Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Самбірськоі міськоі ради |
Код ЄДРПОУ: | 33465030 |
Місцезнаходження: | 81400, Україна , Львівська обл., Самбір, вул.Коперніка,15 |
Контактна особа: |
Гливчак Оксана Ярославівна +380976909742 21021972oksana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2023 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2023 16:23 |
Очікувана вартість: | 27 887 162,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 278 871,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Поточний ремонт Комунального закладу "Ліцей "Лідер" на вул. В.Стуса 8, м.Самбора Львівської області (Код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2023 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2023 16:37 |
Додаток _2 Технічне завдання.docx | |
30 червня 2023 16:18 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
30 червня 2023 16:18 |
Додаток 1 до Тендерної документації.docx | |
30 червня 2023 16:18 |
Тендерна документація з урахуванням постанови 1178.docx |
30 червня 2023 16:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
30 червня 2023 16:37 |
Додаток _2 Технічне завдання.docx
|
||
30 червня 2023 16:18 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
||
30 червня 2023 16:18 |
Додаток 1 до Тендерної документації.docx
|
||
30 червня 2023 16:18 |
Тендерна документація з урахуванням постанови 1178.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-03-000015 ● 21d0b338c97049a29998a145c9a20ba2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2023 18:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.08.2023 №61-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.08.2023 №61-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2023-06-30-008228-a 30.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-10 18:21:13
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту Комунального закладу «Ліцей «Лідер» на вул. В.Стуса 8, м.Самбора Львівської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-30-008228-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником ТОВ «Економбуд-ЛВ», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо:
- надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, а саме на автокран Камаз ВС 3212 АО (орендодавець ТОВ «Стебникбудмонтаж») та автобетононасос (орендодавець ПП «Галичбудсервіс») (розділ 1 додатку 1 тендерної документації);
- надання копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок або оригінали цивільно - правових договорів, а саме: Тимчишина Юрія Івановича та Дмитришина Андрія Богдановича, оскільки в складі пропозиції учасника надано наказ про прийняття на роботу від 15 травня 2020 року №15/05/01 на Тимчишина Юрія Євгеновича та наказ про переведення на посаду водія від 31серпня 2021 року №31/08/01 Дмитришина Андрія Богдановича (розділ 2 додатку 1 тендерної документації);
- надання довідок про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою встановленою в тендерній документації, оскільки в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази наданій учасником відсутня інформація про термін експлуатації (років) транспортного засобу, обладнання і устаткуваннч, а в довідці про працівників не зазначено дату та номера договорів цивільно-правового характеру (розділи 1, 2 додатку 1 тендерної документації);
- надання сканованої копії з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (рік) з відміткою про прийняття відповідним органом за 2022 рік або листа-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначено законодавчі підстави його ненадання (розділ 4 додатку 1 тендерної документації);
- надання чинного сертифікату на програмний комплекс, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації (підпункт 6.2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації);
- обсягу річного доходу (виручки) за один рік суб’єкта господарювання не менше 75 відсотків очікуваної вартості закупівлі, оскільки обсяг річного доходу (виручки) ТОВ «Економбуд-ЛВ» згідно з Звітом про фінансові результати становить 61,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі (код рядка 2280 - 17148400,0 грн)?
4. Чому в проєкті договору та в укладеному договорі надання послуг від 18 липня 2023 року визначено гарантійний термін експлуатації зданого об’єкта протягом 5 років, тоді як в тендерній документації встановлено вимогу щодо гарантування якості наданих послуг протягом гарантійного строку (гарантійний строк надання послуг становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-15 15:35:47
Пояснення
Доброго дня! У відповідь на запит по моніторингу UA-M-2023-08-03-000015 процедури закупівлі Поточний ремонт Комунального закладу "Ліцей "Лідер" на вул. В.Стуса 8, м. Самбора Львівської області (Код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) надаємо наступну інформацію.
1) Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі:
Відповідно до Рішення № 1 від 09 травня 2023 року Самбірської міської ради Львівської області ХХХІ сесія VІІІ демократичного скликання «Про внесення змін до бюджету Самбірської міської територіальної громади на 2023 рік» (https://sambircity.gov.ua/2023/05/15/1-pro-vnesennya-zmin-do-byudzhetu-sambirsko%d1%97-misko%d1%97-teritorialno%d1%97-gromadi-na-2023-rik/) передбачено виділення коштів на закупівлю Поточний ремонт Комунального закладу "Ліцей "Лідер" на вул. В.Стуса 8, м.Самбора Львівської області (Код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи).
Очікувана вартість закупівлі Поточний ремонт Комунального закладу "Ліцей "Лідер" на вул. В.Стуса 8, м.Самбора Львівської області (Код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) визначалася з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», що затверджені наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок (додається), що є складовою частиною проектної документації на Поточний ремонт Комунального закладу "Ліцей "Лідер" на вул. В.Стуса 8, м.Самбора Львівської області за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Очікувана вартість предмету закупівлі складає 27 887 162,00 грн з ПДВ.
2) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до потреб у закупівлі з урахування вимог законодавства. Технічні та якісні характеристики відображені в проектній документації за робочим проектом Поточний ремонт Комунального закладу "Ліцей "Лідер" на вул. В.Стуса 8, м.Самбора Львівської області (Код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), що затверджена Наказом Відділу освіти виконавчого комітету Самбірськоі міськоі ради № 06-2 від 29.06.2023 року (додається) та яка виконана згідно з кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме: відомостях обсягів робіт по будівництву (додається). У проектній документації міститься детальний опис послуг, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих послуг. Послуги повинні бути надані із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт №166.1956.23.1208 (додається). Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проектній документації за робочим проектом: Поточний ремонт Комунального закладу "Ліцей "Лідер" на вул. В.Стуса 8, м.Самбора Львівської області (Код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) №166.1956.23.1208.
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://osvita-sambir.in.ua/index.php/features/zakupivli-ta-zamovlennia/publichni-zakupivli
3) Щодо не надання учасником свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, а саме: на автокран Камаз ВС 3212 АО та автобетононасос повідомляємо наступне.
Відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасника довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 05/07-03 від 05.07.2023 року ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ» планує залучати до надання послуг з поточного ремонту орендовану техніку, а саме: автокран Камаз ( п. 1.63 довідки) та автобетононасос ( п. 1.64 довідки).
У розділі 1 додатку 1 до тендерній документації зазначено, що учасник повинен підтвердити наявність у нього автобетононасосу, що буде застосовуватись на об’єкті. Учасник повинен надати підтвердження права власності, а у разі якщо автобетононасос знаходиться в користуванні, Учасник надає договір оренди.
Повідомляємо, що дана техніка не є у власності ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ». Тому для підтвердження використання зазначеної вище техніки учасником ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ» надано у складі тендерної пропозиції: договір про надання послуг № 02-06/23 від 04.07.2023 року з Приватним підприємством «Галичбудсервіс» та договір оренди № 03/07/2023 від 03.07.2023 року з ТОВ «Стебникбудмонтаж» і тим самим учасником підтверджено можливість використовувати автокран Камаз та автобетононасос, що повністю відповідає вимогам розділу 1 додатку 1 тендерної документації
4) Щодо не зазначення учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази інформації про термін експлуатації (років) транспортного засобу, обладнання і устаткування повідомляємо, що не зазначення даної інформації жодним чином не впливає на зміст та ціну тендерної пропозиції, а також на якість надання послуг та є лише формальною помилкою.
5) Щодо не зазначення учасником у довідці про працівників дату та номера договорів цивільно-правового характеру повідомляємо, що це є лише формальною помилкою, оскільки відсутність у довідці про працівників даної інформація жодним чином не впливає на зміст та ціну тендерної пропозиції, а також на якість надання послуг . Крім того дані відомості міститься в інших документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, а саме у файлі «Цивільно-правові договори.pdf», де містить договори цивільно-правового характеру та зазначено їх номери та дата укладення.
6) Щодо надання копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок або оригінали цивільно - правових договорів, а саме: Тимчишина Юрія Євгеновича та Дмитришина Андрія Богдановича повідомляємо наступне.
У складі тендерної пропозиції учасника надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 05/07-04 від 05.07.2023 року, у якій зокрема зазначається, що учасник планує залучати до надання послуг Тимчишина Юрія Івановича (дорожній робітник) та Дмитришина Андрія Богдановича (водій).
Повідомляємо, що учасником надано у складі тендерної пропозиції наказ про прийняття на роботу від 15 травня 2020 року №15/05/01 Тимчишина Юрія Євгеновича на посаду дорожнього робітника, а зазначення у довідці № 05/07-04 від 05.07.2023 року не правильного по-батькові даної особи є лише формальною помилкою, що жодним чином не впливає на зміст та ціну тендерної пропозиції, а також на якість надання послуг.
У довідці № 05/07-04 від 05.07.2023 року, а саме у пункті 8 вказано, що Дмитришин Андрій Богданович займає посаду водія, учасником надано наказ про переведення вище зазначеного працівника на посаду водія від 31 серпня 2021 року №31/08/01 і тим самим підтверджено наявність трудових відносин Товариства «ЕКОНОМБУД-ЛВ» з Дмитришиним Андрієм Богдановичем.
7) Щодо виконання учасником вимоги, яка зазначена у пп. 6.2 п. 6 розділу 2 тендерної документації, а саме: надання чинного сертифікату на програмний комплекс, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації повідомляємо.
У складі тендерної пропозиції учасника надано ліцензію № 20757 на використання у власному виробництві користувача, без права передачі третім особам ПЗ "Комп’ютерна програма «Автоматизована система 4 – будівельний комплекс» (АС-4Будкомплекс) на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію авторського права на твір № 107643 від «30» серпня 2021 р.
ПЗ "Комп’ютерна програма «Автоматизована система 4 – будівельний комплекс» (АС-4Будкомплекс) призначена для складання кошторисної документації на будівельно-монтажні роботи у будівництві. Програма, орієнтована на автоматизований випуск кошторисів, програмний комплекс АС-4 видає локальні, об'єктні та зведені кошториси. Робить розрахунок договірної ціни та формує акти КБ2в, акт виконаних робіт.
Таким чином, учасником виконано вимогу пп. 6.2 п. 6 розділу 2 тендерної документації.
8) Щодо обов’язку учасника надати скановану копію з оригіналу звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (рік) з відміткою про прийняття відповідним органом за 2022 рік або листа-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначено законодавчі підстави його ненадання.
Відповідно до розділ 4 додатку 1 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за звітний період (рік) з відміткою про прийняття відповідним органом – 2022 рік;
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (рік) з відміткою про прийняття відповідним органом – 2022 рік;
- сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (рік) з відміткою про прийняття відповідним органом – 2022 рік.
Відповідно до ч.3 ст.11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати.
Згідно із ч. 3 ст. 55 ГК України суб’єктами малого підприємництва є юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України.
ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ» є суб’єктами малого підприємництва і тому у складі тендерної пропозиції даного учасника надано лише баланс та звіту про фінансові результати за 2022 рік.
У складі тендерної пропозиції відсутній листа-роз’яснення щодо не надання звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (рік), оскільки така вимога не була передбачена розділом 4 додатку 1 тендерної документації «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
9) Щодо зазначення в проекті договору та в укладеному договорі надання послуг від 18 липня 2023 року гарантійного терміну експлуатації зданого об’єкта протягом 5 років, тоді як в тендерній документації встановлено вимогу щодо гарантування якості наданих послуг протягом гарантійного строку (гарантійний строк надання послуг становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником) повідомляємо наступне.
Замовником 30 червня 2023 року опубліковано оголошення про проведення закупілі Поточний ремонт Комунального закладу "Ліцей "Лідер" на вул. В.Стуса 8, м.Самбора Львівської області (Код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) до якого додано файли «Тендерна документація з урахуванням постанови 1178.docx» та «Додаток 3 Проект договору.docx»
Відповідно до п. 7.4. Розділу 7 Проекту договору гарантійний термін експлуатації зданого об’єкта протягом 5 (п’яти) років. Даний гарантій термін встановлений і у п.7.4 розділу 7 Договору про закупівлю № 18/23 від 18 липня 2023 року.
Так згідно із пунктом 3.1. Розділу 6 ТД Проєкт Договору про закупівлю викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Учасник в складі пропозиції повинен надати згоду з проектом договору викладеному в Додатку 3, а також підписаний проект договору.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано лист згоду (файл « 66.Лист - згода з проектом договору.pdf») та проект договору файл «65.Проект договору.pdf»). Згідно наданих документів учасник погодив гарантійний термін експлуатації зданого об’єкта протягом 5 (п’яти) років.
Крім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
За результати закупівлі UA-2023-06-30-008228-a між Відділом освіти виконавчого комітету Самбірськоі міськоі ради та ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ» укладено договір про закупівлю №18/23 від 18 липня 2023 року де передбачено, що гарантійний термін експлуатації зданого об’єкта становить 5 (п’яти) років, що повністю відповідає тендерній пропозиції учасника.
Зазначення у тендерній документації замовником гарантійного строку надання послуг 10 років від дня його прийняття є лише технічною помилкою допущеною Замовником при формуванні тендерної документації. Дана технічна помилка була виявлена вже на етапі підписання договору. У зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика Замовника не дозволяють виправлення інформації та додавання документів після завершення процедури закупівлі, відповідно зміни до тендерної документації не можна було внести.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року №3302-05/40086-08 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповнені документів у сфері державних закупівель після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом прийняття тендерним комітетом (уповноваженою особою) рішення про виправлення помилок, оформленого відповідним протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або уповноваженою особою.
Уповноваженою особою Відділу освіти виконавчого комітету Самбірськоі міської ради виправлено дану технічну помилку допущену у тендерній документації шляхом оформлення протоколу про виправлення технічної (формальної) помилку. Згідно даного протоколу правильним слід вважати гарантійний строк на надані послуги становить 5 років від дня їх прийняття замовником.
10) Щодо вимоги, що обсяг річного доходу (виручки) за один рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше 75 відсотків очікуваної вартості закупівлі повідомляємо наступне.
При перевірці відповідності пропозиції Учасника даному кваліфікаційному критерію Замовником було допущено арифметичну помилку, в результаті чого неправильно визначено відсоток обсягу річного доходу (виручки) ТОВ «Економбуд-ЛВ» від очікуваної вартості закупівлі .
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня. У відповідь на висновок моніторингу процедури закупівлі згідно ідентифікатора UA-2023-06-30-008228-a щодо закупівлі: Поточний ремонт Комунального закладу "Ліцей "Лідер" на вул. В.Стуса 8, м.Самбора Львівської області (Код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) повідомляємо наступну інформацію. Замовник не погоджується із встановленими у висновку моніторингу UA-M-2023-08-03-000015 допущеними Замовником порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель, а також вважаємо, що покладені на Замовника зобов’язання щодо усунення виявлених порушень, які значені у висновку моніторинг № UA-M-2023-08-03-000015 є неконкретними і нечіткими, що є самодостатньою підставою для скасування такого висновку в цілому. Частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку моніторингу, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Повідомляємо, що 30.08.2023 року Замовником було подано позовну заяву щодо оскарження рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. Копія документу, що підтверджує подання позовної заяви додається.
2023-08-30 17:55:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Відділом освіти виконавчого комітету Самбірської міської ради 30 серпня 2023 року подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 31 серпня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 380/20738/23 |
Дата відкриття провадження: | 06 вересня 2023 |
Документи:
07 вересня 2023 17:31
|
Електронний підпис |
31 серпня 2023 12:09
|
Електронний підпис |
31 серпня 2023 12:04
|
Опис |
31 серпня 2023 12:04
|
Позовна заява |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2023 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ |
27 846 078,00
UAH з ПДВ
|
27 846 078,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ #37205736 |
Переможець |
27 846 078,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2023 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2024 15:18
|
Дод.уг. 6.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2024 12:43
|
дод.уг. -5.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2024 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2024 15:27
|
дод.уг.-4.pdf | зміни до договору |
25 липня 2024 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 14:56
|
Дод.уг._3.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2024 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 17:06
|
Дод.уг. - 2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2023 12:14
|
до Договору надання послуг No 1823 від 18.07.2023 року.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2023 16:13
|
Scan_договір 18.23.pdf | укладений |
18 липня 2023 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | План фінансування на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | План фінансування на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 18/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 18/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 18/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 18/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |