Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Квартирно - експлуатаційний відділ м.Львова |
Код ЄДРПОУ: | 07638027 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ БАТУРИНСЬКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Войтович Ярина 380972624659 y.v.voitovych@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2023 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) в сумі 159 000,00 грн. Детальний опис в оголошенні. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 159000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця, пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 5 відсотків вартості договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника: платіжне доручення з відміткою банку). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом дев’яносто днів після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі на протязі 45 банківських днів після поставки товару на підставі рахунку та накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Вартість зазначається в накладній та рахунку з урахуванням витрат на транспортування, сплату податків та інших зборів і обов’язкових платежів. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2023 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2023 16:43 |
Проект договору дод 1.docx | |
03 липня 2023 16:40 |
ОГОЛОШЕННЯ_СПРОЩЕНА 2023 рік.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Даною вимогою Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та має намір укласти договір із добросовісним та надійним постачальником, який займає стабільну та вагому позицію на ринку та мають змогу поставити товар у зазначені строки.
Надіємося на розуміння.
Враховуючи наведене, при розгляді пропозиції буде прийматися до уваги подання листа-роз’яснення.
Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» визначає низку заходів, які допомагають організаціям попереджати, виявляти та ліквідувати хабарництво. Даним сертифікатом Учасник підтверджує свій намір щодо добросовісної конкуренції.
Спрощена закупівля ліжок армійських 2- х ярусних типу А проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1275 від 11 листопада 2022 року «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами № 465 від 09.05.52023 року), чим Замовник в оголошенні жодним чином не вимагає надання антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом), оскільки дана вимога передбачена згідно п. п. 10 п. 47 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі протягом 45 банківських днів після поставки товару на підставі рахунку та накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
З метою дотримання принципів максимальної економії бюджетних коштів, проведено моніторинг щодо визначення середньої вартості ліжок армійських типу А.
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи наведене, при розгляді пропозиції буде прийматися до уваги подання листа-роз’яснення.
Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» визначає низку заходів, які допомагають організаціям попереджати, виявляти та ліквідувати хабарництво. Даним сертифікатом Учасник підтверджує свій намір щодо добросовісної конкуренції.
Спрощена закупівля ліжок армійських 2- х ярусних типу А проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1275 від 11 листопада 2022 року «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами № 465 від 09.05.52023 року), чим Замовник в оголошенні жодним чином не вимагає надання антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом), оскільки дана вимога передбачена згідно п. п. 10 п. 47 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі протягом 45 банківських днів після поставки товару на підставі рахунку та накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
З метою дотримання принципів максимальної економії бюджетних коштів, проведено моніторинг щодо визначення середньої вартості ліжок армійських типу А.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000012 ● 2cd5824f536f41a1a580ab75926136f6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 13:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2023-07-03-009940-a 03.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-02 17:33:18
Спрощена закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1275 від 11 листопада 2022 року (із змінами № 465 від 09.05.52023 року)
Керуючись наказом Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану», здійснюємо закупівлі товарів, робіт та послуг згідно п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ №1275 від 11.11.2022р.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-05 11:28:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі ліжок армійських 2-х ярусні типу «А» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-03-009940-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення спрощеної процедури закупівлі.
3. Інформації та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Інформації з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-05 16:49:03
Надання пояснення
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, у межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі ліжок армійських 2-х ярусні типу «А» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-03-009940-a) надає наступну інформацію.
1. Згідно інформації відповідального за оперативний облік І. Чорного (вхідний № 140 від 23.06.2023 року) необхідно забезпечити військовослужбовців майном (КЕКВ 2210.030), зокрема ліжками армійськими типу «А» 2-х ярусне у мінімальній кількості 1370 штук. З метою забезпечення максимальної економії бюджетних коштів, створення оголошення про проведення спрощеної закупівлі та визначення середньої вартості вказаного майна проведено моніторинг (довідка-доповідь уповноваженої особи від 30.06.2023 року).
2. Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, керуючись наказом Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану», здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг згідно п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ №1275 від 11.11.2022р. (із змінами № 465 від 09.05.52023 року п.8 абз. 4… Придбання державними замовниками товарів, робіт і послуг (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин) може здійснюватися в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель).
3. Забезпечення виконання договору підтверджується платіжною інструкцією № 767 від 13 липня 2023 року.
4. Виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону, а саме:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю – довідка щодо осіб, які мають право підписувати документи від 13 липня 2023 року № 03/311.
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі – лист-пояснення від 13 липня 2023 року № 03/312.
Додатки:
1. Перелік майна до потреби в коштах до КЕКВ 2210.030 (вхідний № 140 від 23.06.2023 року) – на 1 арк..
2. Довідка-доповідь уповноваженої особи від 30.06.2023 року Я. Войтович – на 2 арк..
3. Лист Командування Сил Логістики Збройних Сил України Міністерства оборони України від 06.03.2023 року № 370/3/1232 – на 2арк..
4. Наказ Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану» - на 2 арк.
5. Платіжна інструкція № 767 від 13 липня 2023 року- на 1 арк.
6. Довідка РІВНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ щодо осіб, які мають право підписувати документи від 13 липня 2023 року № 03/311 - на 1 арк.
7. Контракт про найм на роботу директора № 102/2022 від 28.12.2022 року - на 4 арк.
8. Наказ № 149 від 29.12.2022 року «Про настання до роботи директора підприємства»- на 1 арк.
9. Постанова президії № 135/2022 від 28.12.2022 року «Про укладання контрактів з керівниками виробничих підприємств»- на 1 арк.
10. Лист-пояснення РІВНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ від 13 липня 2023 року № 03/312 про ліцензування – на 1 арк.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-05 16:52:46
Надання пояснення на запит, оскільки відбувся збій системи і файл не завантажився
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, у межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі ліжок армійських 2-х ярусні типу «А» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-03-009940-a) надає наступну інформацію.
1. Згідно інформації відповідального за оперативний облік І. Чорного (вхідний № 140 від 23.06.2023 року) необхідно забезпечити військовослужбовців майном (КЕКВ 2210.030), зокрема ліжками армійськими типу «А» 2-х ярусне у мінімальній кількості 1370 штук. З метою забезпечення максимальної економії бюджетних коштів, створення оголошення про проведення спрощеної закупівлі та визначення середньої вартості вказаного майна проведено моніторинг (довідка-доповідь уповноваженої особи від 30.06.2023 року).
2. Квартирно-експлуатаційний відділ міста Львова, керуючись наказом Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану», здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг згідно п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ №1275 від 11.11.2022р. (із змінами № 465 від 09.05.52023 року п.8 абз. 4… Придбання державними замовниками товарів, робіт і послуг (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин) може здійснюватися в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель).
3. Забезпечення виконання договору підтверджується платіжною інструкцією № 767 від 13 липня 2023 року.
4. Виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону, а саме:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю – довідка щодо осіб, які мають право підписувати документи від 13 липня 2023 року № 03/311.
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі – лист-пояснення від 13 липня 2023 року № 03/312.
Додатки:
1. Перелік майна до потреби в коштах до КЕКВ 2210.030 (вхідний № 140 від 23.06.2023 року) – на 1 арк..
2. Довідка-доповідь уповноваженої особи від 30.06.2023 року Я. Войтович – на 2 арк..
3. Лист Командування Сил Логістики Збройних Сил України Міністерства оборони України від 06.03.2023 року № 370/3/1232 – на 2арк..
4. Наказ Міністерства оборони України №111/нм від 01.03.2023 року «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану» - на 2 арк.
5. Платіжна інструкція № 767 від 13 липня 2023 року- на 1 арк.
6. Довідка РІВНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ щодо осіб, які мають право підписувати документи від 13 липня 2023 року № 03/311 - на 1 арк.
7. Контракт про найм на роботу директора № 102/2022 від 28.12.2022 року - на 4 арк.
8. Наказ № 149 від 29.12.2022 року «Про настання до роботи директора підприємства»- на 1 арк.
9. Постанова президії № 135/2022 від 28.12.2022 року «Про укладання контрактів з керівниками виробничих підприємств»- на 1 арк.
10. Лист-пояснення РІВНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ від 13 липня 2023 року № 03/312 про ліцензування – на 1 арк.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ |
4 946 480,00
UAH з ПДВ
|
4 946 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ #03972749 |
Переможець |
4 946 480,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2023 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2023 11:17
|
договір 506.pdf | укладений |
18 липня 2023 11:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ліжка армійські 2-х ярусні типу "А" | 1022 | штуки |
4 840,00
UAH
|