю «ПБС» для підтвердження виконання аналогічного договору, а саме, в пункті 24.1. договору від 01.06.2023 року №16-21 будівельного підряду по об'єкту "Капітальний ремонт дороги вул. Героїв Майдану в м. Новограді-Волинському Житомирської області" (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) зазначено, що додатками (невід'ємними частинами) до Договору є:
-Додаток №1- Договірна ціна;
-Додаток №2 – Календарний графік виконання робіт;
- Додаток №3 -Протокол погодження договірної ціни.
При поданні тендерної пропозиції, згідно умов прописаних в додатку 1 до тендерної документації, а саме, що з метою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати сканкопії з оригіналів аналогічного договору (про який вказана інформація у таблиці), який виконувався у 2019 - 2023 роках за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору, учасником було завантажено копію договору з всіма невід'ємними частинами договору.
Згідно Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі, договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 даної Настанови.
Замовником було допущено технічну помилку та у вимозі про усунення порушення прописано вимогу завантаження договірної ціни по аналогічному договору в повному обсязі, а саме локальний кошторис та відомість ресурсів, які не являються невід'ємними частинами договору, тож не вимагалися згідно умов прописаних у пункті 3.2 додатку 1 до тендерної документації.
Проте, на виконання даної вимоги учасником завантажено файл «2. Локальний кошторис та відомість ресурсів», який містить локальний кошторис на будiвельнi роботи № 2-1-1; пояснювальну записку; розрахунки № №1-4, 8, 9, 10, 11, 12, 14; кошторисний розрахунок; пiдсумкову вiдомiсть ресурсів, які не підписані жодною зі сторін аналогічного договору від 01.06.2021 № 16-21, укладеного ТОВ «ПБС» з Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації.
У відповідності до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Так як Замовником по аналогічному за предметом закупівлі договору виступав Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, управління комунального господарства Коломийської міської ради звернулось до замовника по аналогічному договору з метою підтвердження достовірності документів поданих учасником на виконання вимоги про усунення порушення, а також в електронній системі закупівель було проаналізовано закупівлю "Капітальний ремонт дороги вул. Героїв Майдану в м. Новограді-Волинському Житомирської області" (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2021-04-14-006324-b), подану товариством з обмеженою відповідальністю «ПБС» документацію, завантажений договір від 01.06.2023 року №16-21 з додатками (невід'ємними частинами договору) та звіт про виконання договору про закупівлю. Факту зазначення у тендерній пропозиції учасника недостовірної інформації, яка б була суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону, Замовником не виявлено, тому підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відсутні.
Щодо відсотку виконання договору від 14.08.2023 № 227, укладеного за результатами зазначеної процедури закупівлі, та суму сплачених коштів за виконані роботи.
Станом на 14.11.2023 року, підрядником, товариством з обмеженою відповідальністю «ПБС» по договору про закупівлю робіт від 14.08.2023 року №227 по предмету закупівлі «Капітальний ремонт вул. Шипайла в м.Коломиї» ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, виконано роботи в розмірі 100%, всі договірні зобов'язання виконані в повному обсязі, зауваження зі сторони замовника відсутні. Проте за виконані підрядником роботи, на даний час, замовником профінансовано тільки 2 281 349,53 грн.
У зв'язку із введенням воєнного стану, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (із змінами), у 2023 році Казначейство та органи Казначейства здійснюють платежі за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в черговості, де роботи з будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах) фінансуються у другу чергу, тож оплата за виконані роботи проходить з затримкою фінансування.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг "Капітальний ремонт вул. Шипайла в м. Коломиї"» (оголошення UA-2023-07-04-003687-a) повідомляємо, що зауваження, викладені у висновку прийняті до відома, з уповноваженою особою управління комунального господарства Коломийської міської ради проведено роз’яснювальну роботу та здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Уповноважена особа в подальшому зобов’язується не допускати недотримання вимог абзацу першого пункту 3 статті 22 Закону, абзацу першого пункту 17 Особливостей, абзацу першого пункту 28 Особливостей.
2023-11-22 16:43:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2023 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" |
4 563 364,80
UAH з ПДВ
|
4 563 364,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПБС |
4 980 000,00
UAH з ПДВ
|
4 954 239,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПМК-22" |
4 996 714,00
UAH з ПДВ
|
4 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 |
Відхилено |
4 563 364,80
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 08:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 липня 2023 08:48
|
ТОВ ПБС #32872788 |
Переможець |
4 954 239,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2023 16:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 серпня 2023 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2024 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2024 15:10
|
Дод угода Шипайла 2.pdf | зміни до договору |
18 липня 2024 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 13:43
|
Договір №227 від 14.08.2023.pdf | укладений |
14 серпня 2023 13:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 227 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/227 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |