Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЮБИМІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ГОСПОДАР" |
Код ЄДРПОУ: | 32861273 |
Місцезнаходження: | 52042, Україна , Дніпропетровська обл., село Любимівка, вул. Садова, будинок 1 |
Контактна особа: |
Дмитрієв Сергій Анатолійович 380675601507 kp.gospodar.lsr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2023 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 31 339 508,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 313 395,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 | |
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2023 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2023 16:04 |
Перелік змін до ТД Зміни.docx | |
04 липня 2023 16:04 |
ЗТД реконструкція водогону 31 Зміни.docx | |
04 липня 2023 16:03 |
ЗТД реконструкція водогону 31 Зміни.docx | |
04 липня 2023 15:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2023 17:28 |
Проект Договору 31.docx | |
30 червня 2023 17:28 |
Додаток 2. 31.rtf |
04 липня 2023 16:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 липня 2023 16:04 |
Перелік змін до ТД Зміни.docx
|
|||||||||
04 липня 2023 16:04 |
ЗТД реконструкція водогону 31 Зміни.docx
|
|||||||||
04 липня 2023 16:03 |
ЗТД реконструкція водогону 31 Зміни.docx
|
|||||||||
04 липня 2023 15:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 червня 2023 17:28 |
Проект Договору 31.docx
|
|||||||||
30 червня 2023 17:28 |
Додаток 2. 31.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави й територіальної громади.
При закупівлі робіт замовник зобов’язаний виконувати положення п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону, передбачаючи можливість залучення учасником субпідрядників/співвиконавців.
Не врахувавши це положення при складанні тендерної документації, замовник порушив би норми чинного законодавства, не давши змоги учасникам належним чином сформувати свої пропозиції, що є дискримінаційним щодо суб’єктів господарювання.
При цьому статтею 22 Закону встановлено, що тендерна документація, зокрема, повинна містити: інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; у разі закупівлі робіт — вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Таким чином, статтею 22 Закону встановлено імперативну норму щодо переліку інформації, яку обов’язково повинна містити тендерна документація.
У роз’ясненнях з цього питання Мінекономрозвитку зазначено, що відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладають відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України зі зважанням на особливості, визначені цим Законом.
Натомість питання можливості залучення субпідрядника не є предметом регулювання цього Закону та визначено Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» тощо.
Так, статтею 838 Цивільного кодексу України встановлено, що підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання робіт інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником — як замовник.
Генеральний підрядник - підрядник, який залучає до виконання робіт третіх осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. Субпідрядник - підрядник, який у порядку, визначеному договором підряду та на підставі договору субпідряду, укладеному з генеральним підрядником, залучається до виконання робіт (ст. 3 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" від 01.08.2005 р. N 668).
Проєкт договору (Додаток 3 до тендерної документації) складений відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Терміни, що вживаються в Договорі, відповідають визначенням, наведеним у Загальних умовах укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N668 (зі змінами та доповненнями).
Предметом закупівлі є роботи, а отже тендерна документація не може не містити положень, які б не можливість залучення учасником субпідрядників/співвиконавців. Замовнику, на момент проведення процедури закупівлі, не відомо чи буде потенційний переможець залучати субпідрядника/співвиконавця, чи матиме змогу виконувати роботи власними силами. Потенційний учасник, не може бути обмежений можливості залучення субпідрядника/співвиконавця оскільки це було б дискримінаційною вимогою для нього, адже участь у такій закупівлі можуть взяти лише ті учасники, які не планують залучати субпідрядні організації для виконання робіт за предметом закупівлі, таким суттєво знижуючи конкуренцію та дискримінував би учасників, які планують залучення субпідрядників/співвиконавців.
Згідно положення п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону, відповідно до якого у тендерній документації зазначають такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю документації, оскільки вказані дії порушують норми чинного законодавства, оскільки виключення можливості залучення учасниками субпідрядників/співвиконавців не дає змоги учасникам - у разі закупівлі робіт або послуг.
Таким чином замовник не може не враховувати це положення при складанні тендерної належним чином сформувати свої пропозиції, що є дискримінаційним щодо потенційних учасників процедури закупівлі.
При закупівлі робіт чи послуг замовник зобов’язаний виконувати положення п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону, передбачаючи можливість залучення учасником субпідрядників/співвиконавців.
З огляду на вищенаведене можна зробити один простий висновок: відповіді на поставлені запитання містяться насамперед саме в Законі, дотримання якого є головним завданням замовників при проведенні публічних закупівель, не забуваючи про один з головних принципів закупівель – принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-04-000019 ● a7118a72db824c608da21be7b43e6ee5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2023 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.10.2023 №42-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 04.10.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
04.10.2023 №42-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-30-008751-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 21:15:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Реконструкція ділянки водогону для водопостачання с. Любимівка та с. Перше Травня на території Любимівської сільської ради Дніпровського району (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-30-008751-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 11:37:51
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ
КП ЛЮБИМІВСЬКОЇ СІЛЬСКОЇ РАДИ "ГОСПОДАР" (надалі – Замовник) у
відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення
моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ділянки водогону для
водопостачання с. Любимівка та с. Перше Травня на території Любимівської
сільської ради Дніпровського району (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво
трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і
залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (UA-2023-06-30-008751-a)
надає наступні пояснення.
1. Щодо інформації та розрахунків щодо обґрунтування розміру бюджетного
призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та
визначення його очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреби у
фінансуванні робіт, встановлений розпорядженням голови обласної
державної адміністрації від 27 червня 2023 р. № Р-215/0/3-23 «Про внесення
змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 12 травня 2023 року
№ Р-158/0/3-23» та рішенням 34 сесії восьмого скликання
Виконавчого комітету Любимівської сільської ради від 22 червня 2023 р.
№ 1478-34/УІІІ «Про затвердження заходів до програм по сільському
бюджету на 2023 рік (уточнення)».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у
Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю, визначені відповідно до
затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція
ділянки водогону для водопостачання с. Любимівка та с. Перше Травня на
території Любимівської сільської ради Дніпровського району (ДК 021:2015:
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач,
шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», по
якій отримано позитивний експертний звіт від 12 червня 2023 №92-Е-23/А,
виданий ДП "Жилком".
Очікувана вартість вказаного предмета закупівлі визначена відповідно
до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, та
становить 31 339 508,00 грн. з ПДВ.
2. Щодо інформації про суми коштів, сплачених за договором, що був
укладений за результатом проведеної закупівлі.
Відповідно до договору № 17/07-2 від 17.07.2023 року, що був
укладений за результатом проведеної закупівлі, генпідрядником – ТОВ
«АСІНКТОН СТРОЙ» роботи за зазначеним договором виконані у повному
обсязі, наразі платіжні документи передані на оплату до казначейської
служби, станом на дату надання пояснення оплату не здійснено.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-12 23:40:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Реконструкція ділянки водогону для водопостачання с. Любимівка та с. Перше Травня на території Любимівської сільської ради Дніпровського району (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-30-008751-a) установлено.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 2 пункту 3 додатку 1 тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція повинна містити, зокрема: заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації.
Учасник ТОВ «АСІНКТОН СТРОЙ» на підтвердження вищезазначеної вимоги надав форму тендерної пропозиції від 06.07.2023 № 06072023/15, яка не містить пунктів 13 та 14 передбачених формою наведеною у Додатку 4, а саме:
«13. Ми беремо на себе зобов’язання виконати всі умови, що передбачені Договором про закупівлю.
14. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією Замовника».
Зважаючи на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСІНКТОН СТРОЙ» вимогам пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 2 пункту 3 додатку 1 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-17 10:22:36
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ
КП ЛЮБИМІВСЬКОЇ СІЛЬСКОЇ РАДИ "ГОСПОДАР" (надалі – Замовник) у
відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення
моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ділянки водогону для водопостачання
с. Любимівка та с. Перше Травня на території Любимівської сільської ради
Дніпровського району (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній
зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання
поверхонь)» (UA-2023-06-30-008751-a) надає наступні пояснення.
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26
Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з пунктом 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III Тендерної
документації:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему
закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких
зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення
замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність
кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення,
наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній
документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються
замовником у тендерній документації:
Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4
до тендерної документації;
Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника
кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї
тендерної документації;
інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей –
згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
інформацію та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі
технічним вимогам - згідно Додатку 2 до тендерної документації;
у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї
обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної
документації та додатків до неї.
Автентичною, вважається саме інформація, розміщена шляхом заповнення
електронних полів. Пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»,
на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178
(далі — Особливості), зокрема, передбачено, що тендерна пропозиція подається в
електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення
електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші
критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури
закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх
(його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих
особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних
документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому пунктом 24 Особливостей, зокрема, передбачено, що замовник
самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в
електронній системі закупівель, відповідно до Порядку розміщення інформації про
публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі —
Порядок № 1082), та цих особливостей, оголошення про проведення відкритих торгів та
тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання
тендерних пропозицій.
Абзацом 2 пункту 3 Порядку № 1082 визначено, що в разі, якщо інформація,
розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить
відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних
полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних
полів.
На виконання зазначеної вимоги тендерної документації учасником –
ТОВ «АСІНКТОН СТРОЙ» було повністю підтверджено відповідність кваліфікаційним
критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні
закупівлі», що зазначені у Додатку 1 до Тендерної документації шляхом надання
підтверджуючих документів та відповідних довідок, які вимагались у складі тендерної
пропозиції.
Також, учасником було підтверджено відповідність вимогам, визначеним у
пункті 47 Особливостей, та надано інші документи, що подаються Учасниками
процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, та документи які вимагались
тендерною документацією.
Так, у складі тендерної пропозиції учасник надає заповнену та підписану
тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації.
Учасником ТОВ «АСІНКТОН СТРОЙ» надано у складі тендерної пропозиції тендерну
пропозицію з заповненими полями із загальною інформацією, також зазначено вартість
пропозиції (цифрами та прописом, з зазначенням ціни без ПДВ, з ПДВ та загальну ціну),
та вказано строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними (90 днів із дати
кінцевого строку подання тендерних пропозицій), що повністю відповідає формі
тендерної пропозиції (Додаток 4).
Тобто, вся необхідна інформація, яку необхідно було внести учаснику до
зазначеної форми, була внесена і відповідає умовам тендерної документації, відтак
вимога тендерної документації була виконана, але без відображення двох останніх
пунктів форми. Зазначені пункти по своїй суті не несуть вагомого значення, і не
впливають на зміст пропозиції так як зміст їх дублюється іншими документами які є у
складі тендерної пропозиції (листом-згодою зі всіма умовами проєкту договору
№06072023/7 від 06 липня 2023 року, проєктом договору про закупівлю згідно Додатку
3 із заповненими реквізитами та накладеним підписом і завірений печаткою) та фактом
подання всіх необхідних документів які були передбачені в тендерній документації
замовника свідчать про те, що учасник згодний з усіма умовами проведення закупівлі,
визначеними в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерною
документацією Замовника (Згідно з пунктом 2 розділу V Тендерної документації: 8.
Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проектом
договору про закупівлю, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації та буде
дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4
Розділу 3 до цієї тендерної документації; 9. Якщо вимога в тендерній документації
встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або
інформацію один раз).
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 710 «Про затвердження
Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в
тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок,
допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням
тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні
помилки та описки.
Відповідно до практики Колегії АМКУ, до несуттєвих помилок можуть віднести
будь-які помилки допущені учасником, як в кваліфікаційній частині пропозиції, так і в
технічній та ціновій. Оновлена практика Колегії АМКУ свідчить, що під визначення
«формальна (несуттєва) помилка» наразі відноситься значно більше помилок учасників,
незважаючи чи було це встановлено замовником в тендерній документації чи ні. При
цьому, якщо в документі відсутня якась інформація, яку вимагав замовник, але вона є в
інших документах, що є складовою тендерної пропозиції також, якщо в документах
учасника вказана різна інформація щодо одного питання, та інформація, що не
відповідає вимогам документації буде вважатися формальною помилкою, зокрема
рішення Колегії АМКУ від 20.10.2022 р. № 6377-р/пк-пз.
На думку замовника, не відображення відповідних пунктів у формі тендерної
пропозиції було допущено з технічних причин. При цьому не відображені пункти не
змінюють його згоду на підписання, оскільки допущена технічна помилка не впливає на
якість робіт, вартість тендерної пропозиції та виконання робіт по об’єкту закупівлі.
Проект реконструкції водогону для водопостачання с. Любимівка та с. Перше
Травня, розроблений з метою вирішення найбільш важливої проблеми інженерних
мереж - зношування, що веде за собою підвищення виникнення аварійних ситуацій та,
відповідно, аварійно-відновлювальних робіт. У зв’язку з численними поривами
проектом передбачалась реконструкція водоводу, який знаходиться в аварійному стані і
є одним із значимих для області у 2023 році, а також те що в умовах воєнного стану цей
стратегічний проект є надважливим для мешканців регіону, для пришвидшення
виконання робіт, та у зв’язку з тим, що зазначена неточність не впливає на зміст
тендерної пропозиції, не нівелює технічний потенціал або конкурентоспроможність
учасника, замовником прийнято рішення про віднесення зазначеної неточності у
документі учасника до технічної помилки.
Зважаючи на зазначене, замовником прийнято рішення щодо відповідності
тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСІНКТОН СТРОЙ» вимогам пункту 1 Розділу ІІІ
«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 2
пункту 3 додатку 1 тендерної документації, на підставі листа-згоди зі всіма умовами
проєкту договору №06072023/7 від 06 липня 2023 року, проєктом договору про
закупівлю згідно Додатку 3 із заповненими реквізитами та накладеним підписом що
завірений печаткою, згідно з умовами пункту 2 розділу V Тендерної документації, та на
підставі протоколу про віднесення помилки, допущеної учасником ТОВ «АСІНКТОН
СТРОЙ», до формальної (несуттєвої) й такої, що не призводить до відхилення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язань Південного офісу Державної аудиторської служби України викладених у висновку моніторингу UA-M-2023-10-04-000019, у порядку визначеному частиною 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник - КП Любимівської сільської ради «Господар» повідомляє про вжиття заходів щодо усунення виявлених моніторингом порушень, в установленому законом порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому.
2023-10-23 15:28:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" |
31 212 908,17
UAH з ПДВ
|
31 212 908,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" #42298471 |
Переможець |
31 212 908,17
UAH з ПДВ
|
11 липня 2023 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2023 14:31
|
1.jpeg | зміни до договору |
01 серпня 2023 14:16
|
2.jpeg | зміни до договору |
01 серпня 2023 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2023 12:51
|
1-64.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:50
|
1-61.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:50
|
1-62.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:50
|
1-63.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:50
|
1-60.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:50
|
1-59.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:50
|
1-57.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:50
|
1-56.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-55.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-52.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-53.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-50.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-54.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-51.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-45.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-46.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-49.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-47.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-44.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-48.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-43.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-42.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-39.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-36.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-37.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-38.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-35.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-34.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-33.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-41.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-31.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-32.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-30.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-29.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-28.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-26.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-25.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-27.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-23.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-24.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-40.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-22.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-21.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-20.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-18.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-17.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-16.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-19.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-15.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-14.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-13.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-12.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-9.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-11.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-10.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:49
|
1-8.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:48
|
1-7.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:48
|
1-6.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:48
|
1-1.jpeg.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:48
|
1-3.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:48
|
1-4.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:48
|
1-1.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:48
|
1-2.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:48
|
1-5.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:48
|
13.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:47
|
8.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:47
|
9.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:47
|
7.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:47
|
11.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:47
|
10.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:47
|
12.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:47
|
6.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:47
|
5.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:47
|
3.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:47
|
2.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:47
|
4.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:47
|
1.jpeg | укладений |
17 липня 2023 12:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з уточненням реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 17/07-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |