Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15110000-2 – М'ясо (окремі порційні частини курячі заморожені (четвертина задня курчат - бройлерів) (ДК 021:2015 15112130-6 курятина); печінка яловича, заморожена (ДК 021:2015 15114000-0 потрухи))
Очікувана вартість
1 117 416,00 UAH
UA-2023-07-04-000947-a ● 6263b994069d4c97ae5039cc0644eec1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3" |
Код ЄДРПОУ: | 02003675 |
Вебсайт: | http://khrcph.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 61068, Україна , Харківська обл., місто Харків, Московський район ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ПАВЛОВА буд. 46 |
Контактна особа: |
Олександр Тижненко +380577381062 sabdacha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 09:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 117 416,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 174,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12500 кілограм
четвертина задня курчат - бройлерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
600 кілограм
печінка яловича, заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2023 09:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2023 09:24 |
ТД за Особл + дог..doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-04-000947-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 06 липня 2023 11:27
Про трудові книжки
ВИМОГА №1
У п.2.5. Додатку 1 Тендерної документації вказано, що «…Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1
У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі:
- документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі:
- для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
- для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*…».
Вимога надання учасником копій трудових книжок у кількості сім осіб - це обмежує право участі у закупівлі тих учасників, у яких працівники залучені не за трудовими, а за цивільно-правовими договорами.
Вищеперелічені вимоги суперечать положенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель.
Для цього вищевказані вимоги тендерної документації вимагаю вилучити.
Розгорнути
Згорнути
У п.2.5. Додатку 1 Тендерної документації вказано, що «…Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1
У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі:
- документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі:
- для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
- для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*…».
Вимога надання учасником копій трудових книжок у кількості сім осіб - це обмежує право участі у закупівлі тих учасників, у яких працівники залучені не за трудовими, а за цивільно-правовими договорами.
Вищеперелічені вимоги суперечать положенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель.
Для цього вищевказані вимоги тендерної документації вимагаю вилучити.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2023 14:03
Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Просимо більш уважно ознайомитися з вимогами ТД. Замовником з урахуванням принципу недискримінації, встановленно альтернативні підстави підтвердження наявності працівників Учасником. З наведених підстав в вимозі Замовник не вбачає підстав для внесення змін в Тендерну документацію та наголошує, що тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Просимо більш уважно ознайомитися з вимогами ТД. Замовником з урахуванням принципу недискримінації, встановленно альтернативні підстави підтвердження наявності працівників Учасником. З наведених підстав в вимозі Замовник не вбачає підстав для внесення змін в Тендерну документацію та наголошує, що тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
Номер вимоги: UA-2023-07-04-000947-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 06 липня 2023 13:57
Про правові підстави працівників
ВИМОГА №2
У п.2.1. Додатку 1 Тендерної документації вказано про наявність «…Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід…»
У п.2.5. Додатку 1 Тендерної документації вказано, що «…Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1
У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі:
- документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі:
- для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
- для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*…».
Тендерна документація вимагає від учасників торгів наявність сімох працівників для виконання супутньої послуги, пов’язаною з постачанням цього товару. Для чого учасник повинен підтвердити трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками. У випадку, якщо до виконання супутньої послуги буде залучатися третя особа, яка є суб’єктом господарювання, яка здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі, то вимагається надати документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі. Тобто учасник повинен буде надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують правові підстави між учасником торгів та працівниками третьої особи (суб’єктом господарювання), яка не є співвиконавцем. При цьому у вимогах тендерної документації відсутня правова підстава, згідно якої учасник у своєї тендерної пропозиції буде надавати документи на сімох працівників, з якими у нього немає трудових взаємовідносин, з метою стати Переможцем.
Договір транспортного експедирування (надання послуг) та зберігання між Учасником та Перевізником (Зберігачом) не є правовою підставою для залучення Учасником сімох працівників, які належать третій особі. Відсутність цієї вимоги суперечить положенню ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: запобігання корупційним діям і зловживанням, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Для цього у текст тендерної документації додати вимогу про наявність правової підстави, згідно якої Учасник може бути задіювати сімох працівників, які йому не належать.
Розгорнути
Згорнути
У п.2.1. Додатку 1 Тендерної документації вказано про наявність «…Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід…»
У п.2.5. Додатку 1 Тендерної документації вказано, що «…Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1
У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі:
- документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі:
- для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
- для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*…».
Тендерна документація вимагає від учасників торгів наявність сімох працівників для виконання супутньої послуги, пов’язаною з постачанням цього товару. Для чого учасник повинен підтвердити трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками. У випадку, якщо до виконання супутньої послуги буде залучатися третя особа, яка є суб’єктом господарювання, яка здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі, то вимагається надати документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі. Тобто учасник повинен буде надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують правові підстави між учасником торгів та працівниками третьої особи (суб’єктом господарювання), яка не є співвиконавцем. При цьому у вимогах тендерної документації відсутня правова підстава, згідно якої учасник у своєї тендерної пропозиції буде надавати документи на сімох працівників, з якими у нього немає трудових взаємовідносин, з метою стати Переможцем.
Договір транспортного експедирування (надання послуг) та зберігання між Учасником та Перевізником (Зберігачом) не є правовою підставою для залучення Учасником сімох працівників, які належать третій особі. Відсутність цієї вимоги суперечить положенню ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: запобігання корупційним діям і зловживанням, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Для цього у текст тендерної документації додати вимогу про наявність правової підстави, згідно якої Учасник може бути задіювати сімох працівників, які йому не належать.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2023 14:04
Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Підстави залучення працівників передбачені Цивільним кодексом України/трудовим законодавством України. Замовником при підготовці Тендерної документації враховані різні підстави залучення працівників учасником, тим самим розширюючи коло потенційних учасників. Просимо Вас детально ознайомитися з умовами тендерної документації та не зловживати правами наданими ЗУ «Про публічні закупівлі» учасникам. На підставі наведеного Замовник не вбачає підстав для внесення змін.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Підстави залучення працівників передбачені Цивільним кодексом України/трудовим законодавством України. Замовником при підготовці Тендерної документації враховані різні підстави залучення працівників учасником, тим самим розширюючи коло потенційних учасників. Просимо Вас детально ознайомитися з умовами тендерної документації та не зловживати правами наданими ЗУ «Про публічні закупівлі» учасникам. На підставі наведеного Замовник не вбачає підстав для внесення змін.
Номер вимоги: UA-2023-07-04-000947-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 06 липня 2023 15:11
Про супутню послугу, пов'язану зі зберіганням
Вимога № 3
У п..1.3-п.1.8 та п.2.1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає надання послуги, пов’язаної зі зберіганням та пов’язаними з ним послугами, наявність працівників - комірника відповідної кваліфікації, якій має необхідні знання та досвід, та буде залучений для надання послуги, пов’язаної з обігом предмету закупівлі - товару. Таким чином, Замовник вимагає обов’язкову наявність
надання супутніх послуг, пов’язаних зі зберіганням та пов’язаними з ним послугами, завантаженням, транспортуванням та експедируванням, с наступним відвантаженням товару. Більша частина супутніх послуг немає ніякого відношення до закупівлі товару (ДК 021:2015 15110000-2 – М'ясо), та відносяться к закупівлі послуг по зберіганню та інше. Відповідно п. 34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «.. товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів…». Тобто Замовником торги проводяться на закупівлю товару, а також послуги, пов’язаної з постачанням цього товару. Згідно діючого законодавства України, а саме п.1 ст.909 ЦВК України перевезення вантажу складається з трьох елементів: завантаження, транспортування та розвантаження. Предметом договору перевезення вантажу є транспортна послуга по переміщенню товару, тому вимога у тендерній документації по зберіганню та пов’язаними з ним послугами та наявністю комірника протиречить діючому законодавству.
Також вимога по зберіганню та пов’язаними з ним послугами відсутня у тексті проекту договору п.2.4 (до ціни Товару включено вартість доставки) та п.4.5 (товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок)
Додатка 6 до тендерної документації.
Тому, кваліфікаційна вимога по зберіганню та пов’язаними з ним послугами та наявністю комірника є корупційною, яка звужує коло потенційних учасників.
Вищезазначені вимоги суперечать положенням п.2, п.4, п.6 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель. Для цього вищевказані вимоги тендерної документації вимагаю вилучити.
Розгорнути
Згорнути
У п..1.3-п.1.8 та п.2.1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає надання послуги, пов’язаної зі зберіганням та пов’язаними з ним послугами, наявність працівників - комірника відповідної кваліфікації, якій має необхідні знання та досвід, та буде залучений для надання послуги, пов’язаної з обігом предмету закупівлі - товару. Таким чином, Замовник вимагає обов’язкову наявність
надання супутніх послуг, пов’язаних зі зберіганням та пов’язаними з ним послугами, завантаженням, транспортуванням та експедируванням, с наступним відвантаженням товару. Більша частина супутніх послуг немає ніякого відношення до закупівлі товару (ДК 021:2015 15110000-2 – М'ясо), та відносяться к закупівлі послуг по зберіганню та інше. Відповідно п. 34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «.. товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів…». Тобто Замовником торги проводяться на закупівлю товару, а також послуги, пов’язаної з постачанням цього товару. Згідно діючого законодавства України, а саме п.1 ст.909 ЦВК України перевезення вантажу складається з трьох елементів: завантаження, транспортування та розвантаження. Предметом договору перевезення вантажу є транспортна послуга по переміщенню товару, тому вимога у тендерній документації по зберіганню та пов’язаними з ним послугами та наявністю комірника протиречить діючому законодавству.
Також вимога по зберіганню та пов’язаними з ним послугами відсутня у тексті проекту договору п.2.4 (до ціни Товару включено вартість доставки) та п.4.5 (товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок)
Додатка 6 до тендерної документації.
Тому, кваліфікаційна вимога по зберіганню та пов’язаними з ним послугами та наявністю комірника є корупційною, яка звужує коло потенційних учасників.
Вищезазначені вимоги суперечать положенням п.2, п.4, п.6 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель. Для цього вищевказані вимоги тендерної документації вимагаю вилучити.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2023 14:06
Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Просимо більш уважно ознайомитися з вимогами ТД. Замовником проводиться закупіля товарів. З наведених підстав в вимозі Замовник не вбачає підстав для внесення змін в Тендерну документацію та наголошує, що тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Просимо більш уважно ознайомитися з вимогами ТД. Замовником проводиться закупіля товарів. З наведених підстав в вимозі Замовник не вбачає підстав для внесення змін в Тендерну документацію та наголошує, що тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
Номер вимоги: UA-2023-07-04-000947-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 06 липня 2023 15:59
Про розрахунок супутньої послуги
Вимога № 4
У п.п.1.1 та п.п.2.1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає наявність не менше ніж двох рефрижераторів для перевезення харчових продуктів тваринного походження та працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
Таким чином Замовник вимагає обов’язкову наявність двох автотранспортних засобів та сімох працівників для підтвердження кваліфікаційних вимог з учасника. Наявність про певну кількість автотранспортних засобів та про певну кількість працівників Замовник вимагає з метою надання супутніх послуг, пов’язаних зі зберіганням та пов’язаними з ним послугами, завантаженням, транспортуванням та експедируванням, с наступним відвантаженням товару. Більша частина супутніх послуг немає ніякого відношення до закупівлі товару (ДК 021:2015 15110000-2 – М'ясо), та як відносяться к закупівлі послуг по зберіганню та інше. Відповідно з п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «.. товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів…». Тобто Замовником торги проводяться на закупівлю товару, а також послуги, пов’язаної з постачанням цього товару. Згідно діючого законодавства України, а саме п.1 ст.909 ЦВК України перевезення вантажу складається з трьох елементів: завантаження, транспортування та розвантаження. Предметом договору перевезення вантажу є транспортна послуга по переміщенню товару, тому вимога у тендерній документації по зберіганню та пов’язаними з ним послугами та наявністю комірника протиречить діючому законодавству.
Відповідно до п.4.1 Проекту договору Додатку 6 тендерної документації поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника… . У п.2.4 до ціни Товару включено вартість доставки та у п. 4.5 Проекту договору Додатку 6 тендерної документації Товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок. Тобто відповідно з проектом договору учасник торгів повинен самостійно приймати рішення про залучання певної кількості автотранспортних засобів та їх тоннажу, певної кількості працівників, задіяних у наданні супутньої послуги, пов’язаної з постачанням цього товару.
У Додатку 2 тендерної документації «Вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» відсутня інформація про конкретні види та точні обсяги послуг, порядок їх виконання. Відсутність інформації щодо обсягів послуг фактично унеможливлює коректний розрахунок ціни за одиницю товару, оскільки інформація про конкретній об’єм супутньої послуги, пов’язаної з постачанням товару на одне відвантаження, не зазначене у повному обсязі. За таких умов учасники торгів надають не фактичну ціну на конкретний обсяг послуг, а узагальнені гранічні данні про ціну послуг невідомого обсягу. Такий підхід фактично унеможливлює контроль за виконанням договору: оскільки умови договору не можуть відрізнятися від умов закупівлі та змісту тендерної пропозиції Переможця, то і договір не буде містити конкретних вимог до обсягів та видів послуг. Для уникнення зазначених ризиків Замовнику варто у документації до закупівлі чітко зазначити об’єми та види послуг, оскільки змінити технічні умови у договорі та зробити їх іншими від умов тендеру неможливо.
Вищезазначені вимоги суперечать положенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель. Для цього у Додатку 2 тендерної документації «Вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» додати інформацію про розрахунок:
- про тоннаж товару в кг у середньому на одне відвантаження;
- про тоннаж двох автотранспортних засобів, кожного окремо;
- графік відвантаження товару (один раз, два разу на тиждень та інше);
- участь при наданні послуг, пов’язаних з постачанням цього товару на одне відвантаження сімох працівників, кожного окремо .
Розгорнути
Згорнути
У п.п.1.1 та п.п.2.1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає наявність не менше ніж двох рефрижераторів для перевезення харчових продуктів тваринного походження та працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
Таким чином Замовник вимагає обов’язкову наявність двох автотранспортних засобів та сімох працівників для підтвердження кваліфікаційних вимог з учасника. Наявність про певну кількість автотранспортних засобів та про певну кількість працівників Замовник вимагає з метою надання супутніх послуг, пов’язаних зі зберіганням та пов’язаними з ним послугами, завантаженням, транспортуванням та експедируванням, с наступним відвантаженням товару. Більша частина супутніх послуг немає ніякого відношення до закупівлі товару (ДК 021:2015 15110000-2 – М'ясо), та як відносяться к закупівлі послуг по зберіганню та інше. Відповідно з п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «.. товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів…». Тобто Замовником торги проводяться на закупівлю товару, а також послуги, пов’язаної з постачанням цього товару. Згідно діючого законодавства України, а саме п.1 ст.909 ЦВК України перевезення вантажу складається з трьох елементів: завантаження, транспортування та розвантаження. Предметом договору перевезення вантажу є транспортна послуга по переміщенню товару, тому вимога у тендерній документації по зберіганню та пов’язаними з ним послугами та наявністю комірника протиречить діючому законодавству.
Відповідно до п.4.1 Проекту договору Додатку 6 тендерної документації поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника… . У п.2.4 до ціни Товару включено вартість доставки та у п. 4.5 Проекту договору Додатку 6 тендерної документації Товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок. Тобто відповідно з проектом договору учасник торгів повинен самостійно приймати рішення про залучання певної кількості автотранспортних засобів та їх тоннажу, певної кількості працівників, задіяних у наданні супутньої послуги, пов’язаної з постачанням цього товару.
У Додатку 2 тендерної документації «Вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» відсутня інформація про конкретні види та точні обсяги послуг, порядок їх виконання. Відсутність інформації щодо обсягів послуг фактично унеможливлює коректний розрахунок ціни за одиницю товару, оскільки інформація про конкретній об’єм супутньої послуги, пов’язаної з постачанням товару на одне відвантаження, не зазначене у повному обсязі. За таких умов учасники торгів надають не фактичну ціну на конкретний обсяг послуг, а узагальнені гранічні данні про ціну послуг невідомого обсягу. Такий підхід фактично унеможливлює контроль за виконанням договору: оскільки умови договору не можуть відрізнятися від умов закупівлі та змісту тендерної пропозиції Переможця, то і договір не буде містити конкретних вимог до обсягів та видів послуг. Для уникнення зазначених ризиків Замовнику варто у документації до закупівлі чітко зазначити об’єми та види послуг, оскільки змінити технічні умови у договорі та зробити їх іншими від умов тендеру неможливо.
Вищезазначені вимоги суперечать положенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель. Для цього у Додатку 2 тендерної документації «Вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» додати інформацію про розрахунок:
- про тоннаж товару в кг у середньому на одне відвантаження;
- про тоннаж двох автотранспортних засобів, кожного окремо;
- графік відвантаження товару (один раз, два разу на тиждень та інше);
- участь при наданні послуг, пов’язаних з постачанням цього товару на одне відвантаження сімох працівників, кожного окремо .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2023 14:07
Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Просимо більш уважно ознайомитися з вимогами ТД. Замовником проводиться закупіля товарів. З наведених підстав в вимозі Замовник не вбачає підстав для внесення змін в Тендерну документацію та наголошує, що тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Просимо більш уважно ознайомитися з вимогами ТД. Замовником проводиться закупіля товарів. З наведених підстав в вимозі Замовник не вбачає підстав для внесення змін в Тендерну документацію та наголошує, що тендерна документація розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
Номер вимоги: UA-2023-07-04-000947-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 06 липня 2023 16:25
Про певну кількість мед.книжок
Вимога № 5
У п.п.1.1 та п.п.2.1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає наявність не менше ніж двох рефрижераторів для перевезення харчових продуктів тваринного походження та працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
Таким чином Замовник вимагає обов’язкову наявність двох автотранспортних засобів та сімох працівників для підтвердження кваліфікаційних вимог з учасника. Наявність про певну кількість автотранспортних засобів та про певну кількість працівників Замовник вимагає з метою надання супутніх послуг, пов’язаних зі зберіганням та пов’язаними з ним послугами, завантаженням, транспортуванням та експедируванням, с наступним відвантаженням товару.
У п.4.6 Проекту договору Додатку 6 тендерної документації вказано, що «Водій транспорту, а також особи, що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність особистої медичної книжки водія і інших осіб, що супроводжують Товар». У п.4.6 проекту договору відсутня інформація про певну кількість працівників, які вимагаються за умовами тендерної документації - сімох осіб. Тобто учаснику не зрозуміло яку кількість особових медичних книжок потрібно надати у складі своєї тендерної пропозиції.
Вищезазначені вимоги суперечать положенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель.
Прошу внести відповідні зміни у п.4.6 Проекту договору Додатку 6 тендерної документації з вказанням про наявність особових медичних книжок на сімох працівників.
Розгорнути
Згорнути
У п.п.1.1 та п.п.2.1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає наявність не менше ніж двох рефрижераторів для перевезення харчових продуктів тваринного походження та працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
Таким чином Замовник вимагає обов’язкову наявність двох автотранспортних засобів та сімох працівників для підтвердження кваліфікаційних вимог з учасника. Наявність про певну кількість автотранспортних засобів та про певну кількість працівників Замовник вимагає з метою надання супутніх послуг, пов’язаних зі зберіганням та пов’язаними з ним послугами, завантаженням, транспортуванням та експедируванням, с наступним відвантаженням товару.
У п.4.6 Проекту договору Додатку 6 тендерної документації вказано, що «Водій транспорту, а також особи, що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність особистої медичної книжки водія і інших осіб, що супроводжують Товар». У п.4.6 проекту договору відсутня інформація про певну кількість працівників, які вимагаються за умовами тендерної документації - сімох осіб. Тобто учаснику не зрозуміло яку кількість особових медичних книжок потрібно надати у складі своєї тендерної пропозиції.
Вищезазначені вимоги суперечать положенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель.
Прошу внести відповідні зміни у п.4.6 Проекту договору Додатку 6 тендерної документації з вказанням про наявність особових медичних книжок на сімох працівників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2023 14:07
Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовником проводиться закупіля товарів. Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. З наведених підстав в вимозі Замовник не вбачає підстав для внесення змін в проект договору про закупівлю.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовником проводиться закупіля товарів. Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. З наведених підстав в вимозі Замовник не вбачає підстав для внесення змін в проект договору про закупівлю.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ШЕВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА |
1 109 951,00
UAH з ПДВ
|
1 109 951,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ШЕВЧЕНКО ОКСАНА СЕРГІЇВНА #3093009680 |
Переможець |
1 109 951,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2023 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2024 09:14
|
Ду№2 Дог№229.pdf | зміни до договору |
23 січня 2024 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 17:17
|
ДУ№1 Дог№229.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2023 09:06
|
ДОГОВІР №229 від 02.08.2023 МЯСО_0001.pdf | укладений |
02 серпня 2023 09:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 229 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 229 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |