Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліжка армійські 2-х ярусні типу "А"
Очікувана вартість
5 300 000,00 UAH
UA-2023-07-03-009940-a 0cda17f9c23c41a7b4e216ee6c28d28a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтович Ярина

380972624659 y.v.voitovych@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно - експлуатаційний відділ м.Львова
Код ЄДРПОУ: 07638027
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ БАТУРИНСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Войтович Ярина
380972624659
y.v.voitovych@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2023 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2023 00:00
Очікувана вартість: 5 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) в сумі 159 000,00 грн. Детальний опис в оголошенні.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 159000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця, пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 5 відсотків вартості договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника: платіжне доручення з відміткою банку).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Спрощена закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1275 від 11 листопада 2022 року (із змінами № 465 від 09.05.52023 року)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1022 штуки
Ліжка армійські 2-х ярусні типу "А"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2023
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом дев’яносто днів після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі на протязі 45 банківських днів після поставки товару на підставі рахунку та накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Вартість зазначається в накладній та рахунку з урахуванням витрат на транспортування, сплату податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) в сумі 159 000,00 грн. Детальний опис в оголошенні.

Сума забезпечення: 159000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця, пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 5 відсотків вартості договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника: платіжне доручення з відміткою банку).
03 липня 2023 16:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 липня 2023 16:43
Проект договору дод 1.docx
03 липня 2023 16:40
ОГОЛОШЕННЯ_СПРОЩЕНА 2023 рік.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки поставки
Дата подання: 04 липня 2023 09:35
Дата відповіді: 04 липня 2023 12:11
Шановний замовник, поясніть будь ласка, як можна виготовити і поставити 1000 ліжок за 5 днів? Прохання продовжити строки поставки, адже така кількість ліжок в наявності є у дуже обмеженого кола учасників, що є дискримінаційною умовою.
Відповідь: Доброго дня! У зв’язку із нагальною потребою у забезпеченні військовослужбовців ліжками типу А, Замовником встановлено стислий термін поставки ліжок.
Даною вимогою Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та має намір укласти договір із добросовісним та надійним постачальником, який займає стабільну та вагому позицію на ринку та мають змогу поставити товар у зазначені строки.
Надіємося на розуміння.
Корупційна закупівля
Дата подання: 04 липня 2023 12:24
Дата відповіді: 04 липня 2023 17:46
Замовник під "свого" учасника все зробив, але дуже топорно. Приберіть хочаб -Сертифікат на систему управління щодо протидії COVID-19 виданий учаснику органом з сертифікації та Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий учаснику органом з сертифікації. В Україні з 1 липня остаточно завершено карантин та режим надзвичайної ситуації, спричинений пандемією коронавірусу Антикорупційні міри згідно закону України приймаються учасником на закупівлях від 20 млн. грн. Ви не маєте права вимагати ці документи. А так, в цілому впевнений що як прийде кру, то виявиться що ліжок у строк не поставлено, кошти заплачені наперед та ще й ціна на 1 млн вища за ринкову. Успіхів!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено, у разі якщо форми документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Враховуючи наведене, при розгляді пропозиції буде прийматися до уваги подання листа-роз’яснення.
Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» визначає низку заходів, які допомагають організаціям попереджати, виявляти та ліквідувати хабарництво. Даним сертифікатом Учасник підтверджує свій намір щодо добросовісної конкуренції.
Спрощена закупівля ліжок армійських 2- х ярусних типу А проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1275 від 11 листопада 2022 року «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами № 465 від 09.05.52023 року), чим Замовник в оголошенні жодним чином не вимагає надання антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом), оскільки дана вимога передбачена згідно п. п. 10 п. 47 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі протягом 45 банківських днів після поставки товару на підставі рахунку та накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
З метою дотримання принципів максимальної економії бюджетних коштів, проведено моніторинг щодо визначення середньої вартості ліжок армійських типу А.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-07-03-009940-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41466070
Дата подання: 04 липня 2023 12:26
Закупівля з корупційними ознаками
Замовник під "свого" учасника все зробив, але дуже топорно. Приберіть хочаб -Сертифікат на систему управління щодо протидії COVID-19 виданий учаснику органом з сертифікації та Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий учаснику органом з сертифікації. В Україні з 1 липня остаточно завершено карантин та режим надзвичайної ситуації, спричинений пандемією коронавірусу Антикорупційні міри згідно закону України приймаються учасником на закупівлях від 20 млн. грн. Ви не маєте права вимагати ці документи. А так, в цілому впевнений що як прийде кру, то виявиться що ліжок у строк не поставлено, кошти заплачені наперед та ще й ціна на 1 млн вища за ринкову. Успіхів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 липня 2023 17:44
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено, у разі якщо форми документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Враховуючи наведене, при розгляді пропозиції буде прийматися до уваги подання листа-роз’яснення.
Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» визначає низку заходів, які допомагають організаціям попереджати, виявляти та ліквідувати хабарництво. Даним сертифікатом Учасник підтверджує свій намір щодо добросовісної конкуренції.
Спрощена закупівля ліжок армійських 2- х ярусних типу А проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1275 від 11 листопада 2022 року «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами № 465 від 09.05.52023 року), чим Замовник в оголошенні жодним чином не вимагає надання антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом), оскільки дана вимога передбачена згідно п. п. 10 п. 47 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі протягом 45 банківських днів після поставки товару на підставі рахунку та накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
З метою дотримання принципів максимальної економії бюджетних коштів, проведено моніторинг щодо визначення середньої вартості ліжок армійських типу А.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-02-000012 ● 2cd5824f536f41a1a580ab75926136f6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2023 13:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.10.2023 № 290

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2023-07-03-009940-a 03.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-10-02 17:33:18

Спрощена закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1275 від 11 листопада 2022 року (із змінами № 465 від 09.05.52023 року)

Керуючись наказом Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану», здійснюємо закупівлі товарів, робіт та послуг згідно п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ №1275 від 11.11.2022р.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-05 11:28:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі ліжок армійських 2-х ярусні типу «А» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-03-009940-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення спрощеної процедури закупівлі.
3. Інформації та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Інформації з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-05 16:49:03

Надання пояснення

Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, у межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі ліжок армійських 2-х ярусні типу «А» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-03-009940-a) надає наступну інформацію.
1. Згідно інформації відповідального за оперативний облік І. Чорного (вхідний № 140 від 23.06.2023 року) необхідно забезпечити військовослужбовців майном (КЕКВ 2210.030), зокрема ліжками армійськими типу «А» 2-х ярусне у мінімальній кількості 1370 штук. З метою забезпечення максимальної економії бюджетних коштів, створення оголошення про проведення спрощеної закупівлі та визначення середньої вартості вказаного майна проведено моніторинг (довідка-доповідь уповноваженої особи від 30.06.2023 року).
2. Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, керуючись наказом Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану», здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг згідно п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ №1275 від 11.11.2022р. (із змінами № 465 від 09.05.52023 року п.8 абз. 4… Придбання державними замовниками товарів, робіт і послуг (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин) може здійснюватися в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель).
3. Забезпечення виконання договору підтверджується платіжною інструкцією № 767 від 13 липня 2023 року.
4. Виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону, а саме:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю – довідка щодо осіб, які мають право підписувати документи від 13 липня 2023 року № 03/311.
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі – лист-пояснення від 13 липня 2023 року № 03/312.

Додатки:
1. Перелік майна до потреби в коштах до КЕКВ 2210.030 (вхідний № 140 від 23.06.2023 року) – на 1 арк..
2. Довідка-доповідь уповноваженої особи від 30.06.2023 року Я. Войтович – на 2 арк..
3. Лист Командування Сил Логістики Збройних Сил України Міністерства оборони України від 06.03.2023 року № 370/3/1232 – на 2арк..
4. Наказ Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану» - на 2 арк.
5. Платіжна інструкція № 767 від 13 липня 2023 року- на 1 арк.
6. Довідка РІВНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ щодо осіб, які мають право підписувати документи від 13 липня 2023 року № 03/311 - на 1 арк.
7. Контракт про найм на роботу директора № 102/2022 від 28.12.2022 року - на 4 арк.
8. Наказ № 149 від 29.12.2022 року «Про настання до роботи директора підприємства»- на 1 арк.
9. Постанова президії № 135/2022 від 28.12.2022 року «Про укладання контрактів з керівниками виробничих підприємств»- на 1 арк.
10. Лист-пояснення РІВНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ від 13 липня 2023 року № 03/312 про ліцензування – на 1 арк.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-10-05 16:52:46

Надання пояснення на запит, оскільки відбувся збій системи і файл не завантажився

Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, у межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі ліжок армійських 2-х ярусні типу «А» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-03-009940-a) надає наступну інформацію.
1. Згідно інформації відповідального за оперативний облік І. Чорного (вхідний № 140 від 23.06.2023 року) необхідно забезпечити військовослужбовців майном (КЕКВ 2210.030), зокрема ліжками армійськими типу «А» 2-х ярусне у мінімальній кількості 1370 штук. З метою забезпечення максимальної економії бюджетних коштів, створення оголошення про проведення спрощеної закупівлі та визначення середньої вартості вказаного майна проведено моніторинг (довідка-доповідь уповноваженої особи від 30.06.2023 року).
2. Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, керуючись наказом Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану», здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг згідно п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ №1275 від 11.11.2022р. (із змінами № 465 від 09.05.52023 року п.8 абз. 4… Придбання державними замовниками товарів, робіт і послуг (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин) може здійснюватися в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель).
3. Забезпечення виконання договору підтверджується платіжною інструкцією № 767 від 13 липня 2023 року.
4. Виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону, а саме:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю – довідка щодо осіб, які мають право підписувати документи від 13 липня 2023 року № 03/311.
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі – лист-пояснення від 13 липня 2023 року № 03/312.

Додатки:
1. Перелік майна до потреби в коштах до КЕКВ 2210.030 (вхідний № 140 від 23.06.2023 року) – на 1 арк..
2. Довідка-доповідь уповноваженої особи від 30.06.2023 року Я. Войтович – на 2 арк..
3. Лист Командування Сил Логістики Збройних Сил України Міністерства оборони України від 06.03.2023 року № 370/3/1232 – на 2арк..
4. Наказ Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану» - на 2 арк.
5. Платіжна інструкція № 767 від 13 липня 2023 року- на 1 арк.
6. Довідка РІВНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ щодо осіб, які мають право підписувати документи від 13 липня 2023 року № 03/311 - на 1 арк.
7. Контракт про найм на роботу директора № 102/2022 від 28.12.2022 року - на 4 арк.
8. Наказ № 149 від 29.12.2022 року «Про настання до роботи директора підприємства»- на 1 арк.
9. Постанова президії № 135/2022 від 28.12.2022 року «Про укладання контрактів з керівниками виробничих підприємств»- на 1 арк.
10. Лист-пояснення РІВНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ від 13 липня 2023 року № 03/312 про ліцензування – на 1 арк.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ 4 946 480,00
UAH з ПДВ
4 946 480,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 липня 2023 16:37
Електронний підпис
10 липня 2023 16:20
Електронний підпис
10 липня 2023 16:19
21 Витяг з ЄДР 11.04.2023.pdf
10 липня 2023 16:19
33 Витяги з наказів.pdf
10 липня 2023 16:19
25.3 Квитанція 2022 Ф2.pdf.p7s
10 липня 2023 16:19
25.2 Квитанція 2022 Ф3.pdf.p7s
10 липня 2023 16:19
11 Довідка виробник.pdf.p7s
10 липня 2023 16:19
21 паспорт Матков В.П..pdf
10 липня 2023 16:19
17 Калькуляція.pdf
10 липня 2023 16:19
11 Довідка виробник.pdf
10 липня 2023 16:19
Лист-Згода_09.02.2023.pdf
10 липня 2023 16:19
25.1 Ф1. Баланс (2)1467.pdf.p7s
10 липня 2023 16:19
36 Накладні КЕЧ Рівне.pdf
10 липня 2023 16:19
29 Проєкт договору.pdf
10 липня 2023 16:19
1906 Виписка.pdf
10 липня 2023 16:19
21 Витяг з ЄДР 11.04.2023.pdf.p7s
10 липня 2023 16:19
21 ІПН МАТКОВ В.П..pdf
10 липня 2023 16:19
25.1 Ф1. Баланс (2)1467.pdf
10 липня 2023 16:19
1906 Довідка покриття.pdf
10 липня 2023 16:19
33 Витяги з наказів.pdf.p7s
10 липня 2023 16:19
29 Проєкт договору.pdf.p7s
10 липня 2023 16:19
25.2 Квитанція 2022 Ф3.pdf
10 липня 2023 16:19
19 Опис до статуту 2023.pdf
10 липня 2023 16:19
17 Калькуляція.pdf.p7s
10 липня 2023 16:19
24 Цінова пропозиція.pdf
10 липня 2023 16:19
25.3 Квитанція 2022 Ф2.pdf
10 липня 2023 16:19
27 Довідка Ощадбанк.pdf
10 липня 2023 16:19
19 Статут 2023.pdf.p7s
10 липня 2023 16:19
19 Статут 2023.pdf
10 липня 2023 16:19
36 Договір КЕЧ Рівне.pdf
10 липня 2023 16:19
7 Сертифікат COVID.pdf
10 липня 2023 16:19
2 Технічні вимоги .pdf
10 липня 2023 16:19
2 Технічні вимоги .pdf.p7s
10 липня 2023 16:19
10 Протокол труби.PDF
10 липня 2023 16:19
10 Сертифікат труби.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
Переможець 4 946 480,00
UAH з ПДВ
13 липня 2023 16:18

Документи

13 липня 2023 16:17
Електронний підпис
13 липня 2023 16:15
13.07. акцепт ліжка.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2023 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
4 946 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2023 16:17
Електронний підпис
13 липня 2023 16:15
13.07. акцепт ліжка.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 17:11
Електронний підпис укладений
18 липня 2023 11:17
договір 506.pdf укладений
18 липня 2023 11:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ліжка армійські 2-х ярусні типу "А" 1022 штуки 4 840,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 15 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 946 480,00
UAH