Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Sodium chloride (Натрію хлорид), Sodium chloride (Натрію хлорид), Sodium chloride (Натрію хлорид), Sodium chloride (Натрію хлорид), Sodium chloride (Натрію хлорид), Iohexol (Йогексол), Glucose (Глюкоза), Electrolytes (Розчин Рінгера), Potassium chloride (Потасіум хлорид), Bupivacaine (Бупівакаїн), Sodium bicarbonate (Натрію гідрокарбонат), Fluconazole (Флуконазол), Saccharated iron oxide (Заліза (III) гідроксид сахарозний комплекс)
Очікувана вартість
3 183 850,00 UAH
UA-2023-07-03-009046-a ● 271a10dc160e490e8437476f001bf173
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" |
Код ЄДРПОУ: | 01994586 |
Місцезнаходження: | 09119, Україна , Київська обл., Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9 |
Контактна особа: |
ТКАЧЕНКО Олена 380456367312 bsclinica2_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2023 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 183 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 919,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 пляшки
Sodium chloride (Натрію хлорид)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33692100-8 — Інфузійні розчини
МНН: Sodium chloride
9000 контейнер
Sodium chloride (Натрію хлорид)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33692100-8 — Інфузійні розчини
МНН: Sodium chloride
12000 пляшки
Sodium chloride (Натрію хлорид)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33692100-8 — Інфузійні розчини
МНН: Sodium chloride
7000 контейнер
Sodium chloride (Натрію хлорид)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33692100-8 — Інфузійні розчини
МНН: Sodium chloride
6000 пляшки
Sodium chloride (Натрію хлорид)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33692100-8 — Інфузійні розчини
МНН: Sodium chloride
250 контейнер
Iohexol (Йогексол)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33696800-3 — Рентгеноконтрастні засоби
МНН: Iohexol
1000 пляшки
Glucose (Глюкоза)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33692700-4 — Розчини глюкози
МНН: Glucose
9000 пляшки
Electrolytes (Розчин Рінгера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33692100-8 — Інфузійні розчини
МНН: Electrolytes
800 Флакон
Potassium chloride (Потасіум хлорид)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33622000-6 — Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи
МНН: Potassium chloride
80 упаковка
Bupivacaine (Бупівакаїн)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33661100-2 — Анестетичні засоби
МНН: Bupivacaine
500 пляшки
Sodium bicarbonate (Натрію гідрокарбонат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33692100-8 — Інфузійні розчини
МНН: Sodium bicarbonate
300 пляшки
Fluconazole (Флуконазол)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33631100-3 — Протигрибкові засоби для лікування дерматологічних захворювань
МНН: Fluconazole
800 упаковка
Saccharated iron oxide (Заліза (III) гідроксид сахарозний комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33621300-2 — Протианемічні засоби
МНН: Saccharated iron oxide
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Замовником протягом десяти робочих днів після поставки Товару на підставі видаткових накладних. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2023 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2023 16:06 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
03 липня 2023 16:06 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx | |
03 липня 2023 16:06 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
03 липня 2023 16:06 |
Тендерна документація медикаменти 13 найменувань за Особливостями (зі змінами від 19.05.2023).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-03-009046-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЯКИМЕЦЬ ВАЛЕНТИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2986120706
Дата подання: 06 липня 2023 20:59
Оскарження дискримінаційних вимог
Скарга у прикріпленні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2023 17:16
Комунальним некомерційним підприємством Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2 (надалі по тексту – Замовник) детально розглянуто Вашу вимогу від 16.06.2023 року, щодо можливого встановлення в тендерних документаціях дискримінаційних та надмірних вимог під час проведення відкритих торгів на закупівлю фармацевтичної продукції (номер закупівлі в електронній системі за №UA-2023-07-03-009046-а), керуючись положеннями п.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р.(надалі – Постанова №1178), повідомляє наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон), з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Постанова).
Абзацом 4 частини першої статті 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до тендерної документації, який не є виключним.
Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 5 Закону.
Тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст.ст. 5, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Згідно законодавства, Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Насамперед, розподіл на значну кількість лотів (по найменуваннях) призведе до додаткових ризиків, що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, не підписанням договорів переможцями тощо. Відсутність одного з найменувань предмету закупівлі призведе до неможливості надання своєчасної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.
Обґрунтуванням цілісного предмету закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику.
Всі препарати, які включені до предмету закупівлі можуть мати різну ціну та відповідно відрізняються за комерційною привабливістю для постачальників. Це створює додатковий ризик, що при поділі на окремі лоти, певна їх частина не буде пропонуватись учасниками, особливо у випадку поділу їх на окремі лоти. Відтак, закупівлю препаратів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини, і таке право є у Замовника, виходячи із вищевикладеного.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Окрім того, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основоположних принципів проведення державних закупівель є принцип максимальної економії. Таким чином, проведення закупівлі без поділу на лоти зменшує вартість товару, зокрема тому, що зменшуються витрати на доставку товару (економічно вигідніше доставити одразу декілька найменувань препаратів, а не кожен окремо).
З метою забезпечення безперебійного здійснення оперативних втручань та забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в медико-технічних вимогах лікарських засобів, що призведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним, щоб закупівля та поставка лікарських засобів здійснювалась в цілому.
Окремо відзначаємо, що в Тендерній документації вказується, що усі посилання в Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".
Еквівалентом лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, діюча речовина якого (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики абсолютно співпадають з біологічними, токсикологічними, фармацевтичними та терапевтичними властивостями препарату.
Відповідно наказу МОЗ України від 12.01.2017р. №22 Лікарські засоби є фармацевтично еквівалентними, якщо вони містять ту ж саму кількість тієї ж самої діючої речовини (діючих речовин) у тих же лікарських формах та відповідають вимогам однакових або порівнянних стандартів. Фармацевтична еквівалентність не обов'язково передбачає біоеквівалентність, оскільки відмінності у допоміжних речовинах та/або у процесі виробництва можуть призвести до більш швидкого чи більш повільного розчинення та/або абсорбції.
Тим самим Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі.
Замовником визначено, що Учаснику для підтвердження відповідності запропонованого Товару вимогам ТД необхідно надати, гарантії (у вигляді гарантійного листа), щодо можливості постачання товарів, які є предметом закупівлі.
Тобто, Замовником в складеній Тендерній документації, зазначено умови, що Учасники в складі власних комерційних пропозицій зобов’язані надати підтверджуючі документи щодо підтвердження можливості постачання товару, за результатами проведеної публічної закупівлі та укладеного договору про закупівлю.
Дана вимога є вирішальною для Замовника, так як, саме надання відповідних документів є для Замовника належним підтвердженням про наявність/можливість постачання фармацевтичних товарів, які є предметом закупівлі, з відповідними медико-технічними властивостями, з урахування обставин, які відбуваються в Україні (воєнний стан).
Зазначаємо, що Замовником не вимагається особливих вимог до листа, що в свою чергу, є усталеною практикою та є одним із звичаїв ділового обороту для підтвердження можливостей, в частині виконання зобов’язань, за результатами проведеної процедури закупівлі.
Крім того, беручи до уваги, що хоча у відповідності до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, наявна можливість внесення змін до умов тендерної документації, проте законодавством у сфері публічних закупівель не визначено правових підстав та можливостей внесення замовником змін до оголошення про проведення торгів в іншій частині окрім строку подання тендерних пропозицій.
Дякуємо за Ваше звернення та надіємось на плідну співпрацю в майбутньому за результатами проведеної процедури.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон), з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Постанова).
Абзацом 4 частини першої статті 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до тендерної документації, який не є виключним.
Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 5 Закону.
Тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст.ст. 5, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Згідно законодавства, Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Насамперед, розподіл на значну кількість лотів (по найменуваннях) призведе до додаткових ризиків, що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, не підписанням договорів переможцями тощо. Відсутність одного з найменувань предмету закупівлі призведе до неможливості надання своєчасної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.
Обґрунтуванням цілісного предмету закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику.
Всі препарати, які включені до предмету закупівлі можуть мати різну ціну та відповідно відрізняються за комерційною привабливістю для постачальників. Це створює додатковий ризик, що при поділі на окремі лоти, певна їх частина не буде пропонуватись учасниками, особливо у випадку поділу їх на окремі лоти. Відтак, закупівлю препаратів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини, і таке право є у Замовника, виходячи із вищевикладеного.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Окрім того, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основоположних принципів проведення державних закупівель є принцип максимальної економії. Таким чином, проведення закупівлі без поділу на лоти зменшує вартість товару, зокрема тому, що зменшуються витрати на доставку товару (економічно вигідніше доставити одразу декілька найменувань препаратів, а не кожен окремо).
З метою забезпечення безперебійного здійснення оперативних втручань та забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в медико-технічних вимогах лікарських засобів, що призведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним, щоб закупівля та поставка лікарських засобів здійснювалась в цілому.
Окремо відзначаємо, що в Тендерній документації вказується, що усі посилання в Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".
Еквівалентом лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, діюча речовина якого (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики абсолютно співпадають з біологічними, токсикологічними, фармацевтичними та терапевтичними властивостями препарату.
Відповідно наказу МОЗ України від 12.01.2017р. №22 Лікарські засоби є фармацевтично еквівалентними, якщо вони містять ту ж саму кількість тієї ж самої діючої речовини (діючих речовин) у тих же лікарських формах та відповідають вимогам однакових або порівнянних стандартів. Фармацевтична еквівалентність не обов'язково передбачає біоеквівалентність, оскільки відмінності у допоміжних речовинах та/або у процесі виробництва можуть призвести до більш швидкого чи більш повільного розчинення та/або абсорбції.
Тим самим Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі.
Замовником визначено, що Учаснику для підтвердження відповідності запропонованого Товару вимогам ТД необхідно надати, гарантії (у вигляді гарантійного листа), щодо можливості постачання товарів, які є предметом закупівлі.
Тобто, Замовником в складеній Тендерній документації, зазначено умови, що Учасники в складі власних комерційних пропозицій зобов’язані надати підтверджуючі документи щодо підтвердження можливості постачання товару, за результатами проведеної публічної закупівлі та укладеного договору про закупівлю.
Дана вимога є вирішальною для Замовника, так як, саме надання відповідних документів є для Замовника належним підтвердженням про наявність/можливість постачання фармацевтичних товарів, які є предметом закупівлі, з відповідними медико-технічними властивостями, з урахування обставин, які відбуваються в Україні (воєнний стан).
Зазначаємо, що Замовником не вимагається особливих вимог до листа, що в свою чергу, є усталеною практикою та є одним із звичаїв ділового обороту для підтвердження можливостей, в частині виконання зобов’язань, за результатами проведеної процедури закупівлі.
Крім того, беручи до уваги, що хоча у відповідності до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, наявна можливість внесення змін до умов тендерної документації, проте законодавством у сфері публічних закупівель не визначено правових підстав та можливостей внесення замовником змін до оголошення про проведення торгів в іншій частині окрім строку подання тендерних пропозицій.
Дякуємо за Ваше звернення та надіємось на плідну співпрацю в майбутньому за результатами проведеної процедури.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
3 125 869,63
UAH з ПДВ
|
3 125 869,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
3 125 869,63
UAH з ПДВ
|
11 липня 2023 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2024 15:51
|
Додаткова угода №2 від 29.12.23р (до Договору №20112 296 від 17.07.23р).pdf | зміни до договору |
01 січня 2024 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2023 08:36
|
Додаткова угода №1 від 07.08.23р (до Договору про закупівлю №20112 296 від 17.07.23р).pdf | зміни до договору |
09 серпня 2023 08:33
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2023 16:56
|
Договір про закупівлю №20112 296 від 17.07.23р.pdf | укладений |
17 липня 2023 16:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.5 ч.5 ст.41 Закону України №922-VII «Про публічні закупівлі», п.п.5 п.19. Особливостей, Сторони дійшли згоди змінити ціну на наступні позиції: ГЛЮКОЗА розчин для інфузій, 100мг/мл, по 200мл у пляшках скляних. Попередня ціна за одиницю, грн., без ПДВ – 22,00 Оновлена ціна за одиницю, грн., без ПДВ – 21,90 Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Загальна сума договору складає: 3 125 762,63 грн. (три мільйона сто двадцять п’ять тисяч сімсот шістдесят дві грн., 63 коп.) у т.ч. ПДВ: 263 971,13 грн.» Сторони домовились викласти Додаток №1 до Договору (специфікація) в новій редакції, що додається та є невід'ємною частиною Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 20112/296 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, підпунктом 1 п. 11.3 Договору про закупівлю №20112/296 від 17 липня 2023 року, дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника: 1.1. Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 587 498,99 грн. (п'ятсот вісімдесят сім тисяч чотириста дев'яносто грн. 99 коп.) та викласти пункт 3.1. в наступній редакції: «3.1 Ціна цього Договору становить: 2 538 263,64 грн. (два мільйони п'ятсот тридцять вісім тисяч двісті шістдесят три грн. 64 коп.), у тому числі ПДВ 166 054,64 грн.». 1.2. Викласти Додаток №1 до Договору («Специфікація») у новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 20112/296 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |