Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Опора кругла з виносом для монтажу дорожнього знаку
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2023-06-30-008337-a ● c704caacf0f3467b88c39919b9988daf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство" |
Код ЄДРПОУ: | 03357562 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м.Чернівці, вул. КОШОВОГО, 41 А |
Контактна особа: |
Тетяна Сухар +380669949036 mkpshep2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2023 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2023 12:25 |
Початок аукціону: | 10 липня 2023 12:25 |
Очікувана вартість: | 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
Опора кругла з виносом для монтажу дорожнього знаку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58029, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. О.Кошового, 41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44212227-6 — Опори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2023 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2023 16:29 |
тендерка на опори.doc | |
30 червня 2023 16:29 |
Додаток 1.docx | |
30 червня 2023 16:29 |
Тех завдання додаток 2.docx | |
30 червня 2023 16:29 |
додаток 3 проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 04 липня 2023 16:43
Дата відповіді: 05 липня 2023 11:21
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації визначено поняття аналогічного договору: «Аналогічним вважається договір за яким учасник передає у власність покупця товар відповідно до предмету закупівлі (Опора для монтажу дорожніх знаків)». Це дуже вузьке поняття, оскільки згідно наданого креслення під аналогічний товар також підпадають опори консольні світлофорні (ОКС), опори пішохідного переходу, стійки під дорожні знаки. Тобто назва виробу може бути різною, при цьому конструкція є аналогічною. Зважаючи на вищевказане, просимо розширити поняття аналогічного договору, не прив’язуючись до конкретної назви предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний можливий Учаснику повідомляємо, що основна концепція закупівлі є опора, яка має відповідати технічним даним, які зазначені в Додатку 2. Тому аналогічні договори будуть аналізуватися виключно по предмету закупівілі "Опори", а їх призначення (розміщення світолофорних об`єктів, різних дорожніх знаків, тощо.) є похідною складовою. Дякуємо за запитання.
Технічне завдання
Дата подання: 04 липня 2023 17:02
Дата відповіді: 05 липня 2023 11:26
Шановний замовнику, згідно наданих Вами креслень кронштейн виготовити не реально, так як при радіусі гибу 1700 мм неможливо витримати висоту від верхнього фланцю 380мм і довжину рівної ділянки консолі 1491 мм. Якщо витримати розмір від верхнього фланцю 380 мм,то загальна висота конструкції не буде відповідати заданій Вами. Тому просимо перевірити правильність вказаних параметрів конструкції та при необхідності внести зміни до технічного завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний замовнику, дані розміри, а саме відстань від початку гибу до краю труби, не є принциповими, та можуть змінюватись із невеликими коливаннями, в залежності від самрї конструкції опори. Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-30-008337-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА", Код ЄДРПОУ:43496149
Дата подання: 14 липня 2023 11:58
Вимога щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі ФОП КОНСТАНТИНІВ ВІКТОР РУСЛАНОВИЧ
Опис вимоги міститься у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2023 14:03
За наслідками розгляду вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми "ПРИЗМА" по закупівлі UA-2023-06-30-008337-a встановлено наступне:
1. Відповідно до п. 14 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати сертифікат відповідності та/або паспорт якості, та/або протокол випробувань виписаний виробником (або видані виробнику) (якщо їх наявність передбачена законодавством), діючі на момент подання тендерної пропозиції, у разі не передбачення законодавством наявність вказаних документів, Учасником подається довідка в довільній формі.
Дана вимога передбачає альтернативні можливості щодо надання документів. Тобто учаснику достатньо надати один документ із переліку, що підтверджуватиме відповідність/якість товару.
Учасником Фізичної особи-підприємця Константинівом Віктором Руслановичом надано паспорт виробника ТОВ “Терно-Лайт”, який розцінюється замовником як паспорт якості, адже даний документ містить технічні дані (креслення виробу, вага), гарантії виробника та інші дані про якість товару.
Таким чином, учасник Фізична особа-підприємець Константинів Віктор Русланович виконав умови п.14 Додатку №1 до тендерної документації.
2. Згідно примітки до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, у разі якщо Учасник здійснює свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, то така вимога на нього не поширюється. Додатково надати копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки підприємства (у разі наявності печатки).
У даній вимозі вимагаються документи саме від підприємства, а даний учасник є фізичною особою-підприємцем. Відповідно до ч. 4 ст. 62 ГК України підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки. Таким чином, ФОП не підпадає під категорію підприємств.
Учасник Фізична особа-підприємець Константинів Віктор Русланович в складі пропозиції не повинен був надавати копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням печатки у відповідності до даної примітки.
Таким чином, відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Константиніва Віктора Руслановича.
1. Відповідно до п. 14 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати сертифікат відповідності та/або паспорт якості, та/або протокол випробувань виписаний виробником (або видані виробнику) (якщо їх наявність передбачена законодавством), діючі на момент подання тендерної пропозиції, у разі не передбачення законодавством наявність вказаних документів, Учасником подається довідка в довільній формі.
Дана вимога передбачає альтернативні можливості щодо надання документів. Тобто учаснику достатньо надати один документ із переліку, що підтверджуватиме відповідність/якість товару.
Учасником Фізичної особи-підприємця Константинівом Віктором Руслановичом надано паспорт виробника ТОВ “Терно-Лайт”, який розцінюється замовником як паспорт якості, адже даний документ містить технічні дані (креслення виробу, вага), гарантії виробника та інші дані про якість товару.
Таким чином, учасник Фізична особа-підприємець Константинів Віктор Русланович виконав умови п.14 Додатку №1 до тендерної документації.
2. Згідно примітки до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, у разі якщо Учасник здійснює свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, то така вимога на нього не поширюється. Додатково надати копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки підприємства (у разі наявності печатки).
У даній вимозі вимагаються документи саме від підприємства, а даний учасник є фізичною особою-підприємцем. Відповідно до ч. 4 ст. 62 ГК України підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки. Таким чином, ФОП не підпадає під категорію підприємств.
Учасник Фізична особа-підприємець Константинів Віктор Русланович в складі пропозиції не повинен був надавати копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням печатки у відповідності до даної примітки.
Таким чином, відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Константиніва Віктора Руслановича.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОНСТАНТИНІВ ВІКТОР РУСЛАНОВИЧ |
599 200,00
UAH з ПДВ
|
588 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" |
719 520,00
UAH з ПДВ
|
588 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСТ" |
675 519,84
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР" |
683 820,00
UAH з ПДВ
|
650 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КОНСТАНТИНІВ ВІКТОР РУСЛАНОВИЧ #3497306515 |
Переможець |
588 940,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2023 14:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 липня 2023 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2024 16:19
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
29 січня 2024 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:38
|
ДУ 1 до Договору 330.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 08:51
|
договір опори 330-23.pdf | укладений |
19 липня 2023 08:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 330/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 330/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |