Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів – 2 лоти: лот № 1 – послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2 – послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів)
Очікувана вартість
1 271 592,00 UAH
UA-2023-06-30-007065-a ● 7f3a8d3b56ae4643bf8719e32d1dc700
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КОМФОРТНИЙ ДІМ" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44051740 |
Місцезнаходження: | 76002, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Незалежності, будинок 161 |
Контактна особа: |
Богдан Хоминець +380503728564 komfortnuudim@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2023 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2023 15:03 |
Очікувана вартість: | 1 271 592,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Тендерна документація
30 червня 2023 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2023 15:10 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-30-007065-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:24908201
Дата подання: 04 липня 2023 23:39
дискримінаційні вимоги тендерної документації
Шановний Замовнику! Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації, хочемо зауважити, що вона містить умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право Учасників на участь в цій закупівлі, а саме - у додатку 2 «Технічні вимоги на закупівлю послуг: CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів – 2 лоти: лот № 1 – послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2 – послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів)» Тендерної документації міститься вимога:
«Учасник в складі своєї пропозиції надає Акт попереднього обстеження об’єктів в якому зазначається, що учасник ознайомлений з обсягом наданих послуг та зобов’язується їх виконати у разі перемоги в Оголошеній закупівлі CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів – 2 лоти: лот № 1 – послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2 – послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів). АКТ ПОПЕРЕДНЬОГО ОБСТЕЖЕННЯ ОБ’ЄКТІВ ПІДПИСУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТА ЗАМОВНИКОМ. У РАЗІ, ЯКЩО УЧАСНИКОМ НЕ НАДАНО ПІДПИСАНИЙ СТОРОНАМИ АКТ ПОПЕРЕДНЬОГО ОБСТЕЖЕННЯ ОБ’ЄКТІВ ПРОПОЗИЦІЯ ТАКОГО УЧАСНИКА ВІДХИЛЯЄТЬСЯ.»
Хочемо зазначити, що ця вимога є незаконною та має бути видалена з Тендерної документації шляхом внесення змін, оскільки є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, тобто, Замовник має можливість погодити та підписати акти попереднього обстеження лише обраним безпосередньо ним учасникам та встановити таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу, що Тендерна документація не визначає цілей та не містить будь-яких обґрунтувань необхідності складання такого Акту попереднього обстеження, адже для участі у цій закупівлі необхідно Учаснику провести попереднє обстеження, в цілому, 95 об’єктам, тобто витрати власний час та час представників Замовника кожного з 95 об’єктів. Також цей Акт не зможе підтвердити ані кваліфікацію Учасника (стаття 16 Закону) ані його відповідність іншим критеріям, що передбачені законодавством із закупівель.
Вважаємо, що таким чином Замовник порушує права потенційного Учасника на конфіденційність інформації, оскільки ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі.
Тобто, після попереднього обстеження об’єктів інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Хочемо зазначити, що попереднє обстеження об’єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Актів за результатами попереднього обстеження об'єктів надання послуг (виконання робіт).
Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо технічного обстеження об’єкту та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником акту попереднього обстеження об’єктів, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт попереднього обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Крім того, внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» виїзд на об’єкт для більшості учасників на момент подачі Пропозиції є неможливим, оскільки на даний час на всій території України ведуться бойові дії.
З урахуванням наведеної вище інформації та, керуючись практиками оскарження закупівель АМКУ, які визначені у рішеннях від 19.01.2022 №1135-р/пк-пз та від 03.11.2022 № 6574-р/пк-пз, заявляємо, що, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує його охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Таким чином, ВИМАГАЄМО виключити з Тендерної документації вимогу, яка міститься у додатку 2 «Технічні вимоги на закупівлю послуг: CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів – 2 лоти: лот № 1 – послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2 – послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів)» Тендерної документації:
«Учасник в складі своєї пропозиції надає Акт попереднього обстеження об’єктів в якому зазначається, що учасник ознайомлений з обсягом наданих послуг та зобов’язується їх виконати у разі перемоги в Оголошеній закупівлі CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів – 2 лоти: лот № 1 – послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2 – послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів). АКТ ПОПЕРЕДНЬОГО ОБСТЕЖЕННЯ ОБ’ЄКТІВ ПІДПИСУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТА ЗАМОВНИКОМ. У РАЗІ, ЯКЩО УЧАСНИКОМ НЕ НАДАНО ПІДПИСАНИЙ СТОРОНАМИ АКТ ПОПЕРЕДНЬОГО ОБСТЕЖЕННЯ ОБ’ЄКТІВ ПРОПОЗИЦІЯ ТАКОГО УЧАСНИКА ВІДХИЛЯЄТЬСЯ.»
Розгорнути
Згорнути
«Учасник в складі своєї пропозиції надає Акт попереднього обстеження об’єктів в якому зазначається, що учасник ознайомлений з обсягом наданих послуг та зобов’язується їх виконати у разі перемоги в Оголошеній закупівлі CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів – 2 лоти: лот № 1 – послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2 – послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів). АКТ ПОПЕРЕДНЬОГО ОБСТЕЖЕННЯ ОБ’ЄКТІВ ПІДПИСУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТА ЗАМОВНИКОМ. У РАЗІ, ЯКЩО УЧАСНИКОМ НЕ НАДАНО ПІДПИСАНИЙ СТОРОНАМИ АКТ ПОПЕРЕДНЬОГО ОБСТЕЖЕННЯ ОБ’ЄКТІВ ПРОПОЗИЦІЯ ТАКОГО УЧАСНИКА ВІДХИЛЯЄТЬСЯ.»
Хочемо зазначити, що ця вимога є незаконною та має бути видалена з Тендерної документації шляхом внесення змін, оскільки є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, тобто, Замовник має можливість погодити та підписати акти попереднього обстеження лише обраним безпосередньо ним учасникам та встановити таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу, що Тендерна документація не визначає цілей та не містить будь-яких обґрунтувань необхідності складання такого Акту попереднього обстеження, адже для участі у цій закупівлі необхідно Учаснику провести попереднє обстеження, в цілому, 95 об’єктам, тобто витрати власний час та час представників Замовника кожного з 95 об’єктів. Також цей Акт не зможе підтвердити ані кваліфікацію Учасника (стаття 16 Закону) ані його відповідність іншим критеріям, що передбачені законодавством із закупівель.
Вважаємо, що таким чином Замовник порушує права потенційного Учасника на конфіденційність інформації, оскільки ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі.
Тобто, після попереднього обстеження об’єктів інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Хочемо зазначити, що попереднє обстеження об’єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Актів за результатами попереднього обстеження об'єктів надання послуг (виконання робіт).
Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо технічного обстеження об’єкту та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником акту попереднього обстеження об’єктів, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт попереднього обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Крім того, внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» виїзд на об’єкт для більшості учасників на момент подачі Пропозиції є неможливим, оскільки на даний час на всій території України ведуться бойові дії.
З урахуванням наведеної вище інформації та, керуючись практиками оскарження закупівель АМКУ, які визначені у рішеннях від 19.01.2022 №1135-р/пк-пз та від 03.11.2022 № 6574-р/пк-пз, заявляємо, що, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує його охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Таким чином, ВИМАГАЄМО виключити з Тендерної документації вимогу, яка міститься у додатку 2 «Технічні вимоги на закупівлю послуг: CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів – 2 лоти: лот № 1 – послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2 – послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів)» Тендерної документації:
«Учасник в складі своєї пропозиції надає Акт попереднього обстеження об’єктів в якому зазначається, що учасник ознайомлений з обсягом наданих послуг та зобов’язується їх виконати у разі перемоги в Оголошеній закупівлі CPV ДК 021:2015–71630000-3 послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів – 2 лоти: лот № 1 – послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2 – послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів). АКТ ПОПЕРЕДНЬОГО ОБСТЕЖЕННЯ ОБ’ЄКТІВ ПІДПИСУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТА ЗАМОВНИКОМ. У РАЗІ, ЯКЩО УЧАСНИКОМ НЕ НАДАНО ПІДПИСАНИЙ СТОРОНАМИ АКТ ПОПЕРЕДНЬОГО ОБСТЕЖЕННЯ ОБ’ЄКТІВ ПРОПОЗИЦІЯ ТАКОГО УЧАСНИКА ВІДХИЛЯЄТЬСЯ.»
Рішення замовника: Очікується
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот № 1 – послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 991 494,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 957,47 UAH з ПДВ |
Позиції
1 посл
послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано - Франківськ, м.Івано Франківськ
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2023 15:10 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями.docx |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 липня 2023 10:07 |
Кінець періоду оскарження: | 18 липня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 18 липня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
07 липня 2023 10:07
|
Електронний підпис |
07 липня 2023 10:04
|
Протокол відміни.pdf |