Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт мосту через р. Харків на автомобільній дорозі С212570 Під’їзд до села Липці, км 1+400, Харківська область
Очікувана вартість
59 408 936,80 UAH
UA-2023-07-03-007798-a ● 7245405086db4f8dae398658649a4534
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Кайдалова Світлана Станіславівна 380977024155 skaydalova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2023 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 59 408 936,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 594 089,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до пункту 2 Розділу 3 Тендерної документації Умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Учасник надає Замовнику забезпечення виконання своїх зобов’язань, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції (електронний документ з удосконаленим електронним підписом або із застосуванням кваліфікованих електронних підписів та печаток (у разі наявності), який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту). Банківська Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 №99) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (далі – Наказ). Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку №7 до Тендерної документації. Датою початку строку дії Гарантії зазначається дата видачі Гарантії або дата набрання нею чинності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо у банківській гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням УЕП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна бути надана разом із копією ліцензії банку на здійснення діяльності. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку, видану гарантом, завірену уповноваженою особою гаранта, що підтверджує розміщення повного грошового покриття на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Текст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику викладені у п.3 р.3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Тендерна пропозиція Учасника, у складі якої буде відсутня банківська гарантія підлягає відхиленню Замовником відповідно до пп. 1 п.41 Особливостей - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 297044 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до пункту 5 Розділу 6 Тендерної документації Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії (далі - банківська гарантія). Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізиті закупівлі, її назву та номер на веб-порталі уповноваженого органу. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо у банківській гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію повинні бути підтвердженні відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 % від ціни договору. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Текст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках визнання договору про закупівлю нікчемним; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов’язань, або розірвання Договору з ініціативи Підрядника . Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 Особливостей; 2)укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей; 3)укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та Особливостей; 4)укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей; 5) коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені Замовником. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У разі ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 41 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мосту через р. Харків на автомобільній дорозі С212570 Під’їзд до села Липці, км 1+400, Харківська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Пункт 4.2. Договору «Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті послуги за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування в межах відповідних кошторисних призначень.» та пункт 4.8. Договору «Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року.» | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пункт 4.2. Договору «Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті послуги за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування в межах відповідних кошторисних призначень.» та пункт 4.4. Договору «Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за надані послуги після їх прийняття на підставі "Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості" за формою № КБ-2в(УПВ) Додаток 30 до Методики (п.7.2), "Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат" за формою № КБ-3 Додаток 31 до Методики ( п. 7.2), протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів.» | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2023 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2023 15:14 |
ТД_КР_МОСТУ, Підїзд до села Липці.pdf | |
03 липня 2023 15:14 |
Додаток № 8 , проект договору про закупівлю робіт.pdf | |
03 липня 2023 15:14 |
Додаток № 4 до тендерної документації.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 04 липня 2023 17:29
Дата відповіді: 07 липня 2023 10:28
Шановний замовник, опублікуйте будь-ласка текст тендерної документації у форматі Word для зручності підготовки пропозиції.
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з ч.1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю.
Водночас інформація про закупівлі, зазначена у частині першій статті 10 Закону, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», у тому числі у формі відкритих даних (частина шоста статті 10 Закону).
У свою чергу, вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення).
При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до абзацу 1 пункту 3 частини 1 статті 10 Закону замовник оприлюднює зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі. У ЗВ’ЯЗКУ З ТИМ, ЩО ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОПРИЛЮДНЮЮТЬ У МАШИНОЗЧИТУВАЛЬНОМУ ФОРМАТІ, ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ЛОГІЧНО РОЗМІЩУВАТИ ТАК САМО.
Крім того, вимоги до формату документів, що завантажуються в електронну систему закупівель, установлено в Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частини 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (надалі – Наказ).
Зокрема, згідно з п. 7 розд. ІІ Наказу інформація, яка подається окремими файлами, повинна мати розширення «.dос», «.dосх», «.ррt», «.ррtх», «.рdf», «.jреg», «.рng» та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів, установлюючи на них паролі або в будь-який інший спосіб.
Таким чином, Замовником при оприлюдненні інформації про закупівлю, були виконані вимоги діючого законодавства України, тому не вбачаємо необхідності щодо зміни формату тендерної документації.
Згідно з ч.1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю.
Водночас інформація про закупівлі, зазначена у частині першій статті 10 Закону, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», у тому числі у формі відкритих даних (частина шоста статті 10 Закону).
У свою чергу, вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення).
При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до абзацу 1 пункту 3 частини 1 статті 10 Закону замовник оприлюднює зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі. У ЗВ’ЯЗКУ З ТИМ, ЩО ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОПРИЛЮДНЮЮТЬ У МАШИНОЗЧИТУВАЛЬНОМУ ФОРМАТІ, ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ЛОГІЧНО РОЗМІЩУВАТИ ТАК САМО.
Крім того, вимоги до формату документів, що завантажуються в електронну систему закупівель, установлено в Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частини 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (надалі – Наказ).
Зокрема, згідно з п. 7 розд. ІІ Наказу інформація, яка подається окремими файлами, повинна мати розширення «.dос», «.dосх», «.ррt», «.ррtх», «.рdf», «.jреg», «.рng» та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів, установлюючи на них паролі або в будь-який інший спосіб.
Таким чином, Замовником при оприлюдненні інформації про закупівлю, були виконані вимоги діючого законодавства України, тому не вбачаємо необхідності щодо зміни формату тендерної документації.
абз
Дата подання: 05 липня 2023 11:17
Дата відповіді: 07 липня 2023 10:29
Просимо пояснити чи потрібно подавати у складі пропозиції копію договору з власником/постійним користувачем земельної ділянки, лист-згоду власника/постійного користувача на право розташування АБЗ на його території та документи, що підтверджують право власності/постійного користування на земельну ділянку у випадку подання мобільного АБЗ який вже встановлений?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 1.2 Додатку №2 до Тендерної документації у разі надання Учасником підтверджуючих документів щодо мобільного (их) асфальтобетонного (их) заводу (ів)/ установки (ок) (власний, оренда, лізинг, договір поставки, надання послуг щодо виготовлення асфальтобетону або ЩМАС тощо), який планується переміщати для виконання робіт, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання, УЧАСНИК ДОДАТКОВО НАДАЄ копію договору з власником/постійним користувачем земельної ділянки, лист-згоду власника/постійного користувача на право розташування АБЗ на його території та документи, що підтверджують право власності/постійного користування на земельну ділянку.
Досвід
Дата подання: 05 липня 2023 12:09
Дата відповіді: 07 липня 2023 10:30
Відповідно до умов ТД «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мостів, шляхопроводів на автомобільних дорогах загального користування державного та/або місцевого значення будь-якої категорії, укладених протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі». Чи буде належним підтвердженням відповідності такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника досвіду договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мостового переходу через річку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація Замовника розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) та Наказу Мінекономіки від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Згідно з пунктом 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзаців 6-8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимога щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) є вичерпною та аналогічним буде вважатись договір ВИКЛЮЧНО на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мостів, шляхопроводів на автомобільних дорогах загального користування державного та/або місцевого значення будь-якої категорії, укладених протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Відповідно до абзаців 6-8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимога щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) є вичерпною та аналогічним буде вважатись договір ВИКЛЮЧНО на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мостів, шляхопроводів на автомобільних дорогах загального користування державного та/або місцевого значення будь-якої категорії, укладених протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
55 075 275,00
UAH з ПДВ
|
55 075 275,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
55 075 275,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2023 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2023 10:48
|
Договір про закупівлю робіт № 04_08-23К від 02.08.2023.pdf | укладений |
03 серпня 2023 10:47
|