Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення землевпорядної документації (проєктів землеустрою з організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду) із встановлення меж в натуру (на місцевість) територій та об’єктів природно-заповідного фонду Хмельницької області
Очікувана вартість
10 050 729,00 UAH
UA-2023-06-30-005372-a 438bb4fa75cf47be98aa7dc70c21244e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобович Вікторія Володимирівна

+380974734013 Viktoriya.Bobovich.13@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент природних ресурсів та екології Хмельницької ОДА
Код ЄДРПОУ: 42814282
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи,70
Контактна особа: Бобович Вікторія Володимирівна
+380974734013
Viktoriya.Bobovich.13@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2023 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2023 18:00
Очікувана вартість: 10 050 729,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 253,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * З особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
157 послуга
Розроблення землевпорядної документації (проєктів землеустрою з організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду) із встановлення меж в натуру (на місцевість) територій та об’єктів природно-заповідного фонду Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Свободи, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 71251000-2 — Геодезичні послуги у галузях архітектури та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Усі розрахунки між Сторонами за Договором здійснюються шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Договорі. Перерахування коштів здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * З особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 13:49

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 червня 2023 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2023 13:49
Додаток 1.docx
30 червня 2023 13:49
Додаток 2.docx
30 червня 2023 13:49
Додаток 4.docx
30 червня 2023 13:49
Додаток 5.docx
30 червня 2023 13:49
ТД землеустрій.docx
30 червня 2023 13:49
Додаток 3.docx
30 червня 2023 13:49
Оголошення про вiдкритi торги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обсяг бюджетних асигнувань
Дата подання: 03 липня 2023 16:57
Дата відповіді: 06 липня 2023 15:54
Згідно проекту договору : "Сума Договору є плановою. Бюджетні зобов’язання Замовника по цьому Договору виникають в межах кошторисних призначень на 2023 рік." Вкажіть будь ласка обсяг бюджетних призначень на 2023 рік, для повноцінної можливості планувати роботу
Відповідь: Доброго дня!
Департамент природних ресурсів та екології Хмельницької обласної державної адміністрації ознайомився з Вашим питанням щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (Розроблення землевпорядної документації (проєктів землеустрою з організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду) із встановлення меж в натуру (на місцевість) територій та об’єктів природно-заповідного фонду Хмельницької області)» та повідомляє наступне.
Дійсно, відповідно до пункту 8.1. Розділу 8 «УМОВИ ЩОДО МОЖЛИВОСТІ ЗМЕНШЕННЯ ОБСЯГІВ ЗАКУПІВЛІ ЗАЛЕЖНО ВІД РЕАЛЬНОГО ФІНАНСУВАННЯ ВИДАТКІВ» проекту договору, додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань Замовника на 2023 рік.
Вказаний пункт проекту договору був включений Замовником у зв’язку з тим, що розпорядникам бюджетних коштів під час планування, організації та здійснення процедур публічних закупівель для забезпечення потреб наступного бюджетного року необхідно зважати також і на інші вимоги національного бюджетного законодавства, які безпосередньо не стосуються порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань, однак впливають на вирішення питання про відповідність вимогам законодавства щодо укладення таких договорів і правомірність взяття зобов’язань за цими договорами.
Відповідно до пункту 7 частини першої ст. 2 Бюджетного кодексу України бюджетне зобов’язання — будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або в майбутньому.
Тож будь-яке укладення договору протягом бюджетного періоду, згідно з яким необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або в майбутньому, визнають бюджетним зобов’язанням. Інакше кажучи, укладення бюджетною установою оплатного договору, у тому числі договору про закупівлю, згідно з пунктом 7 частини першої ст. 2 Бюджетного кодексу України, де юре вважається взяттям бюджетного зобов’язання.
При цьому слід нагадати, що відповідно до бюджетного законодавства необхідною передумовою для взяття будь-якого бюджетного зобов’язання є наявність відповідного бюджетного призначення та відповідного бюджетного асигнування, встановленого кошторисом. Згідно з частиною першою ст. 23 Бюджетного кодексу України, будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюють лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України.
Повідомляємо, що обсяг бюджетних призначень на 2023 рік згідно кошторису на 2023 рік складає 10050729,00 грн.
Згідно частини першої ст. 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами, зважаючи на необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, довгострокових.
Недотримання вимог частини першої ст. 23 та/або частини першої ст. 48 Бюджетного кодексу України під час укладення договору про закупівлю, у тому числі для забезпечення потреб наступного бюджетного періоду, призводить до недійсності таких зобов’язань і вважається порушенням бюджетного законодавства.
Згідно з частинами третьою та четвертою ст. 48 Бюджетного кодексу України, розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов’язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, установлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не виникають бюджетні зобов’язання та не утворюється бюджетна заборгованість.
Зобов’язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, установлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов’язаннями (крім витрат, що здійснюють відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті бюджетним коштом. Взяття таких зобов’язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов’язань не здійснюють.
У пункті 20 частини першої ст. 116 Бюджетного кодексу України прямо зазначено, що взяття зобов’язань без відповідних бюджетних асигнувань є порушенням бюджетного законодавства.
Виходячи з викладеного, укладення договору про закупівлю, за яким розпорядник бюджетних коштів взяв зобов’язання без відповідних бюджетних асигнувань, установлених у кошторисі, є неправомірним та вважається порушенням бюджетного законодавства.
Враховуючи вищевказане Замовником, з метою дотримання положень Бюджетного кодексу України, було вирішено передбачити проектом договору, що бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань Замовника на 2023 рік.
Договір на 50к
Дата подання: 03 липня 2023 17:36
Дата відповіді: 06 липня 2023 15:55
5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 50000.00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Просимо загрузити договір до закупівлі, для можливості усіх учасників процедури ознайомитись з даним договоро.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Департамент природних ресурсів та екології Хмельницької обласної державної адміністрації ознайомився з Вашим питанням щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (Розроблення землевпорядної документації (проєктів землеустрою з організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду) із встановлення меж в натуру (на місцевість) територій та об’єктів природно-заповідного фонду Хмельницької області)» та повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 5.2.3. частини 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 50000.00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету (уповноваженої особи). Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються КОНСУЛЬТАНТОМ, можуть бути безоплатними для ЗАМОВНИКА в разі їх сплати учасником-переможцем відповідної процедури закупівлі».
Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г та у рішенні Житомирського окружного адміністративного суду № 240/36798/21 від 01 вересня 2022 року.
Крім того, оскільки вимога тендерної документації щодо включення вартості наданих послуг консультанта поширюється на всіх учасників торгів, вони не є дискримінаційним по відношенню до Вас. Подібний висновок викладений також у постанові Касаційного адміністративного суду по справі №127/15574/16-а від 19.12.2018.
Ознайомитись із договором про надання юридичних послуг, що укладений між Замовником та Консультантом торгів Учасники можуть в робочі дні за адресою вказаною у тендерній документації.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові), Замовником повністю дотримано вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тобто Замовник не поставив учасників закупівлі у дискримінаційне становище шляхом включення до умов тендерної документації можливості оплати юридичних послуг Консультанта торгів.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові.
ісо 27000
Дата подання: 03 липня 2023 17:37
Дата відповіді: 06 липня 2023 15:55
Приберіть будь ласка дискримінацію по сертифікату ІСО
Відповідь: Доброго дня!
Департамент природних ресурсів та екології Хмельницької обласної державної адміністрації ознайомився з Вашим питанням щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (Розроблення землевпорядної документації (проєктів землеустрою з організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду) із встановлення меж в натуру (на місцевість) територій та об’єктів природно-заповідного фонду Хмельницької області)» та повідомляє, що за результатом аналізу питання не може погодитись, що зазначення надання сертифікату ISO є незаконними, такими, що не відповідає вимогам законодавства, є дискримінаційним та ставить потенційних Учасників в нерівне становище.
Відповідно до пункту 3.6.5. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає затвердженим стандартам України та/або вимогам Замовника, викладеним в тендерної документації, на підтвердження Учасник має надати у складі тендерної пропозиції оригінал або належно завірену копію сертифікату у сфері інформаційної безпеки у відповідності до стандарту ISO 27001:2013, який має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції (у випадку участі об’єднання учасників вказаний сертифікат може надати один із учасників такого об’єднання).
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні №127/15574/16-а від 19 грудня 2018 року http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісних послуг, а на ринку присутні безліч Учасників, які можуть надати послуги, які відповідають вимогам тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
В даному випадку у Замовника існує потреба в закупівлі послуг з розроблення землевпорядної документації, які будуть відповідати всім умовам, що постановлені перед потенційними виконавцями.
Більш того, згідно із частино 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Вимога надання копію діючого сертифікату ISO 27001:2013, встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, послуги, які є предметом даної закупівлі, повністю відповідає усім вимогам та стандартам. Адже, вказана системи управління у сфері інформаційної безпеки є одними з найкращих загальновизнаних у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість наданих послуг.
Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки використання продукту для майбутнього клієнта. Адже, ці загальновстановлені стандарти визначають виробничі характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високій якості наданих послуг, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі компанії.
Додатково звертаємо увагу, що у розробці стандартів окрім виробників продукції та постачальників участь беруть і споживачі з різних країн. Це дозволяє сертифікованим компаніям, повною мірою враховувати практично будь-які вимоги і побажання клієнтів та відповідати їм. Окрім цього, щороку організація, яка отримала сертифікат ISO, повинна його підтверджувати і проходити повторну перевірку аудиторами міжнародної компанії зі стандартизації.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати технічні характеристики товарів, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі.
Оскільки, предметом закупівлі є послуги за результатами яких буде наповнюватись, зокрема електрона база даних, встановлення вимоги про надання міжнародного сертифікату ISO 27001:2013 є цілком обґрунтованим.
Окрім того, наголошуємо, що будь яка сертифікація ISO на території України не є обов'язковою, сертифікація проводиться в добровільному порядку і має рекомендаційний характер, тому пройти сертифікацію ISO 27001:2013 може у добровільному порядку будь який суб’єкт господарювання.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що вказана позиція повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в рішенні в рішенні №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-11-25-003122-b). У вказаному рішенні колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та відповідність вказаної вимоги принципам публічних закупівель.
Департаментом природних ресурсів та екології Хмельницької обласної державної адміністрації проводиться закупівля послуг з розроблення землевпорядної документації, закупівля здійснюється у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Департамент природних ресурсів та екології Хмельницької обласної державної адміністрації вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-06-30-005372-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ", Код ЄДРПОУ:26431921
Дата подання: 04 липня 2023 17:41
Виявлення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що створює дискримінацію та обмежує коло конкуренції
Учасник вважає умови процедури закупівлі, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також «Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують право на рівну конкуренцію. Вивчивши тендерну документацію , Філія виявила вимоги, які дискримінують Філію і не допускають до участі у закупівлі , обмежуючи коло конкуренції. Так, виявлено наступні дискримінаційні вимоги: Тендерна документація (файл “ТД землеустрій.doc” ) у Розділі III Частина 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені п.47 Особливостей:
- "п.3.1.1. 2)Договір (ри) зі створення геоінформаційних інструментів для систематизації та управління даними – базових геопросторових даних геоінформаційної системи/ розроблення геопорталу (не менше ніж 1 договір за 2020-2022 роки);"
-"п3.1.1. 3) Учасник зобов’язаний надати щонайменше 1 (один) аналогічний договір за 2020-2022 р. (з усіма додатками, додатковими угодами та документами підтверджуючими виконання договору в повному обсязі (накладні/акти приймання-передачі, тощо)), що підтверджує наявність досвіду надання послуг з виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій топографічної/картографічної основи масштабу 1:2 000. Крім того, за таким аналогічним договором учасник має надати лист-відгук". Дані вимоги Замовника обмежують коло конкуренції, оскільки з 24.02.2022 року в Українні введено воєнний стан відповідно до Закону України "Про правовий режим воєнного стану". Учасники, які працють протягом 2023 року є дискримінованими, а також це спотворює інститут конкуренції в цілому.
Згідно повідомлення Украероруху: у зв’язку з військовим вторгненням рф, згідно з вимогами Повітряного кодексу України та пункту 2 частини 30 Положення про використання повітряного простору Украіни органами ОЦВС та Державіаслужбою України вжито заходів щодо закриття повітряного простору Украіни для цивільних користувачів повітряного простору. З 24.02.2022 року надання аеронавігаційних послуг у повітряному просторі України призупинено. Тому вимога Замовника щодо наяності у Учасника не менше двох літальних апаратів (БПЛА) оснащених двочастотним GPS/GNSS-приймачем (на GPS/GNSS надати сертифікати калібрування), цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість суперечить чинному законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2023 15:54
Доброго дня!

Департамент природних ресурсів та екології Хмельницької обласної державної адміністрації ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (Розроблення землевпорядної документації (проєктів землеустрою з організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду) із встановлення меж в натуру (на місцевість) територій та об’єктів природно-заповідного фонду Хмельницької області)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що встановлені кваліфікаційні критерії є незаконними, такими, що не відповідають вимогам чинного законодавства та є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Відповідно до положень абзаців 6 та 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно вимог частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік таких критеріїв.
І. Щодо аналогічних договорів.
Можливість встановлення Замовником вимог щодо наявності документально підтвердженого досвіду відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Встановлення зазначеного критерію є правом, а не обов’язком Замовника.
На виконання вищевказаних положень Замовником в тендерній документації в підпункті 3 пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступні умови відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» :
Довідка в довільній формі, на бланку Учасника (у разі наявності бланку), за підписом уповноваженої посадової особи, про наявність в Учасника документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника.
Разом з довідкою надаються:
1) Виконаний договір (договори) предметом якого були послуги з розроблення проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж земель природно-заповідного фонду, за результатами якого було здійснено внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель.
Учасник має надати такий договір в повному обсязі, включно з його невід’ємними частинами (додаткові угоди) та актами приймання-передачі наданих послуг, що підтверджують виконання такого договору, а також лист-відгук від Замовника за аналогічним Договором. Крім того, учасник також має надати витяг з Державного земельного кадастру за таким Договором, що підтверджує внесення відомостей до Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель.
2) Договір (ри) зі створення геоінформаційних інструментів для систематизації та управління даними – базових геопросторових даних геоінформаційної системи/ розроблення геопорталу (не менше ніж 1 договір за 2020-2022 роки):
- скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналу або належно завіреної копії виконаного договору (договорів), вказаного у довідці, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до такого договору (договорів), актами виконаних робіт/послуг тощо;
- скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналу або належно завіреної копії інформаційного листа (інформаційних листів) щодо виконання такого договору (договорів) від замовника (замовників), вказаних у довідці. Вказані інформаційні листи мають містити інформацію щодо належного виконання Учасником власних зобов’язань за вказаними у довідці договорами якісно та в строки.
3) Учасник зобов’язаний надати щонайменше 1 (один) аналогічний договір за 2020-2022 р. (з усіма додатками, додатковими угодами та документами підтверджуючими виконання договору в повному обсязі (накладні/акти приймання-передачі, тощо)), що підтверджує наявність досвіду надання послуг з виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій топографічної/картографічної основи масштабу 1:2 000. Крім того, за таким аналогічним договором учасник має надати лист-відгук.
Звертаємо увагу, що перелік та особливості документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплюючих здійснення публічних закупівель. Закон не визначає кількості договорів, але в той же час не містить жодних заборон та не виключає права Замовника самостійно встановити такі обмеження. Тобто, Закон не обмежує Замовника у можливості конкретизації, який саме має бути аналогічний договір. Жодний нормативний акт не містить чіткої вказівки, щодо методології чи механізму встановлення критеріїв до підтвердження аналогічного договору, тобто досвіду Учасника.
Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію.
У листі Мінекономрозвитку від 07 лютого 2017 року № 3302-06/3812-06 зазначено, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, та з дотриманням законодавства в цілому.
1) Щодо договору зі створення геоінформаційних інструментів для систематизації та управління даними – базових геопросторових даних геоінформаційної системи/ розроблення геопорталу (не менше ніж 1 договір за 2020-2022 роки) потрібно вказати наступне.
Замовником було встановлено відповідну умову відповідності виходячи з умов технічного завдання до закупівлі «код ДК 021:2015 - 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (Розроблення землевпорядної документації (проєктів землеустрою з організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду) із встановлення меж в натуру (на місцевість) територій та об’єктів природно-заповідного фонду Хмельницької області)».
Відповідно до пункту 6 «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що по завершенню надання послуг Виконавцем надаються цифрові дані на електронному носії у форматі, який передбачає можливість їх публікації в геоінформаційній системі, а також у структурованій базі геопросторових даних (*.gdb; *.mxd).
Відповідно до пункту 4 «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що Виконавець забезпечує переведення отриманих цифрових даних у відповідний формат для можливості публікації в геоінформаційній системі (*.gdb; *.mxd).
Враховуючи вказані пункти «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації встановлення умови надання договору зі створення геоінформаційних інструментів для систематизації та управління даними – базових геопросторових даних геоінформаційної системи/ розроблення геопорталу є цілком вмотивованим та обґрунтованим.
Це дає можливість замовнику бути впевненим в тому, що учасники мають необхідний досвід та знання в сфері наданні послуг згідно предмета закупівлі. Знання, навички та уміння набуваються, розширюються та удосконалюються з кожним новим проектом робіт/надання послуг. Це і є процес накопичення досвіду. Встановлення кваліфікаційної вимоги щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів, виходить з того, що загальний обсяг виконаних учасником послуг, який є співставним з обсягом послуг за процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному наданні послуг за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов'язаний забезпечити
2) Щодо аналогічного договору за 2020-2022 р. (з усіма додатками, додатковими угодами та документами підтверджуючими виконання договору в повному обсязі (накладні/акти приймання-передачі, тощо)), що підтверджує наявність досвіду надання послуг з виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій топографічної/картографічної основи масштабу 1:2000. Крім того, за таким аналогічним договором учасник має надати лист-відгук потрібно вказати наступне.
Замовником було встановлено відповідну умову відповідності виходячи з умов технічного завдання до закупівлі «код ДК 021:2015 - 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (Розроблення землевпорядної документації (проєктів землеустрою з організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду) із встановлення меж в натуру (на місцевість) територій та об’єктів природно-заповідного фонду Хмельницької області)».
Відповідно до пункту 4 «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що роботи мають бути виконані на актуальних матеріалах топографо-геодезичних вишукувань М 1:2000.
Враховуючи вказаний пункт «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації встановлення умови надання договору що підтверджує наявність досвіду надання послуг з виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій топографічної/картографічної основи масштабу 1:2000 є цілком вмотивованим та обґрунтованим.
Щодо зазначення того, що дані вимоги Замовника обмежують коло конкуренції, оскільки з 24.02.2022 року в Україні введено воєнний стан відповідно до Закону України "Про правовий режим воєнного стану". Учасники, які працюють протягом 2023 року є дискримінованими, а також це спотворює інститут конкуренції в цілому, повідомляємо, що вказувати аналогічні договори на поточний 2023 рік є нераціональним, адже вказаний рік ще триває, більш того з урахуванням встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» зазначення аналогічних договорів за 2023 рік призвело б до значного звуженням потенційних Учасників процедури закупівлі, адже компанії які створені та почали здійснювати свою діяльність у 2023 році малоймовірно можуть підтвердити відповідність фінансовому критерію.
Взагальному, встановлення вказаної у тендерній документації кількості аналогічних договорів за попередні роки є якраз достатньою для підтвердження Учасником рівня знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, зазначення періоду 20213 рік на думку Замовника підвищить рівень ризику претензій до таких вимог на будь якому їх рівні і збільшуватиме ризики неефективності витрачання коштів. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.

ІІ. Щодо наявності у Учасника не менше двох літальних апаратів (БПЛА) оснащених двочастотним GPS/GNSS-приймачем.

Можливість встановлення Замовником вимог щодо наявності документально підтвердженого досвіду відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Встановлення зазначеного критерію є правом, а не обов’язком Замовника.
На виконання вищевказаних положень Замовником в тендерній документації в підпункті 1 пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступні умови відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» :
Довідка на бланку Учасника процедури закупівлі (у разі наявності бланку) за формою, зазначеною у Додатку 4 до ТД, про наявність у учасника:
Власного або такого, що перебуває в користуванні геодезичного обладнання, що буде використане для виконання умов предмету закупівлі, а саме:
1) не менше двох тахеометрів із чинними свідоцтвами про повірку на кожний;
2) не менше двох GPS/GNSS приймачів із чинними свідоцтвами про повірку на кожний;
3) не менше двох літальних апаратів (БПЛА), оснащених двочастотним GPS/GNSS-приймачем (на GPS/GNSS надати сертифікати калібрування), цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість
Встановлення умови наявності двох літальних апаратів (БПЛА), оснащених двочастотним GPS/GNSS-приймачем зумовлене умовами технічного завдання закупівлі «код ДК 021:2015 - 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (Розроблення землевпорядної документації (проєктів землеустрою з організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду) із встановлення меж в натуру (на місцевість) територій та об’єктів природно-заповідного фонду Хмельницької області)».
Відповідно до пункту 4 «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що виконавець здійснює аерознімання території під час дії воєнного стану на території України у випадку отримання необхідних дозволів або погоджень на проведення аерознімання від уповноважених органів та/або служб.
Щодо Положень про використання повітряного простору України, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про використання повітряного простору України» № 954 від 06 грудня 2017 року потрібно вказати наступне.
На сьогодні, чинне законодавство щодо визначення, класифікації та використання БПС регулюється Повітряним кодексом України, Положенням про використання повітряного простору України, затверджене постановою КМУ № 954, Авіаційними правилами України «Правила використання повітряного простору України», затверджені наказом Державної авіаційної служби України, Міністерства оборони України № 430/210, Наказом Міністерства оборони України № 661 «Правила виконання польотів безпілотними авіаційними комплексами державної авіації України».
Дійсно з 24 лютого 2022 року захист повітряного простору став першочерговим завданням для ЗСУ, тому використання безпілотних літальних апаратів та легких літаків у приватних цілях у період воєнного стану заборонено.
Разом з тим, вказана заборона не є абсолютною.
Нажаль на даний час відсутні правила використання дронів під час воєнного стану на законодавчому рівні, тобто на сьогодні немає єдиного регулювання, до якого б можна звернутися.
Разом з тим наявні корми роз’яснення органів влади з цього питання, наприклад, Управління СБУ у Львівській області зазначає що вимоги пункту 4 розділу ІІ Правил використання повітряного простору, а саме – “польоти безпілотних повітряних суден масою до 20 кг включно виконуються без подання заявок та отримання дозволів на використання повітряного простору” під час воєнного стану не діють, а запуск БПЛА та легких літаків відбувається виключно з погодження Служби безпеки України у Львівській області.
Більш того, відповідно до Пам’ятки сільгосптоваровиробникам при проведенні комплексу весняно-польових робіт в умовах агресії російської федерації проти України, що видана Міністерством аграрної політики та продовольства України рішення щодо можливості використання повітряного простору безпілотними повітряними суднами в конкретній області приймається Генеральним штабом ЗСУ.
Для можливості забезпечення належного використання безпілотних повітряних суден в сільському господарстві, суб’єктам господарювання необхідно звернутися до відповідної обласної військової адміністрації на предмет можливості використання на конкретній території (районі) безпілотних повітряних суден.
Враховуючи вищевказане, Замовником було передбачено пунктом 4 «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації, що всі необхідні для проведення аерознімання узгодження з відповідними органами та службами мають бути отримані Виконавцем, а Замовник сприяє Виконавцю в отриманні таких узгоджень.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Департамент природних ресурсів та екології Хмельницької обласної державної адміністрації вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2023 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
"СОЮЗ МУНІЦИПАЛЬНОГО МІСТОБУДУВАННЯ" 9 548 112,00
UAH з ПДВ
9 548 112,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 липня 2023 11:18
Електронний підпис
13 липня 2023 11:17
Довідка сіянко.pdf.p7s
13 липня 2023 11:17
довідка сіянко.pdf
13 липня 2023 11:17
довідка по абц. 14 п 47.pdf
07 липня 2023 12:56
Електронний підпис
07 липня 2023 12:55
09. Статут.pdf
07 липня 2023 12:55
14. Виписка.pdf
07 липня 2023 12:55
08. ТЗ.pdf
07 липня 2023 12:55
10. Опис.pdf
07 липня 2023 12:55
31. Проєкт Договору.pdf
07 липня 2023 12:55
29. ІСО 27001.pdf
07 липня 2023 12:55
19. Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"СОЮЗ МУНІЦИПАЛЬНОГО МІСТОБУДУВАННЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"СОЮЗ МУНІЦИПАЛЬНОГО МІСТОБУДУВАННЯ"
#44352247
Переможець 9 548 112,00
UAH з ПДВ
12 липня 2023 09:09

Документи

12 липня 2023 09:09
Довідка НАЗК
12 липня 2023 09:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2023 09:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"СОЮЗ МУНІЦИПАЛЬНОГО МІСТОБУДУВАННЯ"
#44352247
9 548 112,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2023 09:09
Довідка НАЗК
12 липня 2023 09:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 14:57
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 13:30
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 13:22
Електронний підпис укладений
18 грудня 2023 14:40
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 14:37
Електронний підпис укладений
01 грудня 2023 15:20
Додаткова угода _2 від 30.11.2023року.pdf зміни до договору
01 грудня 2023 15:01
Електронний підпис укладений
01 серпня 2023 09:39
ДУ 1.pdf зміни до договору
01 серпня 2023 09:37
Електронний підпис укладений
25 липня 2023 17:03
підписаний договір укладений
25 липня 2023 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі положень Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 8 320 962,00
UAH