Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03345998 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, вулиця Євшана, 9 |
Контактна особа: |
Марія Бухтарьова +380347262968 ujkgkalushtender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2023 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2023 13:51 |
Початок аукціону: | 10 липня 2023 13:51 |
Очікувана вартість: | 4 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:45233223-8 - Відновлення покриття проїжджої частини доріг.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок проводиться в 10 денний термін з моменту підписання сторонами Акту наданих Послуг. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2023 14:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2023 14:24 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
30 червня 2023 14:24 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Microsoft Office Word.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000120 ● e7a1048724e44b158a4ccdce39621962
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2023 12:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2023 № 61
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручень Державної аудиторської служби України від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, від 26.09.2023 № 003100-18/11032-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.10.2023 № 61.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-06-30-006023-a 30.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-03 17:38:41
запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» по вул. Конторська, 41 в м. Харків, 61052 ДК 021:2015 – 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-30-006023-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Надайте пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість?
- Відповідно до додатку №1 до тендерної документації ПЕРЕМОЖЕЦЬ закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати ЗАМОВНИКУ:
Цінову пропозицію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм у будівництві», з врахуванням змін та складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5, АС 4, тощо, відповідно до Технічної специфікації (Додатку 2).
У зв’язку з чим на підтвердження виконання переможцем торгів вимог додатку №1 до тендерної документації просимо надати документи, визначені зазначеним додатком, що подані ПП "НАКО ІНВЕСТ" під час укладання договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-06 11:01:50
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», розглянувши запит Західного офісу Держаудитслужби, який надійшов через електронну систему закупівель 03 жовтня о 17:39 год., виходячи зі змісту Запиту повідомляємо наступне:
30.06.2023р. відділом закупівель УЖКГ Калуської міської ради в системі публічних закупівель «Prozorro» на веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua розміщено оголошення щодо закупівлі «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» - ID: UA-2023-06-30-006023-a, за процедурою відкриті торги (з особливостями).
З метою забезпечення виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020р. N 1266 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» - ID: UA-2023-06-30-006023-a, уповноваженою особою було оприлюднено на офіційному сайті Калуської міської ради обґрунтування розміру бюджетного призначення, вартості предмета закупівлі, Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішенням сесії Калуської міської ради № 1849 від 22.12.2022р. «Про бюджет Калуської міської територіальної громади на 2023 рік», відповідно до внесених змін в «Перелік послуг по ремонту та відновленню об’єктів благоустрою відповідно до договірних зобов’язань» від 30.06.2023р. на послугу з поточного ремонту доріг міста та старостинських округів з місцевого бюджету передбачено 16 474 569,00 грн.
2. Обґрунтування очікуваної вартість предмета закупівлі:
Враховуючи дефектний акт від 29.06.2023р., наданий балансоутримувачем КП «Калушавтодор», Акт обстеження умов дорожнього руху вулично-шляхової мережі від 28.03.2023 р. та, беручи до уваги наявну потребу у поточному ремонті доріг, відповідно до розробленого кошторисного розрахунку на дану послугу в програмному комплексі «АС-4», Замовником оголошено закупівлю очікуваною вартістю 4 400 000,00 грн.
3. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Послуги повинні бути надані відповідно до Технічної специфікації.
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
до закупівлі
«Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів»
за кодом ДК 021:2015: (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
№ з/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
1 Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 100 м2 1,5
2 Перевезення сміття до 10 км (з навантаженням) т 18
3 Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону 100 т суміші 0,6
4 Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування, глибиною фрезерування 50 мм 1000 м2 4,86
5 Перевезення сміття до 5 км (зрізаний асфальт) т 388,8
6 Виправлення профілю основ щебеневих з додавання нового матеріалу 100 м2 9,2
7 Готова піщано-щебенева суміш 4, розмір зерен понад 0 до 40 мм м3 61,18
8 Улаштування покриттів товщиною 5 см із гарячих асфальтобетонних сумішей 100 м2 58
9 Суміш асфальтобетонна т 700,64
10 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню 100 м3 2
11 Щебінь фр. 20-40 м3 252
Примітка:
*** При укладенні договору про надання послуг, Переможець повинен надати розрахунок договірної ціни і кошторисної документації, відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281 (кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва») із урахуванням змін та доповнень.
Основні характеристики асфальту:
Гаряча асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» (із змінами) та нормативних актів України на даний вид товару.
Клас суміші Гаряча
Вид асфальтобетонної суміші Крупнозерниста або Дрібнозерниста
Група асфальтобетону Щільний або Пористий
- Учасник зобов'язаний за вимогою Замовника на кожну партію асфальту надати сертифікат/паспорт якості або інший документ, який підтверджує якість асфальту встановленим вимогами нормативних актів України на даний вид товару;
- Учасник повинен забезпечити контроль якості кожної партії асфальту, що постачається та своєчасну заміну неякісного товару якісним. У разі виникнення суперечностей щодо якості асфальту спір вирішується у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
Вимоги до надання послуг:
1. Місце виконання робіт облаштувати сигнальною стрічкою та попереджувальними дорожніми знаками.
2. Розмітку границь ремонту вибоїн виконувати прямими лініями паралельно і перпендикулярно осі дороги із захопленням незруйнованого шару покриття на 3-5 см, при цьому близько розташовані вибоїни поєднують одним контуром або картою.
3. Контур пошкодженого асфальтобетонного покриття обрубувати відбійними молотками або вирізати ручною чи пересувною спеціалізованою технікою (обладнанням). Вказана вимога не поширюється на ділянки доріг з основою з бруківки або булижного каменю.
4. Дно і стінки місця ремонту очищувати від дрібних шматків‚ крихти‚ пилу‚ бруду та вологи.
5. Дно та стінки вибоїни обробляти тонким суцільним шаром рідкого (гарячого) або розрідженого бітуму або бітумної емульсії, але не менше нормативної кількості відповідно до Державних будівельних норм і стандартів.
6. Під час виконання робіт з ямкового ремонту товщина асфальтобетону повинна складати не менше 5 см.
7. Укладати і ущільнювати ремонтний матеріал. Ущільнення виконувати від країв до середини вібротрамбівками або вібраційними котками.
8. Після завершення робіт Учасник повинен прибрати територію, на якій проводились ремонтні роботи.
9. Рух транспорту по відремонтованому покриттю дозволяти тоді, коли суміш охолола до температури нижче + 50 ºC.
10. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на послуги, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів, якщо вони є необхідними для надання такого виду послуг згідно предмету закупівлі.
11. Послуги з поточного ремонту здійснюють з дотриманням державних стандартів, норм, правил у сфері безпеки та охорони довкілля і безпеки дорожнього руху.
12. Учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема, забезпечити унеможливлення забруднення ґрунтів паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг.
13. Всі роботи з поточного ремонту доріг міста та старостинських округів виконуються після отримання відповідного замовлення (переліку вулиць, на яких необхідно проводити ремонт) від УЖКГ Калуської міської ради та у відповідності до «Технічних правил ремонту та утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 і Технічних правил ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України. До надання послуг Учасник приступає наступного дня після отримання замовлення.
14. Учасник зобов’язаний попередньо узгоджувати з Замовником обсяги послуг, що плануються до виконання та повідомляти про них технічний нагляд.
15. Організацію дорожнього руху і облаштування місця перед початком та на період проведення робіт виконує Учасник власними силами, відповідно до вимог Закону України «Про дорожній рух» та Правил дорожнього руху України.
Із обґрунтуванням можна ознайомитись за посиланням :
https://kalushcity.gov.ua/news/30-06-2023r-viddilom-zakupivel-uzhkg-kaluskoyi-miskoyi-radi-v-sistemi-publichnih-zakupivel-prozorro-na-veb-portali-upovnovazhenogo-organu-prozorro-gov-ua-rozmisheno-ogoloshennya-shodo-zakupivli-potochnij-remont-dorig-mista-ta-starostinskih-okrugiv-id-ua-2023-06-30-006023-a-ochikuvanoyu-vartistyu-4-4
На виконання пункту 3.2. Додатку 1 до тендерної документації переможець закупівлі ПП "НАКО ІНВЕСТ" під час укладання договору про закупівлю надав замовнику : договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм у будівництві», з врахуванням змін та складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5, АС 4, тощо, відповідно до Технічної специфікації (Додатку 2).
Додатково додаються скановані копії:
- «Переліку послуг по ремонту та відновленню об’єктів благоустрою відповідно до договірних зобов’язань» від 30.06.2023р.;
- дефектного акту;
- локального кошторису в програмному комплексі «АС-4»;
- договірної ціни;
- пояснювальної записки;
- локального кошторису;
- підсумкової відомості ресурсів;
- розрахунку прибутку;
- загальновиробничих та адміністративних витрат.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2023 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НАКО ІНВЕСТ" |
4 190 000,00
UAH з ПДВ
|
4 168 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
4 250 000,00
UAH з ПДВ
|
4 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "НАКО ІНВЕСТ" #41087308 |
Переможець |
4 168 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2023 10:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 липня 2023 10:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:54
|
Додаткова угода 1 до дог.109.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2023 13:47
|
Договір 109.PDF | укладений |
20 липня 2023 13:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/294 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |