Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей ліцею "Перша Білоцерківська гімназія" за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 54, м. Біла Церква Київської області
Очікувана вартість
2 898 955,20 UAH
UA-2023-06-30-006106-a ● ef872b848a0040f98011db7213c7ab28
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22204565 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а |
Контактна особа: |
Чєрєпєніна Тетяна 380456352261 fereda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2023 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2023 11:31 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2023 11:31 |
Очікувана вартість: | 2 898 955,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 494,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей ліцею "Перша Білоцерківська гімназія" за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 54, м. Біла Церква Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Ярослава Мудрого, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2023 14:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2023 14:58 |
перелік змін.pdf | |
26 липня 2023 14:58 |
Додаток 6.pdf | |
26 липня 2023 14:57 |
Додаток 5.pdf | |
26 липня 2023 14:57 |
Додаток 4.pdf | |
26 липня 2023 14:57 |
Додаток 3.pdf | |
26 липня 2023 14:56 |
Додаток 2.pdf | |
26 липня 2023 14:56 |
Додаток 1.pdf | |
26 липня 2023 14:55 |
Тендерна документація зі змінами.pdf |
26 липня 2023 14:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2023 14:58 |
перелік змін.pdf
|
|||
26 липня 2023 14:58 |
Додаток 6.pdf
|
|||
26 липня 2023 14:57 |
Додаток 5.pdf
|
|||
26 липня 2023 14:57 |
Додаток 4.pdf
|
|||
26 липня 2023 14:57 |
Додаток 3.pdf
|
|||
26 липня 2023 14:56 |
Додаток 2.pdf
|
|||
26 липня 2023 14:56 |
Додаток 1.pdf
|
|||
26 липня 2023 14:55 |
Тендерна документація зі змінами.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-30-006106-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "АЯКС", Код ЄДРПОУ:23348450
Дата подання: 04 липня 2023 17:03
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику!
Розділ ІІІ п.1 Тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати чинні сертифікати:
ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021
ДСТУ ISO 23932:2018
ДСТУ ISO 16732-l :2018
ДСТУ 8965:2019
ДСТУ ISO 5001:2020
ISO 9001:2015
ISO 14001:2015
ISO 37001:2016
ISO 28000:2007
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, така інформація та вимоги повинні бути передбачені чинним законодавством.
Згідно Ліцензійних умов “Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення” проводити таки роботи або надавати послуги на всій території України можуть юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Враховуючи зазначене, чинним законодавством передбачено, що для здійснення Вашої закупівлі необхідно мати лише відповідну ліцензію, інших документів для здійснення даної діяльності чинним законодавством не передбачено.
Таким чином, дана вимога є дискримінаційного по відношенню до нас як потенційного учасника, та до інших учасників, оскільки виконати дану умову зможуть лише учасники, які зможуть надати в складі пропозиції копію відповідного сертифікату, який відповідно до вимог чинного законодавства не є обов’язковим.
При цьому, відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином Ваші дії в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, а також порушують наші права та законні інтереси, як потенційного учасника у Процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Тому, вимагаємо привести Тендерну документацію до чинного законодавства, виключити вимоги щодо надання учасниками сертифікатів, що не передбачені діючим законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Розділ ІІІ п.1 Тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати чинні сертифікати:
ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021
ДСТУ ISO 23932:2018
ДСТУ ISO 16732-l :2018
ДСТУ 8965:2019
ДСТУ ISO 5001:2020
ISO 9001:2015
ISO 14001:2015
ISO 37001:2016
ISO 28000:2007
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, така інформація та вимоги повинні бути передбачені чинним законодавством.
Згідно Ліцензійних умов “Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення” проводити таки роботи або надавати послуги на всій території України можуть юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Враховуючи зазначене, чинним законодавством передбачено, що для здійснення Вашої закупівлі необхідно мати лише відповідну ліцензію, інших документів для здійснення даної діяльності чинним законодавством не передбачено.
Таким чином, дана вимога є дискримінаційного по відношенню до нас як потенційного учасника, та до інших учасників, оскільки виконати дану умову зможуть лише учасники, які зможуть надати в складі пропозиції копію відповідного сертифікату, який відповідно до вимог чинного законодавства не є обов’язковим.
При цьому, відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином Ваші дії в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, а також порушують наші права та законні інтереси, як потенційного учасника у Процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Тому, вимагаємо привести Тендерну документацію до чинного законодавства, виключити вимоги щодо надання учасниками сертифікатів, що не передбачені діючим законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2023 16:05
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З метою забезпечення отримання якісних послуг Замовником прописано у тендерній документації наявність чинних на момент розкриття тендерної пропозиції учасника сертифікатів, що підтверджують відповідність системи управління організації Учасника вимогам, а саме: ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021; ДСТУ ISO 23932:2018; ДСТУ ISO 16732-1:2018; ДСТУ 8965:2019; ДСТУ ISO 50001:2020; ISO 9001:2015; ISO 14001:2015; ISO 37001:2016; ISO 28000:2007, видані органом сертифікації.
Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатами відповідності виданим відповідним органом. Отримання сертифікатів надавачем послуг свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні.
Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України - відповідним ДСТУ. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати зазначені вище сертифікати може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт.
З урахуванням вищенаведеного, вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікатів відповідності системи управління організації є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Поряд з наведеним, Замовником при встановленні тих чи інших вимог тендерної документації враховано переслідування законної мети, що полягала у забезпеченні балансу розумної відповідності використовуваних засобів і переслідуваної мети. Звертаємо увагу потенційного Учасника, що роботи проводитимуться у будівлі школи, і Замовник має бути впевненим, що Підрядник здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме такими сертифікатами. У зв’язку із чим оцінювання потенційних ризиків Замовником, пов’язаних із внутрішніми факторами в організації Підрядника зводитимуться до мінімальних, адже у навчальному закладі повинен бути забезпечений вчасний та безпечний початок навчального процесу. Окрім цього, як зазначалося вище, жоден з учасників не обмежений у праві отримати сертифікати якості а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника.
Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.
Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатами відповідності виданим відповідним органом. Отримання сертифікатів надавачем послуг свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні.
Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України - відповідним ДСТУ. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати зазначені вище сертифікати може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт.
З урахуванням вищенаведеного, вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікатів відповідності системи управління організації є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Поряд з наведеним, Замовником при встановленні тих чи інших вимог тендерної документації враховано переслідування законної мети, що полягала у забезпеченні балансу розумної відповідності використовуваних засобів і переслідуваної мети. Звертаємо увагу потенційного Учасника, що роботи проводитимуться у будівлі школи, і Замовник має бути впевненим, що Підрядник здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме такими сертифікатами. У зв’язку із чим оцінювання потенційних ризиків Замовником, пов’язаних із внутрішніми факторами в організації Підрядника зводитимуться до мінімальних, адже у навчальному закладі повинен бути забезпечений вчасний та безпечний початок навчального процесу. Окрім цього, як зазначалося вище, жоден з учасників не обмежений у праві отримати сертифікати якості а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника.
Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-30-006106-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Охорона Мастерс Сервіс, Код ЄДРПОУ:43144635
Дата подання: 04 липня 2023 17:57
Дата подання: 04 липня 2023 17:57
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Ознайомившись з умовами тендерної документації, Скаржник виявив вимоги які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, та обмежує право Скаржника на участь в цій закупівлі, деталі у відповідних документах
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 липня 2023 18:37
рішення від 06.07.2023 № 10050.pdf
Дата публікації: 06 липня 2023 18:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.07.2023 № 11064.pdf
Дата публікації: 21 липня 2023 19:21
рішення від 20.07.2023 № 11064.pdf
Дата публікації: 25 липня 2023 18:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар замовника щодо усунення порушення: 20.07.2023 року Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства прийнято рішення №11064-р/пк-пз, яким зобов’язано управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Капітального ремонту систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей ліцею «Перша Білоцерківська гімназія» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 54, м. Біла Церква Київської області", в зв’язку з чим виникла необхідність внесення наступних змін до тендерної документації:
- Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації виключити по тексту слова - ДСТУ ISO 50001:2020; - ДСТУ 8965:2019; - ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021.
- Додаток 2 «Технічне завдання» до тендерної документації, доповнити текстом – «У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
Дата виконання рішення замовником: 26 липня 2023 15:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2023 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" |
1 979 671,30
UAH з ПДВ
|
1 979 671,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РЕЙДЕР" |
2 720 474,16
UAH з ПДВ
|
2 720 474,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" #43184777 |
Відхилено |
1 979 671,30
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2023 11:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2023 15:36
|
ПП "РЕЙДЕР" #30320090 |
Переможець |
2 720 474,16
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2023 09:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2023 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2023 10:38
|
ДУ 1 до дог. 496.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2023 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2023 14:25
|
Договір 496.pdf | укладений |
17 серпня 2023 14:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 70/08/496 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |