Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екологіії та природних ресурсів Кіровоградської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38802449 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Віктора Чміленка, буд. 84/37 |
Контактна особа: |
Гончаренко Тетяна Сергіївна +380988841211 n.slusarenko2020@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2023 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2023 21:00 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки здійснюються після завершення фактично наданої послуги протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання акту приймання-передачі фактично наданих послуг за умови фактичного надходження бюджетних коштів на відповідні цілі на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2023 17:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2023 16:34 |
ТД РПУВ зміни.docx | |
04 липня 2023 16:34 |
ТД РПУВ Зміни | |
04 липня 2023 16:08 |
Перелік змін до ТД РПУВ.docx | |
04 липня 2023 16:08 |
Техвимоги РПУВ | |
04 липня 2023 16:08 |
Перелік змін до ТД РПУВ | |
30 червня 2023 15:17 |
техвимоги РПУВ.docx | |
30 червня 2023 15:17 |
договір рпув.docx |
04 липня 2023 17:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 липня 2023 16:34 |
ТД РПУВ зміни.docx
|
||||||
04 липня 2023 16:34 |
ТД РПУВ Зміни
|
||||||
04 липня 2023 16:08 |
Перелік змін до ТД РПУВ.docx
|
||||||
04 липня 2023 16:08 |
Техвимоги РПУВ
|
||||||
04 липня 2023 16:08 |
Перелік змін до ТД РПУВ
|
||||||
30 червня 2023 15:17 |
техвимоги РПУВ.docx
|
||||||
30 червня 2023 15:17 |
договір рпув.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фінансування робіт по розробці Регіонального плану управління відходами у Кіровоградській області до 2030 року здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду обласного бюджету, а саме обласного фонду охорони навколишнього природного середовища, відповідно до переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1147, тобто лише на заходи природоохоронного спрямування.
Рішення про виділення коштів у сумі 1 500 тис.грн. з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища приймалося згідно з Порядком планування і фінансування природоохоронних заходів та об’єктів з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 28 жовтня 2019 року № 1113-р (із змінами) та відповідно до розпорядження начальника Кіровоградської обласної військової адміністрації від 26 квітня 2023 року № 389-р.
Розробка Регіонального плану дозволить створити фундамент та обрати оптимальний сценарій з упровадження комплексної системи поводження з відходами в області до 2030 року з поділом території регіону на кластери. Забезпечить розвиток інфраструктури управління відходами через виділення земельних ділянок під будівництво сміттєпереробних заводів, побудови логістичної моделі об’єктів за напрямками відходів, модернізації існуючих та планування будівництва нових об’єктів з урахуванням фінансової спроможності громад, тарифної політики, інвестицій, а також забезпечить організацію роботи щодо поводження з відходами, що утворилися у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок збройної агресії російської федерації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-05-000007 ● 713bd51ef2024f448b3d23e51e75235c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2023 18:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.12.2023 № 81-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 04.12.2023 № 81-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-06-30-007176-a 30.06.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-06 09:09:33
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Розробка Регіонального плану управління відходами у Кіровоградській області», код ДК 021:2015: 90710000-7 – Екологічний менеджмент, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-30-007176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-06 09:13:20
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Розробка Регіонального плану управління відходами у Кіровоградській області», код ДК 021:2015: 90710000-7 – Екологічний менеджмент (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-30-007176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. В яких файлах (документах) тендерної пропозиції учасника ФОП Печений В.Л. містяться документи та/або інформація на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, що учасник процедури закупівлі ФОП Печений В.Л. має, в тому числі, приміщення для забезпечення господарської діяльності, як передбачено підпунктом 1 пунктом 1 Додатку 1 тендерної документації?
2. В яких файлах (документах) тендерної пропозиції учасника ФОП Печений В.Л. містяться документи та/або інформація на підтвердження відсутності/наявності підстав, передбачених абзацом 14 пункту 47 Особливостей, як зазначено в підпункті 13 пункту 2 Додатка 1 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-12-11 15:44:27
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення надано протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №66 від 11.12.2023 року.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області за результатами моніторингу (розпочатого згідно наказу від 04.12.2023 року №81-з) процедури закупівлі - відкриті торги з особливостями "Розробка Регіонального плану управління відходами у Кіровоградській області", повідомляю, що на підставі додаткової угоди №1 від 18 грудня 2023 року сторони дійшли згоди розірвати договір від 01 серпня 2023 року № 7-ДП достроково (п.12.5 договору).
2023-12-19 15:18:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2024-02-02 11:26:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2023 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПЕЧЕНИЙ ВОЛОДИМИР ЛЕОНІДОВИЧ" |
1 480 000,00
UAH з ПДВ
|
1 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПЕЧЕНИЙ ВОЛОДИМИР ЛЕОНІДОВИЧ" #3062618616 |
Переможець |
1 480 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2023 13:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2023 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 15:58
|
додаткова угода1 розірвання РП.pdf | укладений |
19 грудня 2023 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 15:42
|
додаткова угода1 розірвання РП.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 15:24
|
Договір 7ДП.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 15:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 7-ДП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |