Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Дмитрієва Катерина Сергіївна 380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2023 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2023 12:54 |
Початок аукціону: | 12 липня 2023 12:54 |
Очікувана вартість: | 261 702 274,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 617 022,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до пункту 2 Розділу 3 Тендерної документації Умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Учасник надає Замовнику забезпечення виконання своїх зобов’язань, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції (електронний документ з удосконаленим електронним підписом або із застосуванням кваліфікованих електронних підписів та печаток (у разі наявності), який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту). Банківська Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 №99) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (далі – Наказ). Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку №7 до Тендерної документації. Датою початку строку дії Гарантії зазначається дата видачі Гарантії або дата набрання нею чинності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо у банківській гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням УЕП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна бути надана разом із копією ліцензії банку на здійснення діяльності. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку, видану гарантом, завірену уповноваженою особою гаранта, що підтверджує розміщення повного грошового покриття на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Текст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику викладені у п.3 р.3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Тендерна пропозиція Учасника, у складі якої буде відсутня банківська гарантія підлягає відхиленню Замовником відповідно до пп. 1 п.41 Особливостей - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7851068 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до пункту 5 Розділу 6 Тендерної документації Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії (далі - банківська гарантія). Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізиті закупівлі, її назву та номер на веб-порталі уповноваженого органу. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо у банківській гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію повинні бути підтвердженні відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5 % від ціни договору. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Текст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках визнання договору про закупівлю нікчемним; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов’язань, або розірвання Договору з ініціативи Підрядника . Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 Особливостей; 2)укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей; 3)укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та Особливостей; 4)укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей; 5) коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені Замовником. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У разі ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 41 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пункт 4.2. Договору «Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті послуги за рахунок коштів за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування в межах відповідних кошторисних призначень.» та пункт 4.6. Договору «Остаточний розрахунок за розробку проектної документації (30% від загальної вартості проектних робіт) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних послуг з проєктування у повному обсязі, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі – приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних послуг з проектування.» | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 0.36 |
Надання послуг | Пункт 4.2. Договору «Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті послуги за рахунок коштів за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування в межах відповідних кошторисних призначень.» та пункт 4.3. Договору «Розрахунки за виконані послуги у розмірі до 70% від загальної вартості проектних робіт здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Підрядником Акту здачі – приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт (Додаток 9 до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проектної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника по мірі надходження коштів.» | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 0.84 |
Дата подання заявки | Пункт 4.2. Договору «Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті послуги за рахунок коштів за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування в межах відповідних кошторисних призначень.» та пункт 4.13. Договору «Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року.» | Аванс | 90 | Календарні | 29.64 |
Надання послуг | Пункт 4.2. Договору «Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті послуги за рахунок коштів за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування в межах відповідних кошторисних призначень.» та пункт 4.9. Договору «Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за надані послуги після їх прийняття на підставі "Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості" за формою № КБ-2в(УПВ) Додаток 30 до Методики (п.7.2), "Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат" за формою № КБ-3 Додаток 31 до Методики ( п. 7.2), протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів.» | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 69.16 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2023 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2023 15:18 |
ТД_Гракове–Базаліївка-гребля_22+800_26+600.pdf | |
03 липня 2023 15:18 |
Додаток№8_ПроєктДоговору ТД_Гракове–Базаліївка-гребля_22+800_26+600.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з ч.1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю.
Водночас інформація про закупівлі, зазначена у частині першій статті 10 Закону, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», у тому числі у формі відкритих даних (частина шоста статті 10 Закону).
У свою чергу, вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення).
При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до абзацу 1 пункту 3 частини 1 статті 10 Закону замовник оприлюднює зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі. У ЗВ’ЯЗКУ З ТИМ, ЩО ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОПРИЛЮДНЮЮТЬ У МАШИНОЗЧИТУВАЛЬНОМУ ФОРМАТІ, ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ЛОГІЧНО РОЗМІЩУВАТИ ТАК САМО.
Крім того, вимоги до формату документів, що завантажуються в електронну систему закупівель, установлено в Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частини 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (надалі – Наказ).
Зокрема, згідно з п. 7 розд. ІІ Наказу інформація, яка подається окремими файлами, повинна мати розширення «.dос», «.dосх», «.ррt», «.ррtх», «.рdf», «.jреg», «.рng» та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів, установлюючи на них паролі або в будь-який інший спосіб.
Таким чином, Замовником при оприлюдненні інформації про закупівлю, були виконані вимоги діючого законодавства України, тому не вбачаємо необхідності щодо зміни формату тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-02-000027 ● 9b247b20303a472883bb52d4a04185be
- Статус: завершено ● Дата: 06 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 14:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-07-03-007905-a 03.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-07 11:37:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212348 /М-03/ - станція Гракове – Базаліївка - гребля км 22+800 – км 26+600 у Харківській області (з розробкою проєктної документації) (код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-03-007905-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1.Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-10 13:18:14
Надання пояслень
На Ваш запит Державне підприємство «Дороги Харківщини» повідомляє наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі відомості обсягів робіт (BOQ) по об'єкту «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212348 /М-03/ - станція Гракове – Базаліївка - гребля км 22+800 – км 26+600 у Харківській області (з розробкою проєктної документації)», який складається відповідно до будівельних норм та діючих нормативних документів. Визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212348 /М-03/ - станція Гракове – Базаліївка - гребля км 22+800 – км 26+600 у Харківській області (з розробкою проєктної документації)», який розраховано у відповідності до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України №753 від 07 жовтня 2022 року «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» та згідно з Розпорядженням ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ «Про визначення напряму використання коштів субвенції та затвердження переліків об’єктів капітального, поточного ремонту та коштів на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Харківської області у 2023 році за рахунок субвенції з державного бюджету» від 03 березня 2023 року № 74В.
Скан-копію Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта та технічне завдання по об’єкту (у склад якого входить відомість обсягів робіт (BOQ) додаємо до пояснення.
2. Державне підприємство «Дороги Харківщини» оприлюднювало на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення, у зв’язку з чим надаємо посилання:
https://dor.kh.ua/activity/derzhavni-zakupivli/bazaliyivka_2/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 12:03:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212348 /М-03/ - станція Гракове – Базаліївка - гребля км 22+800 – км 26+600 у Харківській області (з розробкою проєктної документації) (код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-03-007905-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» на відповідність вимог додатку 2 до тендерної документації, зокрема, щодо не заперечення ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі відповідно до листа-підтвердження від 03.07.2023 №0307/23/1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 13:19:00
Надання пояснень
На Ваш запит ДП «Дороги Харківщини» повідомляє наступне.
Керуючись пунктом 42 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Тому, ДП «Дороги Харківщини» звернулось із запитом до ТОВ «ІНТЕХ КОМПЛЕКТ» для підтвердження інформації вказаної в листі-підтвердженні від 03.07.2023р №03/07-23.
У відповідь на запит від 14.07.2023р. №01-14/644/1 було отримано лист від 14.07.2023р. №14/07-23 з інформацією щодо допущення друкарської помилки.
Скан-копії листів додаються до пояснення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-10 16:30:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212348 /М-03/ - станція Гракове – Базаліївка - гребля км 22+800 – км 26+600 у Харківській області (з розробкою проєктної документації) (код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-03-007905-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» на відповідність вимог додатку 2 до тендерної документації, а саме: підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації по І етапу, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, надання копій відповідних сертифікатів, отриманих згідно зі статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», інженерів-проектувальників Шульгана Євгенія Віталійовича та Магали Дениса Віталійовича.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-15 13:40:09
Надання пояснень
На Ваш запит ДП «Дороги Харківщини» повідомляє наступне.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» була надана Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг від 06.07.2023р. №3-06/07/23. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, було надані копії наказів про призначення на посаду у відповідності до п. 2 Додатку №2 до Тендерної документації. Також, на виконання вимог Тендерної документації було надано копії відповідних сертифікатів, отриманих згідно зі статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» у кількості, достатньої для виконання послуг з проєктування.
Слід зауважити, що відповідно до статті 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю. Отже, перелік документів, наданих для підтвердження п 2 Додатку №2 до Тендерної документації, щодо підтвердження працівників по I етапу – є вичерпним.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає свої дії такими, що відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а пропозицію учасника ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2023 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
258 752 087,00
UAH з ПДВ
|
258 752 087,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РДС" |
259 085 251,00
UAH з ПДВ
|
259 085 251,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Переможець |
258 752 087,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2023 15:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2023 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2023 09:15
|
ДУ№3 до Договору №11_07-23.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2023 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 10:30
|
Договір №11-07-23.pdf | укладений |
24 липня 2023 10:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 19.3.4., 19.4. чинного Договору №11/07-23 про закупілю послуг від 21 липня 2023 року, підп. 5 п. 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору та Додаток №1 до Договору «Договірна ціна» - викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 11/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |