Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Жанна Труфіна +380372553740 trufina@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2023 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 липня 2023 13:13 |
Початок аукціону: | 11 липня 2023 13:13 |
Очікувана вартість: | 11 705 002,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117 050,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), крім умов повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції*), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 350 000,00 грн (триста п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника *Умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 розділу 3 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 350000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання та/або неналежне виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Замовника та Виконавця. Уповноважені представники Замовника негайно розпочинають прийняття наданих послуг та зобов’язані у термін не більше 10 робочих днів з дня одержання актів перевірити надані послуги та правильність застосування розцінок і підписати акти в частині фактично наданих послуг, або повернути їх Виконавцю в разі виявлення невідповідності в частині фактично наданих послуг. Після підписання акту наданих послуг Уповноваженим представником Замовника вирішується питання оплати наданих послуг. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту наданих послуг прийняти рішення про оплату за надані послуги та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України. Фінансування Договору здійснюється в залежності від реального фінансування з бюджету Чернівецької міської територіальної громади на 2023 рік. Платіжні зобов’язання, за цим договором, виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2023 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби України. | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2023 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2023 14:57 |
Додаток 3 до ТД - ПР кільця на перехресті Каденюка-Маланчука-Миру.doc | |
05 липня 2023 14:57 |
Тендерна документація - ПР кільця на перехресті Каденюка-Маланчука-Миру.doc | |
05 липня 2023 14:57 |
Перелік змін, що вносяться до ТД.doc | |
03 липня 2023 12:21 |
Додаток 2 до ТД - ПР кільця на перехресті Каденюка-Маланчука-Миру.docx | |
03 липня 2023 12:21 |
Додаток 1 до ТД -ПР кільця на перехресті Каденюка-Маланчука-Миру.doc | |
03 липня 2023 12:21 |
Додаток 4 до ТД - ПР кільця на перехресті Каденюка-Маланчука-Миру.doc |
05 липня 2023 15:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 липня 2023 14:57 |
Додаток 3 до ТД - ПР кільця на перехресті Каденюка-Маланчука-Миру.doc
|
|||
05 липня 2023 14:57 |
Тендерна документація - ПР кільця на перехресті Каденюка-Маланчука-Миру.doc
|
|||
05 липня 2023 14:57 |
Перелік змін, що вносяться до ТД.doc
|
|||
03 липня 2023 12:21 |
Додаток 2 до ТД - ПР кільця на перехресті Каденюка-Маланчука-Миру.docx
|
|||
03 липня 2023 12:21 |
Додаток 1 до ТД -ПР кільця на перехресті Каденюка-Маланчука-Миру.doc
|
|||
03 липня 2023 12:21 |
Додаток 4 до ТД - ПР кільця на перехресті Каденюка-Маланчука-Миру.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уважно просимо ознайомлюватись з умовами тендерної документації по даній закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000017 ● bc1a195041694b8eb65447821ac01526
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 10:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2023 Одеса № 215
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.09.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2023 № 215
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
28 UA-2023-07-03-004212-a 03.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-13 18:02:33
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд Сервіс» (далі – ТОВ «Техно-Буд Сервіс») вимогам підпункту 1.1.1 пункту 1.1 розділу 1 додатка 3 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 06.07.2023 № 347, в якій відсутня інформація щодо наявності трамбівки пневматичної (не менше однієї), також у інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 06.07.2023 № 347 не зазначено рік випуску котків дорожніх самохідних гладковальцевих?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд Сервіс» вимогам підпункту 1.1.1 пункту 1.1 розділу 1 додатка 3 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію щодо наявності котків дорожніх самохідних, масою від 13 тон – не менше трьох та наявності котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу масою від 14 до 20 тон – не менше одного?
4. Відповідно до вимог підпункту 1.2.2. пункту1.2 розділу 1 додатка 3 до ТД учасник для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників учасником додатково надаються скан-копії дипломів про вищу (базову вищу) освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», «будівництво та цивільна інженерія»; на підтвердження кваліфікації інженера з пожежної безпеки надається скан-копія диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «Пожежна безпека»; для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці надається скан-копія трудової книжки, а також скан-копія диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «Автомобільні дороги і аеродроми».
На підтвердження кваліфікації інженера з пожежної безпеки учасником надано диплом пожежно-технічного училища № 068295; на підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці учасником надано диплом за спеціальністю «Прядiння натуральних i хiмiчних волокон».
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд Сервіс» вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 розділу 1 додатка 3 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав на підтвердження кваліфікації інженера з пожежної безпеки скан-копію диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «Пожежна безпека»; для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці скан-копію диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «Автомобільні дороги і аеродроми»?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо не відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 розділу 1 додатка 3 до ТД, тоді як учасник на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, надав лист пояснення від 13.07.2023 № 363 та підтверджуючі документи професійної придатності інженера з охорони праці, проте не надав копію диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «Автомобільні дороги і аеродроми», яка вимагалась у складі ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-15 14:45:49
Відповідь на запит-ДАСУ
На запит про надання пояснень (інформації та документів) щодо прийнятих рішень, та/або вчинених дій чи бездіяльності які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з благоустрою - поточний ремонт вулично-дорожньої мережі кільця на перехресті вул. Л. Каденюка – О. Маланчука–Миру в м. Чернівці» (ДК 021:2015:45230000-8:Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (номер закупівлі - UA-2023-07-03-004212-a) повідомляємо про наступне.
1. Обгрунтування очікуваної вартості технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі виготовленої кошторисної документації.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі виготовленої кошторисної документації. Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroy (в полі пошуку необхідно ввести номер закупівлі - UA-2023-07-03-004212-a).
2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Довідку від 06.07.2023 №347, в якій надана інформація щодо наявності трамбівки пневматичної (не менше однієї) п. 52 (файл «Оборотно-сальдова відомість по рахунку 10.pdf») та архів «Докум. право власності інструменти та обл.rar» (файл під назвою «Накл.Віброплита. pdf»).
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, учасником надано документальне підтвердження наявності котків, які вимагались замовником, тому зазначений коток дорожній самохідний гладковальцевий в п.88 довідки №347 без зазначення року випуску, замовником відповідно до вимог підпункту 1.1.1. пункту 1.1. розділу 1 додатка 3 до ТД до уваги не брався.
3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано інформацію про кількість котків дорожніх самохідних масою від 13 т. – не менше трьох. В довідці №347 п.39, п.41, п.87 файл архів під назвою «ТехнПаспВласні. механізми rar 4» (файли під назвою:«ТехнПаспКотокдорожнийJCBVM13210484СЕ.pdf», «ТехнПаспКотокдорожний JCB VM200D 12289СЕ pdf», архів під назвою «ТехПаспОрендовані СФГ Артур.rar - RAR 4.x» файл «Тех_паспорт Котоки дорожні СФГ Артур»; котків дорожніх самохідних на пневмоколісному ходу масою від 14 - до 20 т - не менше одного – підтверджено п.40 довідки №347 (файл під назвою «ТехнПаспКотокдорожний JCB VM200D 11291СЕ. pdf»).
4. Відповідно до вимог пп. 1.2.2 пункту 1.2 розділу 1 додатка 3 до ТД учасник надав скан-копію диплому про базову освіту за напрямом «Пожежна безпека» по працівнику Душкевич Л.М. архівний файл під назвою «Дипломи.rar.» (файл під назвою «Диплом інженер з пожежної безпеки Душкевич Л.М.pdf.»).
5. Щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимоги пп.1.2.2. п. 1.2. розділу 1 додатка 3 до ТД повідомляємо наступне:
замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено невідповідності в інформації, стосовно підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці. Протягом 24 годин учасник ТОВ «ТЕХНО БУД СЕРВІС» надав лист-пояснення щодо інженера з охорони праці Трачук Ольтю Констянтинівну (файл під назвою «Лист - пояснення щодо інженера з охорони праці Трачук О.К.pdf»), яка перебуває на посаді інженера з охорони праці та пожежної безпеки на даному підприємстві з 01.07.2007 року. За період з дня призначення та по теперішній час, вона пройшла підготовку з питань охорони праці та пожежної безпеки в 2007 році в Чернівецькому експертно-технічному центрі (посвідчення № 590 від 05.10.2007р.). В 2010р. в Чернівецькому експертно-технічному центрі протокол №38 від 12 листопада 2012 року. В 2013 році в Чернівецькому експертно-технічному центрі протокол №62 від 20.12.2013року. В 2016 році в Чернівецькому експертно-технічному центрі протокол №54 від 09.12.2016року. В 2019році в Чернівецькому експертно технічному центрі протокол №49 від 20.12.2019року. В 2023 році в Південно-західному міжрегіональному управління державної служби з питань праці протокол №15 від 21 квітня 2023 року. Таким чином, професійна придатність інженера з охорони праці Трачук Ольті Констянтинівної, в тому числі з правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (НПАОП 63.21-1.01-09). Учасником надано посвідчення інженера з охорони праці (файл під назвою «Посвідчення з ОП Трачук О.К. pdf»).
Окрім того, в складі пропозиції учасника надано інформацію про працівника підприємства начальника дільниці Мороза В.А., який має диплом про вищу освіту за напрямом «Автомобільні дороги і аеродроми». Архівний файл «Дипломи.rar – RAR» (файл під назвою «Диплом нач_дільниц_майстер Мороз.PDF»).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-10-02 11:14:03
Виконання висновку ДАСУ
На виконання висновку моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з благоустрою - поточний ремонт вулично-дорожньої мережі кільця на перехресті вул. Л. Каденюка – О. Маланчука – Миру в м. Чернівці» (ДК 021:2015:45230000-8:Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (номер закупівлі - UA-2023-07-03-004212-a) повідомляємо , що уповноваженій особі наголошено на необхідності у подальшому дотримання вимог чинного законодавства при розгляді тендерних пропозицій, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей №1178, а також притягнуто до відповідальності шляхом зменшення розміру премії за жовтень поточного року.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з благоустрою - поточний ремонт вулично-дорожньої мережі кільця на перехресті вул. Л. Каденюка – О. Маланчука – Миру в м. Чернівці» (ДК 021:2015:45230000-8:Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (номер закупівлі - UA-2023-07-03-004212-a) повідомляємо , що уповноваженій особі наголошено на необхідності у подальшому дотримання вимог чинного законодавства при розгляді тендерних пропозицій, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей №1178, а також притягнуто до відповідальності шляхом зменшення розміру премії за жовтень поточного року.
2023-10-02 11:21:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді |
Дата публікації: | 09 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 600/6644/23-а |
Дата відкриття провадження: | 30 жовтня 2023 |
Документи:
03 листопада 2023 09:59
|
Електронний підпис |
09 жовтня 2023 16:09
|
Електронний підпис |
09 жовтня 2023 16:05
|
оскарження висновку.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2023 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" |
8 849 399,10
UAH з ПДВ
|
8 849 399,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПБС |
9 490 000,00
UAH з ПДВ
|
9 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" |
9 498 233,00
UAH з ПДВ
|
9 498 233,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" #34864234 |
Переможець |
8 849 399,10
UAH з ПДВ
|
14 липня 2023 16:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2023 12:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2023 13:51
|
ДД1 ПР кільця перехрестя.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2023 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2023 13:42
|
Договір ПР кільця на перехресті Каденюка-Маланчука-Миру.pdf | зміни до договору |
21 липня 2023 13:38
|
Протокол УО про механічну помилку.pdf | зміни до договору |
21 липня 2023 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 12:00
|
Договір ПР кільця на перехресті.pdf | укладений |
21 липня 2023 11:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | механічна помилка |
Номер договору про закупівлю: | 364 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 364 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |