Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Лот № 1 - канцелярські товари в асортименті; Лот № 2 – папір офісний в асортименті)
Очікувана вартість
450 360,00 UAH
UA-2023-07-03-007384-a ● 8cd178f652d74922996dcbb856eb432f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37508596 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Грушевського 12/2 |
Контактна особа: |
Тетяна Стовбуха +0442004486 stovbuha@me.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2023 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 450 360,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
10 липня 2023 17:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2023 17:23 |
10.07. Перелік змін до ТД (Офісне устаткування та приладдя різне).rtf | |
10 липня 2023 17:23 |
10.07. ТД (Офісне устаткування та приладдя різне) із змінами.rtf |
10 липня 2023 17:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 липня 2023 17:23 |
10.07. Перелік змін до ТД (Офісне устаткування та приладдя різне).rtf
|
||||||
10 липня 2023 17:23 |
10.07. ТД (Офісне устаткування та приладдя різне) із змінами.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення, внесення змін
Дата подання: 06 липня 2023 09:57
Дата відповіді: 10 липня 2023 16:04
Просимо розширити показники товару ЛОТ 1 ,позиція 5 Ідентифікатор вертикальний, 65х109 мм та вказати Довжина не менше 109мм, ширина не менше 65мм. Так як бейдж з розміром 109х65 виготовляє тільки один виробник під торговою маркою Buromax, еквівалент надати не можливо.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Замовником буде внесена відповідна зміна до тендерної документації.
Зміни
Дата подання: 06 липня 2023 10:20
Дата відповіді: 10 липня 2023 16:06
В Лоті 1 позиція №15 Папка - реєстратор 70мм., асорті, вказано Матеріал поліпропілен. Даний вид товару виробляється з картону та поліпропіленової плівки(якою обтягують картон для захисту). Вкажіть будь ласка Матеріал картон, поліпропілен. Та уточніть будь ласка тип обкладинки одностороння чи двустроння
Відповідь: Дякуємо за запитання! Замовником буде внесена відповідна зміна до тендерної документації.
Зміни
Дата подання: 06 липня 2023 11:24
Дата відповіді: 10 липня 2023 16:07
Просимо внести зміни В Лот 1 позиція №18 Клей - олівець, вказати об'єм(маса) не менше 35г, для надання більш вигідної пропозиції.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Замовником буде внесена відповідна зміна до тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 06 липня 2023 12:22
Дата відповіді: 10 липня 2023 16:09
Прочитавши тендерну документацію, виникли питання до пунку про надання еквіваленту, а саме зазначено "(при пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов’язкове надання у складі тендерної пропозиції повний опис запропонованого товару, фото запропонованого товару (коробки, упаковки тощо), посилання на вільні джерела інформації (сайт або інше), де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару (відповідності усіх технічних та якісних характеристик запропонованого товару, з усіма технічними та усіма якісними характеристиками замовленого товару), відомості про виробника запропонованого товару, та документальне підтвердження(сертифікат якості), повної відповідності усіх технічних та якісних характеристик запропонованого товару, з усіма технічними та усіма якісними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Тобто Учасник повинен надати посилання на сайт, де будуть вказані в характеристики товару, інформація про виробника та документи якості (у вигляді сертифікату якості)? Якщо так, то просимо надіслати хоча б одне посилання на сайт, де будуть вказана інформація про виробника та саме сертифікат якості. Якщо ні, то просимо переформулювати реченя про надання інформації виробника тільки в порівняльній таблиці.
Також зазначено, що учасник при наданні еквіваленту повинен надати саме сертифікат якості, а при наданні не еквіваленту Учасник може надати "паспорта якості або сертифіката якості, або декларації відповідності товару". Просимо розширити список документів при наданні еквівалента.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Замовником буде внесена відповідна зміна до тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 - канцелярські товари в асортимені |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 97 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH з ПДВ |
Позиції
28535 од
Лот № 1 - канцелярські товари в асортименті
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
8000 шт
Конверт поштовий DL (110x220 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 80 г/м²
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
8000 шт
Конверт поштовий C6 (114x162 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 80 г/м²
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
10000 шт
Конверт поштовий C5 (162х229 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 80 г/м²
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
500 шт
Конверт поштовий C4 (229х324 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 90 г/м²
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
100 шт
Ідентифікатор (бейдж) вертикальний
ДК 021:2015: 30191140-7 — Аксесуари для особистої ідентифікації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
100 пак
Затискач для паперу, 15 мм,
12 шт. в пакунку
12 шт. в пакунку
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
150 пак
Затискач для паперу, 19 мм,
12 шт. в пакунку
12 шт. в пакунку
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
150 пак
Затискач для паперу, 32 мм,
12 шт. в пакунку
12 шт. в пакунку
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
100 пак
Затискач для паперу, 41 мм,
12 шт. в пакунку
12 шт. в пакунку
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
200 шт
Ручка кулькова, 0,7 мм, синя
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
200 шт
Ручка кулькова, 0,7 мм, чорна
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
400 шт
Олівець графітний HB
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
40 шт
Коректор-ручка, 10 мл.
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
50 шт
Папка - реєстратор 70 мм., асорті
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
70 шт
Антистеплер
ДК 021:2015: 30197321-2 — Антистеплери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
40 наб
Набір текстових маркерів 4 кольори
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
40 шт
Клей - олівець
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
120 шт
Стрічка клейка канцелярська, 48х100
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
5 шт
Рулетка, 10 м
ДК 021:2015: 30192200-3 — Вимірювальна рулетка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
20 пак
Затискач для паперу, 51 мм,
12 шт. в пакунку
12 шт. в пакунку
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
100 шт
Папка-куточок А4, асорті
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
100 шт
Папка А4 з планкою-затиском 10 мм, асорті
ДК 021:2015: 30191130-4 — Тека-планшет із затискачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
50 шт
Папка А4 з 30 файлами, асорті
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Дата доставки:
29 вересня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної Сторонами, за бюджетними програмами КПКВК 1201010 та 1201030 (КЕКВ 2210). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2023 17:23 |
10.07. Перелік змін до ТД (Офісне устаткування та приладдя різне).rtf |
10 липня 2023 17:23 |
10.07. ТД (Офісне устаткування та приладдя різне) із змінами.rtf |
10 липня 2023 17:23 |
10.07. Перелік змін до ТД (Офісне устаткування та приладдя різне).rtf
|
||||
10 липня 2023 17:23 |
10.07. ТД (Офісне устаткування та приладдя різне) із змінами.rtf
|
Запитання до процедури
Зміни
Дата подання: 06 липня 2023 13:01
Дата відповіді: 10 липня 2023 16:08
Просимо внести зміни до Лоту 1 позиція 11. Ручка кулькова BUROMAX BM.8352-01 MaxOFFICE , в назві товару прописано кулькова, а харкатеристиках тип масляна. На сайті виробника в назві зазначено масляна та тип масляна. https://buromax.kiev.ua/ruchka-maslyanaya-maxoffice-bm-8352-sinyaya/
Також зазначено, що "Колір ковпачка: синій.", але на цьому ж сайті можна побачити, що ковпачок складається з прозорого ковпачка та синього кліпу. Просимо змінити характеристики даної позиція для надання правильних документів якості від виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Замовником буде внесена відповідна зміна до тендерної документації.
Зміни
Дата подання: 06 липня 2023 13:03
Дата відповіді: 10 липня 2023 16:09
Просимо внести зміни до Лоту 1 позиція 11. Ручка кулькова BUROMAX BM.8352-01 MaxOFFICE , в назві товару прописано кулькова, а харкатеристиках тип масляна. На сайті виробника в назві зазначено масляна та тип масляна. https://buromax.kiev.ua/ruchka-maslyanaya-maxoffice-bm-8352-sinyaya/
Також зазначено, що "Колір ковпачка: чорний.", але на цьому ж сайті можна побачити, що ковпачок складається з прозорого ковпачка та чорного кліпу. Просимо змінити характеристики даної позиція для надання правильних документів якості від виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Замовником буде внесена відповідна зміна до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
96 975,30
UAH з ПДВ
|
96 975,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Переможець |
96 975,30
UAH з ПДВ
|
20 липня 2023 16:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 липня 2023 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2023 16:13
|
Дод. угода № 1 від 04.08.23 до договору № 92 від 03.08.23 Вилайн Груп.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2023 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2023 15:52
|
Договір № 92 від 03.08.23 канцелярські товари.pdf | укладений |
04 серпня 2023 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з додатковою угодою |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |